Skocz do zawartości

Emulatory w nowych wersjach! (svn, wip, beta)

Featured Replies

  • Odpowiedzi 308
  • Wyświetleń 108 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bugi w teksturach, bugi w cieniach, bugi w odcieniach kolorów, przeciwnicy w oddali są czarni a nie kolorowi jak na switchu, inny wygląd bossów, textures blinking no i gra podobno ciągle crashuje.

  • Sven Froost
    Sven Froost

    No tak, ale prosze o link do konfiguracji emu i Pro Controllera. Dolphin działa na domyślnych dobrze ale jakość jest słaba, nie wiem co pozmieniać bo jak zmieniłem na lepsze ustawienia to mialem kilka

  • Aktualna emulacja PS3 na najnowszym RPCS3, Motorstorm betonowe 30 klatek (Ta gra to czysty miód), zaraz pobawię się ustawieniami w 4K. Ustawiłem skalowanie rozdziałki na 4K, jednak chyba opt

Opublikowano

Może jeszcze jest parę błędów w grafice i zwolnienia animacji, ale gra się na prawdę nieźle. (i5 4670k @ 4,2 Ghz, 12 GB DDR3, GTX 970)

Mam podobnego kompa, powinno wszystko smigac :lapka:
Opublikowano

No wlasnie czytam, juz sobie znalazlem wczsniej ten temat.

Opublikowano

Naped DVD nie czyta płytek Wii U bo to jakas customowa technologia.

O nie, szkoda! Gdyby tylko w Internecie gdzieś dało się dostać zrzucone już pliki tej gierki... 8)

Opublikowano

 

Naped DVD nie czyta płytek Wii U bo to jakas customowa technologia.

O nie, szkoda! Gdyby tylko w Internecie gdzieś dało się dostać zrzucone już pliki tej gierki... 8)

 

Można, jeszcze jak.

Opublikowano

 

 

Naped DVD nie czyta płytek Wii U bo to jakas customowa technologia.

O nie, szkoda! Gdyby tylko w Internecie gdzieś dało się dostać zrzucone już pliki tej gierki... 8)

 

Można, jeszcze jak.

 

Śmiem twierdzić że raven zdaje sobie z tego sprawę :D

Opublikowano

Czy Cemu 1.7.3d zostało udostępnione już dla wszystkich?

 

Juz znalazlem odpowiedz.

 

ps. Dobre podsumowanie jak tloz:botw dziala na 1.7.3d

 

Edytowane przez basbot11

Opublikowano

Mam pytanko - czy grywanie w Mario Galaxy na PC? Bo próbuję jakoś ogarnąć Framerate - pomimo najnowszego builda, mam dropy. Natomiast emu nie zjada nie wiadomo ile procka czy grafy, mam i7 4tej generacji, mobilne ale QM (4 rdzenie, 8 wątków), 16GB DDR4, SSD i GT960. No i chrupnie. Dziwna sprawa. Na jakim backendzie gracie?

Opublikowano

Mam pytanko - czy grywanie w Mario Galaxy na PC? Bo próbuję jakoś ogarnąć Framerate - pomimo najnowszego builda, mam dropy. Natomiast emu nie zjada nie wiadomo ile procka czy grafy, mam i7 4tej generacji, mobilne ale QM (4 rdzenie, 8 wątków), 16GB DDR4, SSD i GT960. No i chrupnie. Dziwna sprawa. Na jakim backendzie gracie?

Super Mario Galaxy runs best on the DirectX 9 plug-in.

 

Optimal settings are:

Enhancements -> Internal Resolution set to "Auto (Window Size)" 

Antialiasing -> Set to "None" (your graphics card is pretty weak) - (JEŚLI MASZ SŁABĄ GRAFE)

Anisotropic Filtering -> 16x (It looks better and there really is no performance hit)

Scaled EFB Copy checked.

Hacks

Ignore Format Changes

EFB Copies "Texture"

Safe Texture Cache set to "Fast"

Fast Mipmaps, OpenCL texture decoder and OpenMP texture decoder enabled.

Edytowane przez Kornolio

Opublikowano

Jeśli ktoś ma problemu z płynnością w Zeldzie to polecam ściągnąć to: https://sshnuke.net/cemuhook/

A oman shrine można łatwo pominąć jeśli ktoś nie chce czekać do wydania wersji 1.7.4.

Edytowane przez Kornolio

Opublikowano

paczka 150 gier na MAME

Jest trochę zboczonych, trochę klasycznych shmupów, trochę bijatyk 2D. Całość sam robiłem, w sumie do muzy linki się daje, ale do gierek nie można, więc jak coś to PM :)

1,69 GB download.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I jak tam gra grywalna u was? Uruchomiłem na kompie gtx1080/i7 6700k /16gb ddr4 a gra działa w 20fps i jest stuttering. Raczej dam sobie spokój i pod koniec roku wciągne switch-a z kolekcją gier.

Musisz użyć cemu hook, w wersji 0.3.1: https://sshnuke.net/cemuhook/ (u mnie na tej wersji działa najszybciej), następnie w menu emulatora włączyć GX2SetGPUFence skip hack

 

EDIT: Żeby gra chodziła płynniej bez przycięć mimo tych 20/30 FPS należy dorzucić Shader Cache najlepiej 4K.

Edytowane przez Kornolio

Opublikowano

Ja prdl, nie mogli szybciej

 

 

 

sprzedam czarnego switcha, stan igła

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Switch to konsola jednej gry i jeśli można ją ograć na pc to wtedy jest on już zupełnie zbędny do czegokolwiek.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

1.7.5 i zelda z podciagnietymi teksturami wyglada swietnie i praktycznie stale trzyma 30fps. Niesamowita robote tam wykonuja, a w 1.7.6 maja podobno przebudowac system cachowania shaderow przez co nie bedzie juz zzeralo 100gb RAMu, niestety oznacza to tez ze te wszystkie biory shaderow pojda do smietnika. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Ciekawe kiedy emu switcha? :ragus:

Opublikowano

I też używasz na 1.7.5 tych dodatków pośpieszających? Tego osobnego programiku?

Opublikowano

Tak, ogolnie zrobilem sobie setup z tego filmiku:

 

Nie uzywam tylko tego speedhacka o ktorym mowi pod koniec. Wydaje mi sie ze sporo pomogly tez te zmiany w panelu kontrolnym nvidii bo wczesniej tego nie robilem i gierka chodzila w okolicach 24fps przez wiekszosc czasu z dropami do 20. Teraz jest o wiele lepiej


W opisie filmiku sa linki do plikow z paczkami graficznymi i reszta

Opublikowano

Też czekam na 1.7.6 bo emu potrafi się wy(pipi)ać w najmniej odpowiednim momencie. Mi już zostało tylko parę shrine'ów i lecę na Ganona.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.