Skocz do zawartości

Fifa 12


Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

w PESa natomiast osły non stop trzymajace wcisniety przycisk l1, biegające bez wiekszego ładu i skladu.

 

Obawiam się, że to nie są osły trzymające L1, tylko Konami odpie*doliło manianę i to cudowne wychodzenie na pozycje działa non-stop, niezależnie od pozycji na boisku.

Ludzie przyzwyczajeni są do gry w PESa2011 a tam L1 + X szło non stop,stąd to wychodzenie na pozycje.Akurat o AI w PESie w tym roku to się nie martwię,na ten temat nie było ŻADNYCH negatywnych komentarzy,natomiast serio,ten filmik z FIFY nie jest miarodajny w najmniejszym stopniu i nie wiem jaki jest sens grania na najniższym poziomie trudności z CPU,bo gra AI wygląda idiotycznie.

Odnośnik do komentarza

w PESa natomiast osły non stop trzymajace wcisniety przycisk l1, biegające bez wiekszego ładu i skladu.

 

Obawiam się, że to nie są osły trzymające L1, tylko Konami odpie*doliło manianę i to cudowne wychodzenie na pozycje działa non-stop, niezależnie od pozycji na boisku.

Ludzie przyzwyczajeni są do gry w PESa2011 a tam L1 + X szło non stop,stąd to wychodzenie na pozycje.Akurat o AI w PESie w tym roku to się nie martwię,na ten temat nie było ŻADNYCH negatywnych komentarzy,natomiast serio,ten filmik z FIFY nie jest miarodajny w najmniejszym stopniu i nie wiem jaki jest sens grania na najniższym poziomie trudności z CPU,bo gra AI wygląda idiotycznie.

 

Poświęciłem godzinę na poszukiwania i udało mi się znaleźć smiley.gif To ciągłe one-two (nawet obrońcami) to nie jest wina grających, którzy rzekomo są idiotami/ osłami i trzymają ciągle L1 (na wielu forach polskich i zagranicznych oraz w komentach pod filmikami na YT ludzie tak to tłumaczą), lecz jest to bug występujący w wersji na gamescom. Co więcej Konami o tym już wie i mają to naprawić. Ulżyło mi bardzo jak to przeczytałem:

 

"No , its not because the hold L1 while passing. Its a bug in the Gamescom version , but Konami already knows about it and they will fix it."

 

Nic tylko czekać na demo FIFY i PESa. Jak oglądam filmiki z fify, to może się zdawać że ping-pongi weliminowane są, ale tak samo było rok temu. A wystarczyło kilka dni i pamiętam jak ludzie po necie klepali one-two :/ Czuję, że w tym roku będzie to samo i fifa po miesiącu już będzie się nudzić.

Edytowane przez falcon87pl
Odnośnik do komentarza

jak umiesz bronic przed 1-2 to po 2- 3 nieudanych próbach przestają :-)

 

Całkiem dobrze potrafię dawkować pressing drugim zawodnikiem i czytać grę, więc nie mam zazwyczaj problemu z obroną, ale przez ciągłe granie 1-2 gra staje się monotonna i szybko się nudzi. Pamiętam jak grywałem w lidze w fifę, to cała gra opierała się na blokowaniu 1-2 i jak najlepszym używaniu 1-2. Bierzesz 4-1-2-1-2 i klepiesz koronki, że aż chce się rzygać :) Co innego gra z kumplem przy browarze, ale na to nie ma za dużo czasu na tygodniu. A gra z CPU w fifie w moim przypadku nie wchodzi w grę, bo mnie to nie kręci nic a nic.

Edytowane przez falcon87pl
Odnośnik do komentarza

w PESa natomiast osły non stop trzymajace wcisniety przycisk l1, biegające bez wiekszego ładu i skladu.

 

Obawiam się, że to nie są osły trzymające L1, tylko Konami odpie*doliło manianę i to cudowne wychodzenie na pozycje działa non-stop, niezależnie od pozycji na boisku.

Ludzie przyzwyczajeni są do gry w PESa2011 a tam L1 + X szło non stop,stąd to wychodzenie na pozycje.Akurat o AI w PESie w tym roku to się nie martwię,na ten temat nie było ŻADNYCH negatywnych komentarzy,natomiast serio,ten filmik z FIFY nie jest miarodajny w najmniejszym stopniu i nie wiem jaki jest sens grania na najniższym poziomie trudności z CPU,bo gra AI wygląda idiotycznie.

 

Poświęciłem godzinę na poszukiwania i udało mi się znaleźć smiley.gif To ciągłe one-two (nawet obrońcami) to nie jest wina grających, którzy rzekomo są idiotami/ osłami i trzymają ciągle L1 (na wielu forach polskich i zagranicznych oraz w komentach pod filmikami na YT ludzie tak to tłumaczą), lecz jest to bug występujący w wersji na gamescom. Co więcej Konami o tym już wie i mają to naprawić. Ulżyło mi bardzo jak to przeczytałem:

 

"No , its not because the hold L1 while passing. Its a bug in the Gamescom version , but Konami already knows about it and they will fix it."

Wybacz,ale jednak jakiś anonimowy post mnie nie przekonuje.

Adam WENB

I've spoken to Rom about it. Like I told him, AI hasn't been touched, and what we're seeing is the impact of watching the game being played out with varying users ability, new players using old mentality, and also a CPU that is being aggressive consistently.

 

My opinion? The ripped out section for this demo has created the game playing out quicker and more robustly.

 

But no problem. Why?

 

Because as you have quoted people playing preview code, one at my house, I can give you a number of quotes from people that have played Gamescom code, saying its not an issue. A few from WENB, a few independent and one from ProRevo.

 

It seems people want to listen to what they want. You pick your source, and we'll wait for the demo.

Isn't it strange how everyone who has played Gamescom code hasn't mentioned any problems, but everyone viewing the videos have?

 

Trust me, when you play the game, you'll have a much better understanding.

Odnośnik do komentarza

Ej, tematy wam sie pomylily.

Serwis TVGry.pl prezentuje wersję PC FIFY 12 i twierdzi że gra wymiata.

http://tvgry.pl/?ID=1850

 

Moze w koncu posiadacze komputerow beda mogli cieszyc sie gra bez zadnych roznic.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Ej, tematy wam sie pomylily.

Serwis TVGry.pl prezentuje wersję PC FIFY 12 i twierdzi że gra wymiata.

http://tvgry.pl/?ID=1850

 

Moze w koncu posiadacze komputerow beda mogli cieszyc sie gra bez zadnych roznic.

Mówili,że wersje konsolowe i PC nie będą się różniły niczym i dotrzymali słowa.Na PC grafa pewnie będzie jeszcze dużo lepsza niż na konsolach(przy odpowiednim sprzęcie oczywiście),fajnie wypróbuje się.

Odnośnik do komentarza

w PESa natomiast osły non stop trzymajace wcisniety przycisk l1, biegające bez wiekszego ładu i skladu.

 

W fifie widzę, że trochę mniej ping-pongów jest, słabsi piłkarze wypuszczają dalej piłkę w czasie szybkiego biegu(super!), boisko wydaje się większe i impact engine daje radę w czasie kolizji :) Zawodnicy są znowu zbyt zwrotni, ale przymknie się na to oko jak coś.

ba, dostaną nawet ładniejszą wersję....

 

 

tas nowa kamera jest rewelacyjna

 

nie mogę sie doczekac!

 

Boisko wydaje się większe właśnie przez nową kamerę. Na niektórych filmikach ludzie grają na starej, która była moim zdaniem beznadziejna i wtedy na pierwszy rzut oka gra wygląda jak FIFA 11... Zagrałoby się już w przyszłym tygodniu w demko razem z PESowym <_<

Odnośnik do komentarza

http://gamezilla.kom...playu-z-fifa-12

 

koso gra w fifę a całośc opatrza komentarzem

 

 

Pada zdanie, ze system gry w obronie nie działa tak jak zapowiadano- jesli tak to lipa bo tylko na to liczyłem, impact engine jest fajny i efektowny ale to tylko bajer. Cóż, sie zobaczy jeszcze...

 

 

 

Koso czy mógłbys tu coś szerzej na ten temat? ta zapowiadana rewolucja to lipa czyli (jak na razie przynajmniej)? Dalej mozna robi pressing szalenczy?

Edytowane przez Orson
Odnośnik do komentarza

ja bym sie nie martwił o nowy system obrony, Mielu z n+ zdaję się pisał że jak testował fifke w vancouver jakiś czas temu to ogarnięcie tej obrony zajęło mu kilka godzin, także mysle ze to jest kwestia wprawy - teraz działa to tak że trzeba klepnać X w odp momencie żeby zaliczyć odbiór

 

też jestem ciekaw jak wygląda pressing w nowej edycji, jakby go trochę stonowali to byłoby spoko - w Fifie11 pressing wygrywa zawsze i wszędzie, odbiera piłki kolesiowi który biegnie bokiem, pod kątem, nawet jak zasłania piłke to jest odbiór i właściwie jedyną radą na press to roienie kółka wokół pressującego albo przechodzenie trikiem...fajnie jakby było więcej swobody bo to jest spore ograniczenie

Odnośnik do komentarza

Lons przetrzyj okulary bo chyba Ci troche zaparowały od onanizowania się nad filmikami z PESa ;]

 

pomijam już nowe animacje związane z impactem (swoja drogą, zbiliża się 12 a w 11 nawet ostatnio, mimo iż gram już długi czas, zdarzyło mi się widzieć animację której, wcześniej nie uświadczyłem) ale najbardziej wyczekuję opcji odbierania piłki jednym klepnięciem w guzik. taki patent był chyba w którymś pesie. teraz obrona nabierze jeszcze bardziej taktycznego kolorytu. pewnie na początku będzie sypało się sporo kartek i fauli. zobaczymy.

Odnośnik do komentarza

Przede wszystkim trzeba sprawdzic demo, z filmikow tez nie widze zadnych zmian. Po trailerach wiecej oczekiwalem od impact engine. Co wiecej, dalej bez full manual jest to Fifa Arcade 12. W 11 super sie gralo na manualu, co z tego jak na manualu prawie nikt nie gra... gra skierowana jest dla arcadowcow i to mnie boli. Twarze są znów kiepskie.

Edytowane przez raulos
Odnośnik do komentarza

http://www.ps3site.p...da-zmiany/83625

 

a tu z kolei pan z PS3 site bardzo pozytywnie o Fifie, twierdząc, ze progres jest duzy , duzo wiekszy niż między Fifą 10 a 11

No cześć ;)

 

Powiem wam tak, filmiki nie oddaję nawet w 40% tego jaka jest FIFA 12. W to serio trzeba zagrać, najlepiej bez asyst i wtedy dopiero widzi i czuje się wszystkie zmiany.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...