Skocz do zawartości

Halo Wars


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Ale wogole jakoś mało postów - a to przecież HALO jest.

Taki Killzone2 to ma już jakieś 200 stron ( nie uważam, że to jest jakiś wyznacznik - głównie same bzdury tam ludzi piszą )

Halo Wars - nie slysze żadnej polemiki na tym wątku.

 

Ja na przykład pre-ordera zamówiłem, a ostatnio oglądałem ten filmik dokumentalny co jest do sciagniecia na marketplace.

W tym filmie jeden z tworcow powiedzial, ze w halo wars rozgrywka nastawiona będzie na duzy dynamizm, mnóstwo akcji i rozpierduche ( coś jak fpsowe halo ). Troche mnie to przerazilo - bo liczylem ze Halo Wars bedzie taką dla mnie "intelektualna odskocznią" od wszelkich gearsow, halosow, residentow i innych dead spacow.

 

Liczyłem i dalej licze ( choć mam pewne obawy ) - że moje szare komórki gra zapędzi do pracy, a nie tylko mój refleks i zdolności manualne.

Też czekam na demo - ale to nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia - w koncu to kolejne HALO.

 

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale wogole jakoś mało postów - a to przecież HALO jest.

Taki Killzone2 to ma już jakieś 200 stron ( nie uważam, że to jest jakiś wyznacznik - głównie same bzdury tam ludzi piszą )

Halo Wars - nie slysze żadnej polemiki na tym wątku.

ale o czym chcesz polemizowac?

 

jedyny temat warty odwiedzenia bez obawy, ze bedzie sie trzeba przedzierac przez smieciowate posty. Na kazdej stronie sa ciekawe info odnosnie gry. Poza tym Ensemble nie karmilo ludzi tylko filmikami i newsami co Bungie z H3 i GG z KZ2...

 

 

Odnośnik do komentarza

 

UWAGA W LINKU DUŻO SPOILERÓW

 

Rzekomo w powyższym linku znajdziecie jakies 30 minut gameplaya z dema, ktore wyjdzie 5 lutego.

Jest jedna misja treningowa i dwie misje z kampanii. Gra jeszcze nie wyszła, demo też nie.

Nikt nie podejmuje ze mną dyskusji. A ja z powyższego filmku mogę wywnioskować dwie rzeczy:

 

1. Albo to jest super easy mode, gdzie kasa leży na ulicy a convenanci giną bo muszą

2. Albo Halo Wars będzie action shooterem z lotu ptaka. Bo z tego co ja widze, kasa sama do nas przychodzi, budowanie bazy trwa kilka chwil, miejsce bazy jest z gory zaplanowane. Wystarczy się rozbudować i najechać wroga. Sam wróg też nie stawia zbytniego oporu i wystarczy najechać go przygniatającą wiekszością, co nie jest o tyle trudne, bo wróg nie atakuje sam ( czasami jakaś tam miernota wyskoczy), a jak wcześniej napisałem kasa spada z nieba.

 

Buźka - czekam z utęsknieniem, żeby samemu sprawdzić.

Edytowane przez Gresh
Odnośnik do komentarza

Wrażenia z dema:

 

Zacznijmy od tego co mamy w demie czyli:

- 2 misje kampanii (i z 4 renderki :D)

- tutorial początkujący i zawansowany

- skirmish (można grać na jednej mapie 1vs1, zarówno jako UNSC, lub Convenanci i mamy wszystkie jednostki i budynki do kupienia i sprawdzenia :D)

- multiplayer (nie sprawdzałem)

 

Jak sami widzicie całkiem sporo tego :)

 

Jeśli natomiast chodzi o gameplay, to jestem BARDZO pozytywnie zaskoczony :D Z dostępnych na rynku strategii HW najbardziej przypomina Starcrafta i widać, że twórcy sporo się wzorowali na grze Blizzarda.

Interface wygląda i sprawuje się znakomicie, znacznie lepiej niż np w serii C&C. Muzyka i grafika również stoją na najwyższym poziomie. Szykuje się naprawdę świetna gra i najlepszy RTS tej generacji, a może i w ogóle najlepszy RTS na konsole Cool

 

Po demie wygląda to mniej więcej tak:

 

Grafika: 9 (najładniejsza strategia dostępna na konsole, ze świetnym interfacem)

Dźwięk: 9- (bardzo klimatyczna muzyka, głosy trochę gorsze)

Grywalność: 9 (dawno tak dobrze nie grało mi się w strategię :))

Ogólnie: 9 (w pełnej wersji może drażnić brak kampanii Convenantami)

 

Bardzo polecam wszystkim ściągnąć demo, nawet tym nie przepadającym za strategiami, bo warto jak rzadko kiedy :D Dla mnie HW uzyskał miano must have'a 8)

Odnośnik do komentarza

Osobiście muszę przyznać, że jestem zawiedziony... nie tego się po prostu spodziewałem. Nie lubię strategii z budową miasta. Ba... nawet jeśli to bardzo mała mieścina... kolorki i blasterki o dziwo mi w niej nie podchodzą, a w Halo3 łykałem je bez problemu.

Fantastycznie wyglądające przerywniki, klimatyczna muzyka i dobrze przemyślane sterowanie nie zmieniają faktu, że w starciu z EndWar ta druga gra jest po prostu górą :/ (współczesne realia bardziej mi podchodzą w RTSach).

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

No i masakra. Graficznie jest bardzo dobrze, chociaż filmiki realtimowe z pola walki wyglądają bieeedniutko. Renderki wyglądają za to cudownie... Serena po raz kolejny <3. Główny bohater słaby... fabularnie po renderach zapowiada się miazga. Co mnie rozkochało w grze, to idealne przeniesienie świata Halo. Grunty rzucające plazmami, ghosty rozwalające się jak w H3, Hunterzy z krwią pomarańczową. Idealne przedstawienie świata. Gameplayowo bardzo dobrze, chociaż oczywiście do Starcrafta tej grze lat świetlnych brakuje. Nie podoba mi się patent z bazą, ale widać, że tak robili to pod konsole, chociaż w Tiberium Wars sobie poradziło EA, więc IMO bzdura tu. Must have... dla każdego fana Halo.

Odnośnik do komentarza

Ja żadnym fanem halo nie jestem ale łykam HW zdecydowanie. Świetna konsolowa strategia z bardzo interesującym wstępem. Patrzę teraz zupełnie inaczej na uniwersum Halo niż po obcowaniu z Combat Evolved i dwójką. Może po skończeniu HW coś z tego będzie i przejdę trylogię ;) Kto wie.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza
Grafika dobra? Zobaczcie na cienie ktore rzucaja jednostki, przyblizscie sobie kamere na ten glowny budynek w dodatku srednio 30fps...

Grafika jest niezła. Ostre tekstury, żadnego filtra zasłaniającego niedoróbki, a samocieniowanie jest naprawdę szczegółowe i dobrze wykonane. Się postarali.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza
Grafika dobra? Zobaczcie na cienie ktore rzucaja jednostki, przyblizscie sobie kamere na ten glowny budynek w dodatku srednio 30fps...

A po jakiego grzyba w strategii mam przybliżać kamerę?

 

Tekstury są świetne, a do tego gra jest obdarzona w mnóstwo małych smaczków i animacji. Nie przypominam sobie, aby jakiś RTS na konsole wyglądał lepiej.

 

 

Odnośnik do komentarza

Ja od kiedy ściągnąłem demko oderwać się od niego nie mogę, nie dość że od razu mnie łyka na dzień dobry muzyka przy której się rozpływam to jeszcze świetnie przełożyło realia Halo na RTS'a, największy pozytyw za świetne sterowanie, łatwe i intuicyjne, grafika jest również na wysokim poziomie(choć uważam że i tak na pewno pare poprawek full wersja będzie miała pod względem graficznym). Fabuła na pewno da rade tym bardziej wstawki CG to czysta poezja i aż szkoda że tak Halo 3 nie wygląda :P .

W demie najwięcej frajdy daje Skirmish na Hardzie, można właśnie przetestować wszystkie jednostki co również na plus, choć nie zmienia to faktu że i tak cholernie chciałbym się już zmierzyć z kumplami lub przeć w co-opie z kimś. Pomysł z bazą uważam że nie jest zły jeśli chodzi o np. Skirmish, mam nadzieje że w Campaign będzie więcej misji podobnych do tych dwóch z dema. Dla fanów Halo jak znalazł, można cholernie dużo smaczków odkryć, jak chociażby wystarczy przybliżyć Kamere do Spartan po walce a można usłyszeć charakterystyczny dźwięk jak Shield się odnawia :D .

 

Na pewno również Ensemble się postarało z wrzuceniem nowych jednostek które od razu się zadomawiają i wydaje się jakby były w Halo od zawsze, no i nie zapominajmy o świetnej fizyce pojazdów no kurcze jak w Halo :D (Warthog'i i Scaraby rządzą xD).

 

Ja jestem zachwycony i na pewno będę łykał Halo Wars bo to cholernie wielka porcja pure gameplay'u, Ensemble Studio wykazało się na medal z całym odzworowaniem uniwersum Halo nie olewając sterowania zarazem, 360 zyskuje naprawdę świetnego Exclusive'a.

Odnośnik do komentarza

to moze ja dorzuce swoje trzy grosze. Nie gralem w halo wiec nie mialem specjalnych oczekiwan od tej gry. Po demku na plus zalicze

-swietna muzyke

-ladne przerywniki

-grafike.

Na minus - nie widze czegos takiego jak morale, wplyw otoczenia na walke etc. Po demku wiem ze nie kupie bo gra wydaje sie sredniakiem. Byc moze moje wrazenia sa na nie bo nigdy nie mialem tego calego hype na Halo na pewno dla halo maniakow ta gra to obowiazkowa pozycja jak bylo wspominiane dla mnie jednak brakuje tego czegos co przykulo by mnie na dluzej do pada

Odnośnik do komentarza

Ja co do demka mam mieszane uczucia. Może jak więcej pogram albo pełną wersje przejdę to będzie lepiej. W każdym razie grafika jest dziwna - z jednej strony jest bardzo miękka, w ogóle nie widać jakiegokolwiek aliasingu (niczym niektóre dawne gry z Ubisoftu albo "retuszowane" screeny), ale sprawia wrażenie aż nieostrej, niewyraźnej. Jak grałem ciągle miałem uczucie jakbym zapomniał założyć okularów... Trochę mnie to denerwowało... Samo cieniowanie jednostek jest świetnie zrobione, natomiast otoczenia są dosyć sterylne i ubogie w detale. O jednostkach ciężko coś powiedzieć bo nawet na maksymalnym zoomie są dosyć małe, co w połączeniu ze wspomnianą wcześniej nieostrością grafiki sprawia, że ciężko w nich dostrzec jakieś detale... Jestem bardzo ciekaw jakby gra wyglądała gdyby grafika byla ostrzejsza (jak choćby w samym Halo 3). W ogóle to konsolowe RTS mają pecha do tego rozmycia. C&C 3 oraz Red Alert 2 też są na Xboxie niesamowicie rozmyte (w szczególności ta druga pozycja moim zdaniem wygląda nieciekawie). Jest to o tyle wkurzające, że nawet na moim laptopie, który przecież jest słabszy wyraźnie od X'a mogłem grać w C&C3 w Full HD jak powyłączałem parę głupich, niewiele wnoszących do jakości grafiki, efektów. Gra chodzi 30 klatek co nie jest ani złym ani rewelacyjnym wynikiem. Bardziej mnie martwi bardzo skokowy scrolling ekranu, a przecież w strategii ciągle ekranem ruszamy więc ciężko zapomnieć o tej niedogodności. Sterowanie jako takie jest dosyć wygodne, ale sama reakcja gry na poruszanie gałkami średnio mi się podobała. Nie wiem jak to wytłumaczyć - to tak jak w COD4 czy Bioshocku czujesz że sterowanie jest tip top, a w takim Far Cry 2 coś jest nie tak, chociaż trudno to opisać słowami. Podobne odczucia miałem właśnie w Halo Wars... Lekkie rozczarowanie (kolejne po Red Alert 2)... Szkoda bo po całkiem udanym CnC3 na X'a liczyłem, że to się rozkręci wszystko... Ale i tak prawdziwą wartość gry będzie można ocenić dopiero jak wyjdzie pełna wersja i się powalczy skirmishe z żywym przeciwnikiem, na dzień dzisiejszy mam przeczucie że będzie to niestety zabawa ligę albo 2 ligi niżej niż w C&C3

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...