Skocz do zawartości

Killzone 2

Featured Replies

Opublikowano

To ja też coś zapodam:

 

28614_Killzone2-Art-01_normal.jpg

 

killzone-concept-art-15.jpg

 

killzone_2.jpg

 

killzonerealumbravd8.jpg

 

Co jak co, ale seria design ma zaje'bisty, tak samo klimat, a nie jakaś tam grafa. ;]

  • Odpowiedzi 6 tys.
  • Wyświetleń 761,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Pozwolę sobie przywrócić ten temat, ponieważ John Linneman z Digital Foundry wrzucił wczoraj niezwykle interesujący film dotyczący tej gry.     Zwróćcie uwagę na omawiane w trzec

  • Pograłem trochę w killzone 2 i na razie muszę stwierdzić że Halo 3 jest lepsze a o Halo Reach nie wspominając. te sterowanie jest jakieś dziwne przez co wyminana ognia nie sprawia takiej przyjemności

  • Killzone skończony. Cudowna gierka, na ps4 chyba nie ma tak dobrze zrobionej singlowej strzelanki. Warto zagrać jak ktoś nie grał, pure fun  

Opublikowano

imho KILLZONE2 ma najlepszy design ze wszystkiego co widziałem w grach ( w sumie tylko seria MGS dorównuje miejscami designem).

 

te dwa filmiki wymiatają (pewnie już były ale wrzucam) bo może nie każdy widział

 

 

http://pl.youtube.com/watch?v=Zy6cxaCosJE

 

http://pl.youtube.com/watch?v=JmsnqD9wFpE

 

jako ciekawostkę podam (bo moze nie wszyscy wiedzą) że design helghastów jest wzorowany na anime Jinroh - the Wolf Brigade poniżej obrazki z anime:

 

http://www.santaquiteria.net/wp-content/fg...00x/Jin-Roh.jpg

 

http://www.animefringe.com/magazine/2005/1...al/jinroh00.jpg

 

http://verleih.polyfilm.at/jin-roh/jin_01.jpg

 

http://www.esquife.cult.cu/imagenes/imrevi...60/jinroh03.jpg

Opublikowano
Czy będzie możliwość dowolnego konfigurowania sterowania? :)

A czytałeś recenzje w PSXE?

 

TAK

Butcher napisal kilka stron temu, ze nie ma dowolnej konfiguracji pada: :)

Nie ma custom pada, nie ma kucania on/off :)

 

Edytowane przez saptis

Opublikowano

wiadomo jak wyglada kwestia z on-line ?

singiel mnie nie interesuje

jest jakas szansa zeby multi bylo lepsze od genialnego cod'a 4 ? :D

Opublikowano

cofnij się paredziesiąt stron (!) i kilka osób pisało juz ( w tym ja+) o multi

Opublikowano
jest jakas szansa zeby multi bylo lepsze od genialnego cod'a 4 ? :D

KZ2 deklasuje cod4 jesli chodzi o multi, takie jest moje odczucie po becie

Opublikowano

Jak to? Nie ma kucania on / off? Przeciez to jest kompletnie bez sensu. W kazdej grze powinno byc kucanie on / off i szczerbinka / celownik, ktory sie wlacza jak przytrzymamy przycisk (np. L1). No coz, przezyje, dobrze, ze przynajmniej te celowanie poprawili, bo celowania on / off to bym nie przelknal.

Opublikowano

ktos juz tu pisal ze akurat w killzone kucanie stosuje sie inaczej niz w cod, wiec te on/off nie przeszkadza, sie zobaczy

 

co do porownania multi, takie pytanie zadalem Butcherowi na PW, ale jeszcze mi nie odpowiedzial, wiem ze jest wielkim fanem multi w HALO3 i w COD4 wiec chcialem wiedziec jak wg niego wypada multi K2 w porownaniu z tamtymi, czekam dalej na odp i licze ze napisze w tym temacie

 

ps: oprocz K2 jestem napalony na takie gierki jak Little Big Planet, MGS4, Heavy Rain i co najwazniejsze na nowy projekt od Team ICO, moze moglby mi ktos avatara takiego zrobic -> sackboy z helmem i oczami helgasta, z rogami chlopka z ICO, z wasami i fajeczka w ustach i moze jeszcze jakies origami w reku ;)

Edytowane przez helveg

Opublikowano
ktos juz tu pisal ze akurat w killzone kucanie stosuje sie inaczej niz w cod, wiec te on/off nie przeszkadza, sie zobaczy

 

co do porownania multi, takie pytanie zadalem Butcherowi na PW, ale jeszcze mi nie odpowiedzial, wiem ze jest wielkim fanem multi w HALO3 i w COD4 wiec chcialem wiedziec jak wg niego wypada multi K2 w porownaniu z tamtymi, czekam dalej na odp i licze ze napisze w tym temacie

 

ps: oprocz K2 jestem napalony na takie gierki jak Little Big Planet, MGS4, Heavy Rain i co najwazniejsze na nowy projekt od Team ICO, moze moglby mi ktos avatara takiego zrobic -> sackboy z helmem i oczami helgasta, z rogami chlopka z ICO, z wasami i fajeczka w ustach i moze jeszcze jakies origami w reku ;)

Butcher w recenzji pisał o multi i stwierdził:

"...mnie do multi w Killzone 2 nie trzeba przekonywać(...)nadchodzi nowy król,z jakością i klimatem jakiego jeszcze nigdy nie znaliście."

 

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Multi w KZ2 to oczywiście największy atut pomimo całej pompatycznej kampanii to będzie wisienką na torcie, a czy się przyjmie tak bardzo jak cod4 i czy wyznaczy nową jakość, tego nie przekonamy się nie wcześniej niż przed własnym tv w domowych pieleszach. Data premiery zbliża się nieubłagalnie i wtedy poznamy wszystkie nurtujące nas pytania i zadamy kłam wielu dziwnym spekulacjom, dzięki którym ten temat jest najczęściej komentowanym wątkiem w tym dziale SONY. Panowie, maszyna sie dopiero rozkręci więc pozostawmy te resztki niedomówionego na pewny climax po premierze i nie dajmy się zwariować. ROLL ON KillZone! Make daddy proud! :P

Opublikowano
ktos juz tu pisal ze akurat w killzone kucanie stosuje sie inaczej niz w cod, wiec te on/off nie przeszkadza, sie zobaczy

 

co do porownania multi, takie pytanie zadalem Butcherowi na PW, ale jeszcze mi nie odpowiedzial, wiem ze jest wielkim fanem multi w HALO3 i w COD4 wiec chcialem wiedziec jak wg niego wypada multi K2 w porownaniu z tamtymi, czekam dalej na odp i licze ze napisze w tym temacie

 

Swoja droga, ciekaw jestem, czy w KZ2 mozna sie poruszac bezszelestnie (zarowno w multi, jak i w singlu). Grajac w CS, czy MoH po necie, bardzo czesto skradam sie po cichu, wykorzystujac element zaskoczenie. Czy w KZ2 cos takiego istnieje?

Opublikowano

Bez wazeliny, hehe.

Ale kompletną głupotą jest dla mnie dawanie minusa za brak co-opa. Owszem jest to w dzisiejszych czasach, świetna opcja. Ale dla mnie stawiana raczej jako dodatek, niż przymus. I tak każdą grę, która ma co-opa, zaczynam najpierw od singla. Dopiero potem co-op, multi.

Edytowane przez Slupek88

Opublikowano

Racja, a według mnie to nawet w Killzone nie powinno być co-opa, bo tylko zepsuł by klimat, tak samo nie powinno być w Resident Evil 5.

Opublikowano

Co-op daje 2x wiekszy fun z gry.Chetnie bym zaprosil kumpla na masterowanie gry.Brak tej funkcji nie wywoluje wzburzenia, ale jest rzeczywiscie minusem.

Opublikowano

Tak jak nie kazda gra musi miec online tak samo nie kazda musi miec co-opa,

 

to tak jakby dali minusa dla Uncharted za brak multi,

 

takie minusy sa bez sensu

Opublikowano

Ja bym co-opa chciał zobaczyć. Wiem, że to jest mnóstwo roboty i prawie jak robienie nowej gry, ale szczerze mówiąc średnio mnie to interesuje. No bo na brak czasu GG nie mogło narzekać. Nie jest to coś bez czego nie można się obejść, no ale nikt mi nie powie, że nie byłoby fajnie w razem z trzema kumplami wejść w skórę mega-kozaków Seva, Rico, Natko i Gratzki(tak się oni chyba zwą)? i skopać wspólnie parę(set) helghańskich zadów przy akompaniamencie miotanych przez bohaterów 'fucków' i wzajemnych docinek. A wszystko to podane w pięknej oprawie. Z tym że musiałoby to mieć wszystko ręce i nogi - czyli oddzielna kampania z fabułą i w ogóle. Takiego czegoś jak jest w Resistance 2(czyli IMO świetnie technicznie i pod względem balansu klas - to prawdziwy co-op, ale szczątkowa fabuła to jedynie briefingi, trzeba pierdylion razy grać to samo i ogólnie średnio się to trzyma kupy) oglądać bym nie chciał. Chociaż... z taką grafiką?

 

Podsumowując - wciąż łudzę się na płatne DLC za jakiś czas z co-opem(taaa, tak samo jak na DLC do gta dla posiadaczy PS3 - nadzieja matką głupich :P ). Marne szanse, chociaż już przy Liberation Guerillasi z dodatkiem się popisali, zdobywając sobie tym samym mój szacun.

Opublikowano

Online zrozumiem,bo to powoli standard,ale nie co-op.Może gdyby był źle zrobiony to minus się należał ale nie za brak.

Opublikowano
Tak jak nie kazda gra musi miec online tak samo nie kazda musi miec co-opa,

 

to tak jakby dali minusa dla Uncharted za brak multi,

 

Dodkładnie zgadzam się, to że R2 i Cod 5 go posiadają znaczy że już stało się to standardem ?!, rozumiem że chodzi tu o to że KZ2 byłby wtedy niczym robot do wszystkiego (i wtedy niby zasługiwałby na 10/10 ?), ja jednak widze 1 potężną wade dla co-op'a, GRAFIKA rzecz jasna !! - już o fps'ach nie wspomnę, nie wieżę że Guirella i całe studio Sony nie rozważałoby takiej opcji, po prostu mieli swoje powody, dla mnie co-op na 2 graczy przy konsoli jest męczący jak cholera, może i jest jakaś z tego frajda - ale to zdecydowanie nie dla mnie ;).

Opublikowano

Zbiór dotychczasowych ocen dla KZ 2( średnia 9,5)- daje dla tych płaczków co narzekaja na ocene z Extrima :D Tak wogole to jest szansa ze to bedzie najwyzej oceniana gra na ps3 jak do tej pory( nie liczac GTA 4, ktore nie wiem jakim cudem uciulalo 97% na gamerankings i jest 2 najlepiej oceniona gra w historii)

 

# Hobby Consolas - 9.4/10

# Official PlayStation Magazine Netherlands - 91/100

# Level - 8/10

# PSX Extreme - 9.5/10

# Official PlayStation Magazine Australia - 10/10

# Official PlayStation Magazine Spain - 9.5/10

# 576 Kbyte - 9.7/10

# GamePlay Magazine - 10/10

# GamePro - 5/5

# MEGamers - 9.9/10

# Official PlayStation Magazine US - 5/5

# Official PlayStation Magazine UK - 9/10

 

Żródło: http://homebrewheaven.net/viewtopic.php?f=25&t=7013

Opublikowano

Ten psxextreme to rzecz jasna nasz rodzimy magazyn czy ten zachodni podszywacz ? ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.