Opublikowano 24 stycznia 200916 l To ja też coś zapodam: Co jak co, ale seria design ma zaje'bisty, tak samo klimat, a nie jakaś tam grafa. ;]
Opublikowano 24 stycznia 200916 l imho KILLZONE2 ma najlepszy design ze wszystkiego co widziałem w grach ( w sumie tylko seria MGS dorównuje miejscami designem). te dwa filmiki wymiatają (pewnie już były ale wrzucam) bo może nie każdy widział http://pl.youtube.com/watch?v=Zy6cxaCosJE http://pl.youtube.com/watch?v=JmsnqD9wFpE jako ciekawostkę podam (bo moze nie wszyscy wiedzą) że design helghastów jest wzorowany na anime Jinroh - the Wolf Brigade poniżej obrazki z anime: http://www.santaquiteria.net/wp-content/fg...00x/Jin-Roh.jpg http://www.animefringe.com/magazine/2005/1...al/jinroh00.jpg http://verleih.polyfilm.at/jin-roh/jin_01.jpg http://www.esquife.cult.cu/imagenes/imrevi...60/jinroh03.jpg
Opublikowano 24 stycznia 200916 l Czy będzie możliwość dowolnego konfigurowania sterowania? A czytałeś recenzje w PSXE? TAK Butcher napisal kilka stron temu, ze nie ma dowolnej konfiguracji pada: Nie ma custom pada, nie ma kucania on/off Edytowane 24 stycznia 200916 l przez saptis
Opublikowano 24 stycznia 200916 l wiadomo jak wyglada kwestia z on-line ? singiel mnie nie interesuje jest jakas szansa zeby multi bylo lepsze od genialnego cod'a 4 ?
Opublikowano 24 stycznia 200916 l cofnij się paredziesiąt stron (!) i kilka osób pisało juz ( w tym ja+) o multi
Opublikowano 24 stycznia 200916 l jest jakas szansa zeby multi bylo lepsze od genialnego cod'a 4 ? KZ2 deklasuje cod4 jesli chodzi o multi, takie jest moje odczucie po becie
Opublikowano 24 stycznia 200916 l Jak to? Nie ma kucania on / off? Przeciez to jest kompletnie bez sensu. W kazdej grze powinno byc kucanie on / off i szczerbinka / celownik, ktory sie wlacza jak przytrzymamy przycisk (np. L1). No coz, przezyje, dobrze, ze przynajmniej te celowanie poprawili, bo celowania on / off to bym nie przelknal.
Opublikowano 24 stycznia 200916 l ktos juz tu pisal ze akurat w killzone kucanie stosuje sie inaczej niz w cod, wiec te on/off nie przeszkadza, sie zobaczy co do porownania multi, takie pytanie zadalem Butcherowi na PW, ale jeszcze mi nie odpowiedzial, wiem ze jest wielkim fanem multi w HALO3 i w COD4 wiec chcialem wiedziec jak wg niego wypada multi K2 w porownaniu z tamtymi, czekam dalej na odp i licze ze napisze w tym temacie ps: oprocz K2 jestem napalony na takie gierki jak Little Big Planet, MGS4, Heavy Rain i co najwazniejsze na nowy projekt od Team ICO, moze moglby mi ktos avatara takiego zrobic -> sackboy z helmem i oczami helgasta, z rogami chlopka z ICO, z wasami i fajeczka w ustach i moze jeszcze jakies origami w reku Edytowane 24 stycznia 200916 l przez helveg
Opublikowano 24 stycznia 200916 l ktos juz tu pisal ze akurat w killzone kucanie stosuje sie inaczej niz w cod, wiec te on/off nie przeszkadza, sie zobaczy co do porownania multi, takie pytanie zadalem Butcherowi na PW, ale jeszcze mi nie odpowiedzial, wiem ze jest wielkim fanem multi w HALO3 i w COD4 wiec chcialem wiedziec jak wg niego wypada multi K2 w porownaniu z tamtymi, czekam dalej na odp i licze ze napisze w tym temacie ps: oprocz K2 jestem napalony na takie gierki jak Little Big Planet, MGS4, Heavy Rain i co najwazniejsze na nowy projekt od Team ICO, moze moglby mi ktos avatara takiego zrobic -> sackboy z helmem i oczami helgasta, z rogami chlopka z ICO, z wasami i fajeczka w ustach i moze jeszcze jakies origami w reku Butcher w recenzji pisał o multi i stwierdził: "...mnie do multi w Killzone 2 nie trzeba przekonywać(...)nadchodzi nowy król,z jakością i klimatem jakiego jeszcze nigdy nie znaliście." Edytowane 24 stycznia 200916 l przez MYSZa7
Opublikowano 24 stycznia 200916 l Multi w KZ2 to oczywiście największy atut pomimo całej pompatycznej kampanii to będzie wisienką na torcie, a czy się przyjmie tak bardzo jak cod4 i czy wyznaczy nową jakość, tego nie przekonamy się nie wcześniej niż przed własnym tv w domowych pieleszach. Data premiery zbliża się nieubłagalnie i wtedy poznamy wszystkie nurtujące nas pytania i zadamy kłam wielu dziwnym spekulacjom, dzięki którym ten temat jest najczęściej komentowanym wątkiem w tym dziale SONY. Panowie, maszyna sie dopiero rozkręci więc pozostawmy te resztki niedomówionego na pewny climax po premierze i nie dajmy się zwariować. ROLL ON KillZone! Make daddy proud!
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Nic się nie oprze mocy Killzone http://i42.tinypic.com/2ekq7t1.jpg To może niech Sony w ogóle nie robi reklamy? Jak widać sam internet i pomysłowość ludzi zrobią swoje.
Opublikowano 25 stycznia 200916 l ktos juz tu pisal ze akurat w killzone kucanie stosuje sie inaczej niz w cod, wiec te on/off nie przeszkadza, sie zobaczy co do porownania multi, takie pytanie zadalem Butcherowi na PW, ale jeszcze mi nie odpowiedzial, wiem ze jest wielkim fanem multi w HALO3 i w COD4 wiec chcialem wiedziec jak wg niego wypada multi K2 w porownaniu z tamtymi, czekam dalej na odp i licze ze napisze w tym temacie Swoja droga, ciekaw jestem, czy w KZ2 mozna sie poruszac bezszelestnie (zarowno w multi, jak i w singlu). Grajac w CS, czy MoH po necie, bardzo czesto skradam sie po cichu, wykorzystujac element zaskoczenie. Czy w KZ2 cos takiego istnieje?
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Hobby Consolas (Spain) Killzone 2 review - 9.4/10 http://n4g.com/ps3/News-265815.aspx PROS -Best graphics on consoles -Best fps since Half Life -Innovative Multiplayer -Varied environments -campaign length as much as 15 hours CONS -no co-op
Opublikowano 25 stycznia 200916 l http://img525.imageshack.us/img525/5411/47...5906cpv5rw0.jpg http://img294.imageshack.us/img294/4678/47...6776n8vtaj5.jpg http://img502.imageshack.us/img502/654/4712767556bdxmcl2.jpg http://img502.imageshack.us/img502/9079/47...18365sp8vm0.jpg http://img240.imageshack.us/img240/2514/47...8376qupqam4.jpg
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Bez wazeliny, hehe. Ale kompletną głupotą jest dla mnie dawanie minusa za brak co-opa. Owszem jest to w dzisiejszych czasach, świetna opcja. Ale dla mnie stawiana raczej jako dodatek, niż przymus. I tak każdą grę, która ma co-opa, zaczynam najpierw od singla. Dopiero potem co-op, multi. Edytowane 25 stycznia 200916 l przez Slupek88
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Racja, a według mnie to nawet w Killzone nie powinno być co-opa, bo tylko zepsuł by klimat, tak samo nie powinno być w Resident Evil 5.
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Co-op daje 2x wiekszy fun z gry.Chetnie bym zaprosil kumpla na masterowanie gry.Brak tej funkcji nie wywoluje wzburzenia, ale jest rzeczywiscie minusem.
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Tak jak nie kazda gra musi miec online tak samo nie kazda musi miec co-opa, to tak jakby dali minusa dla Uncharted za brak multi, takie minusy sa bez sensu
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Ja bym co-opa chciał zobaczyć. Wiem, że to jest mnóstwo roboty i prawie jak robienie nowej gry, ale szczerze mówiąc średnio mnie to interesuje. No bo na brak czasu GG nie mogło narzekać. Nie jest to coś bez czego nie można się obejść, no ale nikt mi nie powie, że nie byłoby fajnie w razem z trzema kumplami wejść w skórę mega-kozaków Seva, Rico, Natko i Gratzki(tak się oni chyba zwą)? i skopać wspólnie parę(set) helghańskich zadów przy akompaniamencie miotanych przez bohaterów 'fucków' i wzajemnych docinek. A wszystko to podane w pięknej oprawie. Z tym że musiałoby to mieć wszystko ręce i nogi - czyli oddzielna kampania z fabułą i w ogóle. Takiego czegoś jak jest w Resistance 2(czyli IMO świetnie technicznie i pod względem balansu klas - to prawdziwy co-op, ale szczątkowa fabuła to jedynie briefingi, trzeba pierdylion razy grać to samo i ogólnie średnio się to trzyma kupy) oglądać bym nie chciał. Chociaż... z taką grafiką? Podsumowując - wciąż łudzę się na płatne DLC za jakiś czas z co-opem(taaa, tak samo jak na DLC do gta dla posiadaczy PS3 - nadzieja matką głupich ). Marne szanse, chociaż już przy Liberation Guerillasi z dodatkiem się popisali, zdobywając sobie tym samym mój szacun.
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Online zrozumiem,bo to powoli standard,ale nie co-op.Może gdyby był źle zrobiony to minus się należał ale nie za brak.
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Tak jak nie kazda gra musi miec online tak samo nie kazda musi miec co-opa, to tak jakby dali minusa dla Uncharted za brak multi, Dodkładnie zgadzam się, to że R2 i Cod 5 go posiadają znaczy że już stało się to standardem ?!, rozumiem że chodzi tu o to że KZ2 byłby wtedy niczym robot do wszystkiego (i wtedy niby zasługiwałby na 10/10 ?), ja jednak widze 1 potężną wade dla co-op'a, GRAFIKA rzecz jasna !! - już o fps'ach nie wspomnę, nie wieżę że Guirella i całe studio Sony nie rozważałoby takiej opcji, po prostu mieli swoje powody, dla mnie co-op na 2 graczy przy konsoli jest męczący jak cholera, może i jest jakaś z tego frajda - ale to zdecydowanie nie dla mnie .
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Zbiór dotychczasowych ocen dla KZ 2( średnia 9,5)- daje dla tych płaczków co narzekaja na ocene z Extrima Tak wogole to jest szansa ze to bedzie najwyzej oceniana gra na ps3 jak do tej pory( nie liczac GTA 4, ktore nie wiem jakim cudem uciulalo 97% na gamerankings i jest 2 najlepiej oceniona gra w historii) # Hobby Consolas - 9.4/10 # Official PlayStation Magazine Netherlands - 91/100 # Level - 8/10 # PSX Extreme - 9.5/10 # Official PlayStation Magazine Australia - 10/10 # Official PlayStation Magazine Spain - 9.5/10 # 576 Kbyte - 9.7/10 # GamePlay Magazine - 10/10 # GamePro - 5/5 # MEGamers - 9.9/10 # Official PlayStation Magazine US - 5/5 # Official PlayStation Magazine UK - 9/10 Żródło: http://homebrewheaven.net/viewtopic.php?f=25&t=7013
Opublikowano 25 stycznia 200916 l Ten psxextreme to rzecz jasna nasz rodzimy magazyn czy ten zachodni podszywacz ?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.