Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego Sony? Przeciez to SE dewelopuje gre i optymalizuje ja pod katem platform.

 

Ale najpierw to platforma musi mieć łatwą i przyjazną architekturę dla developera, która ma pomagać w tworzeniu gry a nie mu przeszkadzać. Bo nie powiesz chyba że nagle to wina developerów była że więcej i lepiej potrafili wyciągnąć z 360 niż na PS3 (a mowa przecież o najlepszych tej branży).

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Niestety Square nie umie w silniki graficzne. Przecież podobny ból dupy Square miał z XIII czy z XIII versusem( teoretycznie nadal go ma). To nie wina Sony ,że  SE robi graficznego molocha, który nie potrafi nic.  Silnik powinien być łatwy w programowaniu i efektywny.  A Japończycy są zbyt  dumny by użyć nie swojego silnika do napędzania FF.

Odnośnik do komentarza

 

Dlaczego Sony? Przeciez to SE dewelopuje gre i optymalizuje ja pod katem platform.

Ale najpierw to platforma musi mieć łatwą i przyjazną architekturę dla developera, która ma pomagać w tworzeniu gry a nie mu przeszkadzać. Bo nie powiesz chyba że nagle to wina developerów była że więcej i lepiej potrafili wyciągnąć z 360 niż na PS3 (a mowa przecież o najlepszych tej branży).

Patrze na inne tytuly i widze ze sie da. To nie wina Sony czy MS, ze SE nie umie.

 

Phantom Pain wygladal podobnie, a dzialal niesamowicie.

Odnośnik do komentarza

No ale przeciez od poczatku generacji jest mowione ze ps4 jest duzo latwiejsze do ogarniecia niz ps3. Zobacz jak wyglada Uncharted 4. Square sie w(pipi)alo w pisanie wlasnego silnika, a teraz go ogarnac nawet nie potrafia. Gra na xbonie tez kuleje i ma jeszcze nizsza rozdzialke niz na ps4.

no ale wina Sony.

 

Tak wiadomo, tylko od początku też wiadomo że Final XV nie był tworzony z myślą o PS4 i XOne tylko o samej PS3. Nawet Naughty Dog tworząc The Last of Us w wersji na PS4 otwarcie przyznali że przygotowanie gry pod PS4 było nie lada wyzwaniem z winy całej architektury PS3 i Cell'a, który jest wszystkiemu winien. To skoro najlepszy dev od samego Sony twierdzi że nie jest to łatwa rzecz to już widzę jak bezbolesne było przygotowanie Versusa/XV-tki z wersji na PS3 na PS4 i XOne. 

 

Zresztą podałem tylko przykład że sama architektura konsoli też ma swój wpływ na to jak gra może działać/wyglądać (poprzednia generacja pięknie nam to ukazała gdy developerzy nie radzili sobie z architekturą PS3 - vide: The Orange Box to chyba najgorsza wpadka na platformie Sony od strony technicznej od dużego developera/wydawcy gdzie na X360 wyglądała obłędnie), nigdzie nie napisałem że to wina Sony, raczej wina przesiadki z jednej generacji na drugą i pisanie pewnie całego silnika na nowo (żeby nie było nigdzie nie stwierdzam że tak jest, to jest wyłącznie gdybanie aby prowadzić dyskusję, nie narzucam nikomu mojego zdania).

Edytowane przez chrno-x
Odnośnik do komentarza

Nie ma co bronić nieudolności kitajców. Oni od końca ery PS2 są do tyłu jeśli chodzi o techniczną stronę gier. Samo PS4 zaś to chyba najłatwiejsza konsola do programowania ze wszystkich jakie wypluło na rynek Sony. Jeśli w czasach cudacznych architektur PS2 i PS3 dało się otrzymać tytuły prezentujące się bardzo dobrze to nic nie usprawiedliwia tych baranów. A fakt,że ten Final to jedyny twór na tym ich szumnym silniku,a cała reszta jest tworzona na UE również wiele mówi o ich zdolnościach.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

o jezu jaka roznica w zasiegu dorysowywania i trawce, wkoncu to wyglada, a nie, ze wszystko 10metrow przed nami to rozmazana packa z chamskim popupem

Panowie spokojnie, wersja na standardową PS4 została znacznie poprawiona na TGS i wygląda już całkiem znośnie. Drzewka, trawa w oddali, popup mniejszy:

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...