Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360

Featured Replies

Opublikowano

słyszał ktoś z was o rod w arcade?

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 108,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Hej ,   moja konsola dotarła do serwisu w piatek 5 czerwca a już we wtorek 9 czerwca została wysłana spowrotem. Czy to możliwe że tylko 2 dni robocze leżała w serwisie??? Czy coś jest nie tak...??

  • Jasnowidzów nie szukam, może Tobie kolego by się przydał. Zapytałem żeby się dowiedzieć czy inni też mieli konsole tak szybko naprawione. Na infolinie już wcześniej zadzwoniłem ale powiedzieli że nic

  • Bardzo dziekuje:)

Opublikowano

To, ze naprawiaja w tydzien? W tym temacie ludzie pisza.

A Arcade zdechl juz mojemu kumplowi.

Opublikowano

Czesc a mi padł padzior wiem ze pewnie juz bylo ale czy moglby ktos wyjasnic jak to zalatwic?(gdzie dzwonic i co podaci mowic) i ile gwary jest na pady? big thanks

Opublikowano

a czemu nie mzoesz spojrzec na 1 posta, tam jest gdzie dzwonic

gwary jest tyle co na konsole bo pad to integralna czesc konsoli przeciez....

dostales 2 lata na konsole i tyle samo ma pad...

Opublikowano

tak samo, jak wszystko to wszystko...

moze napisze bardziej zrozumiale, gwarancja jest na caly zestaw i wszsytko co w chodzi w sklad zestawu odpowiedniej wersji...

Edytowane przez Juchy

Opublikowano

właśnie wróciła do mnie konsola. wymienione zostało płyta główna, napęd,i coś od zasilania. wszystko tydzień trwało. super

Opublikowano
JUchy - czy to prawda, ze w padzie przewodowym wibracje sa lepsze?

nie wiem, nie mam pada przewodowego, kiedys mialem go w reku ale nic nie zauwazylem...

Opublikowano

Konsola pojechal do czech bo czytnik walnol karta sieciowa tez no i 3 redy pokazalo.Konsola po tygodniu wrocila.Wlaczam a konsole a tam...

 

Nowy czytnik Benq,nowa plyta glowna.Konsola jest cichsza,gry szybciej wczytuja sie , live dziala normalnie.itp.Ale zastanawiam mnie jedna rzecz.Testowalem konsole na rozne spodoby np przed wczoraj i wczoraj gralem w gearsy i tomb raidera dobre ponad 3 godziny.Wiatraki z tylu wydalaly cieple powietrze normalne ale na srodku obudowy jest zimna.Nawet po kilku godzinach grania.W starej konsoli konsola byla juz goraca po 10 minutach nawet jak byla w dashboardzie.Moze to oznaczac ze mam dobre chlodzenie albo wstawili mi prockaw 65 nm?

Opublikowano

nic nie napisales o wersji konsoli, miales wersje bez HDMI? czy z HDMI?

dostales wersje bez HDMI? czy z HDMI?

Opublikowano

Data produkcji 17.11.2006 zasilacz pobiera 203 W.

Byla bez HDMI i jest bez HDMI.Cos jeszcze?

Edytowane przez McDriv3r

Opublikowano

to oczywistym jest ze jest 90nm, tylko wersje HDMI moga byc w 65nm

masz jedynie radiator zmieniony na heatpipe na GPU...

Opublikowano

Ehh a myslalem juz :P Przynajmniej mozna dluzej pograc xD

Opublikowano
JUchy - czy to prawda, ze w padzie przewodowym wibracje sa lepsze?

nie wiem, nie mam pada przewodowego, kiedys mialem go w reku ale nic nie zauwazylem...

 

 

Tak, są mocniejsze w przewodowym.

Opublikowano

Szybkie pytanie: czy moge jakos zarejestrowac X360 (arcade) kupionego w Niemczech nie posiadajac zadnego rachunku itd? Tylko pusta karte gwar.

Edytowane przez konstant

Opublikowano

Czy jeśli mam Xbox 360 Arcade i zakupie do niego dysk twardy 20 gb ( np. u Juchego ;p) i jeśli zepsuje mi się dysk to gwarancja obejmie ten dysk i MS mi go wymieni ?

Opublikowano

Gwarancja na dysk zapewne będzie niezależna od konsoli, na nowy rok lub dwa od MS, na używany to się zapytaj Juchego. Ale jakieś usterki dysków to przypadki marginalne, więc gwarancja nie ma aż takiego znaczenia, wystarczy, że dysk jest sprawny w momencie zakupu.

Opublikowano

uzywane dyski mam na swojej gwarancji, nie MS, i jest tyle ile napisane w konkretnym przypadku na stornie zakupu

 

jesli sie ma ARCADE to na pewno nie mozna laczyc gwarancji na konsole z samym dyskiem, chociaz jakby si ena tej infolinii zamotali to kto wie :P...

Opublikowano

Po dwóch tygodniach od wysłania konsoli dzwonie na infolinie i pytam się co się dzieje, a chłop do mnie, że jeszcze nic nie wiadomo - konsola dalej się reperuje :P . No to się jeszcze zapytałem czy jest jakaś rekompensata ten czas (Gold) lub porysowane płyty, a on mi odpowiada, że nic takiego nie mogą mi zaoferować. Sobie chyba ku*wa jaja robią. To cyrk jakiś nie serwis ;) .

Opublikowano

czemu numer na infolinie nie działa? czyżby sie zmienił????

Opublikowano

A niby czemu miałby się zmienić? Ja dzwoniłem na 008004411796 i się normalnie dodzwoniłem. Godziny pracy: 9:00 - 17:00.

Opublikowano

dwa dni z rzędu próbowałem sie dodzwonić i lipa, dzwoniłem oczywiscie z domowego :whistling:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.