Skocz do zawartości

Gears of War 3


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bigdaddy

Jeśli ktoś dalej twierdzi że silnik gow2 = gow3 to jest w błędzie.

 

Porównanie pokazuje jak wielkie są różnice w samym oświetleniu :)

 

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare001.jpg

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare002.jpg

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare003.jpg

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare004.jpg

 

Ostatni screen - zielony płyn rzuca fajną zieloną poświatę na otoczenie.

Odnośnik do komentarza

:OOOOOOOOOOOOOOO

 

O (pipi)a panie. Różnica jest kolosalna. Skąd te zdjęcia? Jakie źródło? Bo kurde, same te screeny z tych lokacji to nie są Gearsy. Mam jednak nadzieję, że to prezentacja jak się zmieni oświetlenie w tych grach, bo to właśnie lightning w Gearsach często kulał.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

:OOOOOOOOOOOOOOO

 

Mam jednak nadzieję, że to prezentacja jak się zmieni oświetlenie w tych grach, bo to właśnie lightning w Gearsach często kulał.

 

no jasne że tak:

 

4627225211_ae996759cd_o.jpg

4627828780_9967db8bf0_o.jpg

4627829164_0efa50201b_o.jpg

4627829726_9350c6470d_o.jpg

 

a porównanie które wyżej dałem to mapy z ostatniego UT na silniku UE 3.5 (gow2) i na ulepszonym silniku (gow3).

 

Żeby jeszcze efekty wybuchów poprawili bo to wyglądało średnio w girsach.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nowe screeny i artworki:

 

Multi%20Turret%20Side_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Silverback_Curbstomp_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/PolyponNest_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Multi%20Turret%20Front_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Multi%20Turret%20Alone_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Marcus_Shooting_Mutant_Drudge_Large_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Marcus_Chainsaw_Kick_Drudge_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Drudge_Charging_Marcus_Anya_GI_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Marcus_Angry_Drudge_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Lambent_Attack_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Dom_Charging_1280.jpg

 

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Char%20ground%20zero_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Char%20buildings%20blasted_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/ravens%20nest%20city_1280.jpg

http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3/Gears_5F00_of_5F00_War_5F00_3_5F00_Media/Char%20ash%20people_1280.jpg

Odnośnik do komentarza

Wpis.

 

Plus cholerne smoki ;/. Smoki mogliby sobie darować albo ich działanie przynajmniej. Tzn. ten piep.rzony odrzut po nich. Cholernie wkurzające.

 

No i walki na piły więcej problemów z nimi było niż pożytku. Oczywiście mowa o multi.

 

Zasięg miotacza.

 

No i największa bolączka multi od pierwszej części czyli piła............Ja to bym całkowicie usunął Lancera z multi heh. Tylko skillowa walka z jedynki na shotguny. No i oczywiście snajpy, łuk. W każdym bądź razie byle bez piły. No ale to nie niemożliwe raczej. Znaczy na pewno tak się nie stanie.

Popieram prawie wszystko oprócz usunięcia piły. Powinno byc tak jak w jedynce, czyli granaty dymne, bez odrzutu tylko z chwilowym zatrzymaniem, brak granatów w scianach. Nowe bronie mogą być, ale żeby nie były za bardzo upierdliwe xD

 

Wygladaja za dobrze, zeby mogly byc prawdziwe, zero zabkow.

Screeny zawsze wyglądają lepiej niż gra prezentuje się w rzeczywistości ;)

Odnośnik do komentarza

Akurat co do multi to bardzo dyskusyjna sprawa. Jedni wolą "jedynkę" inni "dwójkę", dla mnie obydwie części mają swoje ogromne wady i zalety. Co do shotgun'a to kwestia przyzwyczajenia, na początku nie mogłem się przyzwyczaić do shota z 2, jednak po czasie nauczyłem się z niego korzystać. Ogłuszające smoke'i akurat mi się podobały. Granaty w ścianach...po ograniu multi już nie są tak wkurzające...jeżeli wie się jak je unikać. I ostatnia dość kontrowersyjna rzecz to piła, oczywiście powinna zostać, jest to taka wizytówka Girsów, jedynie wkurza kiedy jakieś lamusy latają po całej mapie z uruchomioną piłą i biorą pod ostrza wszystko co się rusza. Jeszcze ktoś pisał o niepotrzebnych walkach na piły, może nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale na pewno lepsze to niż zupełnie losowy wynik jak to było w przypadku "jedynki".

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie jest bardziej kolorowo, tylko po prostu jest OGROMNY postęp w kwestii oświetlenia. Poprzednie części pod tym względem kulały, tutaj jest już wypas, zauważyć też można sporo lepsze tekstury.

 

A co do samej gry - o(pipi)amać, dynamika zabija. Nie wiedziałem że kolejna rasa wprowadzi do gry tyle świeżości.

 

CliffyB po pokazie mówił coś o nowym trybie - Beasts, ciekawe o co może chodzić. Może znowu wyznaczą kierunek dla innych shooterów, tak jak to było z hordą - ten motyw wielu developerów ściągnęło.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...