Skocz do zawartości

Gears of War 3

Featured Replies

Opublikowano

Pimp your Lancer :P

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 388,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • też widziałem u kolegi singla i grafa jest fajna, ale na mnie nie zrobiła takiego wrażenia jak Uncharted2. I te graniastosłupy zielone...

  • Co wy (pipi) macie za odbiorniki ? Piksele ? Jeszcze napiszcze, ze jest problem z aliasingiem to w ogole bedzie smiech. Wez ty Soul sie ogarnij bo jak rzucasz tekst, ze PS2 HD to w ogole mam wrazenie,

  • przyznaje, gram sawed-offem i retro lancerem. mam mocne staty (k/d ratio 1.6 i win/lose 2.0, gram z randomami). szczerze? w (pipi)e to mam, co sądzą o mnie inni w tej grze. serio. tu macie takie spojr

Opublikowano

Tuning broni to byłby świetny patent, jestem jak najbardziej za.

 

Co-op jest przecież potwierdzony (tym razem 4 osoby). :D

Opublikowano

Ale przecież w Gyrosach na bieżąco wymieniasz swój arsenał i tak to powinno zostać. Jakoś mi apgrejdowanie broni i latanie cały czas z jedną giwerą nie pasują do tej gry.

Opublikowano

Jeśli będzie co-op na 4 osoby to będzie można grać na 2 na przykład??

Opublikowano

Pewnie tak, tylko za resztę przejmie kontrolę bot. Bo chyba postacie nagle nie znikną.

Opublikowano
Nie no, pimpowania broni a'la z "Army of two" bym nie lyknal, ale upgrade mocy, celnosci, lepsza stabilnosc przy dluzszych seriach itp. czemu nie.

Nonsens. Gearsy są spoko właśnie dlatego, że dostajemy szerokie spektrum odmiennych broni i trzeba się nauczyć każdą odpowiednio posługiwać. Każda może być zaje.bista, wystarczy, że wystarczająco się jej "nauczysz".

Opublikowano

 

będzie roz(pipi) :)

Opublikowano

Uważam że beast mode to mega super wypas ultimate pomysł szkoda jedynie że boty dalej są totalnie głupie :P Gdyby jeszcze drużyna przeciwna składała się z innych graczy to by była już ogólnie bomba!

Edytowane przez Salwador

Opublikowano

Niech z bossow zrobia jakies pozadne wyzwanie.

Opublikowano

Żadnych bossów. To nie slasher. Niech będą tylko takie eventy jak ten z Berserkerem itp. i będzie git.

Opublikowano

Mnie najbardziej interesuje tryb Horde, niech w końcu powiedzą co nowego tam słychać. Mam nadzieję, że będzie większe zróżnicowanie jeżeli chodzi o przeciwników.

Opublikowano

Żadnych bossów. To nie slasher. Niech będą tylko takie eventy jak ten z Berserkerem itp. i będzie git.

Jak to nie przecież i w jedynce i w dwójce byli bossowie.

 

Do tego co tu dużo gadać zajebiści. Więc liczę, że i w trójce ich nie zabraknie.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

W jedynce w sumie tylko walki z berserkerami i corpser był bossem. RAAM to po prostu taki twardy locust...nic specjalnego. A GoW 2 strasznie się pod tym względem zawiodłem...dostaliśmy jedynie jedną walkę z prawdziwego zdarzenia tj. lewiatan. Nawet walka ze Skorgem jest nudnawa...Ale większą ilość bossów i kombinowania jak ich się pozbyć przyjmę z otwartymi ramionami ;). Uwielbiam w grach rozbudowane i ciekawe walki z bossami.

Opublikowano

Delete.

Edytowane przez januszxp

Opublikowano

W jedynce w sumie tylko walki z berserkerami i corpser był bossem. RAAM to po prostu taki twardy locust...nic specjalnego. A GoW 2 strasznie się pod tym względem zawiodłem...dostaliśmy jedynie jedną walkę z prawdziwego zdarzenia tj. lewiatan. Nawet walka ze Skorgem jest nudnawa...Ale większą ilość bossów i kombinowania jak ich się pozbyć przyjmę z otwartymi ramionami ;). Uwielbiam w grach rozbudowane i ciekawe walki z bossami.

RAAM to twardy Locust nie no sorry ale rozbawiło mnie to. To był typowy do tego kurevsko trudny na insane Final Boss a nie żaden twardy Locust. Do tego Corpser i Berseker.

 

W dwójce racja był w sumie tylko Leviatan i Skorge tyle, że Skorge jak na Final Bossa był prościutki (szczególnie apetyt był po wymagającym RAAMie) ale walka sama w sobie była dobra i efektowna. Szczególnie pojedynek na piły :wub:

 

No ale tak czy siak Girsy bossów zawsze miały. Do tego można doliczyć jeszcze sub-bossów.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Są pseudo bossowie, a to różnica. Bo jak czytam wypowiedzi co niektórych to mam wrażenie, że chcieliby zobaczyć potyczki w stylu God of War. Gears of War to strzelanka i starcia z większymi madafakami nie powinny doprowadzać człowieka do szewskiej pasji bo od tego są slashery.

Opublikowano

Nie no nie chcę się kłócić ale taki Leviatan czy Corpser to był normalny boss a nie żaden pseudo :teehee:

To byli "normalni" bossowie" jacy występują w grach. Choć racja wyobrażenie o bossach z God of War to może przesada.

 

Jedyne co to mogłoby być ich więcej i mogliby być wymagający jak RAAM. Ja tam jestem zwolennikiem bossów w grach (szkoda, że zanika ten element). Nie ma to jak walka z jakimś bydlakiem za to między innymi :wub: Girsy.

 

Co tu daleko szukać materiał z E3 już pokazuje, że będzie dobrze w tym temacie, sub b., i bossów.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Ja wiem... ja tam ze Skorgem miałem problemy na insane, strasznie wqr*iały te granaty i tickery. A corpser może i boss, ale na insane to byle locusta było trudniej zabić. IMO w GoW3 będą więksi, bardziej wypasieni bossowie Lambentów, co już zresztą widać na arcie/screenie (nie pamiętam co to było) przedstawiającym atak na lotniskowiec CoG'ów.

Opublikowano

No...dedykowane serwery! To jest to :).

A wracając do dyskusji o bossach to zależy co masz na myśli słysząc słowo "boss" dla mnie boss w grze to taki twardy gościu na którego trzeba znaleźć sposób i zazwyczaj samo strzelanie nie wystarczy żeby go zabić. A sorry, ale w RAAMa wystarczy wwalić tylko jakieś 500 naboi i trzy granaty i zdycha :]. W tym nie ma żadnej filozofii, a walka z takim bossem nie jest aż tak zabawna.

Opublikowano

Heh ja to inaczej postrzegam.

 

Po pierwsze RAAM to twardy skur.wiel do ubicia.

Po drugie skoro Girsy to strzelanka to oczywiste, że ubicie go będzie wiązało się z władowaniem tony ołowiu w niego ;]. Przecież oczywiste, że raptem nie będziesz z nim walczył na gole pięści czy mieczem.

 

Malo tego są wyścigi w których występują bossowie ;p a ich pokonanie wiąże się z pokonaniem ich tzn. wygraniem wyścigu. Piję do tego, że w każdej grze bossowie są adekwatni do rozgrywki (oczywiście jeżeli występują). Nie każdy wymaga mega super taktyki choć zgadzam się, że tak powinno być.

 

Ale spoko przecież nie będę się sprzeczał o to żebyś uważał RAAM-a za bossa hehe. Dla mnie to Boss przez duże B.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

W coopie RAAM szedł na jeden magazynek headów ze snajpy + parę strzał z łuku, także nothing special ;)

Edytowane przez qb3k

Opublikowano

RAAM na najwyższym samemu to HC! Zaś pokonanie ostatniego boss-a kilkadziesiąt razy większego od RAAMa w gow2 to śmiech na sali, chyba najłatwiejszy final boss jakiego spotkałem w strzelaninach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.