Opublikowano 29 stycznia 200916 l jakies 140-150km/h Skoda Octavia 2.0, ale w dieslu. Na wiecej podlaskie drogi nie pozwalaja. Chyba, ze masz hajs na nowe zawieszenie. Jak lecisz ponad dwieście to dziury nie istnieją - przelatujesz nad nimi.
Opublikowano 30 stycznia 200916 l 210 nowym nabytkiem, Carisma 1.8 GDI po naszej polskiej drodze ze szczecina na swinoujscie 220 Audi A4 2.6 kumpla, ale moze wiecej, drogi zabraklo. Za nami gonila bmw3 coupe, ale nie dala rady dojsc Z Escorta '94 1.6 wycisnalem 185 Z poprzedniej Astry 1dynki 1.4 ECOTEC 180
Opublikowano 30 stycznia 200916 l 1dynki kurwa! co to? astry jedynki, astry jeden, astry 1, astry I, astry F. ale to?
Opublikowano 30 stycznia 200916 l 1dynki kurwa! co to? astry jedynki, astry jeden, astry 1, astry I, astry F. ale to? sie czepiasz - wiadomo o co chodzi. A może Astra A ( ironia )
Opublikowano 30 stycznia 200916 l nie ruszają mnie błędy, ale od takich dziwnych tworów włosy mi wypadają.
Opublikowano 3 lutego 200916 l mały up :lol3: Civic 4g , seryjny 1.5 - 90 koni . 195 km/h na autostradzie A1 "Świecie - Gdańsk" . Więcej by chyba już nie poszła . Buuuu ! Niedługo jednak zakładam wielopunktowy wtrysk paliwa (plus kilka innych modów) i z tego co wiem od ziomów ,to da się wtedy zamknąć licznik bez problemu (210 km/h)
Opublikowano 3 lutego 200916 l 140 km/h na lubelskiej. Puntem SX 55 1.1, już kierownica zaczeła się trząść
Opublikowano 4 lutego 200916 l Vectra B 2.0 DTI - 180km/h na drodze ekspresowej jest to praktycznie kres mozliwosci tego diesla, więc prędko tego rekordu nie pobije, chyba ze ktos da mi sie przejechac czyms mocniejszym ; )
Opublikowano 4 lutego 200916 l Poleciala jakies 190 na autostradzie, dalej juz nie chciala. Wyjatkowo cienki ten silnik. Mul jakich malo. 2.2 niby lepszy ale tez zadna rewelacja. Nie wyszly te silniki.
Opublikowano 5 lutego 200916 l ja nie mogę tez się pochwale. mój piździk ( Piżot 106 ) to pociągnął na A4 do Katowic ~171km/h. Jak na 60 koni to i tak wypas rekord. Ale nie pytajcie co się dzieje w aucie "radio na max" a mój drugi piździk ( ten niebieski ) 247 km/h. Rekord ustanowiony w czasie powrotu z wakacji. Zapakowany + ja na A4 z Wrocławia. Byłem w Gliwicach w 50 minut. Ciekawostka - niezapakowanym motorem na Pb98 ledwo 240 poleciałem Nie wiem co go tak przymuliło No i ziomek na SV1000 mnie wydymał ( bez owiewek miał 245 powiedział że pełny hardkor i walka o życie ) Edytowane 5 lutego 200916 l przez MeL
Opublikowano 5 lutego 200916 l Pb98 ma wiecej oktanow, tym samym reakcja chemiczna przebiega bardziej lagodnie (spalanie) co nie dostarcza tyle samo mocy jak w pb95, ktora ma mniej oktanow i spalanie przebiega bardziej agresywniej. Na Pb98 silnik pracuje bardziej gladko i spokojniej. To nie jest tak, ze wieksza liczba samych oktanow, powoduje, ze benzyna daje wiecej mocy - wrecz przeciwnie, im wieksza ilosc samych oktanow tym lagodniejszy przebieg spalania takiej benzyny. Roznica jest w paliwach typu BP Ultimate, Suprema, V-Power gdzie oprocz zwiekszonej ilosci oktanow, sa stosowane dodatkowo dodatki uszlachetniajace dzieki, ktorym spalanie przebiega agresywniej, mieszanka jest bogatsza i stad mamy lepszego buta w aucie na vpowerze. Jak ktos interesuje sie chemia to moze rozpisac sobie rozne wzory i reakcje, jak komus to lata to moze siegnac do testow i artykulow na ten temat.
Opublikowano 5 lutego 200916 l mi to akurat lata :] ale słyszałem że PB98 mniej samochód spala niż 95
Opublikowano 5 lutego 200916 l Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez.
Opublikowano 5 lutego 200916 l nie poruszajmy tematu pb98 vs 95 bo to temat rzeka. ale ogólnie obadajcie se temat spalania stukowego to coś wyjaśnia.
Opublikowano 5 lutego 200916 l Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez. Do tego dochodzi skomplikowanie konstrukcji, wiek i kndycja silnika. V-power racing w maluchu i po silniku.
Opublikowano 5 lutego 200916 l Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez. Do tego dochodzi skomplikowanie konstrukcji, wiek i kndycja silnika. V-power w maluchu i po silniku. z tego co mi mówił mój mechanik , to do takiego paliwa jak v-power czy inne podobne , trzeba nawet zapłon odpowiednio ustawić . Wtedy da się odczuć różnicę w osiągach ,ale wydaje mi się że jednak kosztem trwałości samego silnika
Opublikowano 25 maja 200915 l Golfem MKIV z silnikiem 1.9 TDI 110KM z trzema kumplami na pokladzie udalo sie wycisnac plus-minus 200km/h. Nie sprawialo wrazenia az tak wielkiej predkosci... moze dlatego, ze jechalismy po 1 w nocy?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.