Skocz do zawartości

Prototype


Obsolete

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 154
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

........Tja ale wolelibyśmy już premiery tych gier, a nie infa o kolejnych tytułach niewiele mówiących po nazwach :) .

 

a ja się strasznie cieszę z tych obco brzmiących nazw. Gdybym dostawał ciągle gry o tych samych nazwach tylko z większymi numerkami obok tytułu to bym sprzedał konsolę w cholerę

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

na obecnym etapie, po tym co widać na filmach, może to być hit na miare assassins creed... albo jeszcze gorzej (nawet główna postać wygląda jakby uciekła z tej gry). wszystko wygląda efektownie, rozwałka jest niesamowita... i co poza tym? nic. już samo oglądanie tych filmów szybko mnie znudziło. rozpierducha większa niż na wojnie, a po chwili nie ma po tym śladu, respawn ludzi-statystów i samochodów-dekoracji chyba jeszcze większy niż w GTA - to może być zabawne, ale przez ile czasu? masakryczny popup podczas latania śmigłowcem - w pewnej chwili musiał zwolnić żeby dorysowały się obiekty, bo leciał już po pustym mieście. przerywniki - połączenie mercenaries (porywanie pojazdów) i assassins creed (fatality) zupełnie nie sprawdza sie przy tak dynamicznej akcji, co widać na filmach (potwory usiłujące bezskutecznie atakować podczas przerwyników).

Odnośnik do komentarza
na obecnym etapie, po tym co widać na filmach, może to być hit na miare assassins creed... albo jeszcze gorzej (nawet główna postać wygląda jakby uciekła z tej gry). wszystko wygląda efektownie, rozwałka jest niesamowita... i co poza tym? nic. już samo oglądanie tych filmów szybko mnie znudziło. rozpierducha większa niż na wojnie, a po chwili nie ma po tym śladu, respawn ludzi-statystów i samochodów-dekoracji chyba jeszcze większy niż w GTA - to może być zabawne, ale przez ile czasu? masakryczny popup podczas latania śmigłowcem - w pewnej chwili musiał zwolnić żeby dorysowały się obiekty, bo leciał już po pustym mieście. przerywniki - połączenie mercenaries (porywanie pojazdów) i assassins creed (fatality) zupełnie nie sprawdza sie przy tak dynamicznej akcji, co widać na filmach (potwory usiłujące bezskutecznie atakować podczas przerwyników).

 

Nic dodac, nic  ujac... w pelni sie z toba zgadzam.

Jak finalna wersja bedzie tak niedopracowana to dzieki ale nie kupie :P

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Nowy trailer

http://www.eurogamer.pt/videos/protype-video-jogabilidade

 

Ja już bym chciał w tą grę zagrać. Zapowiada się na prawdę świetnie. Widać gościa poddali małemu liftingowi - ma bardziej "maszkaroniastą" łapę itd. Rozwałka zapowiada się konkretna mam tylko nadzieje, że środowisko będzie mocno zniszczalne i grafika na poziomie :)

 

Jak dla mnie to jedna z gier na które czekam najbardziej w tym roku, obym się nie zawiódł :]

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

IMO inFAMOUS lepiej się prezentuje niż Prototype. Co prawda przy zapowiedziach obu wyglądało na to, że produkcja SP nie podskoczy Prototypowi ale ta gra z miesiąca na miesiąc "blednie" - pewnie jakby wyszła pól roku temu, tak jak pierwotnie zakładano zrobiłaby wrażenie (w każmy razie na mnie wtedy robiła ogromne), a tak jeżeli coś ją uratuje to pewnie mega brutalność. Oczywiście mogę się mylić i gra może zarządzić gameplayem ale po tych ostatnich trailerach mam coraz to większe wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
IMO inFAMOUS lepiej się prezentuje niż Prototype. Co prawda przy zapowiedziach obu wyglądało na to, że produkcja SP nie podskoczy Prototypowi ale ta gra z miesiąca na miesiąc "blednie" - pewnie jakby wyszła pól roku temu, tak jak pierwotnie zakładano zrobiłaby wrażenie (w każmy razie na mnie wtedy robiła ogromne), a tak jeżeli coś ją uratuje to pewnie mega brutalność. Oczywiście mogę się mylić i gra może zarządzić gameplayem ale po tych ostatnich trailerach mam coraz to większe wątpliwości.

Zgadzam sie! Podczas gdy jeszcze rok temu inFamous wygladal przy Prototype jak niesmieszny zart programistow, tak dzis obie gry dzieli przepasc - i to na korzysc dziela Sucker Punch! Porownajcie gameplay'e z obu pozycji, przypatrzcie sie dokladnie kazdym ich szczegolom - Prototype wymieka.

 

No, ale nie sama oprawa gra stoi. Prototype jest ultrabrutalne, gra ma chore akcje i z pewnoscia dostarczac bedzie niemala radoche. Tyle tylko, ze tu bardziej postawiono na bestialska orgie zniszczenia. W inFamous bardziej podoba mi sie to, ze czasem od wszedobylskiej rzezni przyjdzie nam poskakac po platformach, aby dostac sie do wybranego misjca - zrealizowano to wzorem Tomb Raidera i wypada to na prawde niezle! Dodatkowo fakt obecnosci w grze Karmy nadaje jej pewnego smaczku i z pewnoscia zroznicuje rozgrywke. No i wladanie prądem - cos niesamowitego, a towarzyszace temu efekty specjalne robia kolosalne wrazenie!

Odnośnik do komentarza

Z kolei w Prototype modyfikujesz własne ciało, konsumujesz ludzi i ich wspomnienia, zmieniasz się w kogo chcesz, strzelasz mackami z dupy. Co może temu podskoczyć? O.o Ja jestem zdecydowanie bardziej przychylnie nastawiony do Prototype. Web of Intrigue brzmi fantastycznie. No i te chore flashbacki. Genialne.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...