Opublikowano 20 maja 201113 l Dla mnie najważniejszy jest gameplay w dosłownym słowa tego znaczeniu. Czy zawodnik zrobi 2, 4 czy 10 piruetów w powietrzu do tego machając paluszkiem do publiczności mało mnie interesuje. Trzeba pograć i wtedy można oceniać. Edytowane 20 maja 201113 l przez lons
Opublikowano 20 maja 201113 l jeszcze powie to lons i swiat bedzie mógł zakonczyc swe dzieje;-) tylko, zeby nie było tak jak z tym, kiedy wprowadzioli nowinke, ze sedzia mógł zostac trafiony piłka...i w kazdym meczy był trafiany z 3 razy;-) wiecie, zeby sie nie prewracali jak szaleni bo ea chce zaprezentowac engine Szczerze? Na ten moment bardziej wygląda mi to na rugby niż na football. Oczywiście wypróbuje bo ocena ta oglądając to video jest nie obiektywna. Zobaczymy co będzie dalej. uffff, wiec swiat jeszcze nie zobaczył wszystkiego, moze jeszcze potrwa jego istnienie -________________________________________________________________________________________ ja sie modle o dwie rzeczy, by to co czytam o grze obronnej : 1 ukróciło ADHD owskie bieganie z wciąz wcisnietym iksem (skuteczne bardzo ...i głupie równie) 2 nie przerodził sie jednak w grad goli ale podjarany jestem, no! Wydaje mi sie, ze sylwetki piłkarzy sa jakby masywniejsze co in plus zaliczam Edytowane 20 maja 201113 l przez Orson
Opublikowano 20 maja 201113 l Z pobożnych życzeń to mogliby ujednolicić sterowanie ( coś między manual a semi auto), wzmocnić strzały i dośrodkowania, popracować nad ręką bo w 11 fatalna była i dać troszke smaczków w stylu przeszkadzanie w wykonywaniu szybkich rzutów wolnych albo żółtą kartkę dla bramkarza za opóźnianie gry
Opublikowano 23 maja 201113 l Zapowiedź i screeny http://www.cdaction.pl/artykul-19382/fifa-12---zapowiedz.html tu jest więcej screenów http://gamersyde.com/news_fifa_12_images-11098_en.html Edytowane 23 maja 201113 l przez nie versal
Opublikowano 26 maja 201113 l Mam nadzieję, że coś zrobią kilkoma rzeczami: 1. Zachowanie obrońców przy rożnych, bo często nie ma się na nich żadnego wpływu i sami z siebie cofają się za napastnika, bo chcą wybić piłkę nogą. 2. Zachowanie bramkarzy przy wrzutkach lecących w światło bramki, kiedy to piłki piąstkują na róg zamiast złapać. 3. Zrobią coś z piłkami, które po podaniu z pierwszej często lecą z prędkością światła, a kiedy podaje się je do bramkarza to ten mimo naciągnięcia paska na maksa w 95% kopnie piłkę na odległość kilku metrów. 4. Naprawią spalone(zachowanie sędziego?), bo to niedorzeczne żeby w grze sędzie spóźniał się za akcją i nie gwizdał spalonego albo robił to w kuriozalnych sytuacjach. 5. Odbijanie się piłek od piłkarzy po wybiciu tej z autu... rzadko w meczach widzę aby były 3-4 auty z rzędu po złym przyjęciu piłki przez zawodnika. Na pewno jest tego więcej ale te sprawy są według mnie najważniejsze.
Opublikowano 27 maja 201113 l Niesamowite! Moze to zrewolucjonizowac kompletnie rozgrywke wirualnej pilki noznej. Full manual oczywiscie, niech poprawia strzaly i jest bajka !
Opublikowano 27 maja 201113 l Podoba mi sie, ze wzorem konami, nie bedzie mozna juz dusic przyciskow! Moze w koncu latwiej bedzie zastawiac pile!
Opublikowano 27 maja 201113 l Sluszna uwaga Easye. Niech odpowiednio zbalansuja teraz atak, zeby nie bylo za latwo.
Opublikowano 27 maja 201113 l eeee., wymieniłes same pierdoły, mało znaczace ^_^ Dla kogoś kto nie potrafi grać lub gra na pałę to są pierdoły . Grając dużo, "pierdoły" sprawiają najwięcej problemów, bo bronić możesz się nauczyć i masz na to wpływ(a tak na to narzekasz) a na takie rzeczy nie masz.
Opublikowano 27 maja 201113 l chodziło mi o to, że w porównaniu z momentum, pressingiem i obroną w której broni sie "z wciąż naciągniętym iksem" to co wymieniłeś to pikuś....
Opublikowano 27 maja 201113 l No ale powiedz czy: a) koleś, który gra ciągle z wciśniętym iksem w obronie jest nie do ogrania, bo wg mnie tacy kolesie są właśnie najbardziej przewidywalni i z nim żadnego problemu mieć się nie powinno ( chyba, że ktoś nie umie grać ) b) pressing - szybkie podania wzdłuż i wszerz i koleś nic nie zrobi ci tym pressingiem Co do momentum - ja tego nigdy nie doświadczyłem, więc na ten temat się nie wypowiem. Jak widzisz na Twoje problemy można znaleźć rozwiązanie, a jak w grze znajdują się problemy, które wymieniłem to na nie już nie wpłyniesz. Często właśnie najmniejsze rzeczy psują ocenę całej gry.
Opublikowano 28 maja 201113 l In fact, injuries occur based on how players collide. FIFA 12 knows every major muscle and bone in a player's body and how force can impact them. EA promises players will hobble when they've pulled a hamstring and otherwise offer more believable reactions to their injuries. In my first game, I had two injuries and in the second there were three. Hopefully the injury bug isn't too prevalent. While realism is great, no one wants to see their team decimated after just a few games. Można się było tego spodziewać. http://uk.ps3.ign.com/articles/117/1170989p1.html
Opublikowano 30 maja 201113 l Wrażenia z grywalnej wersji FIFA 12 Co do momentum - Rutter mówi wprost, momentum w FIFA 12 jest i odgrywa zasadniczą rolę.
Opublikowano 30 maja 201113 l Reportaż plus urywki gameplay'u http://www.youtube.com/watch?v=0m8jpYwjE6s
Opublikowano 30 maja 201113 l Wrażenia z grywalnej wersji FIFA 12 Co do momentum - Rutter mówi wprost, momentum w FIFA 12 jest i odgrywa zasadniczą rolę. dzieki za tekst, zapowiada sie jak widać obiecująco....a Ty Koso wracaj już do PE bo tęsknimy (chlip....pierwiastek gejozy w powietrzu wyraźnie wyczuwalny : -) a momentum...cóż macie komentarz kolesia , który miał okazje kilkukrotnie rozmawiać z Davidem (mowa o Marcinie ofkz ) , to dla tych , którzy momentum kojarzyli z narzekaniami lam : -) __________________________________________________ przeanalizowałem raport Kosa ...niepokoi przyśpieszenie podan. Wiadomo- im szybciej tym wiecej chaosu i arcadu <_< Edytowane 31 maja 201113 l przez Orson
Opublikowano 1 czerwca 201113 l przeanalizowałem raport Kosa ...niepokoi przyśpieszenie podan. Wiadomo- im szybciej tym wiecej chaosu i arcadu <_< Mimo wszystko nie odczuwa się tego tak mocno. To raczej chęć zbalansowania mocniejszej obrony. I tak można grodzić dostęp do bramki, więc drużyna atakująca dostała po prostu dodatkowy atut.
Opublikowano 1 czerwca 201113 l Nieeeech dodadzą powera strzałom, ale jak czytam na gamezilla "Co przeszkadzało mi najbardziej, to strzały - wciąż dość anemiczne i bez mocy. Zdobycie gola z 20-25 metrów jest trudne i zdarza się znacznie rzadziej niż w prawdziwym futbolu" ehh;/
Opublikowano 1 czerwca 201113 l Nieeeech dodadzą powera strzałom, ale jak czytam na gamezilla "Co przeszkadzało mi najbardziej, to strzały - wciąż dość anemiczne i bez mocy. Zdobycie gola z 20-25 metrów jest trudne i zdarza się znacznie rzadziej niż w prawdziwym futbolu" ehh;/ Jeśli takie coś będzie możliwe to tylko jedynie tak będą padać bramki, komu się będzie chciało męczyć w polu karnym ehh
Opublikowano 1 czerwca 201113 l ale w "prawdziwym futbolu" rzadko padają gole powyzej 25 metrów...grałem kilknascie godzin w PESa 2011. Tam strzały były soczyste , atomowe wręcz. Jedni kochali taki styl (ja nie) ale to było na maxa arcade'owe...no bez kitu by co drugi grajek potrafił przywalic jak Carlos i to z niewielkiego rozbiegu. Grając sezon Barcą , "aktor" Busquets strzelił z 5 bramek z 30 i wiecej metrów , bramek jakich w fifie zdarzyła mi sie tylko jedna...
Opublikowano 1 czerwca 201113 l Dokladnie, EA niech pozostanie przy kierunku symulacji. Strzaly w FIFA 11 sa zrobione dokladnie tak jak powinny i lepiej niech tego nie zmieniaja.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.