Skocz do zawartości

Colin McRae: DiRT 2

Featured Replies

  • Odpowiedzi 176
  • Wyświetleń 22,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:/ Patrząc na te screeny obawiam się że zapowiada się gra w klimatach NFS Pro Street tylko po bezdrożach.
Opublikowano

czym wy się przejmujecie. to i tak są rendery :) pozyjemy zobaczymy. Oprawa tu nie ma znaczenia. czy będzie blurrowo i gloomowo to kij. oczywiście jeżeli nie przegną pały. żeby to nie wyglądało zbyt plastikowo. Ale jak będzie dobry model jazdy i świetna rozpierducha to będzie git.

 

obawiam się że pójdą na mase.... czy na ludzi i zrobią model jazdy tak żeby Twoja babcia była w stanie dojechać do mety. Pociśli by coś bardziej realistycznego. I żeby był tryb Damage - EXTRAFUCKINSUPERDUPER HARDCORE. Czyli taki najbardziej realistyczny. Że jak wyrżniesz kołem w dziurę to je możesz zostawić. Ja zyłowanie silnika kończy się dupnięciem :)

 

Szczerze powiedziawszy to fajny system zniszczeń jest w Street Legal Racing Redline - mimo tego że wygląda kijowo i gra jest kijowa ..... w sumie auto tez sie nie naturalnie gnie ale reaguje na wszystko. wyrżniesz progiem.... masz krzywy próg. No i jak przekręcisz silnik to Ci blok puszcza :D I to mi sie podoba. Zła zmiana biegów powoduje że skrzynia leci na smietnik. Może gdyby Invictus miał więcej $ to by wyszło lepiej :) chyba założe temat o tej grze :P

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

graficznie majsterszyk,aż chciałbym to już zobaczyć na mojej konsoli.

Opublikowano

zapowiada się technicznie doskonała kicha. niestety, widząc jak samochód przechodzi z poślizgu w poślizg to mam wrażenie że będzie to taki grid na szutrze - piękny ale kompletnie niegrywalny przez zwalony model jazdy...

Opublikowano

tak czy siak, z braku licencjonowanej gry typu WRC na konsole obecnej generacji to zadowolę się chyba Dirt2 :D

Edytowane przez rydziu87

Opublikowano
zapowiada się technicznie doskonała kicha. niestety, widząc jak samochód przechodzi z poślizgu w poślizg to mam wrażenie że będzie to taki grid na szutrze - piękny ale kompletnie niegrywalny przez zwalony model jazdy...

Grid i Dirt maja bardzo fajny model jazdy. Czysty fun z niego leci

Opublikowano
Scorp1on, vel signap ma świętą rację. Po za tym, jazda z wychylonym tyłem na szutrze jest normą w WRC.
Opublikowano
Grid i Dirt maja bardzo fajny model jazdy. Czysty fun z niego leci

dirt tak, ma fajny model (poza samochodami wrc), grid to padaka. oczywiście moim zdaniem ;)

Opublikowano

wpisuje się, bo mam to samo zdanie.

 

Mam nadzieje że coś w tej kwesti poprawią na dobre, bo ile można czekać na WRC od Evolution Studios ?

Opublikowano

Ja nie nawidze simow czy czegos podobnego, preferuje arcade czyli nonstop gaz, malo hamulca - i gra mi sie super w te 2 tytuly od Mistrzow Kodu.

 

Dawac splita !!!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

E3 09: Dusty Gameplay (Cam) HD

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dirt-2/50671

 

Mam wrażenie jakby model jazdy był poprawiony względem części pierwszej(dla mnie tam była padaka), więc zapowiada się całkiem przyjemne ściganie, tym bardziej że w tych klimatach w najbliższym czasie nie ma na co liczyć.Co sądzicie?

Opublikowano

Ciekawe czy dadzą jakies OS'y trasy w śniegu tego mi brakuje do pełni szczęścia :) przy dircie swietnie sie bawiłem ,Codemasters obecnie sie wybili bardzo i wysoko zawiesli poprzeczkę w girdzie jesli chodzi o model jazy będzie super ale niech dadzą troche śniegu :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Gra wyglada przekosmicznie (lepiej.. a przynajmniej efektowniej niz Forza i GT razem wziete)... oczywiscie dzieki mniejszej ilosci aut (trasy z kilkoma autami juz tak dobrze nie wygladaja) i 30fps.

Ale poza grafika, patrzac na filmiki wydaje sie, ze model jazdy i fizyka tez sa (w koncu) dobre.

Mozliwe, ze to bedzie pierwszy Colin, w ktorego zagram i kupie od czasu "dwojki" z PSX'a.

Opublikowano

Martwi mnie tylko to bardzo szybkie i nie naturalne poruszanie się kół i kierownicy podczas skręcania. Mam nadzieję, że grając na kierownicy (DFP) ten "efekt" zniknie. W GT5P nawet grając na padzie kierowca dość naturalnie porusza kierownicą - pomijając fakt dość badziewnie wyglądającego ograniczenia kąta skrętu kierownicy.

Opublikowano

Zobacz kilka filmików z kokpitu i popatrz jak kierowca w aucie rajdowym porusza kierownicą, nie ma chyba momentu żeby kierownica była ustawiona na wprost, to są rajdy a nie wypad na piknik po drodze ekspresowej.

 

A co do GT5 to tam kierownica nie robi pełnego obrotu, więc nie wiem co w tym naturalnego :P.

 

Co do samej gry dirt2 wydaje mi się że Codemasters zaczyna bardziej przywiązywać wagę do rynku amerykańskiego, wszędzie pełno kolorystyki podobnej do tej z tego filmiku:

Opublikowano

Jeśli w prawdziwym rajdzie kierowca niemal teleportuje kierownicę z lewej do prawej w 00,1 sek. to ze mną chyba coś nie tak :lol:

Co do GT to wyraznie napisalem: pomijając fakt dość badziewnie wyglądającego ograniczenia kąta skrętu kierownicy.

 

Więc czytaj proszę ze zrozumieniem.

Pozdrawiam.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.