Skocz do zawartości

Dead Island


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie masz rację. Faktycznie tropikalne obszary, otwarta struktura i pełno zombie. Jednak dobrze, że wybijanie zombiaków nie będzie tak nudne jak w Dead Rising 2, które w moich oczach traciło przez ich przesyt w lokacjach. Praktycznie nie dało się swobodnie pozwiedzać marketu bo ich były setki i cały czas skupialiśmy się na nawalaniu zombie czym popadnie, i do tego ten brak checkpointów...

 

Dead Island stawia oprócz walki na taką własnie swobodną eksplorację jakiej brakowało w DR2. Jest pełno trupów ale to wydaje się być podane w taki bardziej umiarkowany sposób. Może nie każdemu to przypadnie do gustu ale akurat do mnie trafia.

Edytowane przez NEMESIS US
Odnośnik do komentarza

a ja nie kupie bo nie lubie polskich fpsow, sa zbyt cliche/amerykanskie, wszedzie jakies zakapiory z dziarami na rekach, zaje.biste laseczki z duzymi cyckami, blizny na oku i przez cala klate i wogole smierdzi mi to fiutem na kilometr. kiedys prasa sie podniecala ze ten i ten to taki badass az w koncu wyszlo ze kazdy bohater nowej gry to jakis tam menel z wiejskimi tauazami na calym ciele, z garderoba dobrana pod ten sam kolor itd. nie imponuje mi juz taki design... polskim designerom brakuje wyczucia smaku, a obracaja jedynie [stereo]typowymi wizerunkami...

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

nie o to chodzi texz, techland stosuje najprostsze zagrania, jak np. w designie, bo, jak to uslyszalem na forum game-devowym od kogos z Techlandu "gra sie nie sprzeda". coz, to po co robic w takim razie klona jakiejs gry? w tej samej rozmowie (odnosnie mojego scenariusza blablabla) zostalem posadzony o plagiat (ze niby scenariusz cyberpunkowy za duzo czerpie z metal geara bo sa kamery i stealth camo...), sami natomiast topiac sie w hipokryzji, robia dokladnie to sam. gdzie tu nowatorstwo? oni po prostu trzepia sredniaki ktore staraja sie wbic w trendy zachodnie. (to samo zrobili z Bulletstormem, i siki o tym jaki to konkurent dla gears of war pana Bleszinskiego nie pomogly- zadna sztuczna rekomendacja nie pomoze, zachwyty ludzi z branzy sa kupowane, zeby tylko jak najlepiej sprzedac sredniaczka... na dobra sprawe odbiegamy od tematu, ale zobaczysz, rzeczywistosc znowu okaze sie brutalna i gra zostanie zapomniana za 3 tygodnie (bo pewnie gdzies tyle zyl bulletstorm). oplaca sie robic takie gry?

Odnośnik do komentarza

Najtmer, z Twojego tekstu wynika, że Dead Island i Bulletstorm były robione przez jedno tego samego dewelopera O_o

 

A bardziej w temacie - gry robi się pod konkretny rynek, jak widać oba studia, o których piszesz, wybrały na target rynek amerykański, bo jest duży i zapewne się opłaca (odpowiadając na Twoje pytanie). Poza tym robione były przy współpracy Amerykanów. Produkty takie nie muszą się potem podobać trochę innej, europejskiej publiczności.

Odnośnik do komentarza

Ja nie rozumiem podejścia niektórych recenzentów co do kwestii fabuły. Przecież gry czy filmy traktujące o zombie nigdy pod tym względem nie powalały. Z reguły to epidemia wywołana wirusem i grupa ocalałych walczących o przetrwanie. To ostatnie słowo w Dead Island powinno liczyć się najbardziej a nie fabuła rodem z filmów klasy B.

 

Przejrzałem tą reckę na Poly, jest kompletnie do kitu. Autor za jeden z minusów obiera fakt, że walczymy bronią sieczną z przeciwnikiem, który tak naprawdę nie ma szans. Ale do jasnej ch..., to są zombie!

Edytowane przez NEMESIS US
Odnośnik do komentarza

Polygamia 2/5 :D

 

Niestety recenzent bajdurzy - nie ma w grze czegoś takiego, że jak się tworzy postać do grania online to nie można nią grać offline (i na odwrót). Gość chyba jej nawet nie skończył. Większość zarzutów to czepialstwo. Ale swego dopięli, jest ponad 200 komci pod recką i zapewne tysiące kliknięć.

Gra jest dobra, może nie bardzo, ale jak ktoś lubi klimat zombie to na pewno mu przypasi. Fakt, że jest zbiorem pomysłów z różnych gier w sosie nieumarłych, ale ma bardzo fajny feeling, czuć, że robili to ludzie z pasją do gier (są fajne secrety ;) ).

 

Przesadzona była natomiast kampania reklamowa z hasłami o poważnej czy też dojrzałej fabule. Postać wypowiada jakieś ważkie słowa na cutscence, po czym gracz przejmuje nad nią kontrolę i z uśmiechem na ustach macha młotem z upgrade'm elektrycznym, aby rozrzucać zombie na lewo i prawo. Jeśli ktoś oczekiwał fabularnego fajerwerku to się zawiedzie. Jeśli ktoś oczekiwał beztroskie mordowanie (można zabić nieumarłego? ;) ) wymyślnymi narzędziami to będzie miło zaskoczony.

 

Wyjaśnię jeszcze a propos postaci - można tę samą postacią grać offline i online, a co ważne po ukończeniu gry, można ją rozpocząć ponownie wypakowaną postacią i koksować dalej. Nagrody się skalują do poziomu gracza, levele zombi również.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Przed premierą sugerowali mocniejszy klimat, jeśli tego nie ma to pod tym względem IMHO fail. Jeśli gra ma być radosną sieczką to trzeba tak grę promować bo w innym przypadku to jest wprowadzanie klienta w błąd.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Po obejrzeniu 30 min gameplayu muszę stwerdzić ze gra mi się spodobała. Nie jest bardzo straszna - jak dla mnie mniej w porównaniu do RE5. Podoba mi się poszukiwanie broni i ich modyfikacja. Szkoda że moi znajomi nie mają konsoli :/ będę musiał się zaopatrzyć w wersje PC ale i tak bede grał na padzie ;]. Zombi to nie mój klimat jednakże warto wesprzeć PL, po nieudanym CoJ ta gra dużo lepiej wypada pod względem gameplay-u..

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...