Skocz do zawartości

Dead Island


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

No dla mnie teraz też must have, oficjalnie podoba mi się heh. Pierwsze zapowiedzi, playtesty grzały mnie bo myślałem, że będzie to L4D a za nim nie przepadam.

 

A faktycznie bardziej to przypomina Dead Rising w ujęciu FPP i poważniejszym klimacie. Otwarta wyspa, zombie ale najbardziej chyba robi ten poważny klimacik zresztą sama wyspa na gameplayu też wypada świetnie.

 

Mają mnie tylko żeby zadania i sam gameplay nie polegały na samej wyrzynce. A z tego co pisał Kali to chyba tak nie będzie.

Odnośnik do komentarza

Przyznam, że po obejrzeniu tego materiału trochę mieszane odczucia, jednak całość mi się podoba. Przede wszystkim ładny wygląd otoczenia i postaci, nie jest to ósmy cud świata ale jak na sandboksa jest bardzo dobrze. Podoba mi się motyw z przyjmowaniem sub-questów od NPC, w formie kartki, z podanym poziomem trudności danego zadania, całkiem fajne. Gameplay generalnie na plus ale jest kilka rzeczy, o które się trochę obawiam.

 

Zgadzam się z Zwyrolem, że obecny system obrażeń wydaje się nie być do końca tym co obiecywali nam twórcy jeszcze dwa lata temu. Grający praktycznie odcinał im tylko głowy, które zawsze pryskały tak samo. Myślę, że jednak da rade to jakoś przełknąć. Szkoda, że mniej będziemy korzystać z broni bo to wymachiwanie maczetami staje się nudne. I oby tego potencjału nie zabiła monotonia. Jeżeli zadania będą odpowiednio dawkowane i zróżnicowane to warto będzie zainwestować w Dead Island.

Edytowane przez NEMESIS US
Odnośnik do komentarza

Zgadzam się, że na ekranie jest za dużo HUDu. Nikt dzisiaj nie potrzebuje ilości obrażeń, expa itd. Takie coś przeszło w Bulletstormie nie tu. Graficznie też świetnie, palmy na samym początku (po wyjściu z wieży) robią wrażenie, deszczowa pogoda też. Ciekaw jestem czy to wersja PC z nieprzerobionym HUDem czy X360 (od czasu do czasu pokazuje się niebieski X). Co do monotonii Condemned bardzo nie nudził, tak samo Dead Rising. Jeśli bronie faktycznie będą tak zróżnicowane (elektryczna maczeta, wybuchające noże) i dojdzie do tego kilka aktywnych zdolności to powinno być ok.

Odnośnik do komentarza

Przecież grę ochrzczono jako "RPG Zombie Slasher", czy jakoś tak. Mi tam te pojawiające się punkty XP przy każdym zadawaniu obrażeń nie przeszkadzają. Dzięki temu wiadomo w jakie części zgniłych ciał najlepiej uderzać (choć tutaj nie trzeba być specjalnie wybitnym, żeby do tego dojść) i za jakie akcje zdobywamy najwięcej punktów doświadczenia. Do tego dojdą na bank dodatkowe XP za efektowne pozbawianie kończyn i kombinacje uderzeń (mam nadzieję, że w tej kwestii developer nie zawiedzie).

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

9 września już niedługo. Dead Island ma szansę na bycie najlepszym tytułem traktującym o zombie. Graficznie jest to prawie najwyższa półka. Przeglądałem już sporo gameplay'ów i modele trupów wcale się nie powtarzają, a jeśli już, to niezmiernie rzadko.

Edytowane przez NEMESIS US
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...