Opublikowano 1 grudnia 201410 l Ja to samo mam za 109 zł. Mam chyba do końca marca. Ciekaw jestem co zaproponują
Opublikowano 1 grudnia 201410 l nie urywa, ja za wszystkie c+, hbo, cinemaxy i multiroom place 99zl. A masz też MR ? Balon idź złożyć wypowiedzenie umowy, a dużo ciekawsze propozycje się pojawią. Tylko jak to zrobić, żeby w końcu nie wyłączyli. Mam dość dużo spraw na głowie i boję się, że tego nie dopilnuję, a nie chcę potem z nowym sprzętem bo miałbym problem z połączeniem nowych dekoderów z nowym MR Ja to samo mam za 109 zł. Mam chyba do końca marca. Ciekaw jestem co zaproponują Ja mam taki problem, że mam jeszcze sprzęt z czasów Cyfr+ i muszę się ich trzymać. Dlaczego ? Bo one nie muszą być połączone z sobą ani po sieci, ani kablem. Mam sufit z żelbetonu więc wifi nie przechodzi, natomiast pokoje (salon i sypialnia) gdzie są dekodery dzieli piętro, przekątna domu, więc łączenie kablem tym bardziej odpada. Z racji tego, że mam stary sprzęt to muszę płacić 20 zł miesięcznie za dzierżawę sprzętu. Jakbym wziął nowy od nich automatycznie miałbym o 20 zł niżej czyli tak jak Lipa.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l @balon mam multiroom na zasadach starej cyfry+, czyli dwa oddzielne dekodery, ktore tak na prawde nie musza byc w jednym domu. dostalem telefon od nc+ z propozycja za 109zl, powiedzialem, ze mnie to nie interesuje i jakie kroki mam podjac, zeby zerwac umowe. na nastepny dzien telefon z oferta za 99zl/miech.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Czyli te 99 zł to oni Tobie zaproponowali, czy we wcześniejszej rozmowie coś wspominałeś, że np taka kwota (poniżej 100 zł), by Ciebie satysfakcjonowała ? edit: i ile to gdzieś było przed końcem umowy, w sensie tego 30 dniowego okresu wypowiedzenia (ost. miesiąc) Edytowane 1 grudnia 201410 l przez balon
Opublikowano 1 grudnia 201410 l powiedzialem, ze moge placic maks 100zl za to co proponowali, w innym razie bede zmuszony zerwac umowe. bylo to jakos podczas pierwszych telefonow (na poczatku powiedzieli 119, albo 129zl juz nie pamietam, ale wysmialem ich propozycje) i postaraj sie dogadac warunki jak najwczesniej, bo czas dziala na twoja niekorzysc, a gdy zostanie mniej niz miesiac do konca umowy to jestes w du,pie, bo nie mozesz zerwac umowy i bierzesz to co daja bez wiekszych mozliwosci na negocjacje. znajomy ma ta sama oferte co ja za 109zl, ale 129zl to juz gruba przesada. tobie ile zostalo do konca umowy?
Opublikowano 1 grudnia 201410 l to jeszcze troche czasu jest. tak jak mowie wazne, zebys mial podpisana umowe najpozniej na miesiac przed jej koncem (czyli kiedy mozesz ich jeszcze straszyc zerwaniem umowy i przejsciem do konkurencji )
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Comfort+ // Extra+ // 6x Canal+ // HBO // Cinemax // VOD Canal+ // VOD Seriale+ // Multiroom standard = 99zł (na 15 miesięcy)Pewnie na święta będą lepsze ceny, ale i tak jestem zadowolony - nic mi więcej nie potrzeba.. teraz tylko zbijać cenę ;P)
Opublikowano 1 grudnia 201410 l to jeszcze troche czasu jest. tak jak mowie wazne, zebys mial podpisana umowe najpozniej na miesiac przed jej koncem (czyli kiedy mozesz ich jeszcze straszyc zerwaniem umowy i przejsciem do konkurencji ) Ale po co ma czekać, skoro wypowiedzenie może złożyć od razu? Ja złożyłem wypowiedzenie 3 miechy przed końcem i zanim minął termin wygaśnięcia to dzwonili kilka razy, a nawet po tym czasie proponowali oferty jeszcze lepsze niż te jak miałem jeszcze umowę. Między innymi to za 4,90 miesięcznie o czym pisałem wcześniej.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l A gdzie składać wypowiedzenie? W punkcie? No i w razie w można je wycofać?
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Tak, w punkcie się składa i trwa to 3 minuty. Ja do punktu mam blisko, bo 150 metrów Wycofać można poprzez podpisanie umowy, a czy tak normalnie to byłby to raczej strzał w kolano. Ja miałem o tyle łatwo, bo wiedziałem, że rezygnuję i mogłem odrzucać wszystko co proponowali (najlepsze oferty już po wygaśnięciu). Ty widzę, że chcesz zostać, więc możesz wstępnie wybadać co będą proponować, ale to najlepiej z działem utrzymania klienta, a nie z szarym konsultantem. Dopiero wtedy złożyć wypowiedzenie, a jeżeli już to musisz je złożyć minimum miesiąc przed końcem.
Opublikowano 2 grudnia 201410 l Oj nie wiem czy złożysz gdzie chcesz wypowiedzenie pamiętam rok temu jak była akcja z przejściem do nc+ to mogłem tylko wypowiedzenie złożyć w centrum nc+ bo tak nazywają swoje gówne placówki.
Opublikowano 23 grudnia 201410 l Tak, w punkcie się składa i trwa to 3 minuty. Ja do punktu mam blisko, bo 150 metrów Wycofać można poprzez podpisanie umowy, a czy tak normalnie to byłby to raczej strzał w kolano. Ja miałem o tyle łatwo, bo wiedziałem, że rezygnuję i mogłem odrzucać wszystko co proponowali (najlepsze oferty już po wygaśnięciu). Ty widzę, że chcesz zostać, więc możesz wstępnie wybadać co będą proponować, ale to najlepiej z działem utrzymania klienta, a nie z szarym konsultantem. Dopiero wtedy złożyć wypowiedzenie, a jeżeli już to musisz je złożyć minimum miesiąc przed końcem. No ale ja chcę złożyć wypowiedzenie (na 2 miesiące przed końcem) a jak nic lepszego nie zaproponują (na razie ostre ballasy mi dają przez tel.) to podpiszę to co mi przysługuje na miesiąc przed końcem, w sensie o takie "wycofanie" umowy mi chodziło, czyli tak da radę ?
Opublikowano 23 grudnia 201410 l Autor Wypowiedzenie możesz złożyć tylko w punkncie gdzie wymieniają dekodery(autoryzowany punkt nc), czyli nie w galeriach handlowych Wypowiedzenia masz 30 dni. Także składaj jak najszybciej, oferty od razy się poprawią. Do mnie zadzwonili dzień po złożeniu To jest ich taktyka, aby przetrzymać klienta i aby przedłużył umowę na złych warunkach. Poczytaj sobie temat na satkurier.pl tam jest co można wynegocjować na maxa.
Opublikowano 23 grudnia 201410 l Ja płaciłem 114 z multiroom w tym był pakiet extra. Złożyłem wypowiedzenie i dostałem ofertę to co mam za 79 zł + HBO na cały okres umowy za darmo nie wiem czy to dobra oferta ale zgodziłem się na nią
Opublikowano 29 grudnia 201410 l Na wypowiedzeniu pisać powód rezygnacji, np to że traktują mnie gorzej niż nowych klientów i np dlatego wybieram ofertę konkurencji czy lepiej nie? Jak wy robiliście?
Opublikowano 29 grudnia 201410 l Autor Ja nie pisałem to i tak nie ma znaczenia, bo dostaniesz tylko wydruk z systememu jako potwierdzenie. Tego nawet nie podbijają.
Opublikowano 29 grudnia 201410 l Ja jak powiedziałem, że nie mam konkretnego powodu i za długo by gadać zaproponowali "za wysokie ceny" Dostałem potwierdzenie rezygnacji z tym powodem, pieczątką i podpisem przyjmującego.
Opublikowano 2 stycznia 201510 l Dobra wypowiedzenie złożone. Będę informował z pola walki. Stay tuned !
Opublikowano 18 stycznia 201510 l Dostał już ktoś nowy dekoder? Bo na kanale 145 wyskakuje mi info, że sprzęt nie pozwala na odbiór kanałów w MPEG4 i otrzymam dekoder HD. Teraz mam pytanie, jeśli korzystam z dekodera z dyskiem, to ten nowy też otrzymam z dyskiem?
Opublikowano 24 stycznia 201510 l Ma ktoś multiroom ? Jak to wygląda z podłączeniem ? Muszę poprowadzić dodatkowe kable antenowe do drugiego dekodera,czy może też trzeba do tego połączyć jakimś kablem ethernet dwa dekodery ?
Opublikowano 24 stycznia 201510 l Musisz poprowadzić do niego zarówno kabel antenowy jak i kabel sieciowy. Oba dekodery podłączasz do routera i cieszysz się multiroomem.
Opublikowano 24 stycznia 201510 l To jest jedna z opcji. Można połączyć dekodery między sobą bez rutera. Mozna zrobić to też przez wifi jeżeli nie chcesz ciągnąć kabli po chacie.
Opublikowano 24 stycznia 201510 l E to zaorać. Drugi telewizor mam piętro niżej i nie widzi mi się (pipi)ć z ciąganiem etherneta przez cały dom.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.