Skocz do zawartości

Gears of War 3


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

A mi udało się wreszcie rozkminić urządzenie do nagrywania. Jakość jaj nie urywa, ale widać co się dzieje. Więc skleiłem kilka akcji w całość i oto efekt.

Zrobiłem to tak na szybko, zajęło mi to ok. tygodnia. Póki co testuję urządzenie do zgrywania obrazu i program do montażu, więc w przyszłości może uda się skleić już coś lepszego.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Może ktoś odpowiedzieć na pytanie ,czy to prawda że kod do Gearsów 1 zawarty w Gears of war Jugment będzie jednynie w edycjach premierowych tej gry?Bo czytałem że tak ponoć ma być.

 

Więc jeśli to prawda ,to ta gra kupiona np. 2 miesiące później nie będzie mieć tego kodu?

 

Jest temat odnośnie Judgment... no ale jeśli o to chodzi to każda nowa gra będzie miała ten kod, więc, o ile kupisz nówkę w folii, nie ma znaczenia czy to będzie w dniu premiery czy za dwa miechy.

Odnośnik do komentarza

Nie lepiej jutro? Jest sobota, ludzie raczej są poza domem, albo maja inne zajęcia. Jutro wieczorem koło 21ej nie ma problemu.

 

Ja sie pisze jako coś. Bestie bym zahostował jeszcze do aczika ;D

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Mam pytanie o płynnośc gry.Zauważyłem że gra czasem nie trzyma  30 klatek na sekunde i nie jest tak płynna jak Gearsy 1 i 2.Np. w trybie hordy raz się pojawiła świecąca beseklerka plus kilka bumerów ,trepów,kantusów plus do  tego wszędzie  chaos wystrzałów i wybcuchów i naprawdę wtedy szybkość animacji porządnie spadła.Ale jak pojawi się dwóch brumaków z obstawą to wszystko ładnie i płynnie chodzi.Dziwne.

W kampanni też można było lekkie spadki odczuć jeżeli ktoś jest na to wrażliwy .Nie raz w kampanni pojawiały się malutkie ścinki związane pewnie z  wczytywaniem się terenu i automatycznym zapisem.Tak samo przenikające się tekstury (ładnie to widać na mapie hotel ,gdzie jak wejdziemy do budynku  i szybko się odwrócimy przed jakimś otworem to szybko miga nam biała,niebieska tekstura).

Czy to jest wina mojego wyświetlacza,wersji gry,czy konsoli?Czy może  są to po prostu probelmy najnowszej wersji UnrealEngine.

Zresztą jak już pisałem te problemy można odczuć jeśli ktoś przykłada porządną wagę do szczegółów.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...