Skocz do zawartości

Pro Evolution Soccer 2011


Rekomendowane odpowiedzi

albo masz slaba pamiec, albo jak zwykle chcesz z innych zrobic idiotow. Jasne, ze Twoje stronki z zeszlego roku typu:

PESFan

WENB

PESGaming

ktore Ty podawales jako mega rzetelne mam w (pipi)e, ale zeby Ci przypomniec Lons:

www.neogo.pl

http://www.jvn.com/

gamersyde

insidegame

to pierwsze stronki, ktorymi miedzy innymi sam sie jarales, piszace mega pozytywnie o PESie i juz w lipcu/sierpniu moglismy sie juz naczytac Twojego corocznego King is Back.

Oczywiscie te strony tez sa dla mnie nic nieznaczacymi anonimami, wiec:

IGN - Pro Evolution Soccer 2010 Hands-on

The once-glorious footballing great looks to regain its title. - czy jednak to samo...

 

I pozniej znowu:

http://www.eurogamer

http://www.videogamer i z 10 innych pewnie, ktorych juz mi sie nie chce szukac, bo jestem raptem na 17 stronie. Masz racje - nikt nigdy nie pisal tak pozytywnie o PESie jak teraz. z poprzednich lat nie chce mi sie szukac, ale bylo TAK SAMO !

 

PS. i cytuj moje wypowiedzi, bo jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem. Pisalem, ze porazka jest brak licencji przez tyle lat i edycja niemalze wszystkiego od podstaw, ale podkreslilem, ze dzieki bogu jest.

W FIFIE podniecam sie jedynie samodzielna edycja przyspiewek, ale jak chcesz to mozesz mnie zacytowac, gdzie tak pieje z zachwytu.

 

Błagam ciebie stary, ale pierwsze stronki, która raczyłeś podać są to typowe Pesowe strony. Jedna z nich to oficialna KONAMI. Nie rozbawiaj mnie. Zupełnie nie trafiony strzał. A ja teraz tobie podam pisma, które napisały bardzo pozytywnie na temat PES 2011.

 

1.CVG

 

2 Eurogamer

 

3.Videogamer

 

4.PS3 magazine

 

5.OPM

 

6.IGN

 

7.Gameblog

 

8.Jeuxivideo

 

9.God is a geek

 

10.Gamespot

 

11.Riot

 

12.Penpas Brazil

 

Może więcej podać? Nie ma najmniejszego problemu. Teraz chcesz mi powiedzieć, że to przypadek? a może chcesz mi powiedzieć, że na temat Pes 2010 też te same pisma pisały tak pozytywnie jak o Pes 2011? Jakoś nie widzę....... Wiesz bardzo bardzo ciekawe jest co piszesz,gdyż pierwszy raz w historii wymienione firmy były zaproszone do Tokio na testy w maju. Nigdy wcześniej firmy te nie miały okazji testować PES szybciej niż 2 tygodnie przed gamescomem. Bardzo ciekawe co piszesz naprawdę.......... Na koniec odnośnie eurogamera,który jest tak pro FIFOWSKI, że szkoda pisać. Zabacz sobie wywiad z nimi jak rozmawiają z Rutterem o nowym Pro Evo. Easye zobaczy, że w PES 2011 animacje są trochę gorsze niż w FIFA i powie bleeee Pes jest słaby wybieram grę lepszą :turned: No i te licencje ehh ci Fifowcy.... A na koniec powiem tobie,że większość ocen nie dotyczy tylko animacji. Oceniają grę jako całość. Twoja ocena to animacje plus licencje. Zupełnie inna wizja niż moja. Powodzenia gry w FIFA 11,12,13 i tak dalej. Ja może też pyknę w nową FIFĘ bo gram w nią ze szwagrem i nie mam obiekcji. Może zagramy w PES 2011 bo przecież byłeś hardcorowym graczem starego pro evo, a właśnie PES 2011 ma wyciągnąć rękę po takich starych rzekomych graczy jak ty. Czas pokaże Panie Easye.... Ps2 rulezzz he he he

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza

O co tu walczyc, ja juz sie przyzwyczailem ze Lons zawsze pisze to co mu bardziej pasuje, a to, ze akurat mija sie z prawda malo go obchodzi.

Przytoczylem pierwsze 3 pesowe strony, ktore jeszcze rok, dwa lata i 3 lata temu mialy dla Ciebie bardzo rzetelne opinie. LOL. Poza tym przytoczylem z zeszlego roku (doszedlem raptem do strony 18tej)

 

2 Eurogamer

3.Videogamer

4.PS3 magazine

5.OPM (tez zreszta byl)

6.IGN

8.Jeuxivideo

10.Gamespot

To czego zabrakla ? Papaja z Brazyli ? God geeka ? Riota - i to jest roznica, zeby pisac, ze po raz pierwszy w historii nowy PES zbiera dobre opinie? Moze jakby w zeszlym roku wczesniej dostali wersje preview tez by tak pisali. Okej - rozumiem, ze teraz pisza wczesniej, ale dla mnie miesiac w ta czy w ta nie ma najmniejszej roznicy, skoro i tak pisali POZYTYWNIE ! Ale Tobie i tak nic nie przetlumaczysz - jedyna roznica jest taka, ze teraz na filmach naprawde lepiej wyglada i nie musze wysluchiwac ze jest w 30% ukonczony. :teehee:

 

Co do hardcoru - czekam na demo, zaprosze kumpla i zobaczymy, chociaz 4 lata przerwy nie czyni mnie juz graczem hardcorowym w zadnym znaczeniu, pomijajac fakt, ze o dziwo do dzisiaj wiele wiekszych umiejetnosci wymaga obecnie FIFA.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Nowy Filmik na GameTrailers. Są nowe zwody, ruchy, akcje + zlepki z poprzedniego filmiku. Ja już się grywalnego kodu nie mogę doczekać. Piękne te nowe przepychanki i łączenie zwodów w kombosy jak w Fifie. vivalabam_eaahnn.gif

 

jakieś problemy z pamięcią ? nowy ? zlepki ? sam wczoraj komentowałeś ten [?] filmik wiec po co ten post. a jak faktycznie jest dla Ciebie nowy to czytaj poprzednie posty...

 

-----------------------

 

co do paska z siłą podań i strzałów to nie mogę zrozumieć jak przy analogowych przyciskach w DS3 [nie wiem jak jest w X360] nie mogą tego zrobić na zasadzie lekko naciskasz X = lekko podajesz ; mocno naciskasz O = mocno strzelasz ... itp

 

chodzi mi o czas reakcji, bo teraz będzie to na zasadzie: i mocniej chcemy podać tym dłużej musimy czekać ; niby dziesiętne sekund ale .. [zwłaszcza przy graniu online może to być duże ALE]

Odnośnik do komentarza

Nowy Filmik na GameTrailers. Są nowe zwody, ruchy, akcje + zlepki z poprzedniego filmiku. Ja już się grywalnego kodu nie mogę doczekać. Piękne te nowe przepychanki i łączenie zwodów w kombosy jak w Fifie. vivalabam_eaahnn.gif

 

jakieś problemy z pamięcią ? nowy ? zlepki ? sam wczoraj komentowałeś ten [?] filmik wiec po co ten post. a jak faktycznie jest dla Ciebie nowy to czytaj poprzednie posty...

 

-----------------------

 

co do paska z siłą podań i strzałów to nie mogę zrozumieć jak przy analogowych przyciskach w DS3 [nie wiem jak jest w X360] nie mogą tego zrobić na zasadzie lekko naciskasz X = lekko podajesz ; mocno naciskasz O = mocno strzelasz ... itp

 

chodzi mi o czas reakcji, bo teraz będzie to na zasadzie: i mocniej chcemy podać tym dłużej musimy czekać ; niby dziesiętne sekund ale .. [zwłaszcza przy graniu online może to być duże ALE]

Nie jesteś w temacie bo będzie możliwość wyłączenia pasku siły. Zresztą taki system jest w FIFA i sprawdza się dość dobrze.

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza

Nie jesteś w temacie bo będzie możliwość wyłączenia pasku siły. Zresztą taki system jest w FIFA i sprawdza się dość dobrze.

 

czytanie ze zrozumieniem się kłania <_< , a o moją znajomość tematu się nie martw.

 

to, że będzie można go wyłączyć to oznacza tylko tyle, że nie będzie go widać na ekranie przy zawodniku, ale zasada działania zostanie bez zmian [dłuższe przytrzymanie = mocniejsze podanie]. na pewno jest to lepsze rozwiązanie niż do tej pory, jednak wolałbym to co napisałem powyżej [jeżeli byłoby poprawnie zrobione].

Edytowane przez TaKeShiX
Odnośnik do komentarza

Z ta różnica że twoja propozycja jest troszkę ograniczona względem pełnoprawnego paska siły podania, przynajmniej mi się tak wydaje bo jednak wszystko będzie na papierze (tzn ile paska nabiłeś) a nie jedynie domysłem(" kur.wa , sekunde przytrzymałem a on mi długie podanie robi" lub "trzymam i trzymam tego iksa a on i tak same krótkie zagrywa"). Wielokrotnie pisałem że jest to element który konami już dawno powinno zastosować. Sam jednak się zastanawiałem w swoich ostatnich "wywodach" jak długo ten pasek się będzie zapełniał bo tak naprawdę to będzie najważniejsze .

Odnośnik do komentarza

Dokładnie ;) Takim samym przykładem można uznać zagranie z klepki które fifa sobie zaadoptowała od pesa i wyszło jej to na dobre . Najwyższa pora by to Konami się zaczęło uczyć od Ea , przynajmniej w kilku aspektach (eeee ....licencja ? :P ) .

Edytowane przez zajman
Odnośnik do komentarza

Z ta różnica że twoja propozycja jest troszkę ograniczona względem pełnoprawnego paska siły podania, przynajmniej mi się tak wydaje bo jednak wszystko będzie na papierze (tzn ile paska nabiłeś) a nie jedynie domysłem(" kur.wa , sekunde przytrzymałem a on mi długie podanie robi" lub "trzymam i trzymam tego iksa a on i tak same krótkie zagrywa"). Wielokrotnie pisałem że jest to element który konami już dawno powinno zastosować. Sam jednak się zastanawiałem w swoich ostatnich "wywodach" jak długo ten pasek się będzie zapełniał bo tak naprawdę to będzie najważniejsze .

 

[skromny] moja propozycja jest za(pipi)ista [/skromny] ;) i chyba trochę jej nie zrozumiałeś [albo zrozumiałeś i źle napisałeś] : siła podania nie zależałaby od czasu nacisku ale od siły nacisku i nie widzę gdzie miałaby ograniczenia. to prędzej pasek może być ograniczony ze swoim czasem "naciągnięcia" w celu wykonania mocniejszego podania.

wizje taką miałem już po wprowadzeniu DS2 razem z PS2, gdzie analogowe przyciski świetnie zastąpiły mi prawą gałkę przy operowaniu gaz/hamulec w GranT...

 

pozostaje kwestia poprawnego [czyt. grywalnego] zastosowania go w PES przez twórców, bo możliwości techniczne są: wykrywane są 256 stopnie nacisku [jeżeli dobrze pamiętam], ORAZ (co pewnie byłoby trudniejsze) wykorzystanie go przez samych graczy ; sytuacje takie jak opisałeś wyglądały by raczej tak:

"no przecież leciutko nacisnąłem" [nadpobudliwy koleś z 2kg kciukiem po strzale prosto w słońce].

 

nie będę się bardziej rozpisywał jakie możliwości daje "mój" system bo to tylko teoria ;) ale na pewno to pasek jest bardziej ograniczony jeżeli chodzi o kontrolę nad piłką.

 

A moim zdaniem nie macie sie czym przejmowac. Watpie zeby akurat pasek sily z(pipi)ali. W FIFIE sprawdza sie on znakomicie od paru lat... :thumbsup:

 

nie gram w fifa to nie wiem, ale konami nie takie, z pozoru proste rzeczy potrafi spie..psuć :turned:

 

...

 

jak pisałem wcześniej czekam najpierw na demo, bo ocenianie grywalności pes po filmikach pozostawię bez komentarza.

Edytowane przez TaKeShiX
Odnośnik do komentarza

Ceha witam na nowym forum. Na jakiej platformie grasz? Pamiętasz klimaty Pes 6? :thumbsup: Pozdro

 

Witaj :smile: Pamiętam każdą część łącznie z tymi z SNESA jak gierka była w 2,5 D

Gram niestety u siebie tylko na PC, SNESie, PS2. Curent Geny jedynie pożyczam od znajomych :unsure:

 

 

 

jakieś problemy z pamięcią ? nowy ? zlepki ? sam wczoraj komentowałeś ten [?] filmik wiec po co ten post. a jak faktycznie jest dla Ciebie nowy to czytaj poprzednie posty...

 

 

Ale ja mówiłem wczesniej o tym poprzednim filmiku a ten widziałem dopiero dziś rano, Stąd nieporozumienie. Posty czytałem ale filmik miałem właśnie na kompie z innej strony .

Edytowane przez CeHa
Odnośnik do komentarza

Pasek siły jest wygodniejszy niż to granie na czuja z tym 256 stopniowym naciskiem.

 

ok twoje zdanie ; przy poprawnym zaprogramowaniu wolałbym te rozwiązanie i starczyłyby 4 / 5 stopni rozpoznawalnych w przedziale słabo/mocno [resztę załatwiałyby statystyki gracza], bo te 256 jest tylko po to aby zapewnić wrażenie płynności, bo nikt nie jest w stanie ich wykorzystać manualnie.

 

Ja sobie tego nie wyobrażam ...

 

w sensie samego działania czy zastosowania w pes ?

- jak to pierwsze to odpal sobie jakąś ścigałkę i zobacz czy jesteś wstanie przejechać prosty odcinek ze stałymi obrotami silnika; na początku powoli np 1000 potem 2000 , 3000 itd obr/min. [gaz pod X'ksem]. jeżeli nie, to faktycznie to nie dla Ciebie ..

- a jeżeli w pes to ja to widzę np tak: 1on1 z bramkarzem, odległość od bramkarza 2m i teraz:

a) kierunek i lekko [] = lekki kontrolowany strzał po ziemi

b) kierunek i mocno [] = mocne uderzenie mogące odbiegać mniej/bardziej od kierunku w zależności od umiejętności/statystyk wirtualnego piłkarza.

w momencie kiedy chcemy oddać mocny strzał z "paskiem" to bramkarz zdąży nam tą piłkę zabrać zanim się pasek "nabije" *

 

* nie wiem jak to będzie działać w rzeczywistości w pes2010 i nie twierdzę, że samo rozwiązanie "z paskiem" jest złe, ale powtórzę: przy poprawnym zaprogramowaniu/zastosowaniu wolałbym rozwiązanie z naciskiem i dziwię się że nikt tego nie wykorzystał. ; albo:

- jest to trudne do zaprogramowania [wątpię]

- było by to niegrywalne [... dla większości osób które nie potrafiłyby manualnie tego wykorzystać]

- jestem dziwny [bardzo możliwe :rolleyes: ]

Odnośnik do komentarza
Gość Orson

Kurde, nikt tu nie jest (chyba) mistrzem Zen, który to kontroluje w 100 % siłe nacisku a do tego sika pod wiatr o poranku. Dlatego pasek siły wydaje się być potrzebny.

 

 

Oglądam ten trailerek i coraz bardziej się napalam. wiem, rozsądek potrebny i wstrzemięźliwośc ale...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...