Opublikowano 13 sierpnia 20241 r 1 minute ago, Mustang said: Właśnie sprawdziłem polski cennik Corolli idealnie ilustrujący co wspominałem. Uważam system monitorowania martwego pola za przydatny i chcę mieć go w kolejnym samochodzie. Dlaczego Toyota uznała, że mogę go mieć tylko w najdroższej wersji albo w ewentualnie w GR sport jeśli wezmę pakiet z felgami 18? Bo mogła
Opublikowano 13 sierpnia 20241 r 14 minut temu, Mustang napisał(a): Właśnie sprawdziłem polski cennik Corolli idealnie ilustrujący co wspominałem. Uważam system monitorowania martwego pola za przydatny i chcę mieć go w kolejnym samochodzie. Dlaczego Toyota uznała, że mogę go mieć tylko w najdroższej wersji albo w ewentualnie w GR sport jeśli wezmę pakiet z felgami 18? dobre pytanie, dokładnie taką samą rozmowę odbyłem ze sprzedawcą tydzień temu trochę kluczył ale dało się wywnioskować że to przez to że Corolla to już stara konstrukcja z czasów jak monitorowanie martwego pola to był bajer (te nowe modele typu prius czy c-hr już faktycznie mają w standardzie w każdej wersji). dla mnie to spory minus dla Corolli, ale żonie i tak się nie spodobała (oglądaliśmy wersję GR z tym pakietem właśnie) także chyba i tak nic z niej nie będzie... Edytowane 13 sierpnia 20241 r przez gtfan
Opublikowano 13 sierpnia 20241 r z ciekawości sprawdziłem Suzuki Swace - tam jest system monitorowania martwego pola w wersji kosztującej mniej niż Corolla Style, także to może być lepszy kierunek ogólnie wyposażenie w tym Suzuki wydaje się mocno przebijać Corolle ktoś wie którą generację hybrydy tam wsadzają? tą aktualną czy poprzednią? Edytowane 13 sierpnia 20241 r przez gtfan
Opublikowano 13 sierpnia 20241 r Dobry pomysł z tym Swace. Aktualną podobno od liftingu w zeszłym roku.
Opublikowano 16 sierpnia 20241 r Przerwę wam te dywagacje między Kia a Suzuki czymś ciekawszym: nastepca Huracana - Temerario
Opublikowano 20 sierpnia 20241 r Nowa generacja MG HS za 109 900 po rabacie. https://magazynauto.pl/wiadomosci/zupelnie-nowe-mg-hs-juz-w-sprzedazy-cena-jak-za-audi-a1-czy-hyundaia-i30,aid,4442 Trochę takie skrzyżowanie Tucsona z RAV4, fajnie wygląda.
Opublikowano 20 sierpnia 20241 r całkiem spoko, tylko to ciągle suv. niech w końcu to MG zrobi jakieś kombi Edytowane 20 sierpnia 20241 r przez gtfan
Opublikowano 20 sierpnia 20241 r Chińczyki obeszli cła EU, BYD buduje fabrykę w Turcji https://polskieradio24.pl/artykul/3412972,chinczycy-zaleja-europe-elektrykami-znalezli-sposob-by-ominac-cla
Opublikowano 20 sierpnia 20241 r To ja wiem czy obeszli, bardziej bym powiedział ugięli się i budują fabrykę lokalnie.
Opublikowano 21 sierpnia 20241 r Dla mnie gorsze, że Model 3 jest produkowany w Chinach i dostanie po cenie. Śmieszne, że za chwilę o wiele bardziej będzie opłacalny Model Y, bo jest produkowany w Niemczech
Opublikowano 21 sierpnia 20241 r Możliwe, znalazłem jakiś artykuł z 2021 i wtedy jeszcze long range mogły być z USA, w takim razie musieli w międzyczasie postawić na 100% z Chin.
Opublikowano 21 sierpnia 20241 r A jaka jest dzisiaj różnica gdzie samochód się produkuje? Jakieś dodatkowe opłaty, czy o co chodzi?
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Pojawił się nowy cennik KIA EV3: Kia EV3: CENA od 166 900 zł dla 58,3 kWh, od 184 900 zł dla 81,4 kWh. Nietanio, szczególnie przy sensownym wyposażeniu | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Jakiś czas temu byłem w Kia i na ekspozycji stał EV6 za prawie 430k zł Brzydki w opór, w środku wykończony jak Picanto. Niesamowity pomysł wprowadzać taki model na rynek. Chyba na ulicy ani razu go nie widziałem. Ten EV3 wydaje się już być bardziej sensowny i przystępny cenowo.
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Akurat EV6 na zachodzie dużo jeździ, na taksówkach też widuję. W leasingu jest dobrze wyceniony, ostatnio jak patrzyłem to dzięki lokalnym dopłatom spokojnie mieścił się w moim budżecie w przeciwieństwie do Corolli czy Civica. Ten co widziałeś za 400k to pewnie wersja GT zjadająca w sprincie ze świateł lambo. Kumpel z pracy jeździ podłubanym na 500km BMW, które zaczyna się sypać od dalekich dojazdów do biura i właśnie rozważa taką Kię EV6 GT używaną na daily. Natomiast tak, oglądałem w salonie i stylistyka interesująca, ale nie jestem wielkim fanem i wnętrze trochę skrzypiało miejscami. Z drugiej strony ma niezły zasięg, osiągi i wyposażenie.
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Ja ostatnio siedziałem w Hyundai Ioniq 5, bogatej wersji. Nie rozumiem osobiście jak można wydać tyle kasy na to auto, które ma fatalnie wysokie zużycie prądu na 100. A cena tego EV3 również niezbyt zachęca do zakupu.
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Inny znajomy z pracy ma Ioniq 5 jako służbowe, też dostał fajną ratę na to auto, jeździ bardzo dużo (same dojazdy do pracy to 140 km dziennie) i ogólnie jest zadowolony. A zużycie chyba nie jest najgorsze na rynku, z tego co patrzę np. EX40 ma gorsze. Btw w Polsce może tego nie widać jeszcze, ale EX30 to hit, od wow pierwsze EX30 na drodze już przeszedłem do sytuacji, że codziennie jakieś widzę, a przecież dopiero rozpoczyna karierę.
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r EX30 to najlepsze auto miejskie na rynku moim zdaniem. Zajebiste jest. Niestety bagażnik i zasieg wyklucza dla mnie to auto, ale jako drugie jest rewelacja.
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Pytanie jaki sens dopłacać 1/2 ceny innych Chińczyków podobnej wielkości (a nawet wiekszych) skoro EX30 to też Chińczyk No dobra, 1/3 może, but still. Dopłata do znaczka chyba głównie.
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Ogólnie jak dla mnie to tylko Tesla i chińczyki umieją w elektryki. Zachodnie i azjatyckie koncerny pod tym względem cenowym to . Myślę, że to kwestia tego, że stare koncerny wciąż mają masę fabryk dla spalinówek i przerobienie ich kosztuje fortunę, co odbija się na cenie tych aut, kiedy Tesla i Chińczycy startowali od 0.
Opublikowano 24 sierpnia 20241 r Za bardzo skupiasz się na cenie zakupu, podczas akurat widzę takie artykuły (sorry za język, ale przetłumaczycie sobie). Typowy pierwszy użytkownik nowego BMW to nie ktoś, komu z konta właśnie zeszło 200k, tylko ktoś, komu lub kogo pracodawcy kalkulowała się rata. https://www.caradisiac.com/surprise-tesla-se-fait-battre-par-bmw-210550.htm https://www.caradisiac.com/la-bmw-i4-a-fete-ses-trois-ans-combien-depenser-pour-se-l-offrir-en-occasion-210509.htm BMW zaczyna sprzedawać w Europie więcej elektryków od Tesli, a równocześnie ma całkiem niezłą utratę wartości. Mam świetne oferty leasingu na BMW właśnie, iX1 ze śmieszną ratą, bo firmy leasingowe się tych aut nie boją, a nabywcy premium niekoniecznie czytają testy zasięgu i wybierają co zużywa najmniej prądu. Ostatnio przyjęliśmy nową dziewczynę z Indii, pytałem czy bierze samochód służbowy i co by ją interesowało, powiedziała SUV BMW - tak wybierają auta osoby niezainteresowane motoryzacją.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.