Opublikowano 3 czerwca 200915 l Wolniejsze tempo walki jest fajniejsze ale nie gdy jest takie schematyczne jak w AC. bredzisz, bawiłem się przednio, dwójka pociągnie parę nowych motywów i będzie fpyte.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Ja się męczyłem walcząc z kilkoma przeciwnikami ze względu na schematycznośc pojedynków. Pomimo wyćwiczenia kontry i łupania (powiedzmy) kombosów nie czułęm żadnej satysfakcji w takich walk. I naprawdę Chev nie mów do mnie "bredzisz" Na gównarzerię z tego forum zostaw takie teksty. Edytowane 3 czerwca 200915 l przez Gooralesko
Opublikowano 3 czerwca 200915 l bredzisz jeszcze bardziej Ja zaś czerpałem frajdę z tego systemu walki, taki mi odpowiada. Tajming to jedna z tych fajniejszych rzeczy jaką wrzucono w AC. Czekam na rozwinięcie.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Jak pamietam to pierwotnie nie bylo kontry lecz naparzanie Xa czy innego przycisku konczylo sie blokiem straznika, potem dostalismy kontre i 5 nas atakuje, czekam na ich ruch i atatk - troche powolne wolalbym jakas wieksza dynamike niz czekanie na atak przeciwnika. Nie mowia ze ma byc to slasher.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Ja mam tak samo jak Kobik/capitano/czewo coś tam. Pierwszy Assassyn był grą dobrą, z super historią i trochę słabszą rozgrywką. Gra nie na 10, ale dalej wciągająca i ja osobiście chcę zobaczyć dalsze losy tej historii.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l czewo coś tam. Hehe, coś ty Cranka nie oglądałeś że Cheviego Cheliosa nie kojarzysz? Pierwszy Assassyn był grą dobrą, z super historią i trochę słabszą rozgrywką. Gra nie na 10, ale dalej wciągająca i ja osobiście chcę zobaczyć dalsze losy tej historii. Zgadzam się tylko, że ja nie chcę zobaczyć bo nie spodziewam się niczego dobrego. Ale wszystko wyjaśnią recenzje. Mówiąc szczerze chciałbym aby drugi assassyn był taką grą jaką miał być pierwszy w zapowiedziach. Edytowane 3 czerwca 200915 l przez Gooralesko
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Co do walki to jak byście chcieli to inaczej zrobić? Ja nie wiem czy jest jakaś opcja by to zrobić ianczej. W nowym popie walka mi się nie podobała. W assasinei można było isć wg schematu cios unik, ale po co? dla mnie to był dodatek, do walki nożem i rzucenim nożami. Moźna było fajne akcje robić. Co do innych schematów to gra zapewne nie obędzie się bez tego tak jak poprzedniczka, ale przecież każda gra powiela schemat, miejmy nadziej, że tutaj jakoś je bardziej urozmaicą. dopiero przechodząc assasina 3-4 raz denerwowały mnie te misje poboczne.
Opublikowano 21 sierpnia 200915 l Gameplay z gry . http://www.gametrailers.com/video/gc-09-as...ins-creed/54743 http://www.gametrailers.com/video/gc-09-as...ins-creed/54741 Motyw z lotnią wygląda dość dziwnie.
Opublikowano 3 września 200915 l Nowy trailer - http://www.dailymotion.pl/video/xadf2a_ass...iler_videogames Niezłe motywy może robić Ezio w walce... zacnie to wygląda.
Opublikowano 3 września 200915 l Bardzo dobry trailer. Czekam, czekam na AC2 jedynka mimo swoich wad dawała radę a dwójka zapowiada się bigger, better.
Opublikowano 3 września 200915 l Trailer byłby ok, gdyby nie muzyka z du.py, która nijak się ma do klimatu tej gry.
Opublikowano 3 września 200915 l Dokładnie muza do bani, trailer git gra wymiecie http://www.gametrailers.com/video/cello-tr...ins-creed/27751 Czemu nie ma takiej muzy jak tu? Fajny myk z tym kwiatkiem, gra prezentuje się słabo w tym fioletowym "filtrze". Ogólnie graficznie niema większych zmian. Edytowane 3 września 200915 l przez Soul
Opublikowano 4 września 200915 l a w ogóle to gdzie się podziała Jade Raymond ? zawsze przyjemniej patrzyło się na jej buźkę niż na wszelakie materiały z gry, które prezentowała ; ] a co do ostatniego trailera AC2, to faktycznie muzyka jest z dupy. kompletnie nie pasuje do tego co dzieje się na ekranie. ba, średnio pasuje nawet do klimatu czy okresu w historii, w którym akcja gry się dzieje. poza tym nowy ruchy w trakcie walki wyglądają naprawdę efektownie. ciekaw jestem czy to elementy predefiniowanych finiszerów, czy może standardowe ruchy w zależności od trzymanego oręża. tak czy srak gra rośnie w moich oczach i może nawet się skuszę.
Opublikowano 4 września 200915 l Trailer fajny jak i utworek. Co z tego gra jest z ktorego wieku a muzyka z innego? Wg mnie polaczenie wyszlo calkiem fajne - to tylko trailer nie intro czy outro :> oraz czy zawsze to musi byc cos zwiazane z klimatem gry lub daniem muzyki z orkiestra? Nie
Opublikowano 5 września 200915 l a w ogóle to gdzie się podziała Jade Raymond ? zawsze przyjemniej patrzyło się na jej buźkę niż na wszelakie materiały z gry, które prezentowała ; ] Awansowała 8)
Opublikowano 10 września 200915 l http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/55671 Gejmplej z GamesCom 2009, zapowiada sie genialnie
Opublikowano 10 września 200915 l Wszystko fajnie, gra ma potencjal, bo odcina sie od schematyzmu czesci pierwszej, ktory IMO gameplayowo ja zabil, ale... Caly ten klimat Wloch mnie odrzuca, zapewne zagram, albo i nie, gdy gra bedzie warta grosze.
Opublikowano 10 września 200915 l Mam to samo. Nie warto wydawać 190zł by przekonać się na własnej skórze czy AC zmienił sie od pierwszej części. Kupię jak będzie kosztował 60zł. Jeśli w ogóle kupię bo jedynka rozczarowała mnie niesamowicie.
Opublikowano 10 września 200915 l Wlasnie Gooral, jak na razie na trailerach i gameplayach wszystko wyglada znakomicie... Ale w pamieci mam te schematy, przez ktore poczulem ulge po ukonczeniu gry. Ale zabawka na przerwe swiateczna powinna byc dobra, na PT zapewne wyrwie sie ladnie ponizej stowki.
Opublikowano 11 września 200915 l jeśli już tak wspominacie assasins creed'a pierwszego, to wypadało by powiedzieć że jedynka po trailerach, krótkich gejmplejach i wszystkich pokazach zapowiadała się równie dobrze. ciężko dopatrzeć się schematów po 10 minutowym filmiku z jakichś targów gdzie chcą pokazać grę najlepiej jak się da. ale na szczęście mnie jedynka się podobała bardzo więc i dwójką się zainteresuje, raczej nie w preorderze jak poprzednio ale na pewno zagram.
Opublikowano 11 września 200915 l Miejmy nadzieje, ze jednak tworcy sie troche na bledach poduczyli, widac ze dodali duzo roznych rzeczy m.in. nowe bronie - trucizna, pistolet + okradanie ludzi dla kasy + te dodatkowe levele jak z popa prawie + dodatkowe misje itp Gra zapowiada sie naprawde fajnie i oby jak najmniej schematycznie. Tez nie zamierzam wydac na nia 2 stow, bo rzadko kupuje gry na premierze, ale czekac moze byc trudno bo gra jest kuszaca
Opublikowano 11 września 200915 l Ja się właśnie obawiam, że będzie to przebajerowane i wrócę do pierwszego "schamatycnzego" AC choć z drugiej strony może to naprawdę wyjśc na plus do miodności z rozwałki przeciwkika. Zobacyzmy jak wyjdie w praniu.
Opublikowano 11 września 200915 l Tylko, żeby każda nowość dodana w grze nie była do wykorzystania tylko w jednej misji, tego się szczerze najbardziej boję
Opublikowano 16 września 200915 l http://www.gametrailers.com/video/dev-diaries-assassins-creed/56060 dev diaries III Edytowane 16 września 200915 l przez Slupek88
Opublikowano 16 września 200915 l dziwnie trochę to wyglądało kiedy nasz assasin zagadał do tej panienki. w jedynce był tajemniczy i małomówny a tu nagle zagaduje tak po prostu. ogólnie zapowiada się konkretna różnorodność, zarówno w misjach jak i samym mieście/społeczności, a to cieszy. mam nadzieję że naprawdę wyciągnęli wnioski z jedynki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.