Opublikowano 12 sierpnia 200816 l jak pamietam MC2 (lub 3 niepamietam) to freeroam tam sie sprawdzal dobrze, bo chyba co jakis czas byl czek do przejechania ktory pokazywal drogie do mety. Oby jakies dobre wyscigi ze SPLITEM !!!!!!!! sie pojawily na 360
Opublikowano 14 sierpnia 200816 l Burnout Revenge tez mial splita a co sie stalo z Burnoutem Paradise? =]
Opublikowano 14 sierpnia 200816 l Tylko wiesz ,jakby nie bylo to nowego Burnouta ciezko juz nazwac Burnoutem, poza rozpierducha. W MC ,az takich zmian nie zapowiadaja.
Opublikowano 14 sierpnia 200816 l @Psyko Agreed. Arcade + otwarte miasto to pomyłka. W MC3 miasto było tak małe, że właściwie się nie odczuwało free-roamingu. Po prostu łapało się kolejne evenvty, nie trzeba było jechać przez całe miasto jak w Burnoucie @Colin84 TDU IMO zabijał klimatem przez parę godzin, później te widoczki mi się znudziły. Całkiem dobry free-roaming był w NFSU2. Coś na kształt tego, jeśli producenci chcą koniecznie wepchnąć FR
Opublikowano 14 sierpnia 200816 l Oni go nie wpychaja ,on tu byl, zrozumcie to. A to ze komus zle sie kojazy FR przez Burnouta czy cos innego to jego sprawa.
Opublikowano 21 sierpnia 200816 l Po prostu coś pięknego. Troszkę dziwna praca kamery, tej z tyłu, ale to pewnie jak w każdej grze kwestia przyzwyczajenia. Szkoda że nie było widać co się dzieje z ludźmi kiedy się ich potrąci. Ogólnie filmik jeszcze bardziej mnie utwierdził w tym ze must have jak nic. Byle do pre-ordera.
Opublikowano 21 sierpnia 200816 l Lepszy MC:LA niż NfS:U. Zawsze ciągnęło mnie do dziecka Rockstar niż do masówek EA. Pre ordera może nie będzie, ale jest na liście zakupów.
Opublikowano 22 sierpnia 200816 l multi http://www.gametrailers.com/player/38950.html normalny wyscig http://www.gametrailers.com/player/38924.html
Opublikowano 2 września 200816 l Chyba po raz pierwszy w wyscigowkach bedzie kustomizacja wnetrz, co ogromnie cieszy przy zastosowaniu widoku ze srodka ;]
Opublikowano 3 września 200816 l niewiem czemu ale nie podobaja mi sie te modele aut tzn ich wykonanie wygladaja tak sztucznie jakby byly z plastiku
Opublikowano 3 września 200816 l Wiesz, to nie GT. W NfS też samochody wyglądały plastikowo, a ludzie w to grali. Mnie osobiście (pipi)ie tuning wizualny. Nie każdy się tym podnieca.
Opublikowano 22 września 200816 l Na oficjalnej stronie pojawił się całkiem fajny update. Lista fur powiększyła się głównie o muscle car'y :>
Opublikowano 22 września 200816 l Naprawdę warto czekać na tą ścigałkę, bo szykuję się tona dobrego kodu. Na moje czekamy na najlepszego racer'a tego roku...
Opublikowano 22 września 200816 l Free-roaming niczym w "TD:U"? W to mi graj! Takich gier trzeba! Widok z kabiny + duża przestrzeń do jeżdżenia sprawia masę radochy...
Opublikowano 22 września 200816 l Ciekawe jak wyjdzie im widok z kabiny na chopperach. To mnie nieco intryguje.
Opublikowano 24 września 200816 l Cholernie dobre pytanie ciekawe czy jadąc bedzie mozna sie rozgladac po kabinie i np. jak w TDU otwierac okna itp...
Opublikowano 24 września 200816 l Cholernie dobre pytanie ciekawe czy jadąc bedzie mozna sie rozgladac po kabinie i np. jak w TDU otwierac okna itp... na chopperach raczej nie porozgladasz sie po kabinie ;]
Opublikowano 24 września 200816 l Free-roaming niczym w "TD:U"? W to mi graj! Takich gier trzeba! Widok z kabiny + duża przestrzeń do jeżdżenia sprawia masę radochy... tylko dlaczego wygląda gorzej od TD:U?
Opublikowano 22 października 200816 l Swoja droga, model jazdy jest calkiem fajny, bo inny niz w reszcie gier - tutaj przechylajac analog na maksa w ktoryms kierunku juz wchodzisz w poslizg. Trzeba operowac delikatnie.
Opublikowano 22 października 200816 l Wpadasz w poślizg i co? Arcadowo sobie w nim lecisz mając wszystko w rurze wydechowej czy jednak trzeba się postarać żeby drifcik wyszedł?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.