Opublikowano 22 maja 20159 l Kitajce od Kawy już chyba z 10 lat temu bąkali o zrobieniu uturbionej szlifierki, ale jakoś plany chyba zostały schowane do szuflady, az do czasu h2r. Kwestia czasu jak podobne, seryjne i homologowane przecinaki wyjadą na drogi. Ilez mozna sie tłuc 299 ;/
Opublikowano 23 maja 20159 l Moze ktos zna osobe potrzebującą tani kombik to polecam się http://allegro.pl/show_item.php?item=5385194949 od 1zl
Opublikowano 1 czerwca 20159 l Trudno, że prowadzę monolog. Trafiła się okazja kupić motocykl, który stoi od 10 lat nieodpalany w bardzo dobrym stanie, za smieszne pieniadze. Dobra baza pod cafe racera/ scramblera, zwlaszcza, ze posiada 100konny silnik V4, ktory w swoich lata swietnosci robil wrazenie ( lata 80te). Wyjsciowo wyglada tak: Przy użyciu samej szlifierki i brzeszczotu można uzyskać taki efekt ( skrócone lagi, obniżona kierownica, wywalona stercząca lampa i zegary, skrócenie zadu.pka) A tutaj ktos poleciał na bogato ( ten sam model motocykla) Słodki Jezu, skąd brać na to czas Pewnie kupię tę Hondzine i będzie stała kolejne 10 lat. Edytowane 1 czerwca 20159 l przez Pajda
Opublikowano 1 czerwca 20159 l Okolo 2 tysiecy. Tylko na start trzeba wyrzucić wszystko co gumowe ( uszczelniacze w lagach, opony), wszystkie płyny ( hamulcowe, oleje) i przejrzec elektryke. Po tylu latach dobrze byloby wsadzic kamere do cylindrów i przegonić pająki
Opublikowano 1 czerwca 20159 l Trudno, że prowadzę monolog (...) Chętnie bym z Tobą pokonwersował na motocyklowe tematy, ale nie posiadam nawet ułamka Twoje wiedzy, więc trudno tu o jakąkolwiek reakcję z mojej str. (nie wspominam już o polemice). Natomiast jeśli chodzi o powyższego szpeja - bierz i się nie zastanawiaj (nawet jakby miała maszyna 20 lat czekać na operację), bo będziesz sobie w brodę pluł, że nie kupiłeś. Zresztą i tak już pewnie podjąłeś decyzję, tylko szukasz w internetach potwierdzenia jej słuszności
Opublikowano 1 czerwca 20159 l Trudno, że prowadzę monolog (...) Chętnie bym z Tobą pokonwersował na motocyklowe tematy, ale nie posiadam nawet ułamka Twoje wiedzy, więc trudno tu o jakąkolwiek reakcję z mojej str. (nie wspominam już o polemice). Natomiast jeśli chodzi o powyższego szpeja - bierz i się nie zastanawiaj (nawet jakby miała maszyna 20 lat czekać na operację), bo będziesz sobie w brodę pluł, że nie kupiłeś. Zresztą i tak już pewnie podjąłeś decyzję, tylko szukasz w internetach potwierdzenia jej słuszności Już nie przesadzaj z tą wiedzą, bo ja cały czas mam wrażenie, że jeszcze tyle trzeba wiedzy wchłonąć. A dyskutować niekoniecznie trzeba na temat niuansów technicznych Masz pieniadze by szybko doprowadzic do uzywalnosci? Mam, tylko bardziej od jeżdzenia to rajcuje mnie właśnie grzebanie przy nim, więc nie zależy mi na czasie. Tym bardziej, że mam czym jeździć.
Opublikowano 1 czerwca 20159 l Piekna sprawa odrestaurowanie klasyka w wolnej chwili, robisz cos, co sprawia ci mega pzyjemnosc,ale moze stawic tez wyzwanie. Widac pasje u Ciebie, korzystaj z tego. Nie masz jeszcze dzieciakow, jak nie teraz, to szybko nie zrobisz takiego kroku. 2.000 to nie jest majatek, jak zmienisz zdanie, zawsze bedziesz mogl sprzedac,ale mysle,ze 1. dnia przywiazesz sie do moto i bedziesz czul to cieplo w zoladku Jedz jutro i kupuj.
Opublikowano 1 czerwca 20159 l Moim marzeniem jest mieć garaż z klasykiem i samemu w nim grzebać, ale wolałbym auto.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Widac pasje u Ciebie, korzystaj z tego. Nie masz jeszcze dzieciakow, jak nie teraz, to szybko nie zrobisz takiego kroku. 2.000 to nie jest majatek, jak zmienisz zdanie, zawsze bedziesz mogl sprzedac,ale mysle,ze 1. dnia przywiazesz sie do moto i bedziesz czul to cieplo w zoladku Jedz jutro i kupuj. w tym jednym zdaniu jest tyle prawd życiowych na raz, że powinno się go ustawić jako motto lub temat przyklejony do tego kącika. Daję mocnego plusa wartego 10 plusów. Edytowane 2 czerwca 20159 l przez waldusthecyc
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Tylko pamiętaj żeby od razu go zglebić bo na zdjęciach to strasznie wysoko stoi to moto
Opublikowano 2 czerwca 20159 l A ja jeszcze swojego nie wyciągnąłem nawet w tym sezonie. Teraz na długi weekend może go ogarnę w końcu
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Pajda, to jest Honda vf 750s (tak mówi google grafika)? Tych modeli jest bardzo mało na rynku z tego co poszukałem - chciałem zobaczyć jak wyglądają zadbane egzeplarze. Zastanawia mnie jak z dostępnością części i ich kosztem do takiej hondy z lat 80, początku 90. Sam zastanawiałem się nad kupnem taniej mz/cz >250ccm do remontu.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Tak to Honda VF 750 Sabre - szczerze mówiąc pierwszy raz taki model widziałem na żywo. A w sumie jechałem z przekonaniem, że stoi tam stara Honda CB1000. Z częściami jest tak, że z eksploatacyjnymi nie ma problemu (łożyska, klocki), a z mechanicznymi ratuje fakt, że ten sam silnik pakowano do 3-4 innych modeli Remontowanie motocykli to świetna sprawa, bo mimo wszystko jest tańsze niż odrestaurowywanie youngtimera. Nie zajmuje tyle miejsca (rama z silnikiem mieści się na biurku) i nie trzeba się pie.rdolić z korozją, spawaniem, malowaniem, a sam silnik jest dostępny z każdej strony.A z CZ/Jawą/MZ jest o tyle fajnie, że części kosztują grosze, a poza odrestaurowywaniem można pobawić się w "rasowanie" dwusuwa - planowanie głowicy na lustrze, rozwiercanie kanałów dolotwych, dodawanie balastu do wału korbowego Az sobie przypomnialem swoją Jawe https://picasaweb.google.com/tancbuda/Jawa350TwinSport?authuser=0&feat=directlinki po remoncie Co do dostępności częśći to przedwczoraj dostałem w końcu klosz kierunku do RSV-ki. Raptem 4 tygodnie z Włoch Edytowane 2 czerwca 20159 l przez Pajda
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Dzisiaj nie mialem czasu, tylko zadzwoniłem i zarezerwowalem. Teraz mam dlugi weekend to pojadę dobic targu.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l nie mam oelnej edycji an telefonie Edytowane 9 czerwca 20159 l przez Infidel
Opublikowano 9 czerwca 20159 l We got it Jakiekolwiek prace ruszą dopiero na jesień, tzn przed śniegiem chcę odpalić silnik na stole i przez x-czasu robić wydumkę przy browarze.
Opublikowano 22 czerwca 20159 l zanalazłem 4 ciekawe oferty i zastanawiam się co wybrać i co w pierwszej kolejności jechać zobaczyć (będzie to mój pierwszy motocykl) honda cb450s 1990r - 2800 suzuki gs500e 1997r - 3300 kawasaki er5 1999r - 3000 Napisalibyście mi, na co zwracać uwage przy oględzinach, jeździe próbnej? Edytowane 22 czerwca 20159 l przez PRQc
Opublikowano 22 czerwca 20159 l Tak na szybko, pierwszy lepszy wynik z goglarki. Niestety nie powiedzieli o ogranicznikach i nie znalazłem jakiegoś sensownego zdjęcia. Później poszperam, to coś więcej wrzucę i napiszę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.