Skocz do zawartości

Need for Speed: Shift


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

A ja sie w pelni zgadzam z ocena 9. Wedlug mnie to najlepszy racer od czasu wydania FM2.

Ludzie narzekaja na ogromna ilosc bugow a ja sie zastanawiam o co chodzi :S. Spedzilem juz pare ladnych godzin z gra i RAZ gra sie zawiesila...pozatym wszystko ok, zadnych razacych bugow w grze. Od razu zanacze ze posiadam jedynie wersje na 360 i tylko takowa sprawdzalem.

Fakt ze niektore z mocniejszych fur typu Ford GT sa bardzo nie przewidywalne (+ wrazenie predkosci jest po prostu zbyt duze....toz to burnout lol). Ale troche wolniejsze fury typu Focus RS czy BMW M3 na takim SPA, Donington czy Laguna Seca to sam miod!

AI jest momentami zbyt agresywne i stara sie po prostu wypchnac gracza z toru....z drugiej strony podoba mi sie ze staraja sie unikac karamboli i jak ktos wykreci baczka to cala paka za nim zwalnia.

Do tego przekozacka oprawa.

 

PS. polecam ustawic Steering Sensitivity -0% i Steering Dead Zone - 5-10%

Odnośnik do komentarza

...

Tak się dzieje praktycznie z każdą mocniejszą furą. Sam teraz śmigam tylko tymi z Tier 1 i gra jest w tym aspekcie rewelacyjna. No ale kiedyś będzie trzeba przeskoczyć do Tier 2, 3 i 4, co bez patcha będzie chyba niemożliwe. Włącz sobie wyścig McLaren F1 w wyścigach zaproszeniowych, może tego nie ma na X360.

Edytowane przez t3xz
Odnośnik do komentarza

Wątpię, gdyż druga gałka odpowiedzialna jest za rozglądanie, czy to w kabinie czy naokoło samochodu. Chociaz przyznam szczerze że nie próbowałem.

 

Co do samego Shifta to od dnia kiedy go zakupiłem (środa) do teraz świetnie się bawię a sprawdzanie coraz to nowszysch furek zawsze sprawia mnóstwo radochy. Nie podoba sie fura? Sprzedajesz ją za grubą kasę a nie ochłapy jak to w innych grach bywa i kupujesz nową, którą tuningujesz na maksa. Nie ma tutaj jako takiego zbierania kasy, bo zawsze mamy jej pod dostatkiem. Co akurat bardzo mi sie podoba.

 

Fajnym motywem jest również to, że dobrze stuningowane np. Audi Rs4 daje czasem lepsze wyniki niż nowo przeze mnie zakupione Lamborgini Reventon, które poza za(pipi)istym wyglądem nie nadaje się imo do wyścigów.

 

Bugi są i często denerwują- to jest fakt niezaprzeczalny. Jako że znawcą samochodów czy jako takiej symulacji to nie jestem, toteż błędy w modelu jazdy są dla mnie niezauważalne, jednak błędy typu- przenikanie postaci przez samochód na początku wyścigu, latające samochody po uderzeniu w 'tyłek", czy ten nieszczęsny model zniszczeń zubożony w stosunku do wersji na Xo- trochę jednak denerwują i przydałby się patch eliminujący te "dolegliwości".

 

Mimo tych błędów jest to chyba (IMO) najlepszy wyścig w jaki grałem na PS3. Zaraz obok Burnouta. Póki co oczywiście. Czekam co pokaże pełne Gt5.

Odnośnik do komentarza

Ale tematowa zadyma na forum EA jest, miejmy nadzieję, że ktoś z EA tam zagląda: http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/260.page;jsessionid=3BA58B279E07947F3F7A0ED4D6C6CD13 http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/304904.page

Co prawda nie osiągnąłem jeszcze momentu w karierze Shifta w którym konieczne byłoby jeżdżenie podskakującymi furami, ale chyba odstawię grę do czasu aż pojawi się stosowny patch. Szkoda nerwów, naprawdę. Ta gra chyba nie przeszła żadnych beta testów, albo osoby które ją testowały to banda skończonych ignorantów. Nie rozumiem też tych wysoko oceniających recenzji gry. Przecież ta gra nie powinna być w ogóle dopuszczona do sprzedaży.

Odnośnik do komentarza

Temat na temat Shifta śledzę regularnie od jakiegoś miesiąca, a przed chwilą przeczytałem recenzję HIV'a w nowym PE i... nic nie wspomniał o różnicach w wersjach konsolowych, o bugach. Jedyny minus to w recenzji to

"framerate czasami lekko siada"

 

Coś mi tu nie gra. Recenzenci dostali inną wersję do oceny? W przypadku każdego innego racera (zresztą gry w ogóle, bez względu na gatunek) byłoby to napewno wytknięte, a w przypadku Shifta co? Coś mi tu nieładnie pachnie.

Odnośnik do komentarza

Tak się dzieje praktycznie z każdą mocniejszą furą. Sam teraz śmigam tylko tymi z Tier 1 i gra jest w tym aspekcie rewelacyjna. No ale kiedyś będzie trzeba przeskoczyć do Tier 2, 3 i 4, co bez patcha będzie chyba niemożliwe. Włącz sobie wyścig McLaren F1 w wyścigach zaproszeniowych, może tego nie ma na X360.

Powiem ci ze nie mam takich problemow. Fury z Tier 2 IMO prowadzi sie najlepiej. A i np. Murcielago z Tier 3 tez daje sie poskromic. Gorzej juz z najszybszymi wozami typu Maseratti MC12.

Odnośnik do komentarza

Ja sie zastanawiam czy hiv nie miał jakiejs pomroczności jasnej jak pisał ta reckę. Zniszczeniom nawet na x360 daleko do tych z górnej półki, model jazdy to jakis taniec na lodzie. Da sie to trochę zniwelowac ustawieniami sterowania ale szału nie ma. No i grafika jest moim zdaniem gorsza jak w np dirt 2 (który dostał za grafe 7). Generalnie dziwnie brzmi to zachwalanie jak ewidentnie widać że gra ma wiele minusów.

Odnośnik do komentarza

Zgadzam się z niektórymi. Recenzja w PSX Extreme ukazuje Shifta jako grę niemal idealną. Tym czasem minusów i błędów jest sporo co nie znaczy, że gra jest zła. Dla przykładu: powtórki są kiepściutkie i nie można ich zapisać, model jazdy wcale nie zmienił się tak diametralnie jak to opisano, bardzo długie loadingi, na kierownicy brak możliwości rozglądania się po kabinie (niefortunne rozłożenie przycisków)...

Co do bugów: po wypadnięciu na pobocze auto mi podskakuje gdy stoi, na powtórce przed wypadnięciem z trasy widzę jak nadkola wyprzedzają całe auto, co 2 wyścig w singlu nie mam dźwięku.

Co do zniszczeń to jest różnie. Czasem odpadnie maska a czasem tylko pęknie szyba... Brak ikonek wskazujących zużycie lub zniszczenie danego elementu (symulacja?gdzie?).

 

Plusy opisałem wcześniej. Podtrzymuję tezę, że Shift bardzo wiele czerpie z Pro Street. Nie chodzi mi o samą rozgrywkę czy karierę ale o fizykę, model jazdy i klimat legalnych wyścigów oraz bardzo uproszczony tuning.

 

Ocena w PSX to (9)... hmmm. Niezła recka. Gre mam od tygodnia, lecz gdybym jej nie miał to po tej recenzji pewnie kupiłbym nawet w Empiku za ostatnie pieniądze.

 

Jeśli zaś chodzi o porównanie do Dirta2 to oceny powinny być odwrotne. Osobiście gatunkowo bardziej odpowiada mi Shift (szczypta symulacji,asfalt), jest poważniejszy itd. Gatunkowo obie gry bardzo odmienne ale poziom wykonania, jakość i frajda z samej jazdy przemawiają za Dirtem2 i to znacząco!

Edytowane przez Lucky77
Odnośnik do komentarza

Ja też nie twierdzę, że Shift jest zły, bo go nie mam, ale kupię jak zejdzie do pułapu 100zł. Chodzi mi o to, że w recenzji HIV nie zauważył tego co zauważyło większość graczy i o czym rozpisują się na forach internetowych. Kupując grę sugerując się samą recenzją czułbym się trochę zrobiony w bambuko. Ja rozumiem, że można być podjaranym grą, ale w recenzji ani razu nie pojawia się słowo "bug", oraz przemilczane są istotne różnice między edycjami konsolowymi.

Odnośnik do komentarza

Tak się dzieje praktycznie z każdą mocniejszą furą. Sam teraz śmigam tylko tymi z Tier 1 i gra jest w tym aspekcie rewelacyjna. No ale kiedyś będzie trzeba przeskoczyć do Tier 2, 3 i 4, co bez patcha będzie chyba niemożliwe. Włącz sobie wyścig McLaren F1 w wyścigach zaproszeniowych, może tego nie ma na X360.

Powiem ci ze nie mam takich problemow. Fury z Tier 2 IMO prowadzi sie najlepiej. A i np. Murcielago z Tier 3 tez daje sie poskromic. Gorzej juz z najszybszymi wozami typu Maseratti MC12.

To może być wina tego, że maksymalnie stuningowałem Nissana 350Z (Tier 2), jest niewiele wolniejszy od wspomnianego Maseratti MC12, który swoją drogą na Nordschleife całkowicie traci sens.

 

edit: kwestia dziwnych recenzji na "9"... były pisane w kilku pierwszych minutach / godzinach rozgrywki. Tak to ma sens, póki nie przesiądzie się na szybsze fury!

 

btw:

dziwny lag w online o_O

 

edit2: póki co EA wydało patcha na PC: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/308812.page

Edytowane przez t3xz
Odnośnik do komentarza

Właśnie chciałem napisać i hud... to samo mam w ogóle nie widzę górnej części a gra z kamery na zderzaku i też gram na padzie.

W online są ogromne lagi tylko ich nie widać w standardowo sposób. W opcjach możecie włączyć wyświetlanie nazw graczy online nad samochodem i obok nazwy jest wyświetlany ping. Nieważne czy ja zakładam gre czy łącze sie do kogoś to zewsZe jest miedzy 300 a 400 a to bardzo dużo. Efektem tego są różne sytuacje u każdego graczy z osobna tzn. już z kilkoma osobami grając zauważyliśmy że u niega ja wjechałem mu w tyłek a u mnie z kolei dawno go wyprzedziłem i to on uderzył mnie w bok.

 

W tej grze są pucharki ale bardzo mało bo tylko 3 zdobyłem a troszke gram i pisze tu tylko o brązach. Trzeba zdobywać te "oznaki", które zależnie od ich ilości zmieniają się w brąz, srebro zło to i platyne... za to są pucharki

 

Ocena w Extreme moim zdanie jest taka wysoka bo HIV grał tylko na X0 a o PS3 tylko zahaczył jeśli wogóle dlatego brak wzmianki o uszkodzeniach. Wreszcie wyszedł jakis NfS, w którego da się grać i to tak bardzo wpłynęło na ocenę. Możliwe że HIV należy do tych graczy, mniejszości, którzy nie widzą w tej grze żadnych błędów :) a są tacy.

Edytowane przez LiSoQuan
Odnośnik do komentarza

http://polygamia.pl/Polygamia/1,101109,7067714,Need_for_Speed__Shift_zalatany.html

Niby jest już łatka dla PS3. Sprawdzał to ktoś?

 

edit: Co za bzdura, nic się nie ściąga, zarówno na polskim jak i amerykańskim koncie. "Profesjonaliści" pełną gębą.

na stronie EA faktycznie jest info że łatka dotyczy również PS3 http://polska.ea.com/games/16347,pcdvd/news/58758/

(wklej linka nie wiem dlaczego nie podświetla całego)

Edytowane przez SM1
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Marudzicie, jak zwykle. Gra jest bardzo dobra*, tylko mnie cholera bierze jak widzę występowanie niedoróbek i bugów z taką częstotliwością, że konkretnie nie pamiętam w historii w całym swoim długim życiu drugiej tak zabugowanej gry, że nie wspomnę o konieczności własnoręcznegu ustawiania deadzone w sterowaniu, żeby można było całkiem konkretnie powalczyć na torze, latającej trawie w Spa, babce zacinajacej się we wnętrzu fury, winylach które nie chcą zmieniać kolorów, wkur wiającego podskakiwania fur, występującym czasem braku dźwięku silników, lusterek wstecznych. I czemu do jasnej cholery NIE MA MUZYKI W GŁÓWNYM MENU GRY!?!?!?! To co leci w tle jest katalogowane w Audio Settings jako efekty specjalne, nie muzyka!

Ja *#$%(@ mogli to wydać pod koniec roku, albo najlepiej w 2010, a tak na siłę chcieli zdążyć przed Forzą 3 i GT5. DAWAĆ PATCHA EA DO H*@@ PANA!

 

*od GT3 nie jarało mnie walczenie z przeciwnikami na torze i pokonywanie tras na czas - jak się skonfiguruje sterowanie model jazdy to czysty miód.

 

(...) SHIFT jest śliczny. A narzekacze, krzykacze mają o nie tyle pojęcie co nic. Najpierw zagraj jeden z drugim a nie opieraj suchych faktów - "bo to zwykły ProStreet" - dobre sobie.

 

Do kogo pijesz ?? Bo akurat Ci narzekacze to są osoby, które graja w Shifta od kilku dnii mamy pojęcie ja np od środy czyli przed premiera i jak narzekam to wiem co robię i nie przesadzam. Ty natomiast nic ciekawego nie napisałeś dlaczego ta gra jest bardzo dobra.

 

Dziwna gra bo jak gram na singlu to trafiają się takie wyścigi że mam ochotę tą grę wyrzucić przez okno, tak mnie denerwują błędy czy fizyka np. Porshe GT na torze SPA gdzie nie idzie tym samochodem podjechać pod pierwszy zakręt - odlatuje na bariery. Ale natomiast jak włączę online to bawię się bardzo dobrze.

Właśnie mam nowy numer PSX Extreme i widze ocene NfS - o wiele za wysoka i wersja X0 i PS3 ma tą samą a wiadome że tak nie powinno byc ze względu na brak uszkodzeń, nawet nie wiem czy o tym wiedzą :) bo jeszcze nie przeczytałem.

 

Wpis / +1.

 

Nowy NFS chyba pobił jakieś rekordy w historii gier video, niestety w konkurencji "kto zrobi więcej błędów". Tak jak LiSoQuan ja też miałem ochotę wyrzucić grę przez okno jak miałem bug (z podskakiwaniem aut) w wyścigu Invitation na Spa w Porsche Carrera GT.

 

Jednak mimo tylu błędów gra się przyjemnie i Shift to najlepszy NFS od dawien dawna.

 

Jeszcze się odniosę do modelu jazdy w Shift. Pograłem więcej i ogólnie już nie jest tak różowo jak na początku. Na początku jeździłem Hondą S2000, BMW 135i i Maseratti MC12. O ile w przypadku tych aut model jazdy jest niezły to w innych jest już gorzej. Najgorszy element modelu jazdy to zbyt mała podsterowność. Sprawdzałem to w sportowym Renault Megane. Tak na prawdę trzeba nieźle przegiąć by auto rzeczywiście wychodziło nam na zewnątrz. W tej sytuacji można się ratować dokręcając kierownicę co nie w zasadzie nas zwolni, więc nie można tak uzyskiwać lepszych czasów. Tak czy siak grze jest dużo bliżej do symulacji niż do arcade i dlatego pewnie Shift mi się podoba.

 

EDIT: patcha na PS3 jeszcze nie ma; kpią sobie z nas?

Edytowane przez PiotrB
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...