Skocz do zawartości

Pogadanki przy stole


Rekomendowane odpowiedzi

Kurde dostalem dziś premie. Akurat tyle ile kosztuje new3ds xD
kusi mnie to dziadostwo. Mimo ze w dużym stopniu przyzwyczaiłem sie do sterowania kamerą za pomocą krzyzaka dotykowego i czesto obracam kamere ręcznie a nie autocelowaniem

 

 

EDIT

z innej beczki, pracuje jako informatyk i mamy pod sobą różne obiekty które obsługujemy i kontrolujemy, między innymi pare akademików, i kurna z godzine temu przyszła jakaś mieszkanka akademika i mowi ze ma problem że jej gra nie działa - tzn nie da sie grać online. całkiem ładna była więc sie zdziwiłem że gra w cokolwiek.

no ale kurde mowie jej - sory ale to specjalnie, nie działa bo zablokowaliśmy możliwość grania online bo inaczej przeciążyła by sie sieć. no i poszła osbie.

a ja (pipi)a od godziny siedze i sie bije w pierś że kurna nie spytałem jej o jaką gre chodzi xD i moja wyobraźnia podpowiada mi że to mógł być monster hunter i właśnie wypuściłem z rąk moją przyszłą żone xDDDDD

:dog:

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

No idea, ale wstępnie celuję w około 20-30 ludzi, ale z tym różnie bywa. Może być mniej, może być więcej.  Na Mistrzostwach Polski w SSB. miało być wstępnie 70-80 ludzi, ale Conquest nam się w(pipi)ał delikatnie mówiąc i przyjechało tylko około 50 :/ Tak czy inaczej, podczas całości będzie parę rzeczy do roboty, jakiś wykładzik, rozmowa, quiz wiedzy, oczywiście granie, poczęstunek, cosplay itd. itp. :)

Edytowane przez Rayos
Odnośnik do komentarza

W 4U miażdżą mnie pewne smaczki pokroju tego, że jak zabijesz jedną Remobre z całej zgrai, to reszta odwraca się od ciebie i podlatuje do tej już martwej i zaczyna ją... Pożerać! Nowa część rzyga klimatem Unite, w moim odczuciu pierwszej części, poznawania i wszystkiego, cieszą starzy znajomi, a nowi też się prezentują... Ale do rzeczy- myślałem o ewentualnych innowacjach w następnej serii i chyba daleko poszybowałem w pewnych pomysłach, ale walnę:

 

-Różne potwory widzą inaczej- niby logiczne, ale jakby to można wykonać w grze! Khezu wącha- dezodoranty by go mogły odstraszać(trochę tu patrzę na swoje koty); jakiś inny byłby czuły na dźwięk- szybkie bieganie i ogólny hałas by gościa alarmował; ktoś widzi ciepło- stanięcie w otoczeniu ciepła nas ukryje, ewentualnie cool driny ułatwia. No i kolejna seria skilli związanych z tym.

 

-Ktoś na czacie opowiadał o początkach z Monhunem, że kładł mięso i kucał w krzakach, licząc że coś zje to mięso i będzie win, czemu by tegonie mogło być w następnej serii, porządnego, ale wciąż niekluczowego wobec trzonu gry systemu skradania?

 

-Czemu by potwory nie mogły nas gonić do następnej lokacji po prostu? Już to robią jak im jajo gwizdniemy, czemu by nie na serio?

 

Może rozwiniemy dyskusję?

Odnośnik do komentarza

co w następnej części? premiera na nextgenach i dobra grafika :yuno:

 

 

eh

a na serio to już kiedyś daaawno temu w czasach unite myślałem sobie o pomyśle dotyczącym bowgunów - strzelanie harpunami które potrafią przygwoździć potwora do ziemi, oraz srzucić z nieba jeśli lata. 

wystrzleiwanie pocisku z liną z bowguna i wbijanie drugiego końca w ziemie żeby ograniczyć mozliwośc ruchu potwora na jakis czas (taka alternatywa dla pułapek)

 

druga rzecz o której dawno dawno myślałem to to żeby niszczenie części ciała wrogów wpływało na ich zachowanie, 2 podstawowe i najbarziej oczywiste przykłady

obecięcie ogona ian powoduje że nie może ona nim zatruć, zadaje tylko zwykł dmg

zniszczenie skrzydeł powoduje że potwór ma poważne problemy z lataniem

 

ale można by to pociągnąć dalej, i w zależności od potwora mogły by być różne efekty

 

namiastka tego już była

- barioth -jak sie rozwaliło ostrza na jego przednich łapach to niektóre jego ataki powodowały że wpadał w poślizg i sie przewracał bo nie miał kolców którymi wcześniej hamował

- drugi przykład chociaż mało zauważalny - brachydios - co chwile oblizuje sobie ręce i nakłada na nie gluta. wtedy jego ataki pięściami zostawiają gluta na ziemi i graczu, po jakimś czasie glut znika i wtedy ataki nie zostawiają już gluta. gdy sie rozwali ręce bracha to ten glut znacznie szybciej "spływa" i zmusza to bracha do częstego oblizywania co daje chwile czasu na atak

- no i dosyć oczywista sprawa -rozwalenie brzucha graviosa powoduje że przyjmuje on znacznie więcej dmg (to sie tyczy też kilku innych potworów i wzrostu dmg po rozwaleniu, np brzuch basariosa, nogi seltas queen)

- rozwalenie kryształu gypcerosa powoduje że nie może robić błsyków

 

to są fajne przykłady ale można by ten patent rozwinąć znacznie bardziej

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

skoro mowa o tym co bysmy chcieli, to ja już od dawna chce potwora tego typu (obrazek pochodzi z książki z art-workami ze starych monster hunterów)

Concept-EarthDragon.jpg

w tych książkach można znaleźć sporo rzeczy które z czasem wchodziły do gry, więc jest szansa że i to wejdzie

a nawet zobaczcie na przednie nogi tego żółwia -bardzo podobne do nóg seltas queen - stopy zawinięte do wewnątrz

 

tak czy siak chętnie zobaczył bym tego typu potwora, coś w stylu lao albo morgana, czy jho czyli walka z wielkim potworem po którym można biegać i ścigać go statkiem albo czymś tam.

całe miasto czy forteca to troche może rpzesada ale jakieś ruiny albo drzewa mógłby mieć na plecach

chętnie bym zobaczył takie coś

 

 

takie coś też fajne :D

monster_hunter_fire_snail_by_roboto_kun-

 

obczajcie np to

to są concept arty z czasów nawet przed freedom2 i co na nich widać?

robale, kijek? finałowa wersja troche sie rózni ale widać że juz dawno temu rozważali różne opcje

123.jpg

 

to o tyle ciekawe że na tych starych artach widać sporo rzeczy które potem wszeły do gry. i sporo które nie weszły, ale jest szansa że kiedyś wejdą

np broń w stylu nunchaku. zakładam że była by to broń w stylu sns/dual blades tylko że obuchowa zamiast tnąca. coś szybkiego i zwinnego ale z możliwością ogłuszania. oczywiście nie wiadomo czy sie kiedyś pojawi ale widnieje na staych obrazkach

 

 

 

 

EDITTTTT

a z innej beczki co jeszcze bym "chyba chciał" - nie wiem czy to dobry pomysł ale chyba nie taki zły... chodzi o to że niektóre konkretne bronie mogły by mieć inny typ niż cała klasa broni. mam na myśli typ tnąca/obuchowe.

wiele broni, np sns wygląda jak pałka a nie jak miecz np sns z monoblosa, albo DS z diablosa - mogły by mieć typ obuchowy a nie tnący.

z kolei niektóre młoty wyglądają bardzo "ostro" albo mają ajkieś szpikulce albo nawet ostrza - te kilka konkretnych modeli mogło by mieć tryb tnący.

oczywiście mówie tu o jedynie kilku modelach na całą gre, tak żeby ich wygląd lepiej pasował do zastosowania.

dlatego o tym mówie bo uważam że całkiem spoko pomysłem są różne "wyjątki" od reguł gry.

w 3u wyjątkiem były bronie bracha które miały wybuchy. ta opcja się spodobała i w 4 mamy już kilka rodzajów broni z wybuchami (brach, fata, teo).

z koleji w 4u mamy 2 nowe wyjątki od regóły

- bronie sergiosa które same się ostrzą, swoją drogą pograłem więcej młotem i to ostrzenie fajnie sie sprawdza

- drugi wyjątek - bronie chaotic gore magali, które mają ujemne i dodatnie krytyki jednocześnie. raz może wejść plus a raz minus. dodatkowo w walce z wrogiem który ma frenzy ilość krytyków się dodaje - dając wielką skuteczność przeciw frenzy wrogom (np jak ma -20%/+15% to w walce przeciw frenzy broń ma +35% na krytyka)

 

takie wyjątkowe zdolności i bajery wprowadzają sporo urozmaicenia i odskocznie od standardowych broni. chętnie bym zobaczył więcej takich wyjątkowych cech

Edytowane przez Yano
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Bardzo podoba mi się pomysł z nunchakiem. Zresztą z tym innym typem obrażeń dla poszczególnych broni w ramach klasy to uważam że już dawno powinni wprowadzić, właśnie dlatego że wygląd konkretnej broni niekiedy sugeruje inny typ obrażeń niż ten faktycznie przypisany dla całej klasy.

 

Z moich "pomysłów" to postulowałbym wprowadzenie broni do walki na półdystansie - coś typu bat/łańcuch, ew. coś w stylu miecza Ivy z Soul Calibura. Drugie co mi chodzi po głowie, to broń miotana - np jakaś odmiana topora którą można walić typowe kombosy na bliskim dystansie, ale też i rzucać w przeciwnika. Dawno temu, jeszcze w czasach podstawówki/liceum grywałem w różne bitewniaki i w jednym z nich (chyba to była Chronopia) była armia która na stanie miała oddziały które szarżując na przeciwnika najpierw rzucały toporami dwuręcznymi (lol) a dopiero później wchodzili w zwarcie.

Inną odmianą broni miotanej mogła by być tarcza z wysuwanymi po bokach kolcami, którą można by atakować normalnie, ale też i rzucać, a w podbramkowej sytuacji po prostu blokować.

 

Z ińszych pomysłów chodzi mi po głowie np. możliwość "ujeżdżania" małych kreatur, tak żeby popylać np. na jakimś Genpreyu. Jest to mało realne bo wymagało by dość drastycznych zmian w gameplay'u (każda broń musiała by mieć inne ataki "na stojaka" i dla jeźdźca), ale co tam. Postać była by szybsza, bardziej moblina a i ujeżdżany stworek mógłby sam z siebie atakować - podgryzać, pluć toksynami etc. Marzy mi się też walka powietrzna. Łowcy dosiadają jakieś Reombry i walczą z takim Losem w powietrzu. Niby też trudne w realizacji, ale z drugiej strony - pod wodą już walczyliśmy, to czemu nie w przestworzach? ;-)

Odnośnik do komentarza

jak by kogoś interesowało i ma ponad 500zł do wywalenia

 

na allegro pojawiła się dziwna figurka z MH - połączenie łowcy i rathalosa w stylu transformersów

http://allegro.pl/bandai-monster-hunter-chogokin-g-class-transformat-i5183411335.html

 

szczerze mowiąc wygląda to dosyć brzydko a cena odstrasza masakrycznie

 

i druga tym razem za złotówke - figurka babki z wioski, w sumie dosyć mało monsterowa, jakaś laska i tyle

http://allegro.pl/monster-hunter-3g-figure-i5169524870.html

Odnośnik do komentarza

na wesoło - sleep bombing

 

jak bedziemy szli to warto pamiętać o tym że pokarmowy skill pyro zwiększa LBB do LBB+ i nie trzeba marnować ryb i można ich wiecej wziąć

pozatym skill bomb boost któreego używam do wybuchowych broni poprawia też dmg bomb a żeby go dopchać wystarczy 5 slotów, warto o tym pamiętać np na grankowym kirinie, bo na granku trzeba zmaksymalizować skuteczność bomb bo potwory mają znacznie wiecej życia

Odnośnik do komentarza

widzieliście wiverne z wiedzmina?

bardzo mi sie kojarzy z yian kutku

150038.jpg

 

 

chociaz przyznam ze wygląda dosyć słabo, widziałem gameplay z nią i dziwanie to wyglądało, wielka głowa z wielkimi rogami, a reszta ciała jak duży kurczak, napalam sie na wiedzmina i podoba mi sie jego design, ale akurat ten potwór wygląda dziwanie

a te "włosy" na dole w czasie walki nie zachowują sie tak jak by człowiek oczekiwał (chyba w ogole sie nei zachowują tylko są sztywne)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...