Skocz do zawartości

Need for Speed: Shift


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawel_k

gra na padzie jest beznadziejna - pograłem 15 minut i mam dosyć. każdy ruch gałką stawia samochód bokiem. albo trzeba ruszać delikatnie gałką albo zaczynamy driftować na prostej. beznadzieja. po chwili idąc za radami zmieniłem czułość sterowania na 25% i nie było ani trochę lepiej.

 

moim zdaniem gra jest kompletnie nie skalibrowana pod pada. wiadomo że jakbym nagle kierownicą skręcił maksymalnie (a tak mniej więcej można odwzorować pełne wychylenie gałki w lewo czy w prawo) to też by mnie postawiło bokiem, ale po to gra powinna być dostosowana pod pada żeby dało się grać i taki ruch powinien być odpowiednio złagodzony. teraz jeszcze bardziej doceniam sterowanie Ferrari Challenge które nawet na padzie pozwala niezwykle precyzyjnie prowadzić samochód i daje bardzo dużo satysfakcji.

 

chyba że macie jakieś rady na ustawienia sterowania - bo chciałbym dać grze szanse. wygląda na prawdę fajnie, może mieć fajny klimat, dlatego chciałbym jej dać jeszcze jedną szansę. dlatego proszę o rady jak ustawić poszczególne elementy sterowania aby dało się grać na padzie...

Odnośnik do komentarza

Ja gram na padzie z widoku z kabiny i jakość nie stwierdzam większych problemów z opanowaniem nawet mocniejszych fur. Inna sprawa, że gram na Pro z włączonymi wszystkimi systemami, inaczej się po prostu nie da. Druga kwestia to ustawienie deadzone dla sterowania wg. schematu który już się wielokrotnie pojawiał w temacie. Czyli się jednak da Panowie grać na padzie, tylko trzeba wiedzieć jak.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dawno już nie pojawiało się to info w temacie więc je jeszcze raz wstawię dla wszystkich.

Steering Dead Zone 35

Accelerator Dead Zone 5%

Brake Dead Zone 5%

Steering Sensitivity 30%

Braking Sensitivity 35%

Speed Steering sensitivity 100%

A wspomagacze? Cóż, z początku ich włączenie odczuwałem jako ujmę na dumie gracza, ale z czasem zrozumiałem że nie ma co się czarować. NFS:S to czysty arcade i jeżeli ktoś oczekuje od niego czegoś więcej srogo się rozczaruje.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

sprawdziłem te ustawienia sterownia, włączyłem wszelkie możliwe wspomagacze, i szczerze to gra mnie dalej nie przekonała. było lepiej ale mimo wszystko bardzo daleko od tego co oczekiwałem. dalej nie gra się przyjemnie, samochód zachowuje się beznadziejnie. na kierownicy jest spoko ale na padzie jest słabo. wracam do ferrari challenge.

Odnośnik do komentarza

Panowie i Panie, ja się żegnam z Wami bo własnie wymieniłem NfS i nie będzie mnie już w tym temacie :)... może czasami gościnnie hehe. Niestety na giełdzie nie mieli Supercar Chalenge wiec wymieniłem na Street Fightera (ale odmiana). Było miło ale ta gra coraz więc mnie denerwowała a mniej cieszyła. Podziekowałem EA, to nie gra na wiele tygodni. Zdobyłem kilka pucharów, nawet i żłoty co w moim przypadku jest coś niesamowitego ;) i wystarczy.

Odnośnik do komentarza

miałem wczoraj bardzo nie przyjemny incydent z grą. w Tier 2 kupiłem BMW M3 E92 podrasowałem do końca z wyjątkiem farby, kto by sie w to bawił. na trasie SPA auto tak podskakiwało że nie dało się jechać, jak jakaś żaba, nie mogłem utrzymać sie na 2 / 3 miejscu w stawce, dalej szukałem auta które pomogło by mi przebrnąć przez Tier 2, i już straciłem nadzieje gdy wypróbowałem Lancera EVO 9, już od początku kupiłem Escorta AWD i pomimo oversteer jakoś dawałem rade, teraz lancerem jest o wiele lepiej. auto idzie jak w masło łykam przeciwników i tak ma być, najważniejsze że nie podskakuje jak BMW. z tym podskakiwaniem to też ktoś miał coś takiego ?? szczególnie na SPA jakby ktoś nierówno asfalt wylał w tej grze, zupełnie inaczej mam w Supercar Challenge BETA. tu asfalt jest supeł płaski ale za to nie mogę wyłączyć Force Feedback, a szkoda.

Odnośnik do komentarza

wymieniłeś na SF4 i Ci nie dopłacili? Ale ździercy na giełdzie.SF4 można teraz kupić za 70-80zł,a Shift używany spokojnie po 140zł schodzi :D

 

mały offtopic:

A kto powiedział że nie dopłacili ?? :)

A wiecie co... zaraz po uruchomieniu SF4 padła konsola sławny YLOD !! To jakaś kara od EA :P ale udało się, naprawiłem, szczegóły w innym temacie.

Edytowane przez LiSoQuan
Odnośnik do komentarza

Uhh jakoś przez to przebrnąłem ale ten Veyron to faktycznie bardzo ciężki do opanowania jest, może po lekkich modyfikacjach dałby rady, ale zaliczyłem przed powodzeniem chyba kilkanaście restartów grając na Pro bez asyst (w końcu włączyłem lekką kontrolę trakcji bo chciałem zaliczyć eventa w końcu na 1 miejscu).

 

Ma ktoś może jakieś dobre optymalne ustawienia do DFP? Jakoś sam nie umiem się dobrze zintegrować z kierownicą, a domyślne ustawienia są raczej mierne.

Odnośnik do komentarza

Im dłużej gram w Shifta, na kierownicy, tym bardziej mi się on podoba. Nie wiem czy niektóre tory w rzeczywistości są tak nierówne szczególnie Road America, ale jeśli tak to auta mają prawo podskakiwać i oddano to całkiem całkiem, choć chwilami może przesadzono bo auto skacze jak na Polskich dziurawych drogach.

Z ustawieniami nadal mam mały problem choć udało mi się pobawić i jest lepiej. Na kierownicy czułość gazu ustawiłem na 0.

Odkryłem jeszcze jeden bug, jak dla mnie dość istotny. Otóż z widokiem znad maski i z widokiem na asfalt przerywa dźwięk. Podobnie gdy kończy się wyścig, przy pokazywaniu wyników, dżwięk się momentami urywa. Mam nadzieję, że te "drobne" niedoskonałości zostaną poprawione.

 

Widzę, że niektórzy porównują Shifta do SuperCar Challenge. Moim zdaniem jeśli kogoś denerwuje i nudzi Shift to przy SC chyba zaśnie. Ten ostatni to bowiem prawdziwy sim dla wyjadaczy. Tutaj jazda jest subtelna, grafika sterylna bez bajerów, torów trzeba nauczyć się na pamięć nawet na najłatwiejszym poziomie. SC to dla mnie rodzynek, jest świetna i dla tej gry trzeba już poświęcić sporo czasu choćby na naukę. Shift to natomiast świetny odstresowywacz ze szczyptą symulacji.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...