Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste

Featured Replies

Opublikowano
dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu:

 

umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos?

 

Jedna część (nadkole), czyli 200 klepańsko, 200 malowanie. Może ktoś Ci to taniej wyklepie, ale raczej licz się z wydatkiem 350-500 zł.

 

no, w koncu zdecydowalem, ze jednak z ubezpieczenia pojdzie

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Wyświetleń 327,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, miałem nadrobić więc jak obiecałem opiszę tę sytuację z E-Klasą.   Jakieś 2 tygodnie temu udało mi się umówić na przetestowanie srebrnego E55 AMG, rocznik końcówka 2005, pełen wypas oczywiści

  • Od ily tys zaczynaja sie auta, obojetnie jakie, ktore jak sie kupi to jest sie snobem i szpanerem ? No powiedz mi ? Ty chyba jestes umyslowo opozniony twierdzac, ze to szpanerstwo. Jasne, po ch uj mie

  • Zwykle żółte to pic na wodę.  Blue Blocker to są powłoki na soczewki dokładnie do jazdy zmierzchowej i w ciężkich warunkach pogodowych (mgła, deszcz, zachmurzenie, zmierzch). BB blokuje cześć pasma św

Opublikowano
co polecacie do kwoty 18-20 tys. ?

raczej klasa srednia.

ew. srednia- wyzsza :]

 

Mercedes E (W210), bardziej znany jako okularnik. Bogaty wybór silników. Od 2.2CDI do 5.5l w benzynie. Osobiście polowałbym na 2.0 kompresor (192KM). MOC :diablo:

 

Passaty B5 też są fajne, a silnik VR5 (150KM) jest już wystarczająco dynamiczny i w miarę oszczędny (przez jakiś czasbrat miał taką furkę ;) ). W trasie autko paliło do 8l/100km. W mieście nie więcej niż 10-11l.

Opublikowano

a peżot 607 albo laguna 2 ?

tylko koszty utrzymania pewnie by mnie zjadly :D

tak prawde piszac to kwestia rozwojowa i nie spieszy mi sie specjalnie z podjeciem decyzji ;]

Opublikowano

Wiesz dlaczego wlasciciele lagun nie mowia sobie dzien-dobry popoludniu?

bo rano widzieli sie w serwisie ;P

Opublikowano

Ale ktoś chamsko przerobił dżołk o właścicielach Alf :D

Opublikowano

Po co w niektórych terenówkach dwie wajchy do zmiany biegu?

Opublikowano

druga "wajcha" nie jest od biegow tylko od zmiany napedu

Opublikowano

Aha, dzięki za odpowiedź. W starym Land Riverze znajomego napęd zmienia się ciągnąc do siebie uchwyt pod deską i to mnie zmyliło

Opublikowano

ford_mustang.jpg

Co ten Mustang ma na masce :) ?

Edytowane przez Hubi.

Opublikowano

juz kiedys pisalem ;)

 

jest to specjalny kolektor dolotowy,

z odpowiednim "chwytakiem" powietrza i najprawdopodobniej sprezarka napedzana z paska przez walek posredni (sprezarka mechaniczna, moga tez byc elektryczne; i nie mylic tego z Turbo bo to calkiem co innego);

 

dzieki zastos. takiego bajeru wciskamy wiecej pow. w komore spalania (trzeba tez zwiekszyc dawke paliwa ofkoz) co daje nam wiekszego kopa;

 

ale niech sie wam nie wydaje ze bedziecie cos takiego zakladac do swoich autek :P koszt sprezarki moze nie jest duzy ale reszta przerobek zeby przygotowac silnik na doladowanie to juz spore koszty...

 

 

 

a BTW

 

to nie jest mustang ^_^

Edytowane przez Alec

Opublikowano
a BTW

 

to nie jest mustang

 

Wiadomo, Dodge Challenger :)

 

Z rozpędu napisałem, bo to zdjęcie na googlach było podpisane jako "Ford Mustang 1967".

Opublikowano

Przy motocyklach taki wlot powietrza nazywa sie hypercharger i specjalizuje sie w nich firma Kuryakyn - swoja droga fajna zabawka.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

istnieje taki rodzdzaj nadwozia, jak liftbag?

Opublikowano

Liftback to tak, jest to jakby wydluzony hatchback z opadajaca linia dachu do bagaznika (bez wrazenia, ze ktos tyl doczepil na sile), wyglada to mniej wiecej tak:

 

C6712907_3.jpg

Opublikowano

Klapa bagażnika w liftbacku otwiera się razem z szybą, w sedanie bez szyby.

Opublikowano
Liftback to tak, jest to jakby wydluzony hatchback z opadajaca linia dachu do bagaznika (bez wrazenia, ze ktos tyl doczepil na sile), wyglada to mniej wiecej tak:

 

C6712907_3.jpg

 

Albo skrocony sedan:

 

800px-Opel_Vectra_C_GTS.jpg

Edytowane przez denwer_dinozaur

Opublikowano

dobra, bo mam mozliwosc zakupu

audi a4 b5 1.8 turbo , czy to auto jest godne wydania na nie 15 tys pln ? ;)

to auto znajomego stan calkiem znosny

Opublikowano

silnik z VW Golfa mk4 bardzo fajna jednostka jezeli sie dba (ze szczegolna uwaga na Turbo-wiadomo nie katowac od razu i po ostrzejszej jezdzie dac "ochlonac" turbince) to nie ma problemow

 

moc?

w golfach byly 2 wersje 150KM i potem 180KM obie daja mase frajdy

chociaz w audi moze byc ciut gorzej (ciezsza buda)

 

 

a cena co napisales to jakas podejrzana bo dobrego Golfa MK4 z 1.8T to ciezko bedzie

 

 

 

dobra popatrzylem na allegro cena jest ok taka nie za niska i nie za wysoka wiec chyba warto jezeli wiesz jak auto bylo traktowane i czy dbano zeby wszystko wymieniano na czas (wiadomo plyny, paski itp.)

 

 

ogolnie polecam auto z tym silniczkiem ;)

Opublikowano

spory plus jezeli bierzesz auto od znajomego, wiesz co bylo robione wiesz czy mial stluczke itd jednym slowem pewne autko, cena tez jest ok, nie za niska nie za wysoka, ja bym bral :) a ja mam takie pytanie jak przeliczyc KW na konie mechaniczne? mam w clio 55,00 KW ile to koni?

Edytowane przez wielad

Opublikowano
spory plus jezeli bierzesz auto od znajomego, wiesz co bylo robione wiesz czy mial stluczke itd jednym slowem pewne autko, cena tez jest ok, nie za niska nie za wysoka, ja bym bral :) a ja mam takie pytanie jak przeliczyc KW na konie mechaniczne? mam w clio 55,00 KW ile to koni?

 

1 kilowatt = 1.34102209 HP

Opublikowano
silnik z VW Golfa mk4 bardzo fajna jednostka jezeli sie dba (ze szczegolna uwaga na Turbo-wiadomo nie katowac od razu i po ostrzejszej jezdzie dac "ochlonac" turbince) to nie ma problemow

 

moc?

w golfach byly 2 wersje 150KM i potem 180KM obie daja mase frajdy

chociaz w audi moze byc ciut gorzej (ciezsza buda)

 

 

a cena co napisales to jakas podejrzana bo dobrego Golfa MK4 z 1.8T to ciezko bedzie

 

 

 

dobra popatrzylem na allegro cena jest ok taka nie za niska i nie za wysoka wiec chyba warto jezeli wiesz jak auto bylo traktowane i czy dbano zeby wszystko wymieniano na czas (wiadomo plyny, paski itp.)

 

 

ogolnie polecam auto z tym silniczkiem ;)

hm... wlasnie tak prawde piszac nie spieszy mi sie za bardzo z zakupem, takze to nie jest taka goraca kwestia, ale ogolnie auto jest zadbane i nie katowane ;)

slyszalem ze chip tuning w wersji 150 km moze dac wzrost do ok. 170-190 km. jak to wplywa na zuzycie elementow silnika ? ;)

aha, i czy zakladanie turbo timera ma sens ?

 

Opublikowano

do pilnowania zeby turbina sie odpowiednio schlodzila nawet jak musisz szybko wylaczyc silnik i wysiasc z samochodu. ustawiasz czas i nawet po opuszczenoi auta i uruchomieniu alarmu silnik jeszcze chwile dziala zeby olej schlodzil turbine.

Opublikowano
slyszalem ze chip tuning w wersji 150 km moze dac wzrost do ok. 170-190 km. jak to wplywa na zuzycie elementow silnika ? ;)

aha, i czy zakladanie turbo timera ma sens ?

 

 

ogolnie silniki VW sa bardzo mocne :)

 

jezeli program dobry, i nie bedziesz katowal to nie wplynie to za bardzo na zuzycie silnika,

 

juz nie raz widzialem jak z silnika AFN (TDI 110KM) robia po 170KM i to jezdzi az milo :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.