Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kierownice

Featured Replies

Opublikowano

do 540 styknie, najwyżej kiedyś dokupisz okrągła

jako reczny średnio z powodu lokalizacji, mi było niewygodnie

Zmiana w sofcie

Są profile

Gumki zmieniają opór

  • Odpowiedzi 2,5 tys.
  • Wyświetleń 539,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Moją pierwszą kierownicą była Momo Racing Force, solidny kawał sprzętu jak na tamte czasy, chociaż miewałem problemy z pedałami i często gubiła kalibrację.  Driving Force Pro, i przesiadka z 240 stop

  • Postanowiłem przebudować moje Racing Rig pod kierownice.      Ostatecznie nie wyszło to źle ale popełniłem kilka błędów, które wyeliminowałem podczas budowy drugiej wersji znalezionej w

  • Zaczynając od fotelu to składanie jego jest mozolne i warto spojrzeć na YouTube, bo krótka instrukcja zawiera braki i jeden błąd. Natomiast sama jakość jest bez zarzutu, mnóstwo części i śrubek, czyst

Opublikowano
1 godzinę temu, gtfan napisał(a):

przez najbliższy czas będę miał pytania odnośnie Fanateca, nie bijcie ;)

  1. Kierownica typu formuła/GT3 - nadaje się to do rajdów? ogólnie chcę jedną kierownicę i syn bardzo chcę taką formułową (ja bardziej chcę tą od GT3) ale z racji tego że gram też w rajdy to zastanawiam się czy taka kierownica sprawdza się jakkolwiek w Dirt Rally czy WRC, czy raczej trzeba okrągłą kierownicę? dodam że w rajdach gram na 540 stopni i zazwyczaj nie odrywam rąk, a przynajmniej tak mi się wydaje ;)

  2. odnośnie tego wyżej - to czy te łopatki od sprzęgła w kierownice GT3 sprawdzają się jako ręczny w rajdach?

  3. load cell - dawno dawno temu miałem pedały LC od Fanateca (jeszcze z taką kierownicą alcantara Porsche) i one przy pedale miały pontencjometr żeby regulować siłę wymaganą do osiągnięcia 100% siły hamowania. w nowych kierownicach tego nie widzę, stąd pytanie jak to jest teraz rozwiązane? z kierownicy jakoś się to ustawia? dodam że myślę tylko nad CSL lub CSL Elite ze względu na możliwość wywalenia sprzęgła

  4. odnośnie zapisywania ustawień - czy dalej w tych kierownicach są profile? bo dla dziecka to bym musiał mieć całkowicie inne ustawienia FF i LC.

  5. w pedałach CSL Elite można wywalić sprzęgło i wstawić hamulec w jego miejsce? a najlepiej przesunąć hamulec i gaz tak żeby były wypozycjonowane nie na skraju, ale oba tak bliżej środka?

  6. jeszcze odnośnie pedałów - te gumki co się samemu wstawia pod hamulec to one mają tylko za zadanie zmieniać odczucie hamulca czy same w sobie pełnią jakąś ważną rolę w działaniu?

  1. Jeżeli chodzi o formułę vs GT3 to mam Clubsport Formula 2.5 i i mi się jeździ bardzo dobrze na niej autami GT3 (tak samo Hypercarami i innymi w asfaltowych simach, nawet takimi, które normalnie mają okrągłe kierownice, jak np. stare DTMy w Raceroomie albo Tourningi), zero problemów. Co do używania kierownic GT3/formuła do rajdów to nie, nie nadają się w ogóle, sam jeżdżę na 520 stopni i nie ma opcji, żeby grać bez okrągłej kierownicy, także niestety minimum dwie kiery musowo :) mam tą WRC Fanateca i jest git.

  2. nie wiem, bo nie mam kiery GT3, ale też nie mam ręcznego i na guziku na kierownicy nie jest tak źle, nie jest to wajcha, wiadomo, ale da się ładnie harpiny brać, chociaż brak możliwości kontroli mocy zaciągnięcia ręcznego daje się we znaki czasami, bo na guziku od razu masz maksa

  3. Mam CSLe z load cellem i siłę potrzebną do max siły hamowania regulujesz w ustawieniach w aplikacji Fanateca (oczywiście wszystkie te ustawienia są też dostępne on the fly z poziomu kierownicy)

  4. Tak, standardowo masz 5 profili, które obejmują wszystkie ustawienia FFB i hamulców

  5. Tak, masz dużo "dziurek" w podstawie i ustawiasz sobie jak chcesz, bardziej z brzegu, w środku, bliżej, dalej, możesz też wywalić całkowicie obojętnie który pedał

  6. Regulują moc z jaką trzeba nacisnąć hamulec, żeby czuć jego ruch pod stopą. Tylko tyle. Te pedały reagują na siłę nacisku, więc sam ruch pedału to raczej tylko dla własnych doznań, żeby być bardziej regularnym w hamowaniu. Dla mnie standardowo były za sztywne te "gumy", zamówiłem sobie bardziej flexy z zewnętrznej firmy https://sim.3drap.it/?srsltid=AfmBOooYo_NcRnl3F1_y0BDCyE67OPT_jRSByncpcyaXfgq5Lbvcq3n4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.