Skocz do zawartości

Resident Evil: Revelations

Featured Replies

Opublikowano

Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun).

Edytowane przez Zwyrodnialec

  • Odpowiedzi 197
  • Wyświetleń 60,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość Kasias
    Gość Kasias

    Już bez żartów. Mając do wyboru wersję na handhelda i podpakowaną edycję HD na każdą możliwą konsolę, wybór jest oczywisty. Grafika, sterowanie, Raid Mode online - jak RE: Revelations, to tylko na PS3

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    Dobra, trzeba coś naskrobać w temacie, bo grę skończyłem już jakiś czas temu dwukrotnie.   Na wstępie napiszę, że grałem z circle padem, więc było wygodniej i od razu co należy zrobić, to wyłączyć k

  • Co do gry w końcu wczoraj zakończyłem przygodę. Ostatnie posiedzenie trwało chyba z 4 godziny i wymęczyło mnie mega (ilość walk huh...O_O (. Końcówka: R E W E L A C J A. No po prostu jestem w szoku ja

Opublikowano

Panowie może delikatne spoilery zróbcie, thx!

Opublikowano

A gdzie jest shotgun na statku? Nie mam go, a bez tego nie idzie gnoja ubić. Zniechęcił mnie do gry skutecznie. Pistolet nic mu nie robi, a karabin jest za wolny.

Opublikowano

Gruby zdechł. Skorzystałem z okna koło jego pokoju. Zza okna seryjka, gruby idzie dookoła, ja wskakuję i znowu. Kilka rundek i po łajzie. Świerny ten RE.

Opublikowano

Eeeee, nie mam nic ciekawego do napisania. W zamian trochę prawdy:

SiGki.jpg

Opublikowano

Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun).

 

Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga)

 

 

Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie)

Opublikowano

Tak też go zabiłem, butle są zbędne, wysyarczy okno i dużo amunicji, której tu jest cała mada.

Opublikowano

Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun).

 

Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga)

 

 

Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie)

 

Bo tak jest, mają sztucznie podbitą odporność. Później jak pojawiają się jako normalne przeszkadzajki padają zdecydowanie szybciej.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zauważyłem, że w niektórych scenkach występuję desynchronizacja głosów postaci z ruchem ust i napisami (audio pojawia się za wcześnie). Też tak mieliście?

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły:

 

 

- Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ?

- NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom...

- przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1.
  A gra się toczy przecież 2004-2005 ?

 

 

Opublikowano

Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły:

 

 

- Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ?

- NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom...

- przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1.

  A gra się toczy przecież 2004-2005 ?

 

 

 

No według mnie to:

 

 

- Raymond był potrójnym agentem, udawał iż pracuje dla FCB, potem w rzeczywistości chciał powstrzymać szefa FCB i współpracował z terrorystami a na końcu masz scenkę gdzie ewidentnie pracuje dla Umbrelli (wraz z Jessicą). Moim zdaniem jego zadaniem było znalezienie dowodów na statku Queen Zenobia iż szef FCB zajmuje się badaniami nad T-Abyss virus, oraz pochwycenie próbek z nowym ulepszonym wirusem.

- Wszystko rozchodziło się o badania nad T-Abyss virus, nawet szef BSAA maczał w tym ogólnie palce.

- Według mnie to Jill i Chriss znaleźli nową lokację w której przeprowadzano kolejne badania a Capcom nie byłoby sobą gdyby nie walnęli maly fan service (w końcu to znak rozpoznawczy serii).

 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, mam problem z ostatnim bossem na HELL, jak sie robi uniki ? Za nic mi nie wchodzą a bez nich nie da rady bossa rozwaliċ :confused: gram na sterowaniu type C

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Niedługo kupie 3ds i pewnie pierwsza gra to będzie re.  Da się normalnie grać bez tej przystawki i jak to jest z celowaniem.  We wszystkich gameplayach jakie widziałem celuja w widoku FPP w jednym znad ramienia. Jakas opcja do wyboru czy cos?  :P

Opublikowano

Masz kilka metod sterowania do wyboru. Pozwól, że posłuże się tekstem z IGN'u:

 

 

 

 

There are three different control schemes that you can choose from.

 

TYPE A

Type A is the default control scheme. Resident Evil fans will recognize them as the much loved/hated "tank" controls of past RE titles.

Left trigger is used in conjunction with the circle pad for strafing.

The circle pad is used for walking, running, and turning.

B + down on the circle pad does a Quick Turn.

While moving with the circle pad, use both L & R to aim.

Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon.

Right trigger is for aiming.

R + B reloads.

R + Y shoots.

Press A to use an herb.

Press X to use a subweapon.

Use X to zoom in when applicable.

Use A to zoom out when applicable.

The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you.

 

TYPE B

Type B is almost the same as Type A.

Press left or right on the circle pad to strafe.

The circle pad is used for walking, running, turning, and striding. Press B to rotate your character while using the circle pad.

B + down on the circle pad does a Quick Turn.

While moving with the circle pad, use both L & R to aim.

Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon.

Right trigger is for aiming.

R + B reloads.

R + Y shoots.

Press A to use an herb.

Press X to use a subweapon.

Use X to zoom in when applicable.

Use A to zoom out when applicable.

The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you.

 

TYPE C

Type C is very different from the other two control schemes.

The circle pad is used for walking, running, turning, and strafing.

A + Y to rotate.

Up on the d-pad is Quick Turn.

While moving with the circle pad, use both L & R to aim.

Left trigger + A, B, X, or Y is for aiming.

Left on the d-pad reloads.

L + R shoots.

Press down on the d-pad to use a subweapon.

 

 

 

Pół gry przeszedłem na przystawce, ale powiem szczerze, że da radę grać i bez niej. Wtedy po prostu steruje się jak w starszych odsłonach - czyli nie można jednocześnie celować i chodzić.

 

Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Dokładnie to TYPE C - 2 raz na nim gre skończyłem, do tego widok TPP - bardzo dobrze się gra :)

Opublikowano

Czy ta gra jest trudna ?

Pierwsze dwa chaptery i mnie roz(pipi)ali na normalu. 2 naboje mi zostaly. Wiecej sie ucieka czy rozwala wszystkich?

 

xd

Opublikowano

Mnie też bili i przeszedłem na najniższym poziomie trudności (._. ). Zwłaszcza miałem problem z bossem, z którym trzeba było się po budynkach ganiać (gdzieś tak właśnie na początku).

Opublikowano

Jeżeli nie macie amunicji już na normalu to powodzenia na HELL...

Podstawa to skanowanie pomieszczeń i szukania amunicji ( np. w pierwszej kuchni można 4 magazynki znaleść ).

Opublikowano

Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY.

 

Jak w fpsach z makarona :)

Opublikowano

Nie wiem jak w tej czesci, ale w starych mozna bylo spokojnie uciekac przed wiekszoscia przeciwnikow.

 

Dluga jest ta gra? Porownywalna do re z duzych konsol?

Opublikowano

Mi przejscie na normalu (gralem wtedy bez CPP) zajęło około 12 godzin. Po przejściu jest jeszcze tryb RAID który skutecznie wydłuża zabawe (o co najmniej drugie tyle). 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.