Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie tylko co mi po tych detalach i szczegółach jak podczas jazdy celem wygrania wyścigu, nie będę miał czasu by na to wszystko patrzeć? Zazwyczaj będę widział nie całą deskę rozdzielczą, kierownicę, ręce i lusterka, ewentualnie tylne siedzenia.

 

Ładnie to wygląda tylko na zdjęciach, w wyścigu będzie to ciężko uchwytne i mało kogo będzie interesowało, tak samo jak te drzewa i otoczenie gdzieś w oddali. Bajer przydatny w trybie photo.

Edytowane przez rydziu87
Odnośnik do komentarza

Coś tam mówili, że od razu przygotowują wersje hi-res samochodów co by gotowe były pod następną generację. Tylko co panowie z tą generacją? Dobra trzeba się pogodzić "tylko" z ponad 200 samochodami klasy premium. Chociaż i tak nie wiadomo jaka będzie ostateczna liczba (GamesCom), ponieważ już teraz na PSBlogu facet z Sony mówi o 40+ trasach.

Odnośnik do komentarza

Fajnie tylko co mi po tych detalach i szczegółach jak podczas jazdy celem wygrania wyścigu, nie będę miał czasu by na to wszystko patrzeć? Zazwyczaj będę widział nie całą deskę rozdzielczą, kierownicę, ręce i lusterka, ewentualnie tylne siedzenia.

 

Ładnie to wygląda tylko na zdjęciach, w wyścigu będzie to ciężko uchwytne i mało kogo będzie interesowało, tak samo jak te drzewa i otoczenie gdzieś w oddali. Bajer przydatny w trybie photo.

 

Najwidoczniej, podobnie jak Ty, z podobnego punktu wyjścia wyszli panowie z PD decydując się na wrzucenie modeli Standard - w trakcie wyścigu nie będzie czasu na ewentualne zobaczenie różnic modeli premium-standard.

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

Jestem oszołomiony wykonaniem tych świateł to wygląda tak realnie że szok.

 

Nie wiem jak to opisać, ale dotychczas w grach światła się włączały on-off bez takiej animacji, tutaj widać dosłownie jak się zapalają i gaszą.

 

Ahh (pipi)a mać, czemu wszystkie auta nie są premium albo chociaż tyle co w Forzie :(

Odnośnik do komentarza

No niestety trzeba przyjąć do świadomości wszystkie te "ułomności" tej cześci ale podobnie było z 1 i 3 częścią. Po 1 wyszła 2 , która była bardziej rozbudowana, porostu lepsza (dla mnie najlepsza część) a po 3 była 4, która kolejny raz była dpoprawioną bardziej rozbudowaną cześcią 3. Teraz będzie podobnie... czekamy na GT6 :P

Odnośnik do komentarza

Zauważ, że gdy wyszła beta nowego Halo fanboje tacy jak ja napotkali w nim kilka kwestii, które nam się nie podobały i głośno je krytykowaliśmy, dalej obstając przy swoim. Bungie to zauważyło i stara się poprawić te kwestie, które krytykowane były najgłośniej.

 

Jeśli wady GT zostaną przez fanbojów tej serii magicznie przerobione na pozytywy (zaraz się okaże, że to dobrze, że samochody są podzielone na standard i premium, bo... cośtam) to Polyphony nie wyciągnie wniosków ze swoich błędów i ich nie poprawi. Pamiętajcie, że oni tą grę robią dla nas, a nie dla siebie (chociaż wygląda, że im się wydaje zgoła inaczej).

 

Ponownie podkreślam - mówię to jako człowiek który spędził setki godzin przy GT1 i GT2 i cierpi widząc jak ta seria zjeżdża po równi pochyłej. Wiązałem naprawdę duże nadzieje z GT5.

Odnośnik do komentarza

Heh, stwierdzam, że GT jest faktycznie magiczną serią - magicznie da się usprawiedliwić wszystkie jej wpadki i niedociągnięcia, nawet zaprzeczając temu, w co fanatycznie wierzyło się zaledwie kilka miesięcy wcześniej (ilość samochodów, ich wykonanie, itp, itd.).

Tylko czemu w FM3 po torze zasuwają uproszczone modele?

PD dało ciała z modelami standard. Trudno się z tym nie zgodzić. Nie zmienia to jednak faktu, że dostaniemy niesamowicie wyglądające wyścigi. Różnica między GT5P, a GT5 może być na podobnym poziomie jak w wypadku Uncharted 1 i 2.

Odnośnik do komentarza

 

Tylko czemu w FM3 po torze zasuwają uproszczone modele?

 

To akurat zjawisko powszechne wystepujace rowniez w GT5....modele z garazu/photomode zkladaja sie z wielkesz ilosci trojkatow.

 

"składają" :potter:

Poza tym nie chodzi tu o photomode, jasne jest, że w tym trybie auta prezentują się dużo lepiej niż normalnie.

Jeśli chodzi o "właściwe modele", te których używa się podczas wyścigu, też potrafią odbiegać od siebie wykonaniem. Zazwyczaj te bardziej popularne/znane są wykonane lepiej od tych "średniaków", którymi mało kto jeździ.

Odnośnik do komentarza

To tez norma...w GT juz w czasach PS2 byly rowniez dysproporcje pod tym wzgledem..niektore fury wygladalu sredniacko a inne jak np Viper Team Oreca wprost oblednie. W FM3 rowniez to wystepuje, zwlaszcza biorac pod uwage fakt ze czesc fur zrobili panowie z T10 a czesc zostala zlecona innej firmie.

Niemiej zarowno w FM jak i poprzednich GT nie bylo takich roznic ja pomiedzy Premium i Standard.

Edytowane przez Magik
Odnośnik do komentarza

 

Niemiej zarowno w FM jak i poprzednich GT nie bylo takich roznic ja pomiedzy Premium i Standard.

 

Tak to prawda, różnice były zawsze, ale nie aż takie :confused: No, ale nic trzeba się z tym pogodzić. Mam nadzieję, że PD na GDC zaskoczy jeszcze jakimś ciekawym ficzerem, który znajdzie się w GT5. Może różne warunki pogodowe ? Niekoniecznie dynamicznie zmieniające się podczas wyścigu.

Odnośnik do komentarza

Na deszcz bym nie liczyl...nie dosc ze dobrze wykonany efekt pozera sporo mocy obliczeniowej to jeszcze wymagaloby to dostosowania modelu jazdy pod zmienne warunki co nie jest prosta rzecza. Sam Kaz na pytanie o zmienne warukni pogodowe odpowiada "maybe" co nie nastraja optymistycznie. Wiec wole sie nie nastawiac na ten aspekt...

Ja chce tylko duzej ilosci zroznicowanych tras....wkoncu to gra z ktora sie spedza niezliczona ilosc godzin.

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

ale jak to jest ze w 3ce byl deszcz, i bylo mega zayebiscie, a teraz nie ma?

Ogolnie smutne jest gdy gra idzie wstecz, pomimo przeskoku na nastenpna generacje konsol.

Bylo i nima.

 

Podobnie bylo w mgs 3 i 4, w dwojce bylo wielkie halo bo maka leciala z przestrzelonego worka, w 4ce strzelasz w worki z piaskiem i widzisz slad naboju.

Porazka.

Odnośnik do komentarza

ale jak to jest ze w 3ce byl deszcz, i bylo mega zayebiscie, a teraz nie ma?

Ogolnie smutne jest gdy gra idzie wstecz, pomimo przeskoku na nastenpna generacje konsol.

Bylo i nima.

 

W trójce był deszcz, o ile dobrze pamiętam tylko na jednej trasie i w wyścigu mogło się ścigać wówczas tylko 4 kierowców, a nie 6. Teraz sprawa rozchodzi się o to czy deszcz pojawi się na każdej trasie i będzie pojawiał się w czasie rzeczywistym np. po połowie rozegranego wyścigu.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

jak robia podziały wykonania samochodów, to mogli dac jedna trase w deszczu, moze na ps4 zobacze samochów jezdzacy po nieregularnych kałużach, scieki przykraweznikowe zbierajace wode, zalatane drogi i peknieta nawierzchnie z bajorkami ;/

 

p3010278-846.jpg

trasa w Polsce mi sie marzy ;(

Edytowane przez caps_LOCK_masta
Odnośnik do komentarza

jak robia podziały wykonania samochodów, to mogli dac jedna trase w deszczu, moze na ps4 zobacze samochów jezdzacy po nieregularnych kałużach, scieki przykraweznikowe zbierajace wode, zalatane drogi i peknieta nawierzchnie z bajorkami ;/

 

p3010278-846.jpg

trasa w Polsce mi sie marzy ;(

 

Trasa w Polsce to byłoby coś, ale wybrałeś mało reprezentatywne zdjęcie, bo brakuje prawdziwego polskiego środka lokomocji, czyli furmanki z koniem.

 

Co do warunków atmosferycznych, to przydałoby się coś takiego jak w PGR4. No ale Polyphony Digital woli tworzyć kokpity, a i tak tylko do wybranych fur.

Odnośnik do komentarza

Wiecie że... Gran Turismo 5 w 3D gotowe od dwóch lat

 

NIGGA PLEASE! :D

 

Niedługo się okaże, że te 200 samochodów premium są gotowe też od kilku lat :D. Ogólnie gra była już gotowa prawie rok temu i mogła zostać wydana, wedle słów Kazunori Yamauchi.

 

PS. Od Gran Turismo 4 zdążyło już wyjść...8 części NFS plus NFS World, które wyjdzie lada moment, przed premierą GT5 plus Hot Pursuit, które wyjdzie razem z GT5. Daje to nam 10 części. Pomyślcie ile to tras, samochodów...

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...