Skocz do zawartości

Diablo III - something is coming!


Sephi

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam w sumie 4 gry zarejestrowane + konto wowa,ale to nie jakos standardowo sie tam klikało kiedyś, jeszcze jak był początek tego całego przypisywania na battle.net gier do konta. A 4 gry to 2 x d2 + 2 x LoD :) Pewnie i tak się nie dostanę ;/

Odnośnik do komentarza

cos tam mowili ze chca uniknac sytuacji gdy ludzie porzucaja swoje postacie bo po 30 lvlach sie okazalo ze cos zle wydali w okolicach lvl 10 jak byli jeszcze noobami wiec dadza jakas prosta mozliwosc resetu.

Oby tylko to był reset wbudowany w sam silnik gry a nie uzależniony od jakiegoś questa przez co postać bym mógł zresetować tylko trzy razy. Za czasów DII mówiono, że to by tylko popsuło grę ale wg mnie właśnie to by dodało jej grywalności - tworzysz sobie takiego barba, którym bezproblemowo przechodzisz dwa poziomy a tu nagle na piekle okazuje się, że nie masz absolutnie nic na elem a okazuje się, że jakiś boss ma immu na fizyczne. W DII byłes ugotowany i postać szła do kosza (tak skonczyła moja sosa robiona tylko na ogień - na piekle nie mogłem zabć głupiego biszibosza) a tak dostajesz reset i jedziesz na nowym buildzie. pytanie tylko czy reset obejmuje tylko zdolności czy też atrybuty.

Odnośnik do komentarza

Czy tam zaraz bezużytecznym? Strasznie go znerfowali to fakt ale młotek nadal był mocny i na piekle a do tego potworów, które miały czysty immu na magię było niewiele. Dobrze, że nikt go nie brał na pvp, bo to by był pogrom.

 

i pomyśleć, że mój pierwszy ludek w DII to był własnie pala na buildzie "na wszystko" (tj. od zapału przez ciernie aż po zemstę) a Diablo tłukłem chyba z 15 minut. Później człowiek się troche wyrobił i Diablo nawet nie był w stanie dokończyć swojego "doszedłeś tak daleko..." a loot już leżał na ziemi :P

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87

ale teraz w diablo 2 mozna zresetować sobie punkty umiejętności na dwa sposoby ad1)questem (chyba q1 akt1 u akary) lub ad2) bijąc bossów którzy dropuja itemki i wymiksowanie ich kostką, powstaje mikstura do resetu umiejetnosci.

Odnośnik do komentarza

ale teraz w diablo 2 mozna zresetować sobie punkty umiejętności na dwa sposoby ad1)questem (chyba q1 akt1 u akary) lub ad2) bijąc bossów którzy dropuja itemki i wymiksowanie ich kostką, powstaje mikstura do resetu umiejetnosci.

słowo klucz. Wpadli na to po 10 latach gry ale moich źle poprowadzonych buildów to mi nikt nie zwróci. No i dodatkowo esencje są za bossów na piekle a jak pochrzanisz builda to życzę powodzenia w zabawie z radą Kurast albo falami Baala.

 

 

może zrobią tak jak MS z x360 gdzie za zmianę nazwy użytkownika płaci się 30pln

Odnośnik do komentarza

najlepsze bylo jak w ostatnim patchu zrobili hammera prawie bezuzytecznym ;)

za takie latki mozna kochac blizzard

Czy tam zaraz bezużytecznym? Strasznie go znerfowali to fakt ale młotek nadal był mocny i na piekle a do tego potworów, które miały czysty immu na magię było niewiele.

Pisanie, że Hammerdin stał się bezużyteczeny to jakaś bzdura. Przed patch'em 1.13, granie "młotkowym" to swoisty god mode, po patch'u i nieznacznym osłabieniu, pozostał "tylko" maszyną do zabijania. Wiem co piszę, bo gram tylko na hc, i jedyne co mogło skończyć żywot mojego pala to jakiś mob'ek z dużą ilością hp zaklęty w ogień (np. Geleb).

Odnośnik do komentarza

no teraz bez dobrego merca, ktory na poczatek kosztuje krocie zabicie fal u mefa ( dokladniej 2 ) moze trwac do usranej smierci ;)

 

no i ten cios, ktory zadali troche wczesniej -> brak UT expa :D

 

btw pala ten nie mial god moda nawet wtedy. Rada kurast jak zebraly odpowiednie skille to pala zdychal tam baaardzo szybko ;)

Odnośnik do komentarza

btw pala ten nie mial god moda nawet wtedy. Rada kurast jak zebraly odpowiednie skille to pala zdychal tam baaardzo szybko ;)

Jeśli grasz tylko na soft'cie i lecisz jak Rambo na mob'y to się nie dziwię, że padałeś hammer'em - wystarczy zabijać członków rady zza murka, niezależnie od mod'ów, nic Ci nie grozi (ile to hardcore'owych HRek mi poleciało w travi... :whistling: ).

Odnośnik do komentarza

czlowieku robiac taxi trzeba szalec. Jak gosc siedzi na taxi hell dluzej niz 5 minut to zaczyna narzekac i grozi ze ucieknie :P

W D2 gram od początku, przeszedłem przez wszystkie tryby i patch'e, quest z radą zajmuje mi ~1min (na hc/100% safe) także nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Jeśli nigdy nie grałeś na hc, to nie mamy o czym rozmawiać - powtarzam jednak, że paladyn na 1.13 to nadal potężna postać (huge dmg/max res/max block/mnóstwo hp) i żeby nim zginąć, to naprawdę trzeba się postarać.

 

btw mnie od 10 lat nie wyleciala zadna hr'a :P

Kolejna dobra poprawka z 1.13 (obok niby zbalansowania hammerdin'a praz dodania opcji respec) to lepszy drop HR's. Sam nie miałem farta do run, ale na 1.13 po niecałym miesiącu grania złożyłem co lepsze Rune Words'y :)

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Jestem totalnym laikiem, jeżeli chodzi o Diablo, ale trzecia część wydaje mi się mocno zbiedzona. Nie chcę wsadzać kija w mrowisko, ale po pierwsze design. Wiem, że tak naprawdę pokazano jakieś mikro elementy, ale paleta barw, trochę komiksowe postacie itd. to nie pasuje do klimatu Diablo. Pamiętam, że za dzieciaka jak szedłem zabić tą panne w pierwszym akcie co kąpała się w krwi dziewic to miałem ciary na plecach i pełne gacie. Albo jak się schodziło w 4 akcie z "miasta" tymi schodami, a dookoła lawa i jakieś pełzające ścierwa potworów. Rewelacja. Teraz tego nie widziałem, chociaż liczę że Blizz nie odpuści i 3ka nie stanie się kopią WoWa w innym klimacie.

 

Kolejny zarzut mam do ilości skilli. Raz, że jest ich trochę mało, dwa że trochę mało można ich wybrać (6? nigga please). Do tego runy do skilli. Oglądałem kiedyś konferencję Blizza, gdzie zachwycali się że runy znacząco zmieniają jakiegoś skilla. Z tego co poczytałem to jak na razie wygląda to na zwykły system zwiększający dmg/zmniejszający cd/zwiększający ilość uderzeń itp. Spodziewałem się czegoś "trochę" innego.

 

Póki co pozostaje czekać i wierzyć, że magicy z Blizzarda nie zawiodą. Ja jednak przyjąłem na klatę kubeł zimnej wody, który skutecznie wyleczył mnie z hype'u.

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

Już dwójce zarzucano, że jest nazbyt cukierkowa w porównaniu do jedynki. Rzeczywiście jedynka była najmroczniejsza z serii ale większość z nas grala w nią będąc jeszcze dzieckiem więc procent tej mroczności można zrzucić na karb wieku (tj. jak miałem naście lat to byłem przerażony jak zobaczylem Harvestera i Phantasmagorie, dzisiaj się z tych gier śmieję). jeśli chodzi o trójkę to rzeczywiście przywodzi ona na myśl komiksowe Torchlight... a raczej przywodziła, bo jak zobaczyłem gameplay z bety, momenty jak wybucha wielki wieprzek i wypadaja z niego glisty, to wiedziałem, że Blizz jednak nie pokpił sprawy.

 

 

6 skilli to za mało? Nie znam osoby, która gra w Diablo na poważnie (sic!) i używa więcej niż garść umiejętności na jednym buildzie - głównie dlatego, że wymaksowanie tylko 4 to już ok 70lvl postaci. Nawet dwuklasowcy, jak sosa na dwa żywioły, używają nie więcej jak 6 umiejętności. W DII sosa miała łącznie 30 umiejętności, tutaj ma ich łącznie 37 (25 czarów i 12 pasywnych) przy czym 25 możesz zmieniać przy pomocy 5 run, które w wielu przypadkach zmieniają skill i to w znaczącym stopniu.

Popatrz na zamieć - możesz wybrać 50% szans na zamrożenie, zwiększenie czasu trwania do 10s (dobre na bossa), oszczędność w manie (możesz zaspamować cały teren), powiększenie pola działania albo spowalnianie po opadnięciu czaru. Hydra dla odmiany może zadawać dodatkowe obrażenia od pozostałych żywiołów, rzucać ścianę ognia albo zadawać obrażenia obszarowe - dobierasz wg własnej taktyki i tego z jakimi potworami przyjdzie Ci walczyć.

Musiałeś przeglądać runy dla barba - tam rzeczywiście większość opiera się o +dmg/res/hit/crit.

 

 

Czytam sobie właśnie nt. kociołka i kostki... i coraz bardziej nie mogę się doczekać. Gdyby teraz Blizz wyskoczył z ceną rzędu 300pln to i tak bym brał bez zająknięcia :)

Odnośnik do komentarza

@estel

Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że porównujesz design lokacji/spotów z D2 które znasz w całości bo grę przeszedłeś do designu D3 który znasz z kilkunastu screenów i kilkunastu minut gameplayu. Jak dla mnie jest to obecnie głupi zarzut. O nim możemy pogadać w chwili jak grę skończymy - wtedy będzie to sensowne i uzasadnione porównanie ;)

 

@Rinek

Też uważam, że wiele do powiedzenia w kwestii grozy/straszenia/etc lokacji i potworów ma właśnie nasz wiek. Coś co Cię ruszało za gówniarza teraz tego nie zrobi. Ja się bałem Gremlinsów na VHS - dziś już nie ;)

Odnośnik do komentarza

W sumie argument nt. wieku jest bardzo trafiony. Wiadomo, że ludzie lubią sobie upiększać wszystko we wspomnieniach ;)

 

@Kazuun

Wiem, dlatego zaznaczyłem, że jak na razie widzieliśmy za mało żeby wydać opinię, ale imo wystarczająco żeby już się wypowiedzieć. Mi to co zobaczyłem się średnio podoba - mogło być dużo, dużo gorzej, ale mogłoby być też lepiej (mroczniej).

 

@greah

Dla ciebie takie zmiany w skillach są już znaczące, bo pewnie grałeś w D2 dużo i patrzysz na to wszystko z pragmatycznego punktu widzenia. Jak zaznaczyłem na początku, ja jestem laikiem i dla mnie głównie liczy się efektowność, a nie efektywność ;) Hydra, która sama stawia ściany ognia to jest coś o co mi chodziło. Szkoda, że nie ma tego więcej.

 

@Grigori

Kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi i uważam twój zarzut za bezpodstawny, jednak jeżeli leży ci coś na sercu czym musisz się podzielić to wyślij mi PMkę. Nie ma sensu robić tutaj offtopa.

Odnośnik do komentarza

Dla ciebie takie zmiany w skillach są już znaczące, bo pewnie grałeś w D2 dużo i patrzysz na to wszystko z pragmatycznego punktu widzenia. Jak zaznaczyłem na początku, ja jestem laikiem i dla mnie głównie liczy się efektowność, a nie efektywność ;) Hydra, która sama stawia ściany ognia to jest coś o co mi chodziło. Szkoda, że nie ma tego więcej.

Przeczysz sam sobie - jeśli dla Ciebie liczy się efektowność to nawet jeśli wszystkie runy by dodawały tylko jakieś buffy to i tak to nie powinno mieć znaczenia, bo zmieniają one animację danego ataku a to jest efektowność :)

 

Runy dodające tylko bonusy do walki zarezerwowane są dla tych, którzy walczą wręcz - dla barba i mnicha. Popatrz na to jakie efekty dają runy w przypadku nekro - czaszka może podskakiwać raniąc przeciwników, może zostawić po sobie płomienie, pojawiając się może buchnąć dodatkowym strumieniem ognia; totem może leczyć przywołańców, dawać bonusy do hp/many, przywoływać zabitych pod postacią psów; poświęcenie psów może skutkować pojawieniem się nowych, zwiekszonymi obrażeniami, spowolnieniem przeciwników.

Odnośnik do komentarza

@Grigori

Będę bardziej niż zobowiązany jeżeli odeślesz mnie do oryginalnego postu Bashioka, nie tłumaczonego ;)

Chyba, że gdzieś mi umknęło "source".

Nie mam. Natknąłem się na to jak szukałem czegoś o resecie skilli o którym gadaliście wcześniej.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...