Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

to jest informacja z oficjalnego konta na facebooku która się ukazała godzinę temu. a dokładniej o 16:14 czyli nasza 17:14...

 

Killzone - The Official Page The first batch of Killzone3 beta codes is being sent out RIGHT NOW, so keep an eye on your email inbox. We'll be sending out codes throughout the day, so don't dispair if you haven't received your code yet!

 

a tu tlumaczenie:

Killzone - Oficjalna strona Pierwsza partia Killzone3 kodów beta jest wysyłana już teraz, więc miej oko na swoją skrzynkę odbiorczą. Będziemy wysyłać kody przez cały dzień, więc nie rozpaczaj, jeśli nie otrzymałeś kodu jeszcze!

Edytowane przez kAos
Odnośnik do komentarza

Hands On - Killzone 3 beta

 

http://www.thesixtha...illzone-3-beta/

 

 

On top of this Killzone now has kill streaks but getting five kills in a row does not grant you the ability to launch a stupidly powerful nuke at the enemy, it simply increase the score you get for a kill.

noooooooooooooooo! czyli da się inteligentnie

 

po naszemu: Dodatkowo Killzone posiada teraz kill streaki, ale zabicie 5 wrogów z rzędu nie daje nam możliwości odpalenia bezsensownie mocnej bomby na przeciwnika, tylko po prostu zwiększa ilość punktów za każde zabicie wroga.

 

brawo za nie poddanie się trendom i zaniechanie implementacji "samograjek"

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Do tej pory mialem jeden zwis, przed chwila, w czasie loadingu. Wczesniej kompletnie nic, wiec nie gadaj ze beta jest niegrywalna.

 

Jak na razie jest swietnie. Jestem usatysfakcjonowany. Gra sie szybciej, rozgrywka jest bardziej dynamiczna. Dzwiek przechodzi ludzkie pojecie. Kazdy kask lezacy na ziemi, ktory kopniemy w trakcie biegu, wybuchy daja poczucie byca w srodku calej rozpierduchy dookola. Graficznie to Killzone 2 na sterydach, jak wspominano w zapowiedziach min. w PE. Ekspozje jednak sa duzo lepsze. Od strony dzieku jak i wizualiów.

 

Feeling tez sie troche zmienil. Prawda jest ze "ciezar postaci" zostal zmniejszony ale dalej jest. Kulek w korpus by zabic typa trzeba wladowac dosc sporo. W leb wystarczyla mi kilka razy jedna kulka i koles lezy, wiec to powinni bardziej zbalansowac.

 

I to co podoba mi sie najbardziej to tryb Operations. Jest kapitalny. Juz czuje ze spedze w nim najwiecej czasu. Jezeli do tego dojdzie jeszcze dobra ekipa, a o to jestem spokojny juz od dnia premiery, to bedzie niesamowicie miodna akcja.

 

Coz, na razie przemyslenia krotkie, bo trudno zebrac mysli. Jest miod w stylu Killzone, czyli to czego oczekiwalismy.

 

Po dluzszym czasie spedzonym z beta, napisze wiecej.

Odnośnik do komentarza

Gra się fajnie :) Dodatkowo dochodzą mechy i jetpacki.. jest miodnie bardzo.. sterowanie nie przypomina coda, jest w stylu killzon2 ale bez deleya przez co gra się lepiej, namierzanie na headshot nie jest proste więc jest czego się uczyć :)

A jedyne błędy u mnie to.. długie loadingi, ale to raczej wynika z braku ludzi do pogrania, bo zazwyczaj wychodzę i odpalam inną rozgrywkę i odpala się szybko :)

Uświadczyłem również kod nr.5 czyli brak dodawania punktów za zdobyte odznaczenia, przez co nie mogę ulepszać ekwipunku.. Jeżeli nie wiecie, to jest tak, że podczas walki zbierasz punkty, dzięki nim dostajesz nowe ranki i z każdą "ranką" masz jeden punkt, które można sumować i dzięki nim odblokowywać wyposażenie dla danego typu wojaka.

Po ponownym odpaleniu gry, moje statystyki są od momentu wystąpienia błędu.. więc jak przed rozpoczęciem rozwałki wam takowy wyskoczy polecam wyłączyć grę i odpalić ją jeszcze raz.

Edytowane przez egonszef
Odnośnik do komentarza

no i ja pograłem trochę i pisze pierwsze spostrzeżenia. Ogółem GG wzięło wszystkie uwagi fanów na całym świecie i wrzuciło to do wora z napisem Killzone3. W każdej sekundzie obcowania z betą czuć,że coś jest zmienione/poprawione itp względem poprzedniej odsłony. Nie ma tu mowy o odcinaniu kuponów z K2, Killzone3 beta choć zachowuje feeling poprzedniej części wnosi wręcz olbrzymie zmiany do rozgrywki.

 

- nowe klasy postaci wraz z przemodelowaniem starych,zupełnie nowe zdolności,przegrupowanie starych(narazie mało się pobawiłem by cokolwiek opisać)

- 45 leveli rozwoju postaci, do tego maksymalnie dużo odznaczeń do zdobycia w czasie meczu(za zabicia,za asysty,za leczenie, za używanie danej broni, za stealth kille,za wykonie objectiwów) co oczywiście zgapione jest z BC2 ale fajnie,że w w końcu i w Killzonie punty zdobywamy często i praktycznie za wszystko

- postać porusza się ciut szybciej niż w Killzone2, za to o wiele szybciej i płynniej reaguje na nasz ruch celownika. Bliżej nowemu sterowaniu do BC2(dalej w porównaniu do CoDa Killzone to żółw) choć dalej czuć ciężar postaci. Do mnie zdecydowanie nowe sterowanie na plus

- są killstrike'i ale bez obaw - po prostu bonusowo dostajemy za każde następne trafienie trochę więcej exp

- w becie trzy tryby zabawy - TeamDeathmatch(zrezygnowano w tym trybie z respawnów w bazie na rzecz losowych punktów odrodzenia co oczywiście uniemożliwi zamykanie przeciwników w bazach), Warzone (tu praktycznie to samo co w K2) i Objactives (kalka rusha z BC2 przy czym o wiele ciekawiej zrealizowana bo zadaniami nie jest tylko podkładanie/bronienie ładunków, do tego każde wykonane zadanie nagradzane jest real-timowym przerywnikiem)

- brak wyszukiwarki serwerów,ustalania gry na własnych zasadach co trochę mnie martwi...teraz tylko wybieramy tryb zabawy(ewentualnie zaznaczamy mapkę którą preferujemy)system sam szuka meczu

- możliwość robienia oddziałów do 8 graczy już w lobby tryby multiplayer

- polepszona grafika - o ile to dalej ten sam engine to bardzo mocno dopakowany - ilość detali na planszach uległa znacznemu powiększeniu, więcej świetnych tektur, o wiele lepsze oświetlenie względem poprzedniej części, jeszcze większa liczba punktów światła, znacznie bardziej rozbudowana architektura i horyzont wokół lokacji. Jedynie na śnieżnej lokacji mam wrażenie,że framerate cały czas pracuje poniżej 30fps, na pozostałych dwóch mapkach jest płynnie

- nowe mapy świetnie zaprojektowane, nie są symetryczne, pną się pionowo, na mapie w zielonych odcieniach(wg mnie najładniejsza) dodatkowo mamy wielki akcelerator który po naładowaniu wystrzela impuls elektromagnetyczny niszczący radary i urządzenia mechaniczne(nam nic nie robi)

- pojazdy - jetpacki bardzo fajne,nie są przypakowane(dodatkowo co pewien czas spadają z powterza przez wspomniany impuls) ale za to mechy(tylko na mapce na zniszczonej autostradzie w koryncie) to juz przegięcie o ile nie trafi się bezpośrednio w pilota, zdecydowanie siła ich pancerza do poprawy

- odrzut broni a raczej ich brak. Zbyt łatwo zdejmuje sie przeciwników z dystansu z powodu tego,że bronie w chwili obecnej prawie wogóle nie mają odrzutu i celownik jak przyklejony trzyma się środka ekranu. Do tego zdecydowanie większy niż w poprzdniej części auto-aim

- sporo latajacych botów(jedną klasą miałem nawet takie co cały czas latają koło mnie), wieżyczek wartowniczych, dział stacjonarnych, dodatkowo dochodzą pojazdy i trochę mam obaw,że zrobi się z tego gra gdzie w większości będziemy ginąć od randomowych killsów przeszkadzajek

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...