Skocz do zawartości

Silent Hill: Downpour


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

Straszydła zdecydowanie in plus, widać że autorzy nie mają zamiaru iść po najmniejszej linii oporu i wrzucać pierwszego lepszego krwawego zbitku mięcha ani rypać pomysłów z poprzedniczek. Oby tylko animacja dorównała designowi.

 

 

Downpour jest w tej chwili jednym z najbardziej oczekiwanych przeze mnie tytułów na stacjonarki. Pomijając, że w ogóle ze świecą dzisiaj szukać jakichkolwiek horrorów na konsole, to do tego przedstawione do tej pory informacje pozwalają zakładać, że będzie to produkcja bardzo nietuzinkowa, a screeny sugerują, że również niesamowicie klimatyczna (wspomniane stwory, nowy - kozacki - wygląd miasta, nacisk na unikanie walk). Równie jak niepokoi, tak też rozpala wyobraźnię motyw całkowicie otwartego terenu, zaimplementowanie patentu wyborów moralnych, ogólnie szeroko pojęta nieliniowość - ta seria od dawna, aż się o to prosiła, jednak do tej pory nikt nie miał jaj wprowadzić czegoś takiego. A tu proszę, biorą się z tym za bary nie Japończycy, nie Amerykanie, a niepozorni Czesi. Naprawdę chylę czoła przed naszymi sąsiadami, jeżeli dadzą radę sprostać karkołomnemu zadaniu odświeżenia tak skostniałej serii i to w takim stylu. Na chwilę obecną najmocniej martwi oprawa wizualna, która przynajmniej na shotach nie prezentuje się zbyt powalająco (żeby nie powiedzieć, że nieco zacofanie), jednak jeżeli reszta będzie trzymać wysoki poziom, to akurat ten element osobiście przeboleję. Wizualny orgazm zostawiam takim tytułom jak Uncharted czy Killzone, w przypadku Silenta podstawą jest mocny klimat, fabuła i solidny gameplay.

Odnośnik do komentarza

Garść screenów, prezentują się nawet obicująco :woot: Jednak nadal uważam, że facet wygląda jak ciućmak :whistling:

http://www.silenthillmemories.net/sh8/screenshots_en.htm#20110124

 

(mam nadzieję, że nie wszystkie były ;P jak tak, to sorry )

Odnośnik do komentarza

Garść screenów, prezentują się nawet obicująco :woot: Jednak nadal uważam, że facet wygląda jak ciućmak :whistling:

http://www.silenthil...en.htm#20110124

 

(mam nadzieję, że nie wszystkie były ;P jak tak, to sorry )

Fajne obrazki, ale nie ma się co czarować, że samą oprawą czy gameplay'em ten tytuł się obroni - musi być dobra, klimatyczna historia i kropka, a jak wiemy, nie zanosi się na to... :whistling:

 

Tak czy siak - jestem zaintrygowany...

Odnośnik do komentarza

O ile na podstawie kilku obrazków i strzępków informacji od developera można wyrobić sobie jako-takie zdanie na temat grafiki i gameplayu, tak w tym momencie krytyki na temat scenariusza po prostu nie rozumiem. Raz, że tak naprawdę znamy zaledwie mały zarys całej historii, a dwa że chociażby przez wzgląd na wybory moralne może być co najmniej ciekawie. Poczekamy, zobaczymy.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość mevek

Dam tej grze szansę tylko proszę, niech te potwory nie suną ponad ziemią z nieruchomymi, zwisającymi nogami bo chyba się potnę.

w 'the room' tak bylo, a jak wiadomo spisala sie.

powoli zaczynaja mnie kupowac, przekonywac do nowego kodu.

niech tylko wywiaza sie z tego, co mowia.

___

mile widziana opcja HC :P

Edytowane przez mevek
Odnośnik do komentarza

pomysly brzmią fajnie ale jesli mechanika i strona techniczna bedzie kulawa albo wręcz "połamana" to i tak sie zbytnio nie pogra... mam na myśli głownie drętwote wszelkich animacji i niedopracowanie graficzne psujące klimat (i nie oczekuje grafy na miare uncharted2, grafa nie musi byc mega żeby była klimatyczna, ale boje sie że bedzie na tyle skaszaniona ze zabije klimat)

Odnośnik do komentarza

pomysly brzmią fajnie ale jesli mechanika i strona techniczna bedzie kulawa albo wręcz "połamana" to i tak sie zbytnio nie pogra... mam na myśli głownie drętwote wszelkich animacji i niedopracowanie graficzne psujące klimat (i nie oczekuje grafy na miare uncharted2, grafa nie musi byc mega żeby była klimatyczna, ale boje sie że bedzie na tyle skaszaniona ze zabije klimat)

Przecież jedynka miała słabą grafę, ale mega klimat.W dwójce żeby zatuszować niedoskonałości pokryli wszystko ziarnistym filtrem i według mnie wyszło to za(pipi)iście.Walka była zawsze drętwa i ogólną frajdę sprawiała presja żeby nie dać się zabić (szczególnie w Shatered Memories).Od dynamicznej jatki i wodotrysków jest Resident, SH ma właśnie straszyć KLIMATEM i poczuciem bezradności.

Odnośnik do komentarza

Może, ale z tą rozstrojoną gitarą to przesadziłeś.

Jeżeli muzyka będzie trzymać atmosferę to bardzo dobrze. Nie ma w sumie co płakać że nie będzie tu japońskiej ręki bo to i tak nie będzie "tamten" SH tylko nowy ficzer od Grubych Amerykańców.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...