Opublikowano 5 marca 201213 l Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun). Edytowane 5 marca 201213 l przez Zwyrodnialec
Opublikowano 6 marca 201213 l A gdzie jest shotgun na statku? Nie mam go, a bez tego nie idzie gnoja ubić. Zniechęcił mnie do gry skutecznie. Pistolet nic mu nie robi, a karabin jest za wolny.
Opublikowano 6 marca 201213 l Gruby zdechł. Skorzystałem z okna koło jego pokoju. Zza okna seryjka, gruby idzie dookoła, ja wskakuję i znowu. Kilka rundek i po łajzie. Świerny ten RE.
Opublikowano 13 marca 201213 l Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun). Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga) Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie)
Opublikowano 13 marca 201213 l Tak też go zabiłem, butle są zbędne, wysyarczy okno i dużo amunicji, której tu jest cała mada.
Opublikowano 13 marca 201213 l Wykorzystuj porozstawiane butle w całym tym pomieszczeniu, gdy jest ogłuszony atak z bliska i poprawiaj czymś mocniejszym (rifle, shotgun). Akurat na niego proponuje wykorzystac fakt iz nie przechodzi przez okna. (Butle swoja droga) Apropo przeciwników wydaje sie iz słabna bossowie z kazda zmiercia. Jakby gra ułatwiała (choc moze to złudzenie) Bo tak jest, mają sztucznie podbitą odporność. Później jak pojawiają się jako normalne przeszkadzajki padają zdecydowanie szybciej.
Opublikowano 5 maja 201212 l Zauważyłem, że w niektórych scenkach występuję desynchronizacja głosów postaci z ruchem ust i napisami (audio pojawia się za wcześnie). Też tak mieliście?
Opublikowano 17 marca 201312 l Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły: - Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ? - NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom... - przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1. A gra się toczy przecież 2004-2005 ?
Opublikowano 19 marca 201312 l Panowie, wczoraj skończyłem kampanie na normal ( miło się grało ) ale nie ogarniam kilka rzeczy w kwestii fabuły: - Raymond był zdrajcą, to wiem... ale jakie on miał zadanie na statku ? - NIe rozumiem czemu szef FCB pomagał terrorystom... - przy napisach końcowych, gdy każda postać jest opisywana i co było z nią dalej, jest pokazana scenka jak Jill i Chris wchodzą do Rezydencji z... RE1. A gra się toczy przecież 2004-2005 ? No według mnie to: - Raymond był potrójnym agentem, udawał iż pracuje dla FCB, potem w rzeczywistości chciał powstrzymać szefa FCB i współpracował z terrorystami a na końcu masz scenkę gdzie ewidentnie pracuje dla Umbrelli (wraz z Jessicą). Moim zdaniem jego zadaniem było znalezienie dowodów na statku Queen Zenobia iż szef FCB zajmuje się badaniami nad T-Abyss virus, oraz pochwycenie próbek z nowym ulepszonym wirusem. - Wszystko rozchodziło się o badania nad T-Abyss virus, nawet szef BSAA maczał w tym ogólnie palce. - Według mnie to Jill i Chriss znaleźli nową lokację w której przeprowadzano kolejne badania a Capcom nie byłoby sobą gdyby nie walnęli maly fan service (w końcu to znak rozpoznawczy serii).
Opublikowano 15 kwietnia 201312 l Panowie, mam problem z ostatnim bossem na HELL, jak sie robi uniki ? Za nic mi nie wchodzą a bez nich nie da rady bossa rozwaliċ :confused: gram na sterowaniu type C
Opublikowano 7 maja 201311 l Niedługo kupie 3ds i pewnie pierwsza gra to będzie re. Da się normalnie grać bez tej przystawki i jak to jest z celowaniem. We wszystkich gameplayach jakie widziałem celuja w widoku FPP w jednym znad ramienia. Jakas opcja do wyboru czy cos?
Opublikowano 7 maja 201311 l Masz kilka metod sterowania do wyboru. Pozwól, że posłuże się tekstem z IGN'u: There are three different control schemes that you can choose from. TYPE A Type A is the default control scheme. Resident Evil fans will recognize them as the much loved/hated "tank" controls of past RE titles. Left trigger is used in conjunction with the circle pad for strafing. The circle pad is used for walking, running, and turning. B + down on the circle pad does a Quick Turn. While moving with the circle pad, use both L & R to aim. Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon. Right trigger is for aiming. R + B reloads. R + Y shoots. Press A to use an herb. Press X to use a subweapon. Use X to zoom in when applicable. Use A to zoom out when applicable. The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you. TYPE B Type B is almost the same as Type A. Press left or right on the circle pad to strafe. The circle pad is used for walking, running, turning, and striding. Press B to rotate your character while using the circle pad. B + down on the circle pad does a Quick Turn. While moving with the circle pad, use both L & R to aim. Use the d-pad to switch between weapons. Right switches between main weapons, left switches between subweapons, up equips the Genesis, and down reloads the weapon. Right trigger is for aiming. R + B reloads. R + Y shoots. Press A to use an herb. Press X to use a subweapon. Use X to zoom in when applicable. Use A to zoom out when applicable. The A/B/X/Y buttons (plus Up on the d-pad) can be used during co-op to communicate with your partner with what are called "emotions". There is Come on, Wait, Go, and Thank you. TYPE C Type C is very different from the other two control schemes. The circle pad is used for walking, running, turning, and strafing. A + Y to rotate. Up on the d-pad is Quick Turn. While moving with the circle pad, use both L & R to aim. Left trigger + A, B, X, or Y is for aiming. Left on the d-pad reloads. L + R shoots. Press down on the d-pad to use a subweapon. Pół gry przeszedłem na przystawce, ale powiem szczerze, że da radę grać i bez niej. Wtedy po prostu steruje się jak w starszych odsłonach - czyli nie można jednocześnie celować i chodzić. Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY. Edytowane 7 maja 201311 l przez ragus
Opublikowano 7 maja 201311 l Dokładnie to TYPE C - 2 raz na nim gre skończyłem, do tego widok TPP - bardzo dobrze się gra
Opublikowano 7 maja 201311 l Czy ta gra jest trudna ? Pierwsze dwa chaptery i mnie roz(pipi)ali na normalu. 2 naboje mi zostaly. Wiecej sie ucieka czy rozwala wszystkich? xd
Opublikowano 7 maja 201311 l Mnie też bili i przeszedłem na najniższym poziomie trudności (._. ). Zwłaszcza miałem problem z bossem, z którym trzeba było się po budynkach ganiać (gdzieś tak właśnie na początku).
Opublikowano 8 maja 201311 l Jeżeli nie macie amunicji już na normalu to powodzenia na HELL...Podstawa to skanowanie pomieszczeń i szukania amunicji ( np. w pierwszej kuchni można 4 magazynki znaleść ).
Opublikowano 8 maja 201311 l Natomiast jeżeli zależy ci na jednoczesnym celowaniu i chodzeniu, to nawet nieźle spisuje się sterowanie, w którym celownikiem sterujemy za pomocą guzików ABXY. Jak w fpsach z makarona
Opublikowano 8 maja 201311 l Nie wiem jak w tej czesci, ale w starych mozna bylo spokojnie uciekac przed wiekszoscia przeciwnikow. Dluga jest ta gra? Porownywalna do re z duzych konsol?
Opublikowano 8 maja 201311 l Mi przejscie na normalu (gralem wtedy bez CPP) zajęło około 12 godzin. Po przejściu jest jeszcze tryb RAID który skutecznie wydłuża zabawe (o co najmniej drugie tyle).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.