Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Świetna retoryka. Odkąd to przywiązanie do szczegółów jest wadą? Bo ja chyba przespałem coś. Albo raczej Ty utkwiłeś w zawiesinie absurdu. Krótko Yano. (pipi) od rzeczy.

No jak pieprzy?? Jak można porównywać postać, która występuje w grze 5 minut z postacią przewijającą się przez 3/4 gry i jeszcze mówić, że to właśnie postaci które widzimy w grze 5 minut powinny być dopakowane graficznie - to jest dopiero aburd.

Edytowane przez Incognitos
Odnośnik do komentarza

Świetna retoryka. Odkąd to przywiązanie do szczegółów jest wadą? Bo ja chyba przespałem coś. Albo raczej Ty utkwiłeś w zawiesinie absurdu. Krótko Yano. (pipi) od rzeczy.

 

dziwi mnie przywiązanie do szczegółów ktorych i tak nikt nie zobaczy

 

ja tylko popieram ekonomie podam pare możliwosci o podkresle ten ktory mi sie podoba

1 zróbmy tanie (pipi), pewnie i tak nikt nie kupi, ale niewiele na tym stracimy

2 zróbmy gre średnią jak najmniejszym kosztem , może troche zarobimy

3 zróbmy gre która będzie dobra, ale nie zapominajmy na ile możemy sobie pozwolić

4 zróbmy świetną gre, dopracujmy ile sie da, ale pamiętając jednocześnie żeby nie doprowadzić do absurdu budżetu ani czasu tworzenia

5 zrobmy mega odpicowaną gre z dopracowanymi wszystkimi detalami, nie patrzac na budżet i daty premiery

6 zróbmy produkt tak kosmicznie dorpacowany że nawet ogladajac i analizując klatka po klatce i tak nie dopatrza sie wszystkich detali (przykład drzewa z LOTR)

7 róbmy gre przez 12 lat i miejmy nadzieje że i tak ją kupią mimo że w dniu premiery bedzie przeterminowana o 6 lat (przykład: diablo3)

 

zaznaczylem to co popieram, - zrobić jak najlepiej ale nie "bez wzgledu na wszystko" tylko rozsądnie

akurat U2 jest tutaj wyjątkowy bo jest bardzo dopracowany a robili go względnie krótko, i w sumie U2 nie był celem mojego ataku/zdziwienia, dzimi mnie tylko zdanie "typek którego widzimy 5 sekund ma byc najpieknieszy mimo ze tylko wyjątkowi fanatycy zwrócą na niego uwage"

 

trzeba też pamietać że koszta i czas produkcji nie wzrastają w lini prostej tylko raczej wykładniczo, zrobienie 2 razy wiecej leveli na poziomie z PSXa nie trwa tyle samo co zrobienie 2x wiecej leveli na ps3

grafike do pacmana pewnie robil 1 facet w 20 min, a teraz studia licza po 100 osób, i zapewne gdyby zatrudnili 1000 osób to gra była by 10 razy piękniejsza, tylko czy zaorbiła by na siebie? w koncu twórcy gier to nie organizacje charytatywne, oni chcą zarobić na chleb tak jak my

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Wy macie chyba problemy z czytaniem. Nikt nie mówi, że postaci widoczne chwilę mają być lepsze. No (pipi), Incognitos. :/

Mają nie odstawać! I to tak na pierwszy rzut oka (jak Wy ich nie widzicie, jak twierdzi Yano, to proponuje wizytę u okulisty). Spójrzcię na Herę! Albo na Zeusa w scenach nie-CG. Tylko Kratos wygląda wybitnie w każdej scenie na silniku gry. A w Uncharted to każda scena wygląda doskonale, dzięki temu, że każdy jej uczestnik jest prawie perfekcyjny.

To samo dotyczy otoczenia. Ogród Hery.

Podczas scenek jak tarza się w błocie.

Spójrzcie na "trawę". Wygląda żałośnie 2D i nie ma co tego kryć.

Jasne, jak tylko kamera odjeżdża do swojej docelowej pozycji, tej gameplayowej, to wygląda już prawidłowo jak na ten typ gry.

Może nie było warto poświęcić czasu na to patrząc na i tak znakomity efekt końcowy, ale wiem jedno. Uncharted utrzymuje się na pozycji najlepszego poziomu grafiki właśnie dzięki przywiązaniu uwagi i poświęceniu czasu (którego btw. mieli ponad połowę mniej!) na dopracowanie tych Waszym zdaniem "szczegółów". I nie (pipi)cie o kosztach, bo w kontekście tego szczególnego zestawienia o którym od początku mowa (U2vsGoW) to śmieszne.

 

 

Nie no tu się muszę z towariszczem Grigorim zgodzić-jak pierwszy raz miałem styczność z niektórymi postaciami (cwyile, Hera właśnie) to po prostu wydawały mi się wyciągnięte z dupy mającej parę lat. Sądze,że efekt jest taki, gdyż za bardzo dowalili kratosa przez co na wszystko inne patrzymy z przekąsem. Nie żeby mi to przeszkadzało etc ale za bardzo się rzuca w oczy momentami.

Odnośnik do komentarza

Ludziska Uncharted2 robili stosunkowo krótko bo mieli już gotową technologię z jedynki.Nawet w making of na płycie pada stwierdzenie,że U2 wygląda tak jak wygląda dzięki jedynce.

 

Logicznym też jest,że GoW3 robili tyle czasu bo strasznie długo opracowywali technologię mogącą przeliczać takie cuda jak początek czy walka z Kronosem. Następna ich gra na tym enginie pewnie wyglądała by ładniej,a nawet jeśli nie to i miałaby o wiele więcej spektakularnych momentów i wyszła w krótszym czasie z uwagi,że nie musieliby od podstaw tworzyć silnika graficznego.

Odnośnik do komentarza

Świetna retoryka. Odkąd to przywiązanie do szczegółów jest wadą? Bo ja chyba przespałem coś. Albo raczej Ty utkwiłeś w zawiesinie absurdu. Krótko Yano. (pipi) od rzeczy.

No jak pieprzy?? Jak można porównywać postać, która występuje w grze 5 minut z postacią przewijającą się przez 3/4 gry i jeszcze mówić, że to właśnie postaci które widzimy w grze 5 minut powinny być dopakowane graficznie - to jest dopiero aburd.

 

W U2 jest kamerzysta z eleną na dwóch krótkich cut-scenkach mimo to wygląda tak samo dobra jak Nathan.

 

Gra wygląda lepiej od U2 ale nie na cut scenkach.

 

IMO

Edytowane przez Soul
Odnośnik do komentarza

Świetna retoryka. Odkąd to przywiązanie do szczegółów jest wadą? Bo ja chyba przespałem coś. Albo raczej Ty utkwiłeś w zawiesinie absurdu. Krótko Yano. (pipi) od rzeczy.

No jak pieprzy?? Jak można porównywać postać, która występuje w grze 5 minut z postacią przewijającą się przez 3/4 gry i jeszcze mówić, że to właśnie postaci które widzimy w grze 5 minut powinny być dopakowane graficznie - to jest dopiero aburd.

 

W U2 jest kamerzysta z eleną na dwóch krótkich cut-scenkach mimo to wygląda tak samo dobra jak Nathan.

 

Gra wygląda lepiej od U2 ale nie na cut scenkach.

 

IMO

Gra wygląda świetnie. Koniec tematu.

 

Bartek, zapodaj lepiej metodę na cerbera przed

rozwaleniem łańcucha równowagi i sędziów w Hadesie.

No nie mogę znaleźć taktyki dla siebie. Do teraz jechałem po swojemu nie posiłkując się YT ani niczym innym, ale teraz na 3 forach nie mogę dostać jednoznacznej odpowiedzi. wszyscy tylko się wymądrzają jak jakieś zakichane stuck-upy bez cienia dobrego smaku. Generalnie wiem co robić, ale może jest jakaś lepsza, szybsza metoda od rzucania piesko-bombkami.

Odnośnik do komentarza

Świetna retoryka. Odkąd to przywiązanie do szczegółów jest wadą? Bo ja chyba przespałem coś. Albo raczej Ty utkwiłeś w zawiesinie absurdu. Krótko Yano. (pipi) od rzeczy.

No jak pieprzy?? Jak można porównywać postać, która występuje w grze 5 minut z postacią przewijającą się przez 3/4 gry i jeszcze mówić, że to właśnie postaci które widzimy w grze 5 minut powinny być dopakowane graficznie - to jest dopiero aburd.

 

W U2 jest kamerzysta z eleną na dwóch krótkich cut-scenkach mimo to wygląda tak samo dobra jak Nathan.

 

Gra wygląda lepiej od U2 ale nie na cut scenkach.

 

IMO

Gra wygląda świetnie. Koniec tematu.

 

 

Bartek, zapodaj lepiej metodę na cerbera przed

rozwaleniem łańcucha równowagi i sędziów w Hadesie.

No nie mogę znaleźć taktyki dla siebie. Do teraz jechałem po swojemu nie posiłkując się YT ani niczym innym, ale teraz na 3 forach nie mogę dostać jednoznacznej odpowiedzi. wszyscy tylko się wymądrzają jak jakieś zakichane stuck-upy bez cienia dobrego smaku. Generalnie wiem co robić, ale może jest jakaś lepsza, szybsza metoda od rzucania piesko-bombkami.

 

Będziesz potrzebował Hades' Claws na co najmniej trzecim poziomie (dostęp do Gorgony) oraz pełny pasek Rage of Sparta.

 

Faza pierwsza: nawalaj z Cestusa: 2 ciosy i unik. Nie używaj magi ani RotS w tej fazie.

Faza druga: Potraktuj pierwszego satyra gorgoną tak by zmienił się w kamień. Cerbera nadal nawalaj z Cestusa.

Faza trzecia: Włącz RoS i nawalaj w Cerbera. Powinien zdechnąć zanim ci się skończy RotS. Pierwszego Satyra potraktuj gorgoną a do drugiego podbiegnij i chwyć go. Po 3-4 udanych chwytach powinien zdechnąć.

Odnośnik do komentarza

Bartek, zapodaj lepiej metodę na cerbera przed

rozwaleniem łańcucha równowagi i sędziów w Hadesie.

No nie mogę znaleźć taktyki dla siebie. Do teraz jechałem po swojemu nie posiłkując się YT ani niczym innym, ale teraz na 3 forach nie mogę dostać jednoznacznej odpowiedzi. wszyscy tylko się wymądrzają jak jakieś zakichane stuck-upy bez cienia dobrego smaku. Generalnie wiem co robić, ale może jest jakaś lepsza, szybsza metoda od rzucania piesko-bombkami.

Ja grałem na Tytanie i też miałem z nim problem. Najlepiej używać ostrzy Hadesa. W pierwszej fazie wystarcza sam "kwadrat" lub L1+"kwadrat" jak cię te szczury otoczą. Faunów, Panów czy jaki ich tam zwał, zamieniasz w kamień bo są strasznie upierdliwi. Szczególnie jak obok lata Cerber. W ostatniej fazie trzeba stosować więcej uników i uderzać krótkimi seriami bo zaczyna stosować ataki, które są albo za szybkie albo nieblokowane. Najlepiej wtedy użyć Miecza Olimpu.

Odnośnik do komentarza
Bartek, zapodaj lepiej metodę na cerbera przed

 

Niestety w tej grze nie ma szybko, wszystkie walki są długie i mozolne, metoda by Dj1988 jest dobre i w sumie nic lepszego nie udało mi się znaleźć, prócz może tego, że można trzymać się od niego z dala i walić łuku, jest to czasochłonne ale bardzo bezpieczne.

Odnośnik do komentarza

GoW 3 dla mnie 2 minusy na gorąco:

 

1) długość gry. Łudziłem się na podobną długość jak w GoW, 2 tam dobrze 15 h mi zeszło skończeniu, teraz niecałe 11. Właśnie mi tak z 3/4 h brakowało.

 

2) labirynt , a może bardziej jego forma. Jeszcze przed premierą dyskutowałem z S600, że za(pipi)iście by było, aby w grze pojawił się labirynt ale na wzór labiryntu Minotaura i nici Ariadny. Żeby znalezienie wyjścia było niezłym wyzwaniem, niestety otrzymałem labirynt z drewnianych kloców lego. Dla mnie osobiście ów labirynt to najsłabsza lokacja z całej trójki i niestety jedna z najdłuższych, a na niektórych ujęciach kamery (szczególnie gdzie postaci był bardzo oddalone , z dalekiej perspektywy), nie byłem pewny, która to generacja.

 

Pomijając te małe minusy, gra 1 klasa, gra, którą wraz z dwoma wcześniejszymi częściami powinno się posiadać w kolekcji. No i po raz kolejny utwierdziłem się, że Kratos to największy madafucka w historii gier video.

Odnośnik do komentarza

 

Może to ci pomoże, Yap.

Wielka mi sztuka. W Japonii to oni takich rzeczy w szkołach się uczą. Widać, że nie wagarował.

 

GoW nie jest tak techniczny jak DMC i każdy może się nauczyć tak grać. Żeby wymiatać w DMC trzeba już niestety być prawdziwym Japończykiem.

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

 

Może to ci pomoże, Yap.

No właśnie oglądam. Shinobier jest niesamowity. We wszystkich trzech odsłonach zaliczył NUR'y. Ale kolo ma slasher'y we krwi. Urodził się po to by machać białą bronią. Podobnie radził sobie z NG2 czy wcześniejszymi.

 

 

 

Może to ci pomoże, Yap.

Wielka mi sztuka. W Japonii to oni takich rzeczy w szkołach się uczą. Widać, że nie wagarował.

 

GoW nie jest tak techniczny jak DMC i każdy może się nauczyć tak grać. Żeby wymiatać w DMC trzeba już niestety być prawdziwym Japończykiem.

:laugh: aleś twardziel...a tak przy okazji, Shinobier jest Koreańcem mieszkającym w Stanach.
Odnośnik do komentarza

 

Może to ci pomoże, Yap.

Wielka mi sztuka. W Japonii to oni takich rzeczy w szkołach się uczą. Widać, że nie wagarował.

 

GoW nie jest tak techniczny jak DMC i każdy może się nauczyć tak grać. Żeby wymiatać w DMC trzeba już niestety być prawdziwym Japończykiem.

 

To jest no upgrade Choas run a nie combo video. Gość pokazuje jak najefektywniej przejść tą walkę a nie jak najbardziej "stajlowo"

Odnośnik do komentarza

Shinobier kuna fak!!! Wszystkie slashery rozpykuje niemiłosiernie. Inna kwestia, że nie wiesz czy to Chaos Mode rozpracowuje na tym filmie czy wciska wszystkim, że tak jest. Nie ma specyfikacji bossów na różnych poziomach trudności jak w NGB np. Zaryzykowałbym, że jednak ciśnie Chaos...w końcu to Shinobier.

Odnośnik do komentarza

Kuna dochodzą do 3trzeciej forum cerbera, odpalam rage of sparta i nie jestem w stanie zrobić tak, żeby pokazało mu się O na głową, zawsze muszę dowalić mu jeszcze parę chlebów, a że do pomocy ma jeszcze dwóch kolegów to jakoś nie idzie. Jakiego comba używać z rage of sparta?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...