Opublikowano 19 listopada 200816 l Autor OM jest do wykorzystania, kiedy masz przewagę. Moim zdaniem przewagę można lepiej wykorzystać.
Opublikowano 20 listopada 200816 l no nie wiem jak ktos zrobi abare to dzieki OM mozesz przejsc mu za plecy i back crumple zrobic
Opublikowano 20 listopada 200816 l No OM czasami mogą dać się we znaki, nawet w combosach czy przeciw rising attacks mozna je wykorzystać, aczkolwiek mnie osobiście bardziej perwersują niż pomagają. Na szczęście u Eileen nie wydają się grać jakiejś wielkiej roli więc niespecjalnie muszę się w to bawić. Póki co mecze Questa:P.
Opublikowano 20 listopada 200816 l Autor no nie wiem jak ktos zrobi abare to dzieki OM mozesz przejsc mu za plecy i back crumple zrobic Jak ktoś gra abare, to wolę wybicie. Znacznie większe szanse na trafienie, za tylko trochę mniejszy damage.
Opublikowano 21 listopada 200816 l hahaha lol jak ktos zrobi ci 2x down puncha to se nie wybijesz,w dodatku zejdziesz do obrony i jeszcze rzut wylapiesz(pamietam jak tak ci robilem, no ale kolana mi sadziles dosyc czesto dawno i nie prawda xD ) chodzi i o abare z glowa wiadomo ze jak ktos nie ma hit checka to walisz wybitke i nara leszczu ale jak ktos sprytnie wali down punche to mozna mu niezle namieszac jak staggera z boku raptem wylapie (sprawdzone) wogole ja ostatnio znowu sporo gram w vf i chyba sporo mi skill poszedl pogralem z ludzmi z listy (wiekszosc z VFDC) to im troche dymu narobilem jak kiedys dai bison mi niezla masakre robil el blazem , tak teraz pier.dalal po katak jak go cisnalem a i tego manjimaru z WCG tez zlapalem ostanio biedak wzial kage i zle wybral bo tez gram kage i mam wszystko obcykane chyba co sie da nim zrobic , w dodatku opieral swoja gre na 2 rzutach , 64p+g i 3p+g , zaczalem sie wyrywac, troche go pocisnalem na wakeupach i sobie poradzic nie mogl, glupie bledy robil tez i czesto yoho wylapywal na counter:lol: jak przegral 4 walke z rzedu to sie rozlaczyl i nawet good games nie raczyl napisac chyba za fajny jest bo na wcg byl ... ale mam jeszcze pare odruchow idioty czasami mi rece opadaja jak przegram walke przez wlasna glupote aramis wlasnie wyslalem ci zaproszenie na friend liste, zapraszam na granie, i olej questa , a jak juz chcesz robic acziwy to przechodz gre robiac p p p p p p p p p p i niech sie odkrywa
Opublikowano 23 listopada 200816 l Dobra, może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego prawdziwe Nitaku w tej grze zaczyna się od przewagi +7 lub więcej? Bo nie czaję dlaczego niby (w teorii) Fuzzy Guarding jest możliwe do -6 klatek? Przecież rzut ma 12, z tym ze jak trzymamy blok to wychodzi 0fr throw, a najszybszy mid z reguły ma 14 klatek więc teoretycznie wydaje mi się, że nadal można się schylić pod rzutem i wstać przed midem, a filozofia Nitaku mówi ze nie mozna tego obronić Fuzzy Guardem i jest "czyste" 50-50. Wtf? o_O
Opublikowano 23 listopada 200816 l Autor To jest naprawdę tylko teoria. Dwie klatki opóźnienia z rzutem i cała teoria leży.
Opublikowano 23 listopada 200816 l Ok chyba rozpracowałem to:). +7 klatek to minimalna przewaga jaka chyba jest potrzebna aby rzut opóźniony o 2 frejmy clashował się nadal z najszybszymi ciosami (10 klatkowe P). Innymi słowy w tej sytuacji przeciwnik nie może przerwać najszybszymi ciosami naszego rzutu i musi zgadywać - opóźniony 12+2=14 fr. rzut czy tez 14 fr. mid. Wydaje mi się ze o to chodzi:).
Opublikowano 23 listopada 200816 l nitaku i fuzzy guard to nie to samo przeciez, nie wiem co ma nitaku do fuzzy jak masz nitaku to nie jestes w stanie zrobic fuzzy , proste jesli masz strate -7 lub wiecej, lub przewage +7 lub wiecej to jest nitaku mozesz wtedy robic albo jakis MID albo probowac rzucac(poniewaz nie da sie schylic pod rzutem przy stracie 7 klatek) pozatym fuzzy guard robi sie przewaznie jesli przeciwnik zablokuje nasz atak , ktory ma strate max -6 na bloku nitaku daje w teorii 50/50 albo rzut albo nastepny MID i masz zgadywanke a co do tego delaya to tez nie jest takie hop siup c1rex, bo zrobisz delay raz, drugi raz a potem typ sie ogarnie i nie bedzie robil fuzzyy tylko abare to wiesz
Opublikowano 23 listopada 200816 l Aha kumam czyli nie mogę sie schylić pod rzutem, ale moge go zclashować, jednak tym samym wystawiam się na mida na CH. Ok to już czaję. Nigdzie nie napisalem ze nitaku i fg to to samo.
Opublikowano 4 grudnia 200816 l Siemka! Hm mam problem z przejściem Command Trial A konkretnie nie mam pojęcia jak wykonać "Sidestep Slash P i K (during Offensive Move)" Nie ukrywam że w tej kwestii jestem laikiem Więc bardzo bym był wdzięczny za pomoc Pozdro!
Opublikowano 4 grudnia 200816 l Siemka! Hm mam problem z przejściem Command Trial A konkretnie nie mam pojęcia jak wykonać "Sidestep Slash P i K (during Offensive Move)" Nie ukrywam że w tej kwestii jestem laikiem Więc bardzo bym był wdzięczny za pomoc Pozdro! dół/góra, PKG a potem P lub K mały edit: te "dół/góra" to sidestep lol Edytowane 4 grudnia 200816 l przez ornit
Opublikowano 20 grudnia 200816 l WCG : http://www.youtube.com/profile?user=vfrepl...amp;view=videos imo adan yuki rzeznik straszny a japoniec cfaniak specjalnie wzial shuna bo grali na 5 rund a wiadomo ze jak sie dziad na.(pipi)ie to ma spora przewage w dmg i wysokosci wybitek combo adana na germancu straszny demoralizator, jeszcze exelent poszedl ...
Opublikowano 20 grudnia 200816 l Autor http://uk.youtube.com/watch?v=lhfD2V8wj-E&...re=channel_page To co stało się w 3 rundzie naprawdę bolało.
Opublikowano 20 grudnia 200816 l chyba w 4 rundzie o tej akcji pisalem hehe, jestem w trakcie jej powtorzenia xD ale wyjsc nie chce ... nawet w dojo
Opublikowano 8 stycznia 200916 l GhettoKingSas wysłałem Ci zaproszenie do friendsów na Xbox Live. Wielkość liter ma tu znaczenie? Jak cos, to jestem janixpl.
Opublikowano 23 stycznia 200916 l TAkie pytanie kogoś kto zaczął niedawno grać w VF5. Robiąc Goh'em tsukami w penych momentach w command liscie jest napisane back/front side. O co z tym chodzi? Mi narazie wychodza tylko te z(chyba)front side i chciałbym sie dowiedzieć jak to dziłą z tym backside. Strasznie zajawkowa i skillowa gra. Szkoda, że w to wcześniej nie grałem.
Opublikowano 23 stycznia 200916 l jak zlapiesz za szmaty delikwenta robiac te sabaki(tsukami) to chodzi o to w ktora strone pociagniesz go za szmaty i wcisniesz rzut masz do wyboru 4 kierunki, gora, dol, lewo , prawo no i ogolnie mozesz po pierwszym kierunku dac P+G albo dac jeszcze jeden kierunek i P+G (wiekszy dmg) wychodzi z tego troche kombinacji backside to pewnie jak go zlapiesz to musisz do tylu dac kierunek to go do tylu pociagniesz, i potem masz opcje albo kolejny kierunek , albo rzut chyba ze sie wyrwie
Opublikowano 24 stycznia 200916 l szmaty Szmata to jest do podłogi... to się nazywa Judoga (dzudoga).
Opublikowano 24 stycznia 200916 l szmaty Szmata to jest do podłogi... to się nazywa Judoga (dzudoga). Dobry jest, dajcie mu ktoś cukierka za to
Opublikowano 24 stycznia 200916 l No właśnie dlatego taki poziom jest w Polsce w bijatyki, bo ludzie zamiast ćwiczyć i opanowywać system, wolą interesować się tym, w co jest ubrany każdy zawodnik, jakim stylem walczy i kto był jego babcią. Fail.
Opublikowano 25 stycznia 200916 l No właśnie dlatego taki poziom jest w Polsce w bijatyki, bo ludzie zamiast ćwiczyć i opanowywać system, wolą interesować się tym, w co jest ubrany każdy zawodnik, jakim stylem walczy i kto był jego babcią. Fail. Nie no, ja też się tym interesuję ale tu akurat nie o to chodzi Koleś chciał błysnąć wiedzą, a nie sądzę żeby GhettoKingSas nie wiedział co to judoga Edytowane 25 stycznia 200916 l przez Super Big Boss
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.