Skocz do zawartości

Top Speed


Rekomendowane odpowiedzi

ja nie mogę tez się pochwale.

 

mój piździk ( Piżot 106 ) to pociągnął na A4 do Katowic ~171km/h. Jak na 60 koni to i tak wypas rekord. Ale nie pytajcie co się dzieje w aucie :) "radio na max" :P

 

a mój drugi piździk ( ten niebieski :P ) 247 km/h. Rekord ustanowiony w czasie powrotu z wakacji. Zapakowany + ja na A4 z Wrocławia. Byłem w Gliwicach w 50 minut.

Ciekawostka - niezapakowanym motorem na Pb98 ledwo 240 poleciałem :/ Nie wiem co go tak przymuliło :( No i ziomek na SV1000 mnie wydymał ( bez owiewek miał 245 powiedział że pełny hardkor i walka o życie :) )

Edytowane przez MeL
Odnośnik do komentarza

Pb98 ma wiecej oktanow, tym samym reakcja chemiczna przebiega bardziej lagodnie (spalanie) co nie dostarcza tyle samo mocy jak w pb95, ktora ma mniej oktanow i spalanie przebiega bardziej agresywniej. Na Pb98 silnik pracuje bardziej gladko i spokojniej. To nie jest tak, ze wieksza liczba samych oktanow, powoduje, ze benzyna daje wiecej mocy - wrecz przeciwnie, im wieksza ilosc samych oktanow tym lagodniejszy przebieg spalania takiej benzyny. Roznica jest w paliwach typu BP Ultimate, Suprema, V-Power gdzie oprocz zwiekszonej ilosci oktanow, sa stosowane dodatkowo dodatki uszlachetniajace dzieki, ktorym spalanie przebiega agresywniej, mieszanka jest bogatsza i stad mamy lepszego buta w aucie na vpowerze. Jak ktos interesuje sie chemia to moze rozpisac sobie rozne wzory i reakcje, jak komus to lata to moze siegnac do testow i artykulow na ten temat.

Odnośnik do komentarza

Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez.

Odnośnik do komentarza
Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez.

 

Do tego dochodzi skomplikowanie konstrukcji, wiek i kndycja silnika. V-power racing w maluchu i po silniku.

Odnośnik do komentarza
Trzeba te zbrac pod uwage to pod jakie paliwo jest skonstruowany silnik. U mnie w servisowce pisze minimalnie 91 oktan ale moze byc nawet 87. Tankuje na Orlenie PB95 i sprzet chodzil idealnie. Kilkanascie razy lalem tez PB98 ale zadnej roznicy nie zauwazylem - spalanie identyczne, osiagi praca silnika rowniez.

 

Do tego dochodzi skomplikowanie konstrukcji, wiek i kndycja silnika. V-power w maluchu i po silniku.

z tego co mi mówił mój mechanik , to do takiego paliwa jak v-power czy inne podobne , trzeba nawet zapłon odpowiednio ustawić . Wtedy da się odczuć różnicę w osiągach ,ale wydaje mi się że jednak kosztem trwałości samego silnika

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...