Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to, że w takim BC2 NIE DZIAŁA chociaż oficjalnie też jest ;)

 

Tak sobie pomyślałem, że fajnie by było wprowadzić motyw z animacją wchodzenia do pojazdu. A nie że podchodzisz i znikasz XD Ofkoz podczas wchodzenia mógłbyś zginąć lub odskoczyć, jeśli zauważysz że ktoś strjela. Dajmy na to jakieś 2-3 animacji że wskakujesz na czołg i wbijasz przez właz. Wiem wiem, marzenia :D

takie gry jak gta i just cause nie maja tego problemu mimo, że posiadają nawet więcej pojazdów... też bym chciał taki patent w bf3 :( wreszcie tyle twórcy gadają o realizmie

Odnośnik do komentarza

@alexx-1

 

Jest różnica pomiędzy realizmem porządanym a realizmem wymuszonym. Grając w strzelankę tym pierwszym będą dźwięki broni, odrzut, zachowanie wojaka po postrzale i cała reszta wojennych "umilaczy". Animacja wchodzenia do pojazdów to już ten drugi zmniejszy dynamikę rozgrywki - nie będzie już leap of faith kiedy człowiek z 10hp szarżował do czołgu żeby tylko nie zginąć. Chcesz realizm? Proszę bardzo - snajper nie strzeli bez wstrzymania oddechu i kontrolowania pracy serca, piechur strzelając w biegu w nic nie trafi, medyk będzie mógł tylko łatać (tj. jak masz 5hp, nic nie widzisz i nie chodzisz to medyk sprawi, że jedynie będziesz się szybciej poruszał) a i to zajmie mu ok minuty a inżynier będzie mógł naprawić tylko pojazd unieruchomiony a i to w ten sam sposób co medyk (bez bonusa do hp). O taki realizm chodzi?

 

 

@Kazuun

 

Tak jak wspomniał Stona - dysk SSD w którym ominęli wąskie gardło jakim jest kontroler SATA i podpięli go bezpośrednio pod mostek PCI-e. Dzięki takiemu rozwiązaniu to co dotychczas było najwolniejszym elementem systemu stało się jego siła napędową. Testowałem to cudo w BC2 i teraz odpalenie gry to jakieś 2 sekundy a samo dołączenie zależy tylko od łącza (przy czym do nowej gry człowiek podłączany jest jako pierwszy. Co jest najciekawsze to to, że nawet na takim potworze punkbuster potrafi zeżreć zasoby :/

Odnośnik do komentarza

@alexx-1

 

Jest różnica pomiędzy realizmem porządanym a realizmem wymuszonym. Grając w strzelankę tym pierwszym będą dźwięki broni, odrzut, zachowanie wojaka po postrzale i cała reszta wojennych "umilaczy". Animacja wchodzenia to już ten drugi do pojazdów zmniejszy dynamikę rozgrywki - nie będzie już leap of faith kiedy człowiek z 10hp szarżował do czołgu żeby tylko nie zginąć. Chcesz realizm? Proszę bardzo - snajper nie strzeli bez wstrzymania oddechu i kontrolowania pracy serca, piechur strzelając w biegu w nic nie trafi, medyk będzie mógł tylko łatać (tj. jak masz 5hp, nic nie widzisz i nie chodzisz to medyk sprawi, że jedynie będziesz się szybciej poruszał) a i to zajmie mu ok minuty a inżynier będzie mógł naprawić tylko pojazd unieruchomiony a i to w ten sam sposób co medyk (bez bonusa do hp). O taki realizm chodzi?

 

 

Nie, chodzi o animację wchodzenia do pojazdu :F Czyli 2-3 sekundowy delay zanim staniesz się bezpieczny :D Mi by to pasowało.

Jeśli to zbyt wiele, to chociaż niech zrobią coś na wzór Project Reality, gdzie do pojazdu wchodzi się instant ale trzeba stać przy włazie/drzwiach. A nie że do czołgu wchodzisz przez silnik itp :D

Odnośnik do komentarza

O ile sie nie mylę to animacje owe mają być w singlu chyba.

Inna sprawa, ze jak byś miał "cutscenkę" za każdym razem jak wchodzisz i wychodzisz z pojazdu to po pewnym czasie na forum by Ci się pojawiła masa sapaczy którzy to właśnie wtedy giną. Pomysł imho fajny na papierze, ale do multi zbędny.

 

Chyba że by zrobić (o ile dobrze wiem) animację z Halo - tam się odpala animacja, ale sterować pojazdem możesz już od razu. Ya know.... nim zamoknie się kokpit etc...

Odnośnik do komentarza

Chodzi mi raczej o animacje z widoku FPP, a nie z tpp jak z Just Cause 2. Choć do tego potrzebne są też "ospotowane" pojazdy, do których można wchodzić tylko z określonych stron. Nikt tego nie wprowadzi, ale takie coś mi się marzy :D Wiara zawsze na coś będzie narzekała :D

 

I jeszcze jedno mi przyszło do głowy, patrząc na screen z BF3 z wnętrza czołgu. Dodatkowy wskaźnik w pojazdach 2osobowych [czołg, apc, helka] który pokazuje gdzie celuje strzelec/coopilot.

 

z9741056qbattlefield3.jpg]

1/ kierowca/gunner

2/ ckm

 

Normalnie tego nie ma i później człowiek musi krzyczeć na AKO "dzie patrzysz po krzokach jak Ci mówię że po prawej" "-a bo ja wiem dzie Ty teraz masz prawo jak latasz jak stonka po opryskach".

Odnośnik do komentarza

Normalnie tego nie ma i później człowiek musi krzyczeć na AKO "dzie patrzysz po krzokach jak Ci mówię że po prawej" "-a bo ja wiem dzie Ty teraz masz prawo jak latasz jak stonka po opryskach".

:D :D

W czołgu to w sumie nie jest problem bo gunner widzi lufę działa, ale w helce faktycznie orientacja w terenie potrafi zawodzić :/ Good idea, masz moje poparcie :thumbsup:

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Widzieliście to?

 

battlefield3alphaleak1.png

 

battlefield3alphaleak3.png

 

battlefield3alphaleak5.png

 

http://multi.systemlink.me/2011/07/battlefield-3-leaked-alpha-trial.html

 

510 fps na very low detalach świadczą IMO o bardzo dobrej optymalizacji, komp z którego były brane screeny nie jakiś z kosmosu.

 

AMD PhenomII 965 @ 4.5Gghz

4x2048MB DDR3-2133Mhz

2x 80GB Intel X-25 SSD on an Areca RAID controller.

1x GTX460, little bit clocked.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Skąd masz pewność że to są detale very low? Poza tym to jakaś alpha, nie ma się co na tym wzorować. To 510 fps też mi śmierdzi, mocno ;)

 

EDIT: @up: wygląda jak koszmarek w porównaniu do trailerów, wydaje mi się że nawet totalne low nie będzie tak kiepsko wyglądało w finalnej wersji ;)

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

No raczej high to nie jest, bo tekstury są dupowate. Poza tym , komp ze specyfikacji jest w miarę konkretny.

 

Widzę jest jeszcze screen z APC i z battleloga.

 

Gamers will have a chance to try out Battlefield 3's multiplayer ahead of the game's release with an open, multiplatform beta. This will be kicking off on September 11. The full game will be released on October 25.

 

No to closed beta może się zacząć 1 :)

Odnośnik do komentarza

Chyba w alfę, jak wskazywał by tytuł filmu ;)

 

Wygląda pięknie, tylko coś jakby animka rwała.

W każdym razie wydaje się że gra jest znacznie wolniejsza niż BC2, co mi się osobiście podoba. Wolniejsza rozgrywka = bardziej taktyczne podejście i więcej współpracy zespołowej.

 

Drugi filmik:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ak7g0NpeSKA

Smakowite, po pierwsze dźwiękowo ta gra znowu zarządzi. Wstrzymywanie odechu dla snajpera, jeżeli dobrze słyszę - kapitalna sprawa.

Drzewka walą się zbyt łątwo chyba, jak w BC2. No i skały nadal nienaruszalne :/ Dym póki co wygląda trochę sztucznie (rakieta na początku).

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Z czystej ciekawości chłopaki - z jakimi cfg będziecie do tego podchodzić? Planujecie na premierę jakąś modernizację?

Operating System:

Windows 7 64 bit

CPU Type:

AMD Phenom II X4 955 Processor

 

CPU Speed (GHz):

3.22

 

System Memory (GB):

4GB DDR3 (nie pamiętam taktowania tbh)

 

Video Card Model:

NVIDIA GeForce GTX 285, 1GB DDR3, 512 bit

 

Desktop Resolution:

1920x1080

 

 

 

 

A co do modernizacji. Albo nic albo grafika lepsza. Coś ala rekomendowane GTX 460. Wiem, ze obecnie full Ultra płynnego nie odpalę ale da się grać imho :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...