Opublikowano 23 października23 paź 1 minutę temu, Bartg napisał(a):Wydawało mi się, że dość dobrze śledzę świat motoryzacji i nigdy nie słyszałem, żeby ktoś losowymi ruchami wypiął kierownicę. Jak już napisałem, szarpali tak samo kierownicą w jakimś innym chińczyku to zaczęło auto trąbić, w testowanej równolegle Skodzie kolumna ani drgnęła. Więc nie, nie jest to powszechne rozwiązanie.Skąd wiesz, czy w Skodzie użyto takiej samej siły?
Opublikowano 23 października23 paź 2 minuty temu, Bartg napisał(a):Wiem widziałem, czyli co jednak spisek, bo wiedzieli jak ją wyrwać?Jak we wcześniejszym poście wspominałem, ja sie nie bawię w wojenkę Europa vs Chiny. ;) Patrze tylko na fakty, które sie pojawiają i sa one moim zdaniem dosc druzgocące dla tego viralowego materiału.
Opublikowano 23 października23 paź 5 minutes ago, AdiCarrion said:Skąd wiesz, czy w Skodzie użyto takiej samej siły?Nie wiem, szarpał ten sam gościu, więc zakładam, że się postarał. Tak samo szarpali dealerzy Omody, żeby pokazać, że się nie da xD
Opublikowano 23 października23 paź Teraz, Bartg napisał(a):Nie wiem, szarpał ten sam gościu, więc zakładam, że się postarał. Tak samo szarpali dealerzy Omody, żeby pokazać, że się nie da xDMotokomentator to wyjaśnił w zalinkowanym wczesniej filmie, lacznie z rysunkami i zdjeciami rozebranych czesci - inne rozwiązanie budowy/mocowania kolumny w Skodzie.
Opublikowano 23 października23 paź Teraz, Bartg napisał(a):Nie wiem, szarpał ten sam gościu, więc zakładam, że się postarał. Tak samo szarpali dealerzy Omody, żeby pokazać, że się nie da xDMnie dziwi,że w przypadku takiej masówki jak Omoda dotąd jeszcze nie usłyszeliśmy o takim przypadku, żeby przypadkowymi ruchami wyrwać kierownicę-przecież internet powinien już być zalany takimi filmami .
Opublikowano 23 października23 paź 2 minutes ago, LeifErikson said:Motokomentator to wyjaśnił w zalinkowanym wczesniej filmie, lacznie z rysunkami i zdjeciami rozebranych czesci - inne rozwiązanie budowy/mocowania kolumny w Skodzie.Wiem, odnosiłem się do komentarza, że to standard w wielu autach.
Opublikowano 23 października23 paź 6 minutes ago, AdiCarrion said:Mnie dziwi,że w przypadku takiej masówki jak Omoda dotąd jeszcze nie usłyszeliśmy o takim przypadku, żeby przypadkowymi ruchami wyrwać kierownicę-przecież internet powinien już być zalany takimi filmami .A dlaczego miałby? Oglądasz testy nowych samochodów? 99% dziennikarzy wypowiada się tylko pozytywnie lub neutralnie o nowych autach (nie tylko chińczykach), bo potem nie dostaną kolejnego auta do testów. Niesławny Kickster ma bana od wielu producentów (Np Porsche, bo skrytykował kiedyś Taycana za kilka rzeczy).
Opublikowano 23 października23 paź 5 minut temu, Bartg napisał(a):A dlaczego miałby? Oglądasz testy nowych samochodów? 99% dziennikarzy wypowiada się tylko pozytywnie lub neutralnie o nowych autach (nie tylko chińczykach), bo potem nie dostaną kolejnego auta do testów. Niesławny Kickster ma bana od wielu producentów (Np Porsche, bo skrytykował kiedyś Taycana za kilka rzeczy).Mówię o masie niezależnych dziennikarzy odrzucających zaproszenia na eventy np. Jacek Balkan, o zagranicznych nie wspominając, przecież to darmowe podbicie wyświetlenia i wpływów z obejrzeń. Do tego prywatni użytkownicy, którzy idą już w setki tysięcy....nikt by tego nie wstawił na neta?
Opublikowano 23 października23 paź 8 minutes ago, AdiCarrion said:Mówię o masie niezależnych dziennikarzy odrzucających zaproszenia na eventy np. Jacek Balkan, o zagranicznych nie wspominając, przecież to darmowe podbicie wyświetlenia i wpływów z obejrzeń. Do tego prywatni użytkownicy, którzy idą już w setki tysięcy....nikt by tego nie wstawił na neta?Nie widziałem nigdy w teście auta na YT takich rzeczy, jutuberzy testuący w ten sposób auta to pewnie promil promila. Stąd zresztą pomysl na ten program na tvn turbo.WhistlinDiesel męczy auta do śmierci, ale nie kojarzę, żeby wyrwał kiedyś tak kolumnę kierownicy gołymi ręncoma.
Opublikowano 24 października24 paź 17 godzin temu, AdiCarrion napisał(a):Skąd wiesz, czy w Skodzie użyto takiej samej siły?Zacząłem z ciekawości oglądać ten materiał i akurat to można łatwo samemu ocenić. Ta kierownica wyszła po kilku ruchach, a w skodzie szarpał tak że całe auto się ruszało. Można się czepiać że inne ruchy wykonywał, ale w tej Omodzie na prawdę nie musiał się mocno starać. Wystarczy 30 sekund z poniższego materiału. Ciekawi mnie dalsza część tego "testu" czyli odbudowa aut po zderzeniu, porównanie kosztów dostępności części itd.
Opublikowano wtorek o 21:021 dzień ale jedno trzeba docenić - przynajmniej nie zrobili z tego elektrycznego suv'a :D
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Autor 12 hours ago, Shago said:Cena tego auta z takimi osiągami to jakiś żart Niestety muszę się zgodzić, obiektywnie ten mało praktyczny samochód jest o minimum 50k zł zbyt drogi jak na te osiągi lub o dobre 100 koni za słaby jak na tę cenę. Oczywiście znajdzie paru amatorów mniej zainteresowanych osiągami albo wśród majętniejszych osób chcących hybrydę na miasto w ciekawszym opakowaniu, ale sukcesu rynkowego w takich warunkach nie będzie.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. To auto ma gorsze osiągi jak Skoda Scala z silnikiem 150KM (Skoda do setki 8.1s vs 8.2 tutaj + pojedzie szybciej), która będzie kosztować 2x mniej. Auto absolutnie dla nikogo. Nie wiem co Honda chciała osiągnąć.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Autor Natomiast pierwsze opinie wskazują na bardzo fajne prowadzenie, mimo przeciętnych osiągów. Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście i czasem lubi się pobawić na zakrętach, ale pozostając w widełkach przepisowych prędkości, samochód może mieć pewien sens. Wyglądać wygląda, a w eksploatacji będzie tańszy niż konkurencyjne coupé. Niemniej nadal szkoda, że Honda nie stworzyła fajnego i rozsądnie wycenionego coupé dla mas jako alternatywy dla kompaktów, tylko poszła w niszowy produkt z ceną zbliżoną do coupé marek premium.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. To auto wygląda świetnie, można było wsadzić baterię, silnik elektryczny z 5s do setki i wystawić w Europie. IMO byłaby szansa na hit.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 2 godziny temu, Shago napisał(a):To auto ma gorsze osiągi jak Skoda Scala z silnikiem 150KM (Skoda do setki 8.1s vs 8.2 tutaj + pojedzie szybciej), która będzie kosztować 2x mniej. Auto absolutnie dla nikogo. Nie wiem co Honda chciała osiągnąć.nie będzie miało. z tymi osiągami to pewnie będzie tak jak z Civiciem gdzie czasy podają dobrą sekundę niższe niż każdy testujący osiąga. poza tym w ruchu miejskim to auto to elektryk i takich użytecznych osiągów będzie miało zdecydowanie więcej niż dowolne auto z DSG. ale fakt, z ceną przesadzili mocno. pewnie dorzucenie sporej części podwozia z Type-R podnposi cenę, ale na pewno nie aż tyle. może jakby zostawili niezmienione podwozie Civica to by było dużo taniej i ciągle bardzo przyjemnie w prowadzeniu, nie wiem, ale patrząc na cenę to pewnie by zeszli co najwyżej w okolicę 200k, a to auto nie powinno kosztować więcej jak Civic +10k. bez sensu to auto w takiej formie niestety.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. Dzisiaj pierwszy raz widziałem na żywo Renault 4 i muszę przyznać, wygląda pięknie:
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.