Opublikowano 27 lutego 201213 l Potrzebuje takich linków do tematów o budowie aut więcej. Kiedyś miałem fajną relację z budowy Nissana 240SX od podstaw. Zarzućcie czymś.
Opublikowano 22 marca 201213 l Pojechałem przespawać wydech, bo pierdział trochę i się dowiedziałem, że mam rurkę bez tłumików z diesla u siebie - ok.
Opublikowano 22 marca 201213 l Niektórzy ludzie są na tyle głupi (bo tak to trzeba nazwać po imieniu), że myślą iż po skróceniu/przespawaniu/wycięciu pewnych elementów z wydechu uzyskają dodatkową moc. Zazwyczaj takie praktyki kończą się tym, że silnik zaczyna nieodpowiednio pracować, wydaje dziwne odgłosy przez lewe przeróbki no i w konsekwencji niepoprawnego działania dostarcza również mniej mocy (różnica w ciśnieniu, im nowszy i mocniejszy samochód tym bardziej to widać).
Opublikowano 22 marca 201213 l Już pomijam zapominanie o sondzie lambda, która nie jest wspawana w wydech dla zabawy.
Opublikowano 22 marca 201213 l a u mnie sie dzisiaj okazało, że pękła uszczelka pod głowicą. dbam o samochod jak o jajo, wszystko, nawet najmniejsze (pipi) jest natychmiast robione jesli nie dziala poprawnie, a tu (pipi)a niespodzianka, najgorsza rzecz jaka mogla sie z(pipi)ać. czuje, że to mój ostatni VW.
Opublikowano 22 marca 201213 l Ja znowuż tomam taki problem, że nie wiem skąd mi się zbiera mi się jakaś ciecz, prawdopodobnie olej w małym zakamarku na bloku, jakieś 30cm pod odmą (ostatnio wymieniałem odmę, ale to już wcześniej było mokre). Będę pewnie musiał przejechać się na jakiś kanał i powiedzieć, żeby mi przebadali czy jakaś uszczelka nie je.bła.
Opublikowano 22 marca 201213 l Albo zimmeringi wałka rozrządu bo często te uszczelniacze siadają i powodują wyciek na bloku silnika. Jest też opcja dziurawych wężyków od odmy jeśli wymieniali tylko odmę a wężyki zostawili ori.
Opublikowano 22 marca 201213 l Odmę wymieniałem sam (było ciężko, bo dostęp jest mocno ograniczony, ale udało się), a wężyki i kolanka sprawdziłem zostawiłem oryg. Wszystko było w dobrym stanie więc po przeczyszczeniu okazało się, że wystarczy wymiana samej odmy (oryginał rozleciał się w próchno, nawet wyjąć się tego w całości nie dało). Myślę, że to będzie jakiś uszczelniacz, mam nadzieję, że nic poważnego. Jutro dobrze wszystko powycieram i będę obserwował co się dzieje, może zauważę jakiś defekt. Edytowane 22 marca 201213 l przez winner
Opublikowano 23 marca 201213 l To w takim razie sprawdź pokrywę zaworów i jej uszczelkę lub te uszczelniacze na walkach bo od tylnej czesci silnika tak naprawdę nie ma co ciec. Z korka wlewu oleju nie cieknie ?
Opublikowano 23 marca 201213 l Spod korka nie cieknie, ale możliwe, że wywala olej z klawiatury w którymś miejscu, bo już kiedyś przyuważyłem, że coś ślimaczy. Wytarłem silnik w mokrych miejscach i zobaczę co będzie się działo. W Corsie mam znowuż taki problem, że nie wiem dlaczego moczy mi się skrzynia. Wszystko dokładnie wytarte, bo tam dostęp jest ogromny, a po każdej jeździe mam taki śliski nalot, jakby z rozpylonego oleju, a nie zacieki.
Opublikowano 30 marca 201213 l Jechałem dzisiaj w Gdańsku dłuższą chwilę za (a nawet obok i przed ;]) czarnym Mercedesem SLS AMG. Robi ogromne wrażenie na żywo, jakbym miał luźne 900 tysięcy, to bym się długo nie zastanawiał.
Opublikowano 30 marca 201213 l Ja prawie takiego skasowałem w Holandii... tzn. sam by się na mnie skasował tępy chu.j.
Opublikowano 2 kwietnia 201213 l Autor Heh, tyle słyszałem złego o pierwszej wersji 2.0 TDI, a tutaj taksóweczka ponad 400k natrzaskała. http://www.autoscout...px?id=201423221
Opublikowano 2 kwietnia 201213 l Heh, tyle słyszałem złego o pierwszej wersji 2.0 TDI, a tutaj taksóweczka ponad 400k natrzaskała. http://www.autoscout...px?id=201423221 Motor gewechselt bei km 160000 Czytaj dokładniej
Opublikowano 2 kwietnia 201213 l Autor Racja. Widać starsze 2.0 TDI z takim przebiegiem pozostaje równą niemożliwością co działający X360 z 2005.
Opublikowano 4 kwietnia 201213 l Przymierzam sie powoli do (ostatnia wymiana rok temu, zrobione około 12tys przebiegu) wymiany oleju w silniku wraz z filtrem oleju. Teraz pytanie, co ile rowniez powinienem wymieniac swiece, silnik benzynowy. Mam aktualnie NGK i zero problemów z odpalaniem itp. Przebiegu tez maja około 12tys.
Opublikowano 5 kwietnia 201213 l Myljard Sam mam K&N w Passku i wiem co to znaczy dobry filterek, polecam wszystkim, bo niewielkim nakładem funduszy można wiele poprawić.
Opublikowano 5 kwietnia 201213 l Dobra, to co z tymi swiecami bo nie wiem czy zamawiac czy nie. Na innych forach ludzie pisza ze wymieniac co 20/30tys a niektorzy jezdza na jednych po 80tys.
Opublikowano 5 kwietnia 201213 l U mnie były wymieniane 40tys. km temu i nic nie wskazuje na to, żebym je w najbliższym czasie wymieniał na nowe. W tamtym roku były sprawdzane, przez falujące obroty, że może to była przyczyna, ale wszystko z nimi było ok (wystarczyła kalibracja i czyszczenie przepustnicy).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.