Skocz do zawartości

Resident Evil 5


liquid

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ja wyżej uważam, że serii RE przydałby się jakiś powrót "do korzeni". Nie mówię tu o zmianie kamery zza pleców na rzut izometryczny , ale opustoszałe i ogarnięte przez gromadę krwiożerczych i wiecznie głodnych zombi, miasto. Do tego główny "przywódca" nieumarłych, największy madafaka z największych (coś a`la Nemesis - nie mylić z Nemesis U.S. ), siejący postrach w szeregach specjalnych wojsk zaprzęgniętych przez rząd do walki. I do tego koniecznie jakieś wymagające puzle ;)

...i ciagly brak amunicja i medykamentow co by madrze rozplanowywac poczynania naszego Herosa :) Wtedy pojecie S-H ma sens.

 

Leje wam obu po bani :P A moze tak kolejna zmiana i np powrot do Racoon albo jakiejs okolicznej wioski czy malej miesciny jak w SH czy Alane Wake gdzie pojawia sie nowa po atomowa odmiana wirusa ? W tedy latwo moznaby z Residenta znow zrobic horror. 5 w ogole nim nie jest a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy..

Odnośnik do komentarza

 

Leje wam obu po bani :P

 

Co to miało znaczyć ?:D

BTW Żeby nie było twierdzę, że 4 i 5 część RE były grami dobrymi (5) i bardzo dobrymi (4), ale klimacik serii gdzieś wyparował i to najbardziej boli :/ Czwóreczka dobrze się zaczęła klimatycznie, mrocznie i nawet to, że perspektywa inna i przeciwnik inny to było "Residentowo" i tego przede wszystkim oczekuję po 6 części. A jak mają iść dalej tym tropem (rozbudowany multi, kucanie, turlanie, 1000 przeciwników i minigun) , to ja już wolę żeby remake`i 2 i 3 zrobili. Aha i powrotu "kupca" z 4 również żądam ;)

Edytowane przez butch.stein
Odnośnik do komentarza

a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy..

Ze co? Slucham? A grales ty wogole w RE5 ? Przeciez to zwykla strzelanka - wiec czemu mialoby nie byc tych elementow? Przeciez nawet cover system jest.... (moze i prymitywny, ale mimo wszystko).

Przy obecnej formule powinni wprowadzic te elementy do rozgrywki (oczywiscie nie przy zachowaniu obecnego schematu - gra stalaby sie za latwa, ale jakby tak przyspieszyc wrogow, zrobic mniej liniowe lokacje, wrogow odpowiednio porozstawiac itd., to mialoby to rece i nogi).

Chcialbym zeby RE6 (jesli powownie bedzie shooterowy) bedzie w jakiejs czesci podobny do......trybu mercenaries z RE5 xD Chodzi o to - zeby gracz byl zaszczuty, caly czas w niebezpieczenstwie, osaczony przez wrogow, panicznie probojacy przetrwac (oczywiscie chodzi mi o element konfornacji z wrogami - a nie, ze non stop beda na nas wrogowie lecieli).

Odnośnik do komentarza

Z grą jest wszystko ok. Wracanie do korzeni mija się z celem bo ludziska chcą czegoś nowego, ale prawdą jest, że seria potrzebuje usprawnień. Oglądając review acorn films'a na YT pukałem się po głowie ze świadomością, że nie zauważyłem jawnych analogii z RE4 w temacie lokacji i wrogów. No i ta upośledzona Sheva...Po przejściu Pro jedynie z podstawowym gunem nie jestem w stanie ogarnąć jak można było wypuścić kod z tak ułomnym slash AI. Gierka świetna, jeśli się gra na Veteranie, względnie Normalu. Reszta to czysty masochizm...

Odnośnik do komentarza

a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy..

Ze co? Slucham? A grales ty wogole w RE5 ? Przeciez to zwykla strzelanka - wiec czemu mialoby nie byc tych elementow? Przeciez nawet cover system jest.... (moze i prymitywny, ale mimo wszystko).

Przy obecnej formule powinni wprowadzic te elementy do rozgrywki (oczywiscie nie przy zachowaniu obecnego schematu - gra stalaby sie za latwa, ale jakby tak przyspieszyc wrogow, zrobic mniej liniowe lokacje, wrogow odpowiednio porozstawiac itd., to mialoby to rece i nogi).

Chcialbym zeby RE6 (jesli powownie bedzie shooterowy) bedzie w jakiejs czesci podobny do......trybu mercenaries z RE5 xD Chodzi o to - zeby gracz byl zaszczuty, caly czas w niebezpieczenstwie, osaczony przez wrogow, panicznie probojacy przetrwac (oczywiscie chodzi mi o element konfornacji z wrogami - a nie, ze non stop beda na nas wrogowie lecieli).

 

Nie stary nie gralem, wypowiadam sie o grze, o ktorej nie mam pojecia.. No wlasnie Re 5 ma jeszcze resztke klimatu i trudnosci dzieki temu sterowaniu. I tak gra jest banalna to co by bylo jeszcze z dodatkowymi ulatwieniami ??

Odnośnik do komentarza

a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy..

Ze co? Slucham? A grales ty wogole w RE5 ? Przeciez to zwykla strzelanka - wiec czemu mialoby nie byc tych elementow? Przeciez nawet cover system jest.... (moze i prymitywny, ale mimo wszystko).

Przy obecnej formule powinni wprowadzic te elementy do rozgrywki (oczywiscie nie przy zachowaniu obecnego schematu - gra stalaby sie za latwa, ale jakby tak przyspieszyc wrogow, zrobic mniej liniowe lokacje, wrogow odpowiednio porozstawiac itd., to mialoby to rece i nogi).Chcialbym zeby RE6 (jesli powownie bedzie shooterowy) bedzie w jakiejs czesci podobny do......trybu mercenaries z RE5 xD Chodzi o to - zeby gracz byl zaszczuty, caly czas w niebezpieczenstwie, osaczony przez wrogow, panicznie probojacy przetrwac (oczywiscie chodzi mi o element konfornacji z wrogami - a nie, ze non stop beda na nas wrogowie lecieli).

Przeciez pisalem o tym

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza

Właśnie jestem prawie dwukrotnym przejsciu gry i musze sie niestety zgodzic z poprzednikami. Tą czesc serii niestety utraciła swój wspaniały klimat co wcale nie oznacza ze jest grą złą. Capcom obrało (nie)stety inna metode co było juz widac w 4-ce.Całe czescie ze 6-stka ma byc (podobno) powrotem do korzeni, bardzo na to licze i mam nadzieje że się nie zawiodę. Swoja drogą twórcy wybieraja coraz to bardziej innowacyjne pomysły. Dla przykładu warto podac firme Midway i Mortal Kombat który poszedł zupełnie inna scieżką niż kiedyś bym przypuszczał (faceci w rajtuzach itp.)

Obie firmy zapewniaja że kolejne czesci ich kultowych serii będa powrotem do korzeni hmm no cóz pozostaje czekac.

A wracajac do residenta z checia pogram z kims ONLINE

MrCpl :) pisac jak cos :)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

najpewniej chodzi o nowy sposob liczenia procentowego ukonczenia gry,kiedys z Platyna,teraz bez. BTW Moin skromnym zdaniem powinno byc tak,ze 100% dostajemy za samo przejscie gry.Wszelkie DLC powinny byc liczone jako % ponad 100. Np. 120% w Residencie wraz z trofeami z DLC,100% za pelne odblokowanie trofeow z wersji pudelkowej.

Odnośnik do komentarza

najpewniej chodzi o nowy sposob liczenia procentowego ukonczenia gry,kiedys z Platyna,teraz bez. BTW Moin skromnym zdaniem powinno byc tak,ze 100% dostajemy za samo przejscie gry.Wszelkie DLC powinny byc liczone jako % ponad 100. Np. 120% w Residencie wraz z trofeami z DLC,100% za pelne odblokowanie trofeow z wersji pudelkowej.

 

Popieram, popieram straszne, ale na takie coś póki co się nie zanosi. Nie lubię widzieć w swoich grach nie 100% mimo posiadania platyny. Jak widzę 75% z platynką to mnie to męczy, a takie ponad 100% to jest to i ma większy sens. Zresztą tak to wygląda na Xboxie360, więc nie wiem czemu nie kopiować od najlepszych ^^. Tak czy siak czekam na te DLC to RE5, bo mało mi było podstawy.

Edytowane przez Wolak10
Odnośnik do komentarza

Na pewno nie będzie mieć tego samego... ale liczę na to, że save będzie pasował. Inaczej nie kupię - jak pomyślę ile się namordowałem na S-ki... nie, drugi raz nie ma mowy. ;)

przecież to nie było trudne. Robłeś je na pro? ;p

eh ja bym z chęcią w dodatek zagrał, ale jakoś nie widzi mi się wydawać po raz dugi kasy na Re5 dla kilka godzin gry, gdyby trofea były trudniejsze... zobaczymy, biorąc pod uwagę ile innych gier wychodzi na wiosnę wątpie czy znajdę czas. W tym roku przez pierwsze 6 miesiecy było mniej interesujących mnie premier, niż w 2010 przez 3 miechy...

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ja chętnie zagram.

 

Spoko, fajnie że będzie z kim grać :thumbsup: Wysłałem ci właśnie prośbę o dodanie do znajomych, ale mi napisało że osiągnąłeś już maksymalną liczbę kontaktów i nie można mnie dodać...

Jak będziesz online to daj znać na mój profil. Pozdro :thumbsup:

Edytowane przez VViking
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dokładnie, niedosyt to odpowiednie słowo.

 

Po świetnym początku - rezydencja, schodzimy pod ziemię, gdzie klimat idzie się kochać. No i ta walka z Weskerem... Pierwsze przejście z Grzesiem na veteranie - 1.24... Żalość, rozumiem, że to tylko 18 pln, ale mogli przedłużyć wizytę w rezydencji. Skoro leżalo tam tyle zombiaków, dlaczego nie wykorzystano ich potencjału? Ehh Capcom....

 

 

:) Można można ;)

Edytowane przez triboy17@o2.pl
Odnośnik do komentarza

Czas przejścia to jakaś kpina, < 1,5h z kilkoma śmierciami :( Początek bardzo klimatyczny, posiadłość, noc, burza, brak przeciwników. Widząc słynny korytarz miałem wrażenie że żaraz wyskoczą pieski :) Później jest tylko dobrze. Nowy przeciwnik bardzo przypomina egzekutora z podstawki, zarówno designem, atakami jak i wytrzymałością. Pierwsza wrażenie jest świetne, ale później szybko opada zachwyt. No i teraz można się wystraszyć w kilku miejscach, co nie triboy? :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...