Opublikowano 12 grudnia12 gru Raczej. Poszli mocno w M for Mature. Baba ujeżdżająca lizarda na tle stosu z drącym się kolesiem, któremu mięso odchodzi od kości. Mniam.
Opublikowano 12 grudnia12 gru Bardzo fajny trailer. Jeśli to faktycznie byłaby mroczniejsza gra to super ale jakoś nie nastawiam się że tak będzie. No i maja ciężkie zadanie zrobić postacie na poziomie zbliżonym do tych w BG3.
Opublikowano 12 grudnia12 gru 27 minut temu, messer33 napisał(a):Bardzo fajny trailer. Jeśli to faktycznie byłaby mroczniejsza gra to super ale jakoś nie nastawiam się że tak będzie. No i maja ciężkie zadanie zrobić postacie na poziomie zbliżonym do tych w BG3.Z drugiej strony to jest ich uniwersum, w którym siedzą od 30 lat i czują je najlepiej. Trailer wspaniały, CGI na poziomie tych od Blizzarda i CDP. Mature M, skala BG3 i animacje nie gorsze niż w BG3 i będzie gra RPG kolejnej dekady. Bo zakładam, że w tej nie wyjdzie z early access :D.
Opublikowano 12 grudnia12 gru Przez moment myślałem, że to jakiś dodatek do Diablo IV bo poziom CGI niesamowicie wysoki.
Opublikowano 12 grudnia12 gru Ciekawe, czy tytuł sugeruje jakiś restart lub mocne odcięcie się od wydarzeń z innych gier w serii. Obecnie najmocniejsza ekipa od izometrycznych RPG, więc gra wskoczyła na sam szczyt oczekiwanych gierek.
Opublikowano 12 grudnia12 gru Nie muszą się odcinać, ta gra jest po prostu w świecie Divinity. Samo orginal sin było przed wydarzeniami z pierwszego Divinity. Rozwijają ten świat od prawie 30 lat.
Opublikowano 12 grudnia12 gru Czekam na jakiś gameplay. Jestem spokojny o jakość bo Ci goście umieją w cRPG.
Opublikowano 12 grudnia12 gru 25 minut temu, Ukukuki napisał(a):Nie muszą się odcinać, ta gra jest po prostu w świecie Divinity. Samo orginal sin było przed wydarzeniami z pierwszego Divinity. Rozwijają ten świat od prawie 30 lat.To prawda, ale np. osadzenie gry po wydarzeniach D:OS2 już daje jakąś tam trudność związaną z kanonicznym zakończeniem wątku Źródła - to miałem na myśli z odcięciem, czy fabuła skoczy w jakiś w ogóle do tej pory nieruszony okres, który pozwala uniknąć "balastu" związanego z fabułą innych gier.
Opublikowano 12 grudnia12 gru Pole manewru mają ogromne, to jest ich piaskownica. Gra może się dziać 200 lat w każdą stronę, na innym kontynencie, w równoległym wymiarze itd. Mają ode mnie duży kredyt zaufania, a podejrzewam że gra wyjdzie za minimum 5-6 lat.
Opublikowano 12 grudnia12 gru Sam trailer wyglądał mega. Gry Lariana odkładam na później, więc nie powiem, że czekam, ale narobili smaka tym zwiastunem. Oby więcej takich!
Opublikowano 12 grudnia12 gru Liczę tylko na dwie rzeczy - widok z góry i coop na konsoli!Cała reszta będzie na bank na wysokim poziomie, od czasów Original Sin Larian ma u mnie ogromny kredyt zaufania! A sam zwiastun mocno mroczny, gdyby nie był podpisany, pomyślałbym, że to zapowiedź dodatku do Diablo IV xD
Opublikowano 13 grudnia13 gru Zaskoczony jestem, że na takiej wymuskanej imprezce puścili taki mocny zwiastun. Diablo 4 to tylko udaje mrok przy tym co Larian rzuciło, najs
Opublikowano wtorek o 15:103 dni Streszczenie wywiadu - będzie topTo lepsze, 2-3 latka potrzebują.... :/
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. W długim wywiadzie, widać już mocno zarysowaną wizję gry, która jest głównym projektem studia od prawie 2 lat.The Big Divinity Interview: Larian Studios' Swen Vincke Breaks Down What To Expect From Its Next RPG Blockbuster"Celujemy w early access. Nie potwierdzam, bo zawsze się coś może zmienić. Ale przy DOS i Baldurze wyszedł on dobrze, chcemy by gra była jak najlepsza. (...) "Early access ma tę zaletę, że widzisz, jeśli coś naprawdę nie działa. RPG-i mają wiele systemów, łatwo któryś zepsuć. Każdy z nich pamiętam, bo społeczność mówiła o tym mocno. Powinno się tego słuchać. To daje ci pewność, że gra idzie dobrze (...) Ale też - jesteśmy pod coraz większym ciśnieniem oczekiwań. Jeśli już robimy early access, musimy iść na całego. Dlatego też nie potwierdzamy go jeszcze. Chyba najbardziej boimy się tego, że będzie on zbyt popularny, bo wtedy ludzie mogą się rozczarować. Najlepiej, by early access kupowali ludzie, którzy chcą tego typu doświadczenia. Nie jest dobrze, by inni też się nim interesowali. Lepiej, by ci poczekali na skończoną grę. Nie chcemy rozczarować tylko dlatego, że to jest pewna faza tworzenia gry. Więc musimy jasno komunikować, co to jest early access, a czym nie jest, jaka jest mapa""No i ceny RAM-u, SSD. Ja pierdolę... To nam zepsuło wszystkie przewidywania, bo normalnie, masz pewne wykresy i nastawiasz się na określony hardware, więc to będzie ciekawe. Już w trakcie early accessu trzeba będzie robić wiele optymalizacji, której normalnie nie chce się robić na tym etapie. Ciężka sprawa, ale gry video zawsze są ciężkie""Robiliśmy inny projekt na licencji D&D. Ale po pewnym czasie, nie mieliśmy już do tego zapału, więc zmieniliśmy to. Przesunęliśmy na przód Divinity, bo i tak pracowaliśmy nad nowym silnikiem do niego. I od razu było widać, jak ekscytacja powraca w zespole, mieliśmy tyle nowych rzeczy do zrobienia i tę wolność. I chyba to też będzie dobre dla graczy, którzy poczują tę radość, jaką mieliśmy, robiąc grę. Decyzja ta zapadła na początku 2024 roku""Długo budowaliśmy świat, chcieliśmy naprawdę solidne uniwersum. Nadal to robimy. Jest ciągłość, więc rozpoznacie rzeczy z poprzednich gier. Ale wszystko jest bazą dla samego siebie, więc nie trzeba znać niczego z poprzednich gier""Z D&D w Baldurze chyba dobrze nam poszło. Ale to nadal trochę dziwne. No, nie robisz normalnie gry video, w której gdy rekrutujesz postać, musisz się nauczyć całego nowego zestawu reguł. Tak się typowo nie robi. Więc to, że nie musimy tego robić, naprawdę nam ładnie otwiera możliwości gameplayu od razu. W Original Sin 1, od początku masz teleportację i możesz przesuwać ważne postaci. Zwyczajowo tak nie jest w RPG, to dodało wiele funu do gry. Możemy znowu robić takie rzeczy""Gra jest mroczna, bo to gra o nadziei. O wprowadzaniu światła, albo gaszeniu go. Może to ty uratujesz tego kolesia, a może ty go spalisz. To właśnie chcemy tu zrobić. Zwiastun oddaje też styl graficzny, w jaki celujemy""Divinity jest bardziej przyziemne, niż high fantasy. Dla postaci w grze, magia jest tak samo fantastyczna, jak dla ciebie. Tak się zaczyna opowieść. Cały czas używamy tu tego słowa, grounded""Zatrudniamy już aktorów, nagrywamy. Trochę zależy, jak którzy się spodobają ludziom, tego nie wiemy. Cały rozwój postaci zajmuje sporo czasu, sam aktor też sporo wnosi do postaci. Więc zobaczymy, jacy to będą aktorzy, i jak im pójdzie, ile będą chcieli w to włożyć... Najpierw mamy świat, potem postaci. Potem nagrywamy i myślimy: kurna, to i to lepiej pasuje do tej postaci, więc zmieniamy""Seks? Mamy tu dużo fajnych rzeczy, część jest bardzo intymna, mamy już pracujących koordynatorów od tego... Nie powiem więcej""Na szczęście zaczynamy już mieć gameplay, i to jest fajne w tej grze, że widzimy już potencjał i czym to będzie, i czujemy pokorę przed tym, ile chcemy dać graczom wolności, jakiej tu pragną. Jest to ciężka gra do robienia, ale jak się uda to będzie fajnie"
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.