Jump to content

Assassin's Creed: Revelations


MBeniek

Recommended Posts

Kiepsko. Ile można wałkować Ezio? Nie żeby on był słaby, ale Altair lub nowy asasyn byliby ciekawsi.

No i zaczyna się dojenie. Najpierw "AC to będzie trylogia", następnie "AC:B to tak tylko żeby zamknąć historię Ezia". A teraz "koniec trylogii Ezia". WTF? :blink:

Link to comment

Będzie cover jak w Tenchu, czy dalej Ubi będzie robić z AC pseudo skradankę? Lokalizacja w Istambule IMO to informacja pierwsza klasa. W końcu Jakieś ciekawe klimaty, a nie powtórka jak w Brotherhood. Imperium Osmańskie FTW!

Link to comment

Obudźcie mnie za siedem-osiem generacji jak Ubi wyda pełnoprawną trójkę :ninja:

 

Do dziś nie mam ochoty zagrać w Brotherhood a teraz znowu to samo... Szkoda, że spi.eprzyli potencjał różnych epok (części) na rzecz odcinania kuponów.

 

 

Ja ci powiem żebyś się za Brotherhooda nie kupował chyba że za jakieś 59-89 zł.

Mnie jako ogromnego fana AC2 Brotherhood zawiódł,zanudził mnie tak więc czuj sie ostrzeżony :P

 

A trzecią częsć wydadzą w listopadzie 2012 na miesiąc przed przewidywanym końcem świata.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment

Ubisoft ma zamiar przekształcić AC w regularnego tasiemca. Jeśli tylko Revelations będzie trzymało taki poziom jak Brotherhood (wprawdzie nie grałem jeszcze w niego, ale "dwójka" bardzo mi się podobała) to nie mam nic przeciwko. Ezio jest już całkiem stary, w końcu dorobimy się odsłony, w której będziemy grać nim jako staruszkiem (jak w MGS4). Brakuje mi nowej części z Altairem w roli głównej a jest to świetna postać, doskonale nakreśla wizerunek skrytobójcy.

 

Ezio znamy od samych narodzin, więc twórcy przyzwyczaili graczy do tego bohatera, jednak Altair był bardzo tajemniczy i chętnie zobaczyłby jego dalszą historię, zwłaszcza po zakończeniu pierwszej części.

Edited by NEMESIS US
Link to comment

No niech będzie. Gdyby nie to, że Stambuł mnie podnieca to kolejnej przeczekajki przed pełnoprawną trójką bym nie przetrzymał. Stambułem mnie kupują na ten moment. Ale...w AC I były trzy miasta, każde z innym klimatem (Damaszek roxx), a gra kosztowała tyle samo.

Link to comment

Widać idą na łatwiznę, wymieszają tekstury z AC1 z tymi z AC2/B i mamy gotowy Konstantynopol :potter: Nie można było przesunąć akcji bardziej na północny-wschód, gdzie architektura była jednak trochę bardziej odmienna od tej znanej nam z wcześniejszych części? Nawet już nie wspominam o innym bohaterze i innej epoce, bo tego by w rok pewnie nie przygotowali, a kasa już prawie pusta. Dobrze, że póki co, to tasiemiec na wysokim poziomie.

Link to comment

Ja jeszcze dwójki nie ogarnąłem, zmuszam się ale jakoś nie wychodzi, bo uraz mam jakiś do Ubisoftu m.in. Prince persia ogółem przeszła bez zachwytów jak i zakończenia splinter cella dały mi się we znaki, bo były po prostu hoojowe.Chyba żaden tytuł tego studia nie jest wstanie tego zmienić, a tu już kolejną cześc zapowiadają i zamiast mobilizować to działa ale zniechęcająco, bo chyba nie ma nic lepszego jak pójście w kierunku "Mody na sukces"

Edited by Bushisan
Link to comment

Z Gameinformera:

 

- The bulk of the game is set in Constantinople which will be split into 4 huge districts (Constantin, Beyazid, Imperial and Galata)

- You'll also visit Cappadocia

- Ezio is over 50 years old in this game

- Ezio has a new item called the hookblade which allows him to use ziplines throughout the city. UBI says that it speeds up navigation by about 30%

- You can also use the hookblade to reach out and pull enemies in for a combo

- Ezio can now make bombs through a crafting system. UBI says that there are over 300 bomb types

- They've modified the control scheme so that circle/B will control the hookblade and triangle/Y will control project weapons and bombs

- Eagles vision has become eagle sense. "Eagle sense let's you focus on a character and see where he's been," Amancio says. "You'll get an approximation of where he will go. If you're able to detect the path a guard will take, you can run ahead, set a bomb, and create a trap or an ambush."

- They've expanded on the Borgia Towers concept in order to create a new system. Throughout the city there are Assassin's Den's, you'll need to complete various assault scenarios in order take down the Templar presence (UBI says that there's more variety than in the Borgia Towers). Once you obtain a den you'll be able to upgrade the buildings in that region along with adding ziplines across the rooftops. You'll also be able to change the guards from being hostile to neutral.

- You can lose control of you dens as you gain notoriety. You'll be able to send your own troops after the templars if you're unable to make it back to the specific den that's being attacked. You can do that by making it to any of the other dens that you currently control. You'll also be able to install a master assassin to control a specific den and you'll never have to worry about it being taken over.

- The assassin leveling mechanic has been increased from 10 to 15

- In order to make the world more immersive they've done away with traditional side missions in favor of random events. For example you may be traveling through a city and notice a shop owner being robbed or a little girl asking for help

- They're using a new type of capture facial technology called Mocam that GI describes as an "intriguing amalgamation of traditional animation, performance capture and the fascinating new style of performance on display in games like LA Noire."

- Desmond is placed back inside Animus where he finds a safe mode called the 'Black Room'. You'll be able to access Desmond's lost memories through that back door

- The gameplay during Desmond's game is described as narrative-fueled puzzle sequences. "Through the manipulation and creation of geometry with the game world, Desmond seeks to reintegrate the splintered layers of his subconscious."

- Multiplayer is returning but this time they're trying to give more focus to the narrative since that's a big part of AC

- You'll be able to custom your character appearance and weapons as well as create guilds.

Link to comment

A ja kupię Revelations ze względu na tryb multiplayer. W Brotherhood całkiem nieźle im to wyszło, mimo że w teorii taka gra prezentowała się dziwnie. Jest jeszcze sporo błędów ale można je wybaczyć. Z resztą ludzie nadal grają a Ubisoft cały czas dodaje nowe darmowe mapy. Jak się to kręci w przeciwieństwie do Killzone 3. Trzy miesiące po premierze a na serwerach podobno pustki bo większość powróciła do BC2.

Link to comment

A ja kupię Revelations ze względu na tryb multiplayer. W Brotherhood całkiem nieźle im to wyszło, mimo że w teorii taka gra prezentowała się dziwnie. Jest jeszcze sporo błędów ale można je wybaczyć. Z resztą ludzie nadal grają a Ubisoft cały czas dodaje nowe darmowe mapy. Jak się to kręci w przeciwieństwie do Killzone 3. Trzy miesiące po premierze a na serwerach podobno pustki bo większość powróciła do BC2.

 

Na serwerach BC2 też są pustki :whistling:

 

;)

 

A tak BTW: Ezio to niezły terminator. 50 lat na karku a skacze po dachach jak dwudziestolatek. Dobrą dietę musi mieć :rolleyes:

Edited by SzczurekPB
Link to comment

Ja kupię Revelations mam nadzieje w premiere z kilku prostych powodów.

 

- multi w Bortherhoodzie jest naprawde innowacyjny i swietnie sie w niego gra

- Brotherhood konczy sie w taki sposob, ze chce wiedziec co dzieje sie dalej

- Ezio sladami Altaira - odgrzewany kotlet, ale to nie moze sie nie udac

 

Ezio lubie bardziej od Altaira, uwielbiam Wlochy, wiec chyba stad ta sympatia.

 

Do tego ciekawe jaki bedzie nastepny glowny przeciwnik Ezia. Trzeba powiedziec, ze Cezare Borgia byl najlepszy w calej serii. Kapitalnie wykreowana postac. Licze, ze Ubi stanie na wysokosci zadania i zaprezentuje jeszcze lepszego villana.

 

No i na E3 kolejny cinematic trailer do kolekcji AC ;)

Link to comment

Ja też kupie Revelations ale jeszcze przed tym muszę dorwać w końcu Brotherhooda, który jest ponoć lepszy od ACII. Przyzwyczaiłem się już do Ezio i chciałbym zobaczyć jak zakończy się jego historia. Akurat w przypadku AC Ubisoft pomimo, że funduje nam to samo w kwestii rozgrywki to jakoś urozmaica gameplay i wplata fajny scenariusz, więc tutaj nie ma się co obawiać o typowego tasiemca na wzór CoD.

Link to comment

Narażę się na minusy za ten post, ale zaryzykuję.

 

Cieszę się, że wychodzi nowy Asasyn. Lubię bardzo tę serię, bo urzeka grafiką, historia jest opowiadana ciekawie, a te animacje są fantastyczne. I na pewno jeśli zdążę, to zagram i w Revelations. I na pewno ta gra będzie zasługiwała na wysoką notę. Ale martwi mnie jedna rzecz. Postać.

Faktem jest, że może i lubię trochę Ezio, ale zdecydowanie wolałbym Altaira albo jakąś nową postać. Ok, wiem, czytałem, że będziemy sterowali też Desmondem i arabem, ale faktem jednak jest, że fabuła skupi się znowu na Włochu. Nie będę już pisać, że Altair dla mnie jest lepszy, bardziej nadawał się na Asasyna i dlaczego. Wiele razy to było przerabiane. Ale napiszę, że moim zdaniem Ezio jest traktowany tutaj jak święta krowa - spodobał się PONOĆ wielu graczom, ci z Ubi Soft korzystają z tego i starają się wydoić z tego tyle kasy ile się da. Zauważcie, że teraz motyw jakiegoś domu, czy co to ma być poszukiwane, jest dołożone tutaj właściwie na siłę, bo samo Jabłko miało już wystarczyć do pokonania Templariuszy w 2012 roku.

Możliwe jednak, że powód dojenia Ezio jest całkiem inny. Mowa o tym, o czym pisałem w temacie o AC: Brotherhood. Pozwolę sobie siebie zacytować:

 

A propo's motywu Animusa - mnie się akurat takie coś podoba. Dzięki temu seria AC jest bardziej oryginalna, nie jest to zwykła gierka w czasach średniowiecza, czy renesansu. Problem tylko w tym, jak teraz zrobią akcję w teraźniejszości. Nie ukrywam, levele w 2012 roku były ciekawe i fajnie zrobione, ale halo - w tym roku mamy nowoczesną broń, Templariusze na pewno będą i ją wykorzystywać. To wymusi raczej zmianę koncepcji sterowania choć trochę. Bo przepraszam, ale nie wyobrażam sobie strzelania z karabinu poprzez namierzanie i skupianie się, tak jak to teraz jest z pistoletem...

 

Prawdopodobnie Ubi Soft doszło do takich samych wniosków co ja i nie potrafią narazie nic na to zaradzić. Bo żeby znaleźć tutaj dobre rozwiązanie to trzeba cholernej wyobraźni i porządnej burzy mózgów. Nie dziwię im się, bo ja sam nie mam pomysłu. Dlatego do czasu znalezienia pomysłów do trójki, Assassin's Creed będzie tasiemcem. I w tym miejscu podpisuję się pod tym, co napisano wyżej (z tą różnicą, że ja w Brotherhooda grałem):

 

Ubisoft ma zamiar przekształcić AC w regularnego tasiemca. Jeśli tylko Revelations będzie trzymało taki poziom jak Brotherhood (wprawdzie nie grałem jeszcze w niego, ale "dwójka" bardzo mi się podobała) to nie mam nic przeciwko.

 

Tyle z mojej strony. Żeby nie było - nie krytykuję twórców! Jak już to za ciągnięcie motywu Ezio, ale za nic więcej. Nie będę z kolei zaśmiecać tego tematu kolejną dyskusją "Altair, czy Ezio". Jak ktoś chce o tym pogadać, zapraszam na PW, bardzo chętnie tam o tym podyskutuję ;)

 

 

 

Odmeldowuję się, nara :potter:

Edited by TyskiPL
  • Upvote 1
Link to comment

Jestem przekonany, ze Assassins Creed 3 powstaje. Myk polega na tym, ze skoro ludzie tak bardzo lubia Ezio, to czemu na nim i na marce jeszcze nie zarobic? Trojka to bedzie tylko dalsza przygoda Desmonda, ale Ezio juz nie. A skoro nie skonczyli jego przygody, to teraz maja do tego okazje.

 

A obstawiam, ze AC 3 wyjdzie w przyszlym roku. Teraz na pracy nad Revelations skupia sie 6 teamow, co jak przypuszczam ma odciszyc Ubi Montreal i dac skupic sie nad pracami przy AC3 ;)

Link to comment

Voytec przyznaję, to co piszesz trzyma się kupy i miałoby sens. Chętnie sam bym przyjął taką teorię, ale właśnie męczy mnie to, jak oni rozwiążą sterowanie i strzelanie w 2012 roku (w grze of course). Oby twoja teoria się sprawdziła, bo to też przy okazji by udowodniło, że Ubi Soft ma naprawdę dobry pomyślunek, skoro tak szybko wynaleźli sposób na rozwiązanie problemu przytoczonego przeze mnie (i szybciej by się dorwało AC3 w swoje łapska :rolleyes: ). A nawet jakby w trójce nie był rok 2012 - co nadal niektórzy obstawiają pisząc, że mogłaby być np. wojna secesyjna - to jednak dalej jest ta kwestia broni.

Link to comment

W dwojce zdecydowali sie wprowadzic bron palna, w Borotherhoodzie poszerzyli ten motyw i uzbroili przeciwnikow. Teraz beda musieli sie tego trzymac, wiec spodziewam ske raczej w nastepnych czesciach tego, ze strzelaniny beda dosc wolne, z celowaniem takim jaki jest teraz. Moze w trojcr wprowadza system oslon, ale bedzie go olegac IMO na unikaniu strzelann jak w Batmanie.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...