Skocz do zawartości

MotorStorm: Apocalypse


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

@ Yabollek007

Skoro twierdzisz, ze "dynamika urywa jajca" to chyba mamy inne dema :unsure:

Grajac w to demko niemal ciągle miałem wrażenie jakbym jechał nie więcej niż 50km/h (nawet jak zatrzymasz się w miejscu i mijaja cię przeciwnicy to też dzieje sie to powoli - coś jak sceny pościgów samochodowych w większosci filmów, gdzie mimo starań często i tak widać, że samochody jadą max 40-50km/h). Jakiekolwiek poczucie prędkości pojawia się jedynie jak jedziesz na dopałce ale naawet wtedy wielkiego szału nie ma.

W sumie pod tym wzlędem żadna część się nie wyróżniała ale tutaj jest najgorzej.

 

(pipi).. no jak można było z(pipi) tak dobrą serię :angry::(

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

To ja powiem tak:

 

- model jazdy bardziej casualowaty, ale pewnie w kontekście całego tego miasta lepiej pasuje bo momentami się dużo dzieje na trasie

 

- grafika bardzo ładna, może nie robi takiego wrażenia jak M:PR, dużo 'śmieci się wala po trasie, ale pisanie że jest słaba to zwykłe pieprzenie

 

- trasa faktycznie bardzo uproszczona, mało rozjazdów a jak już są to na zasadzie 'słup na środku jezdni i można go objechać z lewej lub prawej strony' :P

 

- muzyka cienka, ale przeca sobie można włączyć nawet w tym demku swoje własne mp3 z ps3 i po kłopocie

 

Ogólnie to mi się podoba, chociaż mniej niż poprzednie części, ale jak widzę tu płacz co poniektórych po przejechaniu ZALEDWIE 1 trasy z tych 40 i DWOMA klasami pojazdów, no to gratulacje.

 

Kupuję i tak gdzieś w okolicach premiery.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dokładnie ! Pierwszy przejazd, 3/4 całego wyścigu ostatni (zwiedzanie trasy hehe) aż tu nagle, tuż przed metą, pizg i jestem pierwszy. Takich wałków to nawet w PR nie było, tam na wyższych ticketach raczej odwrotnie konsola gracza w bambuko robiła (cały wyścig na podium a przed metą chamska pacyfikacja gracza przez zmasowany atak teleportujących się przeciwników). Mam nadzieję, że to tylko na potrzeby dema taki badziewny algorytm AI zastosowali.

 

Tak jak cały czas byłem pewien jakości nowego MSa tak teraz jestem pełen obaw. Nie kupilem NFS-a z myślą że kasę odłożę i poczekam na króla ścigałek arcade czyli nowego MS-a właśnie. Coś mi się zdaje że będę musiał zweryfikować swe plany (obyśmy się mylili).

 

Jak dla mnie wystarczyło by aby na silniku MS-PR wrzucili nowe lokacje, trasy i ewentualnie nowe klasy furek a było by gites i do zakupu był bym przekonany.

 

 

Odnośnik do komentarza

Na wstępie zaznaczę, że gry z serii MS to jedne z moich ulubionych ever i mam duże oczekiwania odnośnie Apokalipsy. Po przeczytaniu niektórych Waszych komentarzy byłem bardzo zaniepokojony jakością trzeciej części... Przed chwilą ograłem demo i chyba mam jakąś inną wersję. Grafika IMO lepsza, ostrzejsza, więcej detali i gry światłem. Śmiga teraz w full HD a poprzednie części chyba nie z tego co pamiętam. Przede wszystkim mimo dużej zadymy płynna animacja! Co do modelu jazdy to nie umiem w tej chwili porównać do PR bo już bardzo dawno w niego nie grałem, ale ten z Apokalipsy jak najbardziej mi odpowiada... No przynajmniej samochód, bo motor jak zwykle dziwnie się prowadzi. Trasa faktycznie taka sobie, ale poziom bałaganu na niej pozwala pozytywnie myśleć o pozostałych. Wszystko wydaje się ok, no chyba, że ktoś nie jest w stanie przełknąć zamiany bezdroży na miasto, ale na to już się nic nie poradzi.

Odnośnik do komentarza

@Emet

Demko ogralem jedynie dwa razy (raz samochodem, raz motocyklem), wiec do konca wszystkiego nie obcykalem, ale po tych dwoch przejazdach takie wlasnie odnioslem wrazenia - jak dla mnie jest jeszcze szybciej niz w MS PR (albo inaczej - tempo jest takie jak w MS PR podczas jazdy motorem na najbardziej dynamicznych trasach).

 

Na filmikach trasa wydawala sie prosta jak drut, jednak w rzeczywistosci naprawde latwo sie tutaj rozbic.

 

Swoja droga - czy mi sie wydaje, czy tutaj szybciej sie odnawia nitro? Chociaz nie wiem, moze to poprostu byly jakies ochladzacze na trasie - jak juz powiedzialem, demka do konca nie obcykalem.

 

Gra mi sie ogolnie podoba - moze kupie jak MOCNO stanieje, bo poprzednie czesci jakos mi sie bardziej podobaly (a konkretnie to dwojka, bo jesli chodzi o jedynke to gralem jedynie w demo). Zamiast MS A albo jakiejs innej arcadowej scigalki (NFS HP) chyba sobie wlasnie kupie pierwszego Motorstorma - badz co badz kosztuje grosze.

Odnośnik do komentarza

a ja glupi myslalem ze zagram w motorstorma z kozackim multi :(

gra odrzuca mnie wszystkim...walace sie budyni, ludzie, modej jazdy...itp

gdzie tu racer...naciskasz r2, X i heja ile fabryka dala

i nie mowcie ze gry przez 3D nie traca

gdyby nie to to wsadziliby lepsze teksturu i nie ladowali mocy w te kamyczki i inne (pipi)y ktore w 2d nie robia zadnego wrazenia...a do tego czas "stracony" na opanowanie technologi mogliby poswiecic na cos innego

vide GT5 i Kz3 multi sa dosc dobrym przykladem

Odnośnik do komentarza

- graficznie jest źle - na mnie stary PR robi obecnie większe wrażenie. jak tak ma wyglądac full to lipa

 

- model jazdy zawsze był lekko 'pływający' w tej serii ale w Apokalipsie nie dość, że się pływa to wydaje się, że fury zrobione są z papieru

 

- w split/second wszystko się wali kiedy ja chce, tu się wali samo i w sumie jest to sztuka dla sztuki. na tym ficzerze robili marketing nowej odsłony motora ale imo jest to tanie efekciarstwo, które mnie bardziej irytuje (najazdy kamery itp) niż mi 'robi'

 

- muza będzie zajo - fresh, noisia - klasa

 

- w ogóle to mi się ku#$wsko nie spodobało to demo i pytam quo vadis MS? w jedynce było eleganckie błocko, w 2 woda i zajo lava a tu kupa gruzu i tyle. demko Mortala też słabe ale to nie tu

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

na poczatku słysząc to całe biadolenie troche sie irytowalem że albo was posrało (nie uwłaczając) , albo patrzycie na pixele zamiast grać albo złapaliscie negatywny hype

 

ale w sumie to mam to w (pipi)e, ja sobie pogram w fulla i wtedy ocenie czy nie ma błota, czy model jazdy jest zły, itp

a jak wy nie macie ochoty to nie grajcie, wasza strata

 

 

chociaz mimo wszystko taka napinka jest smieszna, ocenianie gry po zagraniu 3 minuty w demo ... czy to aby ma sens? zobaczyliscie ze 2% gry a jedziecie po całosci jak po kobyle

 

srlsly.jpg

 

 

 

 

 

z innej beczki dla tych co sie boją o długośc singla - w wywiadzie mowili że kampania potrwa 6-9 godzin, chociaz przy masakrycznej trudnosci pod koniec moze byc wiecej

Odnośnik do komentarza

na poczatku słysząc to całe biadolenie troche sie irytowalem że albo was posrało (nie uwłaczając) , albo patrzycie na pixele zamiast grać albo złapaliscie negatywny hype

 

ale w sumie to mam to w (pipi)e, ja sobie pogram w fulla i wtedy ocenie czy nie ma błota, czy model jazdy jest zły, itp

a jak wy nie macie ochoty to nie grajcie, wasza strata

 

 

chociaz mimo wszystko taka napinka jest smieszna, ocenianie gry po zagraniu 3 minuty w demo ... czy to aby ma sens? zobaczyliscie ze 2% gry a jedziecie po całosci jak po kobyle

 

Nic nie zdziałasz, na tym forum i tak 90% demówek jest krytykowanych :)

 

 

EDIT: Kurde, jak grałem w MS:A na ps3 i zobaczyłem sobie jeszcze raz te nowsze gameplaye, to demo naprawdę za przeproszeniem gó.wno pokazuje.

Edytowane przez Tidek
Odnośnik do komentarza

No przecież nikt nie będzie pisał, bo wszyscy grają.

Ja też czekam na komentarze, czy demo to była zmyłka

 

edit. Yabollek007- z ciekawości sprawdziłem na youtube filmiki z tego splita, bo jak pisałem, dawno w to grałem i jednak widać to doczytywanie obiektów; jak się zaczynało przygodę z tą częścią od tego trybu i człowiek nie znał tras, to pojawiający się nagle znak drogowy potrafił nieźle namieszać w stawce; pewnie nie zwracałeś na to uwagi, bo jeździłeś na pamięć.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Demo gry wielu odrzuciło, jestem w tym gronie więc również zanim kupię poczekam na opinię posiadaczy pełnej wersji. Na grę byłem napalony od samego początku a tu taki zonk. Poprzednie części z Arctic Edge na czele ogrywałem solidnie więc liczyłem na jakiś progres lub chociaż poziom PR. Muzyki nie skomentuje bo jej praktycznie nie ma (nie liczę tych brzdęków), tor ratuje destrukcja po drugim okrążeniu a model jazdy zmieniony i to chyba najwiekszy minus bo cały feeling z tej serii się ulotnił. Grafika aut - spoko, grafika otoczenia - PS2 / PSP (nie wszystkie elementy ale większośś tekstur ;/). Poziom trudności też jakis taki niski. Oceniłem demo a nie całą grę więc jakaś nadzieja jeszcze pozostaje.

Edytowane przez WESKER-DL
Odnośnik do komentarza

Właśnie przejrzałem parę poprzednich stron tego tematu i aż się zdziwiłem tą falą krytyki. Wczoraj dostałem wersję recenzencką (promo) od Sony, pograłem na razie dwie godzinki i podoba mi się, po czym wchodzę na forum i mały szok - aż ściągam to demko, żeby zobaczyć co oni tam dali. ;P

 

Owszem, grafika może nie wypala gałek ocznych, ale też w nie nie kuje. Prawdę mówiąc to trudno zwracać uwagę na tekstury przy dynamicznej jeździe jaką nowy Motorstorm bez wątpienia oferuje. Każdy z trzynastu rodzajów pojazdów kieruje się inaczej, motorki czy quady są szybkie, ale mniej sterowne i łatwiej nimi w coś przywalić, natomiast przy prowadzeniu ciężarówkami czuć ich masę, trudniej się rozpędzają i wchodzą w zakręty, ale na trasie trudno ich zatrzymać i lepiej radzą sobie na błocku, niż np. wspomniane motory. Same poziomy są różnorodne, do wyboru jest naprawdę sporo alternatywnych ścieżek i tak naprawdę każde okrążenie można przejechać inaczej. Najlepsze jednak są elementy destrukcji - na mnie ogromne wrażenie zrobił poziom, w którym ścigamy się po dachach wieżowców (to chyba nie spojler? ;p) i nagle jeden z drapaczy chmur na wprost przewraca się i przejeżdżamy po jego ścianie. Albo most typu Golden Gate, który wraz z kolejnymi okrążeniami coraz bardziej niszczeje, przęsła pękają, asfalt kruszeje i to wszystko podczas rozgrywki, na naszych oczach i do tego bez żadnej, nawet najmniejszej, przycinki.

 

Na razie gram w tryb Kariery na najłatwiejszym poziomie trudności (są trzy, nie ma jednak możliwości wyboru, tylko przechodzi się je po kolei jako trzej różni kierowcy) i czym dalej tym trudniej wygrać wyścig - w paru pierwszych wyścigach zająłem bez problemu pierwsze miejsce, jednakże dwa ostatnie musiałem powtarzać, bo nie udało mi się dojechać jako pierwszy. Jadąc, cały czas czuje się oddech komputerowych przeciwników i jeden mały błąd przed metą często decyduje o wypadnięciu nawet poza podium. A dopiero dziesięć wyścigów za mną, dalej będzie pewnie jeszcze ciężej.

 

Multi oczywiście nie działa jeszcze, w inne tryby nie grałem, zaś kustomizacja jest, ale też jeszcze zbytnio się w nią nie zagłębiałem.

 

Jest też pełna polska wersja językowa: dubbing jest bardzo dobry.

 

Na razie jestem na tak, zobaczymy co będzie dalej. Odezwę się jeszcze jak odpalę demko i powiem czy jest diametralna różnica pomiędzy nim a fullem, czy po prostu tak niewiele wystarczy, aby mnie zaspokoić. ;P

 

Aaa, i byłbym zapomniał: panie w cut-scenkach mają ładne cycki, za co należy się kolejny plus. ;P

Edytowane przez lothronik
  • Plusik 3
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

W sklepach jeszcze gry nie ma. Ktoś ściemniał.

Trochę pograłem w demo, obejrzałem video recenzje. Trafiłem na fajną recenzję z lektorem, który biegle włada hindu-ingliszem:

Niewykluczone że odszczekam wszystko to, co napisałem do tej pory...

Demo jest słabe - fakt, może najsłabsza trasa - fakt, kiepski dobór pojazdów do dema - fakt. Oczywiście że wolałbym trasę w klimatach Coyote Revenge po której śmigałbym Castro Capitano, ze Slipknotem przygrywającym w tle, ale chyba dam temu Motorstormowi szansę. Z filmików bije niesamowity klimat, feelieng no i zabójcza prędkość. Jestem okrutnie ciekawy jak się pełna wersja prezentuje i czekam na kolejne recenzje.

Nie zapominajmy o fajnych cyckach w cut-scenkach :D

Edytowane przez Kris77
Odnośnik do komentarza

Ja też dałem demku drugą szansę i powiem szczerze że wyrzucając z pamięci poprzednie dokonania twórców MS, szykuje się nam niezła ścigałka nawiązująca walkę na polu na którym rządził i dzielił ... Burnout Paradise. Lepszy handling fur mi odpowiada bo co by nie mówić trochę denerwowało mnie w dwóch poprzednich częściach, że nieraz walczyłem nie z czasem, z przeciwnikami czy z trasą, ale z ślamazarnym sterowaniem. Ale może ktoś zaraz napisze, że jestem każual i w ogóle.

Jedyna rzecz, która mi nie odpowiada to zbyt sterylne otoczenie. Czegoś mu brakuje... detali. Wygląda to podobnie jak w GT5 gdy tam zaczniemy się rozglądać po okolicy, a nie po prostu grać.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...