Opublikowano czwartek o 12:561 dzień 1 minutę temu, Bartg napisał(a):Wydawało mi się, że dość dobrze śledzę świat motoryzacji i nigdy nie słyszałem, żeby ktoś losowymi ruchami wypiął kierownicę. Jak już napisałem, szarpali tak samo kierownicą w jakimś innym chińczyku to zaczęło auto trąbić, w testowanej równolegle Skodzie kolumna ani drgnęła. Więc nie, nie jest to powszechne rozwiązanie.Skąd wiesz, czy w Skodzie użyto takiej samej siły?
Opublikowano czwartek o 13:021 dzień 2 minuty temu, Bartg napisał(a):Wiem widziałem, czyli co jednak spisek, bo wiedzieli jak ją wyrwać?Jak we wcześniejszym poście wspominałem, ja sie nie bawię w wojenkę Europa vs Chiny. ;) Patrze tylko na fakty, które sie pojawiają i sa one moim zdaniem dosc druzgocące dla tego viralowego materiału.
Opublikowano czwartek o 13:021 dzień 5 minutes ago, AdiCarrion said:Skąd wiesz, czy w Skodzie użyto takiej samej siły?Nie wiem, szarpał ten sam gościu, więc zakładam, że się postarał. Tak samo szarpali dealerzy Omody, żeby pokazać, że się nie da xD
Opublikowano czwartek o 13:041 dzień Teraz, Bartg napisał(a):Nie wiem, szarpał ten sam gościu, więc zakładam, że się postarał. Tak samo szarpali dealerzy Omody, żeby pokazać, że się nie da xDMotokomentator to wyjaśnił w zalinkowanym wczesniej filmie, lacznie z rysunkami i zdjeciami rozebranych czesci - inne rozwiązanie budowy/mocowania kolumny w Skodzie.
Opublikowano czwartek o 13:071 dzień Teraz, Bartg napisał(a):Nie wiem, szarpał ten sam gościu, więc zakładam, że się postarał. Tak samo szarpali dealerzy Omody, żeby pokazać, że się nie da xDMnie dziwi,że w przypadku takiej masówki jak Omoda dotąd jeszcze nie usłyszeliśmy o takim przypadku, żeby przypadkowymi ruchami wyrwać kierownicę-przecież internet powinien już być zalany takimi filmami .
Opublikowano czwartek o 13:071 dzień 2 minutes ago, LeifErikson said:Motokomentator to wyjaśnił w zalinkowanym wczesniej filmie, lacznie z rysunkami i zdjeciami rozebranych czesci - inne rozwiązanie budowy/mocowania kolumny w Skodzie.Wiem, odnosiłem się do komentarza, że to standard w wielu autach.
Opublikowano czwartek o 13:151 dzień 6 minutes ago, AdiCarrion said:Mnie dziwi,że w przypadku takiej masówki jak Omoda dotąd jeszcze nie usłyszeliśmy o takim przypadku, żeby przypadkowymi ruchami wyrwać kierownicę-przecież internet powinien już być zalany takimi filmami .A dlaczego miałby? Oglądasz testy nowych samochodów? 99% dziennikarzy wypowiada się tylko pozytywnie lub neutralnie o nowych autach (nie tylko chińczykach), bo potem nie dostaną kolejnego auta do testów. Niesławny Kickster ma bana od wielu producentów (Np Porsche, bo skrytykował kiedyś Taycana za kilka rzeczy).
Opublikowano czwartek o 13:241 dzień 5 minut temu, Bartg napisał(a):A dlaczego miałby? Oglądasz testy nowych samochodów? 99% dziennikarzy wypowiada się tylko pozytywnie lub neutralnie o nowych autach (nie tylko chińczykach), bo potem nie dostaną kolejnego auta do testów. Niesławny Kickster ma bana od wielu producentów (Np Porsche, bo skrytykował kiedyś Taycana za kilka rzeczy).Mówię o masie niezależnych dziennikarzy odrzucających zaproszenia na eventy np. Jacek Balkan, o zagranicznych nie wspominając, przecież to darmowe podbicie wyświetlenia i wpływów z obejrzeń. Do tego prywatni użytkownicy, którzy idą już w setki tysięcy....nikt by tego nie wstawił na neta?
Opublikowano czwartek o 13:341 dzień 8 minutes ago, AdiCarrion said:Mówię o masie niezależnych dziennikarzy odrzucających zaproszenia na eventy np. Jacek Balkan, o zagranicznych nie wspominając, przecież to darmowe podbicie wyświetlenia i wpływów z obejrzeń. Do tego prywatni użytkownicy, którzy idą już w setki tysięcy....nikt by tego nie wstawił na neta?Nie widziałem nigdy w teście auta na YT takich rzeczy, jutuberzy testuący w ten sposób auta to pewnie promil promila. Stąd zresztą pomysl na ten program na tvn turbo.WhistlinDiesel męczy auta do śmierci, ale nie kojarzę, żeby wyrwał kiedyś tak kolumnę kierownicy gołymi ręncoma.
Opublikowano wczoraj o 06:33 1 dzień 17 godzin temu, AdiCarrion napisał(a):Skąd wiesz, czy w Skodzie użyto takiej samej siły?Zacząłem z ciekawości oglądać ten materiał i akurat to można łatwo samemu ocenić. Ta kierownica wyszła po kilku ruchach, a w skodzie szarpał tak że całe auto się ruszało. Można się czepiać że inne ruchy wykonywał, ale w tej Omodzie na prawdę nie musiał się mocno starać. Wystarczy 30 sekund z poniższego materiału. Ciekawi mnie dalsza część tego "testu" czyli odbudowa aut po zderzeniu, porównanie kosztów dostępności części itd.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.