Opublikowano 6 lutego 200817 l To, ze naprawiaja w tydzien? W tym temacie ludzie pisza. A Arcade zdechl juz mojemu kumplowi.
Opublikowano 6 lutego 200817 l Czesc a mi padł padzior wiem ze pewnie juz bylo ale czy moglby ktos wyjasnic jak to zalatwic?(gdzie dzwonic i co podaci mowic) i ile gwary jest na pady? big thanks
Opublikowano 6 lutego 200817 l a czemu nie mzoesz spojrzec na 1 posta, tam jest gdzie dzwonic gwary jest tyle co na konsole bo pad to integralna czesc konsoli przeciez.... dostales 2 lata na konsole i tyle samo ma pad...
Opublikowano 7 lutego 200817 l tak samo, jak wszystko to wszystko... moze napisze bardziej zrozumiale, gwarancja jest na caly zestaw i wszsytko co w chodzi w sklad zestawu odpowiedniej wersji... Edytowane 7 lutego 200817 l przez Juchy
Opublikowano 7 lutego 200817 l właśnie wróciła do mnie konsola. wymienione zostało płyta główna, napęd,i coś od zasilania. wszystko tydzień trwało. super
Opublikowano 7 lutego 200817 l JUchy - czy to prawda, ze w padzie przewodowym wibracje sa lepsze? nie wiem, nie mam pada przewodowego, kiedys mialem go w reku ale nic nie zauwazylem...
Opublikowano 8 lutego 200817 l Konsola pojechal do czech bo czytnik walnol karta sieciowa tez no i 3 redy pokazalo.Konsola po tygodniu wrocila.Wlaczam a konsole a tam... Nowy czytnik Benq,nowa plyta glowna.Konsola jest cichsza,gry szybciej wczytuja sie , live dziala normalnie.itp.Ale zastanawiam mnie jedna rzecz.Testowalem konsole na rozne spodoby np przed wczoraj i wczoraj gralem w gearsy i tomb raidera dobre ponad 3 godziny.Wiatraki z tylu wydalaly cieple powietrze normalne ale na srodku obudowy jest zimna.Nawet po kilku godzinach grania.W starej konsoli konsola byla juz goraca po 10 minutach nawet jak byla w dashboardzie.Moze to oznaczac ze mam dobre chlodzenie albo wstawili mi prockaw 65 nm?
Opublikowano 8 lutego 200817 l nic nie napisales o wersji konsoli, miales wersje bez HDMI? czy z HDMI? dostales wersje bez HDMI? czy z HDMI?
Opublikowano 8 lutego 200817 l Data produkcji 17.11.2006 zasilacz pobiera 203 W. Byla bez HDMI i jest bez HDMI.Cos jeszcze? Edytowane 8 lutego 200817 l przez McDriv3r
Opublikowano 8 lutego 200817 l to oczywistym jest ze jest 90nm, tylko wersje HDMI moga byc w 65nm masz jedynie radiator zmieniony na heatpipe na GPU...
Opublikowano 8 lutego 200817 l JUchy - czy to prawda, ze w padzie przewodowym wibracje sa lepsze? nie wiem, nie mam pada przewodowego, kiedys mialem go w reku ale nic nie zauwazylem... Tak, są mocniejsze w przewodowym.
Opublikowano 10 lutego 200817 l Szybkie pytanie: czy moge jakos zarejestrowac X360 (arcade) kupionego w Niemczech nie posiadajac zadnego rachunku itd? Tylko pusta karte gwar. Edytowane 10 lutego 200817 l przez konstant
Opublikowano 10 lutego 200817 l Z tego co pamiętam, to przy rejestracji nie pytają o okoliczności zakupu.
Opublikowano 10 lutego 200817 l Czy jeśli mam Xbox 360 Arcade i zakupie do niego dysk twardy 20 gb ( np. u Juchego ;p) i jeśli zepsuje mi się dysk to gwarancja obejmie ten dysk i MS mi go wymieni ?
Opublikowano 11 lutego 200817 l Gwarancja na dysk zapewne będzie niezależna od konsoli, na nowy rok lub dwa od MS, na używany to się zapytaj Juchego. Ale jakieś usterki dysków to przypadki marginalne, więc gwarancja nie ma aż takiego znaczenia, wystarczy, że dysk jest sprawny w momencie zakupu.
Opublikowano 11 lutego 200817 l uzywane dyski mam na swojej gwarancji, nie MS, i jest tyle ile napisane w konkretnym przypadku na stornie zakupu jesli sie ma ARCADE to na pewno nie mozna laczyc gwarancji na konsole z samym dyskiem, chociaz jakby si ena tej infolinii zamotali to kto wie ...
Opublikowano 11 lutego 200817 l Po dwóch tygodniach od wysłania konsoli dzwonie na infolinie i pytam się co się dzieje, a chłop do mnie, że jeszcze nic nie wiadomo - konsola dalej się reperuje . No to się jeszcze zapytałem czy jest jakaś rekompensata ten czas (Gold) lub porysowane płyty, a on mi odpowiada, że nic takiego nie mogą mi zaoferować. Sobie chyba ku*wa jaja robią. To cyrk jakiś nie serwis .
Opublikowano 11 lutego 200817 l A niby czemu miałby się zmienić? Ja dzwoniłem na 008004411796 i się normalnie dodzwoniłem. Godziny pracy: 9:00 - 17:00.
Opublikowano 12 lutego 200817 l dwa dni z rzędu próbowałem sie dodzwonić i lipa, dzwoniłem oczywiscie z domowego
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.