Opublikowano 12 października 200816 l dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu: umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos? Jedna część (nadkole), czyli 200 klepańsko, 200 malowanie. Może ktoś Ci to taniej wyklepie, ale raczej licz się z wydatkiem 350-500 zł. no, w koncu zdecydowalem, ze jednak z ubezpieczenia pojdzie
Opublikowano 12 października 200816 l co polecacie do kwoty 18-20 tys. ? raczej klasa srednia. ew. srednia- wyzsza :] Mercedes E (W210), bardziej znany jako okularnik. Bogaty wybór silników. Od 2.2CDI do 5.5l w benzynie. Osobiście polowałbym na 2.0 kompresor (192KM). MOC Passaty B5 też są fajne, a silnik VR5 (150KM) jest już wystarczająco dynamiczny i w miarę oszczędny (przez jakiś czasbrat miał taką furkę ). W trasie autko paliło do 8l/100km. W mieście nie więcej niż 10-11l.
Opublikowano 12 października 200816 l a peżot 607 albo laguna 2 ? tylko koszty utrzymania pewnie by mnie zjadly tak prawde piszac to kwestia rozwojowa i nie spieszy mi sie specjalnie z podjeciem decyzji ;]
Opublikowano 13 października 200816 l Wiesz dlaczego wlasciciele lagun nie mowia sobie dzien-dobry popoludniu? bo rano widzieli sie w serwisie ;P
Opublikowano 13 października 200816 l 1 jest od biegów a 2 jest od przeniesienia napędu np. zmiana z napędu 4x4 na napęd tylnich kół.
Opublikowano 13 października 200816 l Aha, dzięki za odpowiedź. W starym Land Riverze znajomego napęd zmienia się ciągnąc do siebie uchwyt pod deską i to mnie zmyliło
Opublikowano 16 października 200816 l Co ten Mustang ma na masce ? Edytowane 16 października 200816 l przez Hubi.
Opublikowano 16 października 200816 l juz kiedys pisalem jest to specjalny kolektor dolotowy, z odpowiednim "chwytakiem" powietrza i najprawdopodobniej sprezarka napedzana z paska przez walek posredni (sprezarka mechaniczna, moga tez byc elektryczne; i nie mylic tego z Turbo bo to calkiem co innego); dzieki zastos. takiego bajeru wciskamy wiecej pow. w komore spalania (trzeba tez zwiekszyc dawke paliwa ofkoz) co daje nam wiekszego kopa; ale niech sie wam nie wydaje ze bedziecie cos takiego zakladac do swoich autek koszt sprezarki moze nie jest duzy ale reszta przerobek zeby przygotowac silnik na doladowanie to juz spore koszty... a BTW to nie jest mustang ^_^ Edytowane 16 października 200816 l przez Alec
Opublikowano 16 października 200816 l a BTW to nie jest mustang Wiadomo, Dodge Challenger Z rozpędu napisałem, bo to zdjęcie na googlach było podpisane jako "Ford Mustang 1967".
Opublikowano 16 października 200816 l Przy motocyklach taki wlot powietrza nazywa sie hypercharger i specjalizuje sie w nich firma Kuryakyn - swoja droga fajna zabawka.
Opublikowano 29 października 200816 l Liftback to tak, jest to jakby wydluzony hatchback z opadajaca linia dachu do bagaznika (bez wrazenia, ze ktos tyl doczepil na sile), wyglada to mniej wiecej tak:
Opublikowano 29 października 200816 l Klapa bagażnika w liftbacku otwiera się razem z szybą, w sedanie bez szyby.
Opublikowano 29 października 200816 l Liftback to tak, jest to jakby wydluzony hatchback z opadajaca linia dachu do bagaznika (bez wrazenia, ze ktos tyl doczepil na sile), wyglada to mniej wiecej tak: Albo skrocony sedan: Edytowane 29 października 200816 l przez denwer_dinozaur
Opublikowano 29 października 200816 l dobra, bo mam mozliwosc zakupu audi a4 b5 1.8 turbo , czy to auto jest godne wydania na nie 15 tys pln ? to auto znajomego stan calkiem znosny
Opublikowano 29 października 200816 l silnik z VW Golfa mk4 bardzo fajna jednostka jezeli sie dba (ze szczegolna uwaga na Turbo-wiadomo nie katowac od razu i po ostrzejszej jezdzie dac "ochlonac" turbince) to nie ma problemow moc? w golfach byly 2 wersje 150KM i potem 180KM obie daja mase frajdy chociaz w audi moze byc ciut gorzej (ciezsza buda) a cena co napisales to jakas podejrzana bo dobrego Golfa MK4 z 1.8T to ciezko bedzie dobra popatrzylem na allegro cena jest ok taka nie za niska i nie za wysoka wiec chyba warto jezeli wiesz jak auto bylo traktowane i czy dbano zeby wszystko wymieniano na czas (wiadomo plyny, paski itp.) ogolnie polecam auto z tym silniczkiem
Opublikowano 30 października 200816 l spory plus jezeli bierzesz auto od znajomego, wiesz co bylo robione wiesz czy mial stluczke itd jednym slowem pewne autko, cena tez jest ok, nie za niska nie za wysoka, ja bym bral a ja mam takie pytanie jak przeliczyc KW na konie mechaniczne? mam w clio 55,00 KW ile to koni? Edytowane 30 października 200816 l przez wielad
Opublikowano 30 października 200816 l spory plus jezeli bierzesz auto od znajomego, wiesz co bylo robione wiesz czy mial stluczke itd jednym slowem pewne autko, cena tez jest ok, nie za niska nie za wysoka, ja bym bral a ja mam takie pytanie jak przeliczyc KW na konie mechaniczne? mam w clio 55,00 KW ile to koni? 1 kilowatt = 1.34102209 HP
Opublikowano 30 października 200816 l silnik z VW Golfa mk4 bardzo fajna jednostka jezeli sie dba (ze szczegolna uwaga na Turbo-wiadomo nie katowac od razu i po ostrzejszej jezdzie dac "ochlonac" turbince) to nie ma problemow moc? w golfach byly 2 wersje 150KM i potem 180KM obie daja mase frajdy chociaz w audi moze byc ciut gorzej (ciezsza buda) a cena co napisales to jakas podejrzana bo dobrego Golfa MK4 z 1.8T to ciezko bedzie dobra popatrzylem na allegro cena jest ok taka nie za niska i nie za wysoka wiec chyba warto jezeli wiesz jak auto bylo traktowane i czy dbano zeby wszystko wymieniano na czas (wiadomo plyny, paski itp.) ogolnie polecam auto z tym silniczkiem hm... wlasnie tak prawde piszac nie spieszy mi sie za bardzo z zakupem, takze to nie jest taka goraca kwestia, ale ogolnie auto jest zadbane i nie katowane slyszalem ze chip tuning w wersji 150 km moze dac wzrost do ok. 170-190 km. jak to wplywa na zuzycie elementow silnika ? aha, i czy zakladanie turbo timera ma sens ?
Opublikowano 30 października 200816 l do pilnowania zeby turbina sie odpowiednio schlodzila nawet jak musisz szybko wylaczyc silnik i wysiasc z samochodu. ustawiasz czas i nawet po opuszczenoi auta i uruchomieniu alarmu silnik jeszcze chwile dziala zeby olej schlodzil turbine.
Opublikowano 30 października 200816 l slyszalem ze chip tuning w wersji 150 km moze dac wzrost do ok. 170-190 km. jak to wplywa na zuzycie elementow silnika ? aha, i czy zakladanie turbo timera ma sens ? ogolnie silniki VW sa bardzo mocne jezeli program dobry, i nie bedziesz katowal to nie wplynie to za bardzo na zuzycie silnika, juz nie raz widzialem jak z silnika AFN (TDI 110KM) robia po 170KM i to jezdzi az milo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.