Opublikowano 11 maja 201113 l Spoko, nawet gdybyś wydrukował mapę i siedział w niej z nosem od samego początku nic mi do tego. Odnosiłem się tylko do siebie. Sam kiedyś używałem solucji. Takiego Soul Reaver'a nie dałbym rady rozpłatać bez opisu. Zaś szukanie shardów w inFamous bywa uciążliwe kiedy ma się ich już około 330tu.
Opublikowano 13 maja 201113 l Zastanawiam sie nad zakupem inFamous - jest sens? Słyszałem, że gra jest podobna do Prototype, w którego grało mi się miodnie, a poza tym chciałbym się zapoznać z fabułą - w końcu niedługo wychodzi nieSławny (kur/wa, jak to brzmi <_< ).
Opublikowano 13 maja 201113 l Jak ktoś lubi sandboxy i podoba mu się przy okazji pokazany do tej pory gameplay z dwójki, to nie może się zawieść.
Opublikowano 13 maja 201113 l Mi tam jedynka totalnie nie podeszla, za bardzo mi to smierdzialo poprzednia generacja konsol. Za to inFamous 2 zapowiada sie...kapitalnie! Ulepszenia widac golym okiem! Podkrecona grafa cieszy najbardziej, efektownosc tez zostala wysrubowana do potegi, a gigantyczni bossowie robia cholernie dobre wrazenie! To bedzie najlepsza obok Killzone 3 i LBP2 ekskluzywna gra na PS3 jaka dotychczas pojawila sie w tym roku.
Opublikowano 13 maja 201113 l Jak ktoś lubi sandboxy i podoba mu się przy okazji pokazany do tej pory gameplay z dwójki, to nie może się zawieść. ja nie przepadałem za sandboxami dopóki nie dorwałem InFamous. potem spróbowałem jeszcze Assasin's Creed II i doszedłem do wniosku, że faktycznie nie lubię sandboxów ale tych bez możliwości poskakania po dachach. Edytowane 13 czerwca 201113 l przez 23kowal
Opublikowano 10 czerwca 201113 l Da się wrócić na pierwszą wyspę jeśli jestem aktualnie na początku drugiej?
Opublikowano 10 czerwca 201113 l Tak, możesz przemieszczać się dowolnie między wyspami. Mostem, albo kablami nad wodą.
Opublikowano 11 czerwca 201113 l mam pytanie. mam gre w ang wersji jezykowej i nie wiem jak zmienic na polski dubbing. POmozecie?
Opublikowano 11 czerwca 201113 l Nie zmienisz, ponieważ twoja wersja nie zawiera języka polskiego. Gdyby tak było, to miałbyś tylko język polski - tylko w takiej wersji inFamous sprzedawano w Polsce.
Opublikowano 11 czerwca 201113 l mam pytanie. mam gre w ang wersji jezykowej i nie wiem jak zmienic na polski dubbing. POmozecie? ang wersja nie ma polskiego dubbingu. Możesz sobie ściągnąć z programu "welcome back" z pl psn, to będziesz miał po polsku.
Opublikowano 11 czerwca 201113 l Jak radzicie, ograć pierw pierwszą część, czy od razu chapać dwójkę? Bo 1 mam za darmo ze stora, ale nie wiem czy sie opłaca ogrywać
Opublikowano 11 czerwca 201113 l Ograć. To jest bezpośrednia kontunuacja. Do tego dochodzi fakt, że jedynka jest utrzymana w świetnym komiksowym stylu i ma że to tak ujmę, bardzo dobrą komiksową fabułę, która jest mocnym atutem gry (szczególnie końcówka).
Opublikowano 11 czerwca 201113 l To co wyżej. Jak już zaczniesz i pograsz to wsiąkniesz. Jedynkę ce(pipi)ą powtarzalne misje i inne, ale ma swój klimat i rozwałkę, które zabijają klina na długie godziny. Tylko grać
Opublikowano 12 czerwca 201113 l A u mnie InFamous leży już od jakiegoś czasu na półce ale jakoś mnie do tej gry nie ciągnie. Choć wiem, że jest świetna...
Opublikowano 12 czerwca 201113 l Po skończeniu misji fabularnych, mogę eksplorować miasto? No pewnie. Pamiętaj jednak, że jeśli nie ukończyłeś wszystkich challengy (a chcesz je ukończyć) to lepiej wykonywać je w trakcie gry bo później możesz nie mieć sposobności znalezienia odpowiedniej liczby wrogów do wykonania danej sztuczki. Reszta jest do zrobienia we freeroamingu po zakończeniu wątku głównego.
Opublikowano 12 czerwca 201113 l No pewnie. Pamiętaj jednak, że jeśli nie ukończyłeś wszystkich challengy (a chcesz je ukończyć) to lepiej wykonywać je w trakcie gry bo później możesz nie mieć sposobności znalezienia odpowiedniej liczby wrogów do wykonania danej sztuczki. Reszta jest do zrobienia we freeroamingu po zakończeniu wątku głównego. To fakt, jesli chodzi o stunty to najlepiej wykonywac je podczas np. drugiego przejscia na zlym. Na niektore sztuczki rzadko mamy okazje (np. stracic fala uderzeniowa 3 typkow naraz). I polecam tez zapisywac stan gry na osobnym slocie a nie jechac tylko na autosejwie, bo mozemy przez przypadek podjac zla decyzje i bedzie lipton, a tak to load i poprawiamy blad.
Opublikowano 13 czerwca 201113 l Znalazłem 325 shardów. Wyczuwam maskarę ze znalezieniem pozostałych.
Opublikowano 13 czerwca 201113 l Trzeba było korzystać z mapki. Poza tym zauważ, że każda z wysp podzielona jest na "kwadraty". Po prostu szukaj po kolei i skreślaj sobie te już sprawdzone i będzie dobrze.
Opublikowano 13 czerwca 201113 l używanie mapki przy normalnym graniu to porażka. jak tu się w ogóle wczuć w klimat? najlepiej od początku gry często używać L3 i nie omijać żadnych zauważonych odłamków. brakujące można doszukać po zakończeniu gry ale jak Ci licznik stanie na 349 to sie można z lekka zniechęcić. wtedy pozostaje objechanie każdej wyspy pociągiem z częstym używaniem L3 i potem buszowanie po zakamarkach z mapką. 2 odłamki są "niewykrywalne" ale nie chcę Ci ułatwiać życia za bardzo:) poza tym polecam zagrać w grę 2 razy. niby tak samo a jednak inaczej. będzie to miało odzwierciedlenie gdy zaczniesz drugą część, podobnie jak zrobienie platyny.
Opublikowano 26 czerwca 201113 l Tu nie chodzi o rwanie. Gra generalnie chodzi w 30 FPS, ale jak wyjdziesz np. na molo i będzie patrzył w pustą przestrzeń zatoki to chodzi w 60 FPS'ach. To samo jest w niektórych momentach w samym mieście, np. podejdziesz do pustej ściany blisko i też FPS skacze do góry Od razu widać jak duża jest różnica w płynności między stałymi 30 i 60 FPS'ami. Szkoda, że tak mało gier w tej generacji ma stałe 60 FPS. A co do samej gry to gra się przyjemnie. Śmieszne jest tylko, że nawet jak nie ma w pobliżu źródła energii to wystarczy naładować podstawowym "strzałem" jakikolwiek przedmiot i można odzyskać z niego całą energię Najlepsze jak dwa trupy leżały w kałuży mocno je naładowałem, sam stanąłem w wodzie i wywołałem niekończący się obwód Ciekawe czy w iF2 jest tak samo bo to najwyraźniej jest przeoczenie programistów. PS. Ciekawe czy SP wzorowali się na Crackdown bo niektóre motywy, jak oczyszczanie segmentów miasta z oprychów i zbieranie shardów wygląda jak żywcem wyjęte z produkcji RW. Edytowane 26 czerwca 201113 l przez DonSterydo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.