Opublikowano 19 marca 20178 l Może jeszcze jest parę błędów w grafice i zwolnienia animacji, ale gra się na prawdę nieźle. (i5 4670k @ 4,2 Ghz, 12 GB DDR3, GTX 970)Mam podobnego kompa, powinno wszystko smigac
Opublikowano 19 marca 20178 l Może jeszcze jest parę błędów w grafice i zwolnienia animacji, ale gra się na prawdę nieźle. (i5 4670k @ 4,2 Ghz, 12 GB DDR3, GTX 970)Mam podobnego kompa, powinno wszystko smigac Polecam lekturę jeśli zamierzasz się bawić na CEMU: https://www.reddit.com/r/cemu/comments/5z7j51/botw_megathread/
Opublikowano 19 marca 20178 l Naped DVD nie czyta płytek Wii U bo to jakas customowa technologia. O nie, szkoda! Gdyby tylko w Internecie gdzieś dało się dostać zrzucone już pliki tej gierki... 8)
Opublikowano 19 marca 20178 l Naped DVD nie czyta płytek Wii U bo to jakas customowa technologia. O nie, szkoda! Gdyby tylko w Internecie gdzieś dało się dostać zrzucone już pliki tej gierki... 8) Można, jeszcze jak.
Opublikowano 19 marca 20178 l Naped DVD nie czyta płytek Wii U bo to jakas customowa technologia. O nie, szkoda! Gdyby tylko w Internecie gdzieś dało się dostać zrzucone już pliki tej gierki... 8) Można, jeszcze jak. Śmiem twierdzić że raven zdaje sobie z tego sprawę :D
Opublikowano 19 marca 20178 l Czy Cemu 1.7.3d zostało udostępnione już dla wszystkich? Juz znalazlem odpowiedz. ps. Dobre podsumowanie jak tloz:botw dziala na 1.7.3d Edytowane 20 marca 20178 l przez basbot11
Opublikowano 22 marca 20178 l Mam pytanko - czy grywanie w Mario Galaxy na PC? Bo próbuję jakoś ogarnąć Framerate - pomimo najnowszego builda, mam dropy. Natomiast emu nie zjada nie wiadomo ile procka czy grafy, mam i7 4tej generacji, mobilne ale QM (4 rdzenie, 8 wątków), 16GB DDR4, SSD i GT960. No i chrupnie. Dziwna sprawa. Na jakim backendzie gracie?
Opublikowano 22 marca 20178 l Mam pytanko - czy grywanie w Mario Galaxy na PC? Bo próbuję jakoś ogarnąć Framerate - pomimo najnowszego builda, mam dropy. Natomiast emu nie zjada nie wiadomo ile procka czy grafy, mam i7 4tej generacji, mobilne ale QM (4 rdzenie, 8 wątków), 16GB DDR4, SSD i GT960. No i chrupnie. Dziwna sprawa. Na jakim backendzie gracie? Super Mario Galaxy runs best on the DirectX 9 plug-in. Optimal settings are: Enhancements -> Internal Resolution set to "Auto (Window Size)" Antialiasing -> Set to "None" (your graphics card is pretty weak) - (JEŚLI MASZ SŁABĄ GRAFE) Anisotropic Filtering -> 16x (It looks better and there really is no performance hit) Scaled EFB Copy checked. Hacks Ignore Format Changes EFB Copies "Texture" Safe Texture Cache set to "Fast" Fast Mipmaps, OpenCL texture decoder and OpenMP texture decoder enabled. Edytowane 22 marca 20178 l przez Kornolio
Opublikowano 26 marca 20178 l Jeśli ktoś ma problemu z płynnością w Zeldzie to polecam ściągnąć to: https://sshnuke.net/cemuhook/A oman shrine można łatwo pominąć jeśli ktoś nie chce czekać do wydania wersji 1.7.4. Edytowane 26 marca 20178 l przez Kornolio
Opublikowano 28 marca 20178 l paczka 150 gier na MAME Jest trochę zboczonych, trochę klasycznych shmupów, trochę bijatyk 2D. Całość sam robiłem, w sumie do muzy linki się daje, ale do gierek nie można, więc jak coś to PM :) 1,69 GB download.
Opublikowano 10 kwietnia 20178 l I jak tam gra grywalna u was? Uruchomiłem na kompie gtx1080/i7 6700k /16gb ddr4 a gra działa w 20fps i jest stuttering. Raczej dam sobie spokój i pod koniec roku wciągne switch-a z kolekcją gier.
Opublikowano 10 kwietnia 20178 l I jak tam gra grywalna u was? Uruchomiłem na kompie gtx1080/i7 6700k /16gb ddr4 a gra działa w 20fps i jest stuttering. Raczej dam sobie spokój i pod koniec roku wciągne switch-a z kolekcją gier. Musisz użyć cemu hook, w wersji 0.3.1: https://sshnuke.net/cemuhook/ (u mnie na tej wersji działa najszybciej), następnie w menu emulatora włączyć GX2SetGPUFence skip hack EDIT: Żeby gra chodziła płynniej bez przycięć mimo tych 20/30 FPS należy dorzucić Shader Cache najlepiej 4K. Edytowane 10 kwietnia 20178 l przez Kornolio
Opublikowano 10 kwietnia 20178 l Szybki tutorial, jak to plynnie odpalic. https://www.youtube.com/watch?v=8BONZ19yKNQ
Opublikowano 19 kwietnia 20178 l Switch to konsola jednej gry i jeśli można ją ograć na pc to wtedy jest on już zupełnie zbędny do czegokolwiek.
Opublikowano 10 maja 20177 l 1.7.5 i zelda z podciagnietymi teksturami wyglada swietnie i praktycznie stale trzyma 30fps. Niesamowita robote tam wykonuja, a w 1.7.6 maja podobno przebudowac system cachowania shaderow przez co nie bedzie juz zzeralo 100gb RAMu, niestety oznacza to tez ze te wszystkie biory shaderow pojda do smietnika. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Ciekawe kiedy emu switcha?
Opublikowano 10 maja 20177 l I też używasz na 1.7.5 tych dodatków pośpieszających? Tego osobnego programiku?
Opublikowano 10 maja 20177 l Tak, ogolnie zrobilem sobie setup z tego filmiku: Nie uzywam tylko tego speedhacka o ktorym mowi pod koniec. Wydaje mi sie ze sporo pomogly tez te zmiany w panelu kontrolnym nvidii bo wczesniej tego nie robilem i gierka chodzila w okolicach 24fps przez wiekszosc czasu z dropami do 20. Teraz jest o wiele lepiej W opisie filmiku sa linki do plikow z paczkami graficznymi i reszta
Opublikowano 10 maja 20177 l Też czekam na 1.7.6 bo emu potrafi się wy(pipi)ać w najmniej odpowiednim momencie. Mi już zostało tylko parę shrine'ów i lecę na Ganona.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.