Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Jeździłem jakiś czas temu Gulietta 1.4 120 koni. Powiem szczerze, że prowadzenie auta, komfort jazdy, reakcja na gaz w trybie Dynamic na prawdę fajna no i wygląd jak na tak stara budę daje radę. Zegary ładne, ale ten środek, wyświetlacz jak z początku lat 00. Masakra. O MiTo to już w ogóle szkoda gadać. 

Odnośnik do komentarza
32 minuty temu, Mustang napisał:

Fajna, ale Alfa mogłaby też w końcu wypuścić jakieś nowe modele w normalnej cenie, Giuliettę nową, a nie egzotyki na tapetę telefonu. 

 

nie bo Sergio z Francesco woli w przerwie na kawę dorysować na serwetce do 4 letniego już modelu wieśniacki spoiler i wypuścić 500 sztuk modelu, który trafi do garażu celebrytów, niż ratować markę następcą Giulietty albo JAKIMKOLWIEK KURWA innym nowym modelem

 

AR zginie za parę lat jak Lancia.

 

FCA to w ogóle największe dzbany w motoryzacji, Fiat to też w zasadzie jedyne gdzie istnieje to Ameryka Południowa

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, MaZZeo napisał:

AR zginie za parę lat jak Lancia.

 

FCA to w ogóle największe dzbany w motoryzacji, Fiat to też w zasadzie jedyne gdzie istnieje to Ameryka Południowa

Dokładnie, patrzę z niedowierzaniem na ich seppuku, polegające na stopniowym wycofywaniu generalnie wszystkiego i produkowaniem reszty modeli aż wykończy je 0 gwiazdek w powtórce euroncap albo 2x nowsza konkurencja. 500 tłuką od 13 lat,  Pandę od 9, niesamowicie popularne w Europie Punto zarżnęli z niewiadomych powodów, ładne Bravo zastąpili nudnym Tipo, które też chcieli ostatnio zarżnąć, ale za dobrze się sprzedawało. 500X nie jest zły, ale w testach zawsze wypada przeciętnie. 124 ostatnio też skończyli robić. Lancię zabili z niewiadomych powodów, a przecież całe premium ogólnie dobrze sobie radzi, nawet PSA inwestuje w DS. Alfa sprzedaje już tylko dwa sensowne modele, z czego jeden drogi, a drugi bardzo drogi, chociaż kiedyś była interesującą alternatywą dla marek niemieckich.

Edytowane przez Mustang
Odnośnik do komentarza

Szkoda, że prawo podatkowe jest tak zje.bane i traktuje pickupy z podwójną kabiną jako auta osobowe, a nie ciężarowe, wtedy może miałby sens import modelu Toro przez Fiata. Bardzo liczyłem na to auto i jego premierę w EU, ale ostatecznie pozostało  na czarnym lądzie i ameryce.

 

A co do Alfy to miała przebłysk geniuszu przy 159, Giulietta i Mito, ale teraz to już widzę znowu równia pochyła - brak kombi w Giuli i jej mocno starzejący się design, który jednak szybko poddał się ( ten tył w zwykłej wersji :facepalm:) . W porównaniu, ze 159 która ma wyku.rwisty design naprawdę słabo wypadła. Stelvio drogie jak sku.rwysyn, brak nowych premier - eh szkoda, liczyłem, że poświęcając Lancie i agresywnej ekspansji marki do USA, uda im się podbić rynek.

 

Mimo to, zawsze będę kochał AR.

Odnośnik do komentarza

AR pokazało rok temu Tonale który na pewno podreperowałby markę i znowu by się zrobiło głośno tak jak po ogłoszeniu Stevio, nawet w październiku były zdjęcia które wskazywały na produkcje i powiem wam, że BRAŁBYM mimo że crossoverami gardzę generalnie.

 

I gdzie ten model? ehh

Odnośnik do komentarza

Chrysler i tak robi już w zasadzie tylko jeden samochód - minivana Pacifica, którego pewnie niebawem zastąpią kolejnym SUV'em. Voyager to była ostatnio jego bieda wersja. BTW wszystkie modele Dodge'a to starocie (co widać np. po kasetowych klamkach), nawet jeśli sprzedają się nieźle i są fajne, a Jeep jedzie w dużej mierze na marce, bo same auta w testach wypadają średnio w stosunku do konkurencji.

Odnośnik do komentarza

Tak, bardzo mi ten pomysł przypadł do gustu. Możliwych jest wiele ciekawych zastosowań. Tak jak piszesz wyżej albo do wożenia roślin czy zabłoconych butów. Naprawdę życiowe rozwiązanie.

 

W podobnym stylu oczywiście Skoda ma różne pomysły. W końcu ktoś dołożył specjalne małe kieszenie w oparciu fotela do trzymania w nich smartfona czy "rozkładane oparcia zewnętrznych zagłówków w drugim rzędzie siedzeń", pozwalające wygodnie spać na tylnej kanapie.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...
  • 1 miesiąc później...
  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.