Opublikowano 9 stycznia 201114 l Przecież już jest jakiś nowy i jego kawałek leciał właśnie na pokazie z E3.
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Oby ten nowy SH trzymał tak dobry poziom jak Shattered Memories Mnie właśnie ciągle dziwi czemu oni, cholera, nie oddadzą głównej serii w ręce Climax. Silent Hill Origins wprawdzie było kalką SH1 - SH3, ale pokazało, że studio doskonale wie o co chodzi w serii i czuje klimat. Z kolei w SM udowodnili, że potrafią wymyślić coś naprawdę świeżego i ciekawego, jednocześnie pamiętając o genialnej atmosferze gry. Czy Konami nie ryzykuje bardziej powierzając, spory zapewne, budżet studiom typu Double Helix i Vatra?
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Autor Oby ten nowy SH trzymał tak dobry poziom jak Shattered Memories Mnie właśnie ciągle dziwi czemu oni, cholera, nie oddadzą głównej serii w ręce Climax. Silent Hill Origins wprawdzie było kalką SH1 - SH3, ale pokazało, że studio doskonale wie o co chodzi w serii i czuje klimat. Z kolei w SM udowodnili, że potrafią wymyślić coś naprawdę świeżego i ciekawego, jednocześnie pamiętając o genialnej atmosferze gry. Czy Konami nie ryzykuje bardziej powierzając, spory zapewne, budżet studiom typu Double Helix i Vatra? Na dobrą nadzieję niech przemawia fakt, że Konami ostatnio oddało Castlevanie do zrobienia hiszpańskiemu studiu (Mercury Steam). I co i wyszedł hit dla niektórych gra roku więc może tak samo będzie z SH ;]. Inna sprawa, że Czesi to pi.py co pokazali przy Mafii 2 więc obawy mogą być większe. Ale mi się podoba po pierwszych, konkretnych, wczorajszych informacjach to znaczy to co ujawnili wczoraj. Nawet jak nie będzie to godny SH to może wyjść z tego dobry survival horror. Nie narzekałbym... Edytowane 9 stycznia 201114 l przez SłupekPL
Opublikowano 9 stycznia 201114 l osobiście żaden S.H. mnie nie zawiódł, wiec i tym razem tego nie zrobi. jedynie, czego mogę sie obawiać to brak Muuuzy, Ścieżki Akiry, przez która tytuł może kuleć właśnie odsłu(pipi)e jego dzieła... wejście jest prze_straszne. zamierzam kupić gre bez względu na komentarze i poczuć ja na własna "gęsia skórkę" Silent Hill Jestem podobnego zdania... Mi pasuje :happy: Nie sugeruję się komentarzami, są gusty i guściska Mimo, iż po czwórce seria trochę zaniemogła, to Shattered Memories podciągnęło ją swoją odmiennością znacznie w górę. Tak, czuję się brak geniuszu muzyki Akiry. Jednak nie zawiodłam się, bo każda odsłona czymś zaskakuje i ma jakieś plusy. Wiem, że teraz będzie tak samo.
Opublikowano 9 stycznia 201114 l niby premiera jeszcze w tym roku to mogliby cos pokazac - licze na tego silenta, chodz moge kapac pod soba dolki
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Inna sprawa, że Czesi to pi.py co pokazali przy Mafii 2 więc obawy mogą być większe. A Polacy jeszcze większe bo zrobili takiego Sniper: Ghost Warrior? W ten sposób bym nie oceniał - Vatra to nie 2K Czech. Zresztą o stronę techniczną gry się nie boję - martwi mnie merytoryczna.
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Autor Nie bo teraz zrobili Bulletstorma ;p. Nie no oczywiście masz rację, nie można tak myśleć.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Silent Hill: Downpour, same fakty! http://www.ps3site.pl/silent-hill-downpour-same-fakty/61494/
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Autor Fajne te skany: -podpunkt numer 5 i 7 -podpunkt numer 6 :confused: -i podpunkt numer 10 - fajny bajer z tym lookaniem podczas ucieczek Jak zwykle przydałby się jakiś gameplay.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l cos te "fakty" brzmią podejzanie, bo jak oni chcą zrobić sanboxa ze statycznymi kamerami ? to jakiś żart chyba
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Silent Hill: Downpour, same fakty! http://www.ps3site.pl/silent-hill-downpour-same-fakty/61494/ Będzie z tego shattered memories, tyle że w hd. Mark my words.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l cos te "fakty" brzmią podejzanie, bo jak oni chcą zrobić sanboxa ze statycznymi kamerami ? to jakiś żart chyba Czy ja wiem ? W sumie w SH1 jak biegliśmy po ulicach ista (była to jednak namiastka "otwartego" świata), kamera statyczna (ustawiała się za plecami lub ukazywała jakieś fajne ujęcie), w sumie to może bezie taka kamera statyczna z elementami dynamicznymi (najazd na daną akcję czy jakiegoś potworniaka), na pewno można wymyślić coś ciekawego w tym aspekcie.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Trochę to po screenach Alan Wake'a przypomina, oby ten SH był tak dobry jak gra Remedy.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Bardzo ciekawie zapowiadające się zmiany, tylko mi coś te stwory śmierdzą... Na pierwszy rzut oka nie pasują mi one do Silent Hill, ale nie wypowiadam się więcej bo dużo nie pokazli. Btw. nie wiem czy podali już imię głównego bohatera, ale czytałem teorie że ludziom kojarzy się z James'em z SH2. Dorabiają do tego historię, że trafił do więzienia itd. Edytowane 10 stycznia 201114 l przez Dark_Slide
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Btw. nie wiem czy podali już imię głównego bohatera, ale czytałem teorie że ludziom kojarzy się z James'em z SH2 Powiedziano jasno, że to tylko podobieństwo i można zapomnieć o jakichkolwiek koneksjach Bohater ma być kompletnie niezwiązany z poprzednimi częściami i postaciami. Inna sprawa, że sam projekt gościa jest tragiczny.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Btw. nie wiem czy podali już imię głównego bohatera, ale czytałem teorie że ludziom kojarzy się z James'em z SH2. Dorabiają do tego historię, że trafił do więzienia itd. Jeśli tak rzeczywiście będzie, to nie dziwne, że trafił do więzienia. Zamordował przecież swoją żonę.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Kontynuowanie historii Jamesa, to byłaby katastrofa, niech lepiej nawet się za to nie biorą, bo zniszczy to praktycznie wszystkie zakończenia. Zresztą to tylko plotka.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Silent Hill: Downpour, same fakty! http://www.ps3site.pl/silent-hill-downpour-same-fakty/61494/ Najlepiej przypadly mi takie podpunkty, jak: 4) bardzo cieszy mnie powrot starych ujec. 11) niszczace sie bronie 3)moze woda? chodz nie jestem do tego przekonany, ale z 2 strony to cos nowego, wiec jestem 'za'. 5)wydaje mi sie, ze cykl ten nie byl doslowny, ale juz od 1 czesci nam towarzyszy(swiat zwykly, swiat alternatywny). Rezta to jakies Grafomanstwo, czemu jestem przeciwny - brak szpitala, sceny poscigowe(brzmi, jak Driver),czy QTE wrrr.. Edytowane 10 stycznia 201114 l przez mevek
Opublikowano 10 stycznia 201114 l Niszczące się bronie były już w The Room (np kije golfowe) i nie dało się tego gówna wyrzucić. Przy okazji mogliby jednak usprawnić tą walkę, już niech lepiej będzie to kopia Homecoming niż SH1 i SH2.
Opublikowano 10 stycznia 201114 l niszczące sie bronie to byly najbardziej w origins, tam wiekszosc broni niszczylo sie po zabiciu 2-3 przeciwników, co bylo dla mnie najgorszą wadą gry i powodem dla ktorej przestalem w nią grać ;/ zamiast horroru, klimatu, fabuły to był symulator zbierania śmieci żeby móc stoczyc jakakolwiek walke, trzeba bylo szukać wszelkaich desek i innych gowien bo starczały na kilka ciosów ;/ a teraz jak piszą że mozna nosic jedną broń na raz i ze sie niszczy to brzmi dla mnie jak najgorsze co mogło spotkać tą gre ;/ (juz widze backtracking typu "kurde tam jest wrog a mi sie rozwalila bron, musze sie cofnac 3 pokoja wczesniej bo tam coś leżało" ...) no chyba że wszystkie lokacje bedą dosłownie (pipi)e broniami i bedzie mozna co 2 kroki znalesc wszelaki rury, deski, młoty i inne rzeczy - tzn bedzie mozna podniesc cokolwiek żeby walczyc jak w dead rising, i to "cokolwiek" bedzie leżało dosłownie wszędzie bo jak trzeba bedzie szukac caly czas nowej broni to padaka Edytowane 10 stycznia 201114 l przez Yano
Opublikowano 10 stycznia 201114 l czy to bron biala, czy gnaty, cokolwiek by to nie bylo to ciesze sie, ze w ogole jest. za zadne skarby nie chce sie czuc, jak w SH:SM, gdzie strasznie brakowalo mi walki wrecz z przeciwnikiem. jezeli ta idea sie powtorzy, to to bedzie koniec moich przygod z SH. bieganie, jak Zyd po pustyni, juz mnie nie bawi, bylo raz i wystarczy. Edytowane 10 stycznia 201114 l przez mevek
Opublikowano 13 stycznia 201114 l zamiast horroru, klimatu, fabuły to był symulator zbierania śmieci żeby móc stoczyc jakakolwiek walke, trzeba bylo szukać wszelkaich desek i innych gowien bo starczały na kilka ciosów ;/ Przecież Travis z Origin był i tak motherfuckerem niezłym (może nie aż takim jak gościu z Homecoming, ale jednak) ja przeszedłem a miałęm stos gratów ze sobą i nawet ich nie zużyłem (bo i tak w większośći spieprzałem, załatwiałem sprawy pięściami albo bronią palną) W SH zresztą nikt nie każe ci załatwiać potwory (chyba że bossów) w końcu to horror ;p SH4 pod tym względem był bardziej idiotyczny - mieliśmy ograniczony inwentarz a Henry jeszcze te śmieci trzymał w (pipi)e, aż dojdzie do cholernej skrzyni w pokoju. Ta marka nie jest już taka jak wcześniej, ulega przekształceniu przez zachód i zaczyna mieć wspólne z SH tylko nazwę. Tak czy inaczej też interesuje mnie ten tytuł, zostały mi do zaliczenia jeszcze tylko Shattered Memories i Homecoming.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.