Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Co do świec, to w moim bolidzie wymieniałem dopiero po niecałych 104 tysiącach (!) km, okazało się, że dwie z nich już w ogóle iksry nie dawały :) i ponadto wszystkie były oryginalne (w momencie wymiany miały 10 lat). Niemniej nie polecam takiej opieszałości. Silnik odżył i chodzi jak nowy po wymianie, a koszt 4 świec do Sieny marki NGK to 40zł, więc nie ma co na tym oszczędzać.

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Brat próbuje sprzedać corse b za kwote 1200zł. Wiadomo telefony sie urywają, ktoś tam z 2 końca polski przyjedzie jak spuści z ceny i tym podobne bajery, żeby urwać jeszcze na 1000zł. Dzisiaj przyjeżdżają klienci z mojego miasta aby kupić samochód dla syna bo zdał prawko. Oczywiście rodzice zabrali mechanika. Fachowiec coś pooglądał i stwierdził, że nie ma tragedii. Już wszystko cacy, nagle zauważyli inny odcień błotnika przedniego i kobieta z trwogą w głosie zapytała czy samochód był bity? No to mówimy, że była malowany i napewno coś tam w przeszłości było klepane.Podziękowali i pojechali xD

 

http://allegro.pl/opel-corsa-1-2-i2546466970.html - auto na zdjęciach przed polerką i łataniem progów

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Nie wiem czy zbieracie/zbieraliście też katalogi samochodów, ale broszura nowego Garbusa jest absolutnie rewelacyjna. Niżej wersja elektroniczna:

http://www.volkswagen.de/de/models/beetle/brochure/catalogue.html

 

Świetne zdjęcia, kolorowe i pomysłowe grafiki, wszystko wydane na grubym papierze w formie książeczki. Nawet naklejki dołączają. Nie wiem czy polska wersja jest równie efektowna, swoją wziąłem w dużym niemieckim salonie. Moim zdaniem warto zdobyć jeśli nadarzy się okazja, bo to coś w stylu lepszych artbooków z limitek gier, żadne tam informacyjne papierki dla potencjalnego nabywcy.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Jechałem teraz z Warszawy do granicy i przez całe Niemcy i jestem pod wrażeniem, bo tak jak pokonywałem tę trasę z rodzicami wielokrotnie od lat 90', tak po raz pierwszy lepiej jechało się po stronie polskiej (mały ruch i brak remontów; a kiedyś dziesiątki wyprzedzań, wiosek, panów z suszarką i setki dziur). Jasne, niestety trzeba za A2 zapłacić, ale do Poznania jedzie się dwie godziny, a stamtąd do Berlina też dwie. To super sprawa, że nareszcie można z Zachodu dojechać do Warszawy szybko i bezpiecznie, tak jak do niedawna jedynie najdalej A4 do Krakowa.

 

Naprawdę, jeśli uda się skończyć A1 i S8, to sytuacja jeśli chodzi o drogi w Polsce będzie już zupełnie przyzwoita.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Tak się pochwalę jak wygrałem życie wczoraj.

 

Za 800 zł audi 80 b4 2.0 8v z rocznym gazem, po wymianie tarcz, wachaczy, klocków, rozrządu, filtrów - z obróconą panewka (już znalazlem za 300 zł z przesylka dół silnika na przeszczep wału, bo mocno tłucze i juz raczej na 99% nie uszlifuje sie nic), na alusach, nawet z radiem blaupunkta i ori naglosnieniem.

 

Od kumpla oczywiscie, po znajomosci by uratowac audice od złomiarzy i innych handlarzy oddał po taniości, a, że brat mechanik to dwa wieczorki przy piwku i mam audice konkretnie zadbana za grosze :)

 

Wpisujcie miasta które mi gratulują

 

edit:

 

Aha, hejterzy z wałbrzycha mordoru też mogą gratulować, mimo, że mają te skody swoje firmowe i gazu nie cierpią

Edytowane przez Oran
Odnośnik do komentarza

Przynajmniej projektanci nie zostali oderwani od fabryki sprzętu rolniczego :P

 

B4 to jeden z moich ukochanych samochodów - miałem to Audi i zawsze będe mówił,że 2.0 8V to najfaniej brzmiąca seryjna rzędowa jednostka. Do tego mega ocynkowane blachy z lakierem,który wytrzymuje każde tarło.Skrzynia i wspomaganie to poezja :) Myślę,że znowu sobie je kupie jako awaryjny dupowóz.

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza

Taki ocynk mega, że obok znaczka audi na klapie z tyłu ruda wyłazi. No i na masce ale to (pipi)a jakiś debil chyba zrobił, że na prawym kancie maski jest rdza (tak 2-3cm), no (pipi)a w AUDI z ocynkiem jak może tam być rdza? Ale zapi.erdole zaprawki i nie będzie śladu. Narazie czekam do niedzieli bo musze motor wyciągnąć z bratem i obejrzymy (a raczej on ;p) czy głowica też do wymiany, czy nie, jak nie to za 300 zł mam cały dół i gdzieś za tydzień wyjeżdżam w świat.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Z racji działającej "tak se" zmieniarki zrobiłem sobie podpięcie na iPoda.

 

Zmieniarę wywaliłem z bagażnika całkiem, kabelek w radiu zmostkowałem i podmieniłem na taki z końcówką jack.

 

I o dziwo pomimo włoskiej myśli technologicznej dało się to zrobić bez cudowania, kokpit rozbiera się łatwo, bez łamania plastików, wszystko na śrubkach. Komputer nie oszalał, wszystkie przyciski działają. Po przygodach z innymi autami przy problemach typu spalona żaróweczka i rozgrzebywanie pękających plastików mocowanych "na wcisk" jestem dość zaskoczony.

 

A że radio fabryczne przewiduje taką możliwość (po tej operacji CD w menu zmienia się na AUX) to zmiana jak najbardziej sensowna (108 albumów zamiast 6).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...